Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 18:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 744 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Sau 2017, 01:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Sveiki.Noreciau paklausti,3.0d m57 e39kebule varikliui,kokios normos yra per inpa darant purkstuku korekciju?:)Mano ziom,-+3,daugiau jau reikia keisti butinai..virs +-2 jau gali variklis kartais pasipurtyt:) Ir koks yra keiciamas pagal terija visada,pliusinis ar minusinis?Mano ziomis pliusinis pirma reik keist:) Kaip yra is tiesu?:) Kokia ta teorija?


StandartinėParašytas: 06 Sau 2017, 09:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
imi lauk ir tikrini ant stendo.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 13:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
bmwFans rašė:
Sveiki.Noreciau paklausti,3.0d m57 e39kebule varikliui,kokios normos yra per inpa darant purkstuku korekciju?:)Mano ziom,-+3,daugiau jau reikia keisti butinai..virs +-2 jau gali variklis kartais pasipurtyt:) Ir koks yra keiciamas pagal terija visada,pliusinis ar minusinis?Mano ziomis pliusinis pirma reik keist:) Kaip yra is tiesu?:) Kokia ta teorija?

Su teorija tai pats zinai kaip buna.....dirbo variklis kaip bitute, visu purkstuku korekcijos neisejo is -+1 ribos, savininkas pats pasikeite galvutes dangtelio tarpine (reikia isimti visus purkstukus), viska surinkus ir uzvedus, savininkas buvo soke, variklis nenorejo dirbti, kilbasinosi, mete juoda duma, o purkstuku korekcijos buvo kazkur tokios
Prikabintas failas:
Purkstuku korekcijos po remonto.jpg
Purkstuku korekcijos po remonto.jpg [ 31.33 KiB | Peržiūrėta 21750 kartus(ų) ]

Tikrinti visi purkstukai ant stendo, "numestos" visos korekcijos, bet niekas nepagerejo....
Nuvarius pas motorista, kita diena atsieme su graziai dirbanciu varikliu.....
Prikabintas failas:
Korekcijos_OK.jpg
Korekcijos_OK.jpg [ 29.34 KiB | Peržiūrėta 21750 kartus(ų) ]

Tai klausymas, ka pridirbo savininkas keisdamas tarpine, kad korekcijos taip "ziauriai" pabego???
M57 leidziamos korekcijos nuo -5 iki +4 mg/stumoklio eigai (ISTA), kai su variklio apsuku netolygumu nesusitvarko DDE (korekcijos iseina is ribu), meta tokia klaida
Prikabintas failas:
Error 5651.jpg
Error 5651.jpg [ 65.23 KiB | Peržiūrėta 21750 kartus(ų) ]

Jei 5 ir 6 cilindru korekcijos zymiai nuejusios i pliusa, reikia pabandyti tuos purkstukus sukeisti vietomis su purkstukais turincias didziausias minusines korekcijas (ISTA), nes alkuninio veleno daviklis stovi arciausiai 6,5 cilindru ir korekciju reiksmes tiems cilindrams gali but uzkeltos...


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 18:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
kiesha rašė:
Jei 5 ir 6 cilindru korekcijos zymiai nuejusios i pliusa, reikia pabandyti tuos purkstukus sukeisti vietomis su purkstukais turincias didziausias minusines korekcijas (ISTA), nes alkuninio veleno daviklis stovi arciausiai 6,5 cilindru ir korekciju reiksmes tiems cilindrams gali but uzkeltos...

kas cia per nesamone? cia ne koks detonacinis, kad nuo atstumo keistusi parodymai ar alkuninis guminis, kad ties pirmu cilindru sukasi greiciau nei ties 6?


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
siomka, alkuninis sukasi tai tokiu paciu greiciu, bet skiriasi cilindru stumokliu kampiniai greiciai, kad juos sulygint ir skaiciuojamos korekcijos (cia tau naujiena ar kaip??)
Prikabintas failas:
M57.jpg
M57.jpg [ 71.55 KiB | Peržiūrėta 21727 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
purkstukai M57.pdf [349.34 KiB]
Atsisiųsta 670 kartus(ų)


Paskutinį kartą redagavo kiesha 07 Sau 2017, 21:09. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
jei 5 ar 6 cilindre rodo 2-4 korekcija, tai pakeitus, kad ir su pirmu cilindru (daleiskim 1 cilindre korekcija iki 1), 5 ar 6 cilindre su 1 cil purkstuku korekcija bus kokia, 0.5? Ir kokia bus 1 cilindre? Atsakymas: jei purkstukas mechaniskai blogas, kaitaliok nekaitaliojes, vistiek bus blogai. Is niekur nieko ta korekcija bloga nebuna


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 21:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Cituoti:
Если значение для инжектора цилиндра 5 или 6 между +2 и +4, то этот инжектор нужно заменить на инжектор цилиндра, имеющего самую большую отрицательную величину отклонения.

Apie joki pirma cilindra nera kalbos, reikia pakeisti su didziausia neigiama reiksme turinciais purkstukais , darbo tvarka tai 1-5-3-6-2-4....
Bet nepamirsk, kad si ju instrukcija liecia garantija ir joje draudziama keist visus purkstukus, o purkstukas pagal stovi gali but labai geras, geras, blogas, blogesnis ir labai blogas.....pabandyk juos pakaitaliot vietom ir pamatysi kaip korekciju reiksmes suvaikscios


StandartinėParašytas: 07 Sau 2017, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
jei vienas turi didele korekcija, tai ir kiti prie jo prisitaiko, tai yra jei vienas turi didele teigiama korekcija, tai kitas/kiti stengsis kompensuoti jo teigiama verte savo minusine verte, t.y. jei vienas blogas, tai ji pakeitus geru, kitu vertes irgi pasikeis, zodziu, nieko vertas triukas, gali nebent garantijai porai men. pratempti arba pardavimui pakaitaliojus minimaliai islosti mazesnes korekcijas.
Idomu, kodel instrukcijoje nenurodoma kokia verte turetu buti po pakeitimo vietom


StandartinėParašytas: 02 Vas 2017, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.30
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 Coupe 318is M42 92
E70 X5 M57N2 07
Ex E46 320i M54 98
Ex E60 530d 04
Gaz 69 4x4
Sveiki. Auto 2008 x5. Nebeveikia rankinis. Dega geltona ispejamoji lempute ant skydelio. Su inpa paziurejau ir meta tokias klaidas:
6E0A - DSC: Sporadic errors on the electronic parking brake. No repair measure necessary
6011 - EMF: Control unit: internal fault (engine circuit)
6043 - EMF: Temperature sensor, servomotor, left
Plius pridedu linka kaip veikia rankinio knopke https://youtu.be/P6vjwsGfNtk
Gal kam teko susidurt su sia beda? Ar knopke kalta, ar kokia rankinio varikliuko plata?

_________________
www.dainiausdirbtuves.lt


StandartinėParašytas: 04 Vas 2017, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.14
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E28 silver
sveiki, bmw (E90, 320d .120kw) uzgeso, uzsidege check'as, an buksyro kuriasi,kai gazo duodi uzgesta,starteriu nesikuria. nusiskaiciau klaidas ;4b90 rai pressure at start.
patikrinau siurbli bake-ok, purkstuku gryztamas-ok, salerka pilnas bakas ir ateina iki siurblio, niekur neleidzia.
mastau ka daryti toliau, nuemiau kolektoriu, nieko blogo neradau, lieka;
1-auksto slegio siurblys?
2-slegio reguliatorius( trim varztais an siurblio prisuktas)?
3-davikliai ant purkstuku railo?
gal kas turit minciu ka keisti ir ko ieskoti? dekui...


StandartinėParašytas: 04 Vas 2017, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
dainiukas, E70 rankinio stabdzio komponentai ir veikimo aprasymas, kai susipazinsi, gal kokiu geresniu minciu kils
Prikabintas failas:
X5 E70_EMF.pdf [539.58 KiB]
Atsisiųsta 1444 kartus(ų)

andriusa6666, ant railo vamzdzio stovi slegio reguliatorius (vedant varikli reguliuoja slegi), ant auksto spaudimo siurblio - kuro kiekio reguliavimo voztuvas (reguliuoja kuro slegi, priklausomai nuo varikio apkrovos)...
bake stovincio siurblio paduodamas slegis irgi reguliuojamas..., jei dingsta rysys su valdymo bloku, siurblys dirba avariniu rezimu visu pajegumu..
Prikabintas failas:
4b90.pdf [276.79 KiB]
Atsisiųsta 466 kartus(ų)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2017, 19:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.14
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E28 silver
Parsiveziau is veikiancios masinos, railo davikly ir kitam gale esanty reguliatoriu, siurblio reguliatoriu. Vistiek nera slegio, jau rankas baigiu nuleist nezinau ko dar ieskot, kai uztraukiu slegis raile 160_190baru, starteriu sukant pakyla iki 30 bar ir aisku nesikuria


StandartinėParašytas: 05 Vas 2017, 20:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Panasu I kiaura purkstuka.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 05 Vas 2017, 22:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.05.14
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E28 silver
Buvau su slangutem per gryztama pajunges, nekyla ne vienam starteriu sukant


StandartinėParašytas: 06 Vas 2017, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
nu tai stebuklu nebuna. kiauras nebutinai per gryztama gali but.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 744 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery