Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Geg 2024, 14:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 13:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
Sveiki reikia rimtos pagalbos E39 modelis 523i dujos. Viskas prasidejo nuo masinos gesimo, veliau uzplaukdavo, nebetraukdavo veliau vel atsigaudava, sunkiau kurdavosi, apsukos susvaigdavo ijungus laisva jos kaskiek laiko laikydavosi tarkim kokias 3 sekundes ir tik tada nukrisdavo. Dariausi diagnostika parode alkuninio veleno davikli, pasiskaites forume ir pasitikslines nusipirkau davikli. Vakar pasikeiciau bet keiciau kai dar visai variklis nebuvo atveses, tai ir slange prie alkunio veleno daviklio buvo truputi stangroka tai draugas atsuko ausinimo skyscio dangteli, slange valio atsileido ir lengvai priejau prie daviklio, fyskej atjungt nusisukau tepalo filtro dangteli kai viska sujunginejau uzsukinejau visus dangtelius, vaziavau isbandyt kuresi zymiai graziau, trauka pagerejo, variklis nebepulsuodavo klausydavo zodziu manes, taciau kaj parvaziau pradejo begt antifryzas per uzpilimo dangteli. Dapyliau, uzkuriau vel viska isstumdavo, draugai sako kad galva parejo arba tarpine, bet kitas tox zmogelis sako kad oro turbut pagavo, tai minkiau minkiau as tuos slangus velniai zino db atidarius ta dangteli paspaudus tapke antifryza isiurbia ir per sona bega isbgega zodziu cirkuliuoja, uzsukau viska vaziavau pasivazinet viskas gerai taciau pradejo kaist variklis iki 110 laipsniu, vel gryzau nupyliau antifryzo nes truputi durnai padariau buvo per daug iki pat dangtelio, nusiurbiau iki normos db nuvaziavau 70 km slanges minkstos, virsutines siltos apatine taipogi taciau vaziuojant autostrada nukrito iki 70 vel 90 laipsniu(ziema retai kada pakildavo iki 90) ir dar vaziuojant tarkim ijungus laisva apsukos kartais nukrenta normaliai iki 800 o kartais iki 1000 tada taip iki 1300 vel iki 1000 tada iki 1200 ir nukrenta iki 800 o kartas is pirmo karto iki 800 bet stovint apsukos palieka mazesnes apie 700, dariausi diagnostika alkunio veleno klaidos neberodo. atrodo viskas butu gerai bet tai kodel tos apsukos dabar taip svaisgta? Buciau labai dekingas uz protingu zmoniu mintis.


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 13:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.18
Pranešimai:
3378
Atsaldyk motoro susireguliuok antifryzo lygi pirmiausia, antra kaip nustatei 110 pakaitos? nes dacikas 90 laipsniu rodo nuo 75iki 115regis taip kad pakaito zymiai daugiau.

_________________
Imagine you could jump so high you could leave this world behind...


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
Manijakas rašė:
Atsaldyk motoro susireguliuok antifryzo lygi pirmiausia, antra kaip nustatei 110 pakaitos? nes dacikas 90 laipsniu rodo nuo 75iki 115regis taip kad pakaito zymiai daugiau.


dariau diagnostika tai parode 110. Vakar atsaldziau, tai siryt uzpyliau iki normos pasivazinejau, ir darant diagnostika kai variklis buvo uzkurtas gal kokias 20 min slanges buvo pradejusios stangret bet kai pasileidau i kelione uz 30 km pasitikrinau, buvo jau minkstos tada dar 40 km nuvaziavau vel minkstos, taciau tos apsukos, gal dar yra oro ir todel svaista ar gali but dar kas nors? Istikruju net neisivaizduoju nuo ko pradet


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 14:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
nersios rašė:

dariau diagnostika tai parode 110. Vakar atsaldziau, tai siryt uzpyliau iki normos pasivazinejau, ir darant diagnostika kai variklis buvo uzkurtas gal kokias 20 min slanges buvo pradejusios stangret bet kai pasileidau i kelione uz 30 km pasitikrinau, buvo jau minkstos tada dar 40 km nuvaziavau vel minkstos, taciau tos apsukos, gal dar yra oro ir todel svaista ar gali but dar kas nors? Istikruju net neisivaizduoju nuo ko pradet


Prie maksimaliu temperaturu ausinimo slangos visada pakieteja ir neieskokit ten slieku, leistinas sistemos spaudimas yra 2 BAR kas prilygsta normaliai pripustai dviracio padangai.


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
Arunas B rašė:

Prie maksimaliu temperaturu ausinimo slangos visada pakieteja ir neieskokit ten slieku, leistinas sistemos spaudimas yra 2 BAR kas prilygsta normaliai pripustai dviracio padangai.


O tai kame reikalas, kad apsukos taip durniuoja nuspaudzius sankaba iskart nenukrenta o ties 1000 sustoja tada pakyla ir tik tada nukrenta?


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 14:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
nersios rašė:

O tai kame reikalas, kad apsukos taip durniuoja nuspaudzius sankaba iskart nenukrenta o ties 1000 sustoja tada pakyla ir tik tada nukrenta?


Gal temperaturos daviklis ne tikliai parodymus duoda. Arba yra nesandarymu isiurbimo sistemoje. Ka kuro spaudimas sako, gal siurblys i gala jau eina?


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
Arunas B rašė:

Gal temperaturos daviklis ne tikliai parodymus duoda. Arba yra nesandarymu isiurbimo sistemoje. Ka kuro spaudimas sako, gal siurblys i gala jau eina?


kad diagnostikoi nieko nesake, variklis dabar be klaidu, ir jai kuros spaudimo nebutu ar taip trauktu? Ar negali buti laisvu apsuku reguliatorius nes nu man ant laisvos eigos taip arba kai isminu sankaba truputi atsilieka, rodykle nenori iskart nukrist?


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Diagnostika del kuro spaudimo nieko nerodys. O jei apsukos atsilieka nikristi zemyn tai arba apsuku reguliatorius arba isviso niekao nes pas juos visus ta beda yra. Ziurint kaip ten atsilieka.


StandartinėParašytas: 17 Bir 2012, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
nu gal kokias puse sekundes jai tarkim as is antros jungu i treicia jauciasi toks kaip gazo isminimas neatleidus sankabos bet jai truputi ilgiau palaikau isminta sankaba taaip kokia sekunde ir tik tada jungiu kita pavara normaliai arba vaziuojant ijungiu laisva apsukos nenori iskart nukrist padurniuoja ir tik tada nukrenta, nebent vaziuoju iki 1500 ir kai ijungiu laisva graziai rodykle nukrenta iki daugmaz 800 nedurniuodama


StandartinėParašytas: 21 Bir 2012, 20:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
Gal kas zino kur klaipedoj galeciau pasitikrint ar trukusi galva? girdejau, kad kaskaip ja tikrina ziuri ar gera kompresija ar kaskaip ten, bet tai ne diagnostika man atrodo.Jau 5 rytas po orinimo ir vis turiu ne po daug, bet po koki 50 g dapilinet antifryzo, nuojauta kuzda, kad bus kaskas negero.Jai kas zinot kur galeciau pasitikrint buciau labai dekingas


StandartinėParašytas: 22 Bir 2012, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.24
Pranešimai:
18
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39
Skype:
nersiuxx
Sveiki dar karta, snd pastebejau labai keista dalyka, ar negali buti del tu apsuku kaltas akumuliatorius? nes snd isjungiau visai peciuka, apsukos nukrito iki 700 pagazavus labai graziai nukrenta nesvaigdamos vel iki 700 anksciau sustodavo ties 1000 ir po kokiu dvieju sekundziu nukrisdavo tarp 800-900, pries kokias dvi savaites uzgesinus automobili pasiklausiau nzn gal 5 min muzono, tai teko stumt, ar negali taip but kad generatorius pastoviai krauna ir nieko nepakrauna ir to pasekoje ant laisvu man tos apsukos taip svaigsta?


StandartinėParašytas: 25 Bir 2012, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei krovimas netolygus, tada gali buti bedu. o siaip del akumo seno neturetu. 2 nuzudziau akumus ir tikrai jokiu nesamoniu nebuvo.
krovima patikrink su iranga sujungta prie 1.5 rpm

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery