Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 20:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Vas 2015, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
PusėKrokodilo rašė:
Tegu bus plastikinės.

si vakar be nuotaikos??? pagal mane tai jos zalvarines-vadinasi metalines buvo kai ismeciau....


StandartinėParašytas: 06 Vas 2015, 12:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
31
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
A4 B8 3.0TDI '09
Scirocco 2.0TDI '10
Smart 0.6 Turbo '00
Skype:
galingas.lt
Nikas:
galingas.lt
PusėKrokodilo rašė:
Tegu bus plastikinės.

Būtų gerai nenuvilkti temos į turgų, tačiau paaiškinsiu, jog "plastiku" pavadinau neaiškios kilmės nepatikimą medžiagą ir jos konstrukciją, naudotą minėtiems komponentams nurodytu laikotarpiu, tuo pabrėždamas jų nepatvarumą. Geros dienos.

_________________
Chip tuning: aš už.

Arklio jėgos parduoda mašinas. Sukimo momentas laimi lenktynes [Carroll Shelby].


StandartinėParašytas: 20 Bal 2015, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.05.15
Pranešimai:
30
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E93 330d '07

Ex. E46 330d '02
Gal kam padės apsispręsti :)
Pačipavom su draugu E46'tus 135kw. Maniškis ~280k rida faceliftas, draugo - 400k km prefaceliftas. Nepravažiavus nei 1k km draugui pradėjo buksuot sankaba, bet, tikriausiai, jai ir taip artėjo laikas. Aš kol kas perlipau 10k ir tikrai džiaugiuos.

P.s. išspausti skaičiai kaip ir daugumos - ~160kw/500nm


StandartinėParašytas: 23 Bal 2015, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
41
Pranešimai:
102
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
E91 318d
Skype:
tesliukas
Nikas:
RegimantasV
Mano irgi senukas E46 buvo čipuotas prieš gerus 5 metus, darė galingas.lt, rezultatu patenkintas, pravažiuota apie 100t.km, tik pora metų tai atsiranda sankabos lengvas prabuksavimas tai dingsta, nespaudinėju smarkiai, laiko kol kas. Tačiau mašina parduosiu greit, nekeisiu sankabos.. Dabar E91 turiu, 105kw, irgi mastau padidint, juolab potencialas nemažas yra šitiems varikliams iki 130-140kw ir iki 400nm. Tačiau turiu klausimą dėl DPF, meistras kuris keitė variklio grandines, patarė išsioperuoti filtrą, sako trumpina turbinos gyvavimą jis. Tačiau panašu kad filtras veikia gerai, pravažiuota apie 200t.km. Aš tiesiog bijau vieno dalyko, kad pačipavus ir išėmus filtrą veidrodėliuose matysis juodi dūmai. Kaip patartų "Galingas"?


StandartinėParašytas: 24 Lap 2015, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
31
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
A4 B8 3.0TDI '09
Scirocco 2.0TDI '10
Smart 0.6 Turbo '00
Skype:
galingas.lt
Nikas:
galingas.lt
RegimantasV. rašė:
Mano irgi senukas E46 buvo čipuotas prieš gerus 5 metus, darė galingas.lt, rezultatu patenkintas, pravažiuota apie 100t.km, tik pora metų tai atsiranda sankabos lengvas prabuksavimas tai dingsta, nespaudinėju smarkiai, laiko kol kas. Tačiau mašina parduosiu greit, nekeisiu sankabos.. Dabar E91 turiu, 105kw, irgi mastau padidint, juolab potencialas nemažas yra šitiems varikliams iki 130-140kw ir iki 400nm. Tačiau turiu klausimą dėl DPF, meistras kuris keitė variklio grandines, patarė išsioperuoti filtrą, sako trumpina turbinos gyvavimą jis. Tačiau panašu kad filtras veikia gerai, pravažiuota apie 200t.km. Aš tiesiog bijau vieno dalyko, kad pačipavus ir išėmus filtrą veidrodėliuose matysis juodi dūmai. Kaip patartų "Galingas"?


Sveiki. Noriu atsiprašyti už švelniai tariant, vėlyvą atsakymą į Jūsų komentarą: tiesiog retokai tenka leisti laiką lietuviškuose forumuose. Pasistengsime šią situaciją pataisyti, jei yra bent kažkoks mūsų dalyvavimo čia poreikis.
Kas liečia DPF filtrą, jo eksploataciją ir niuansus po galingumo kėlimo - taip, daug tiesos yra tame, jog didelis (ir su laiku didėjantis) atbulinis slėgis išmetimo sistemoje iš tiesų apkrauna turbiną, taip trumpindamas jos tarnavimo laiką bei blogindamas variklio dinamines savybes. Jei žiūrėti vien tik iš variklio eksploatacinės pusės - vienareikšmiškai DPF filtro automobilyje geriau aplamai neturėti. Toks variantas netiks tiems, kam patinka įkišti pirštą į išmetimo vamzdį, ir ištraukti švarų :)
Iš tiesų - jokiu būdu neteigčiau, jog "čipuojant" labai svarbu išjungti bei pašalinti DPF filtrą. Problemos kitos:
- pasiekus 150-200.000km ridą (būtent tokią arba didesnę ridą turinčius automobilius renkasi daugelis mūsų vairuotojų), DPF filtras pradeda labiau funkcionuoti kaip svetimkūnis, papildomai apkraunantis variklį.
- artėjant arba perkopus 200.000 km. ridą, atsiranda daug didesnė tikimybė, jog svarbūs variklio mazgai yra susidėvėję, tačiau dėl esančio DPF filtro, dažniausiai nesimato pagrindinio dyzelinio variklio problemų požymio: dūmų. Pašalinus DPF filtrą (su būtina sąlyga, jog nauja variklio valdymo programa sudaryta kokybiškai ir panaudojant reikalingas žinias), dažnai susiduriame su "išlindusiu" dūmingumu, kuris dažniausiai ir būna pagrindinė DPF filtro nusibaigimo priežastimi: purkštukas (ai), turbina, nesandari oro tiekimo sistema, oro srauto matuoklis, EGR vožtuvas, ir t.t.
- kokybiškai (!!!) sudaryta variklio valdymo programa + techniškai tvarkingas variklis + tinkama, savalaikė priežiūra (retokas atvejis) + tinkamas vairavimo stilius ir protingas galios rezervo išnaudojimas = jokių problemų.
Kita vertus - automobiliai genda ir jų nečipuojant. Gero kelio!

_________________
Chip tuning: aš už.

Arklio jėgos parduoda mašinas. Sukimo momentas laimi lenktynes [Carroll Shelby].


StandartinėParašytas: 06 Sau 2016, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.26
Pranešimai:
7
Nezinau ar i sita tema klausimas, bet apie chipboxus klausimas iskilo. Kai pirkau saviske 330d, joje jau buvo istatytas chipboxas (nu ir as aisku jo nelupau, netrugdo jis man). Kiek internete guglinau irodymu apie ju efektyvuma neradau. Gal kas daret tarkim dyno run su tokiais chipboxais? ar buvo koks skirtumas? Is vis, verta ji laikyt ar mest lauk kuo toliau? :D


StandartinėParašytas: 07 Sau 2016, 13:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
alexiscythe rašė:
Nezinau ar i sita tema klausimas, bet apie chipboxus klausimas iskilo. Kai pirkau saviske 330d, joje jau buvo istatytas chipboxas (nu ir as aisku jo nelupau, netrugdo jis man). Kiek internete guglinau irodymu apie ju efektyvuma neradau. Gal kas daret tarkim dyno run su tokiais chipboxais? ar buvo koks skirtumas? Is vis, verta ji laikyt ar mest lauk kuo toliau? :D


tie chipboxai is principo yra blogai, nes jie tiesiog apgaudineja ECU iskreipdami davikliu parodymus. Taciau su jais geriau traukia, toli iki to ka gali tikras chiptuningas, bet juntamas efektas. Pabandyk atjunges pavazinet ir pats matysi kokie pokyciai.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery