Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Geg 2024, 08:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 190 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
ziurint kurioj pusej leidzia, jei keleivio tai tada nusiperki salnika ir pasikeiti, o jei vairuotojo pusej, tada jau sunkesnis reikalas... bet turint rankas ir siek tiek irankiu irgi imanoma... rem komplektas iki 200lt, salnikas apie 20lt, o kolonkes restauracija apie 700lt nors padaro lygiai ta pati...


StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
o kur uz 700lt restauruoja,kad gerokai virs 1000lt girdejau restauracija.O tai metalinej dalije kaloneles kanors restauruoja,nes mano suvokimu nepakanka salnikus tik pakeisti,issidevejas metalas turbut


StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
jei kaune, vairokoloneles ar panasiai ta imone vadinasi, tai jie ir vairo stoka galvanizuoja, o jei vilniuje tai tik keicia rem komplektus ir viskas, metalinej dalyje nieko nedaro... jei stokas issinesiojas siulo nauja, kurio kaina ar ne apie 800lt... man kai pradejo leist tai apskambinau visa lietuva... kainos panasios tiek kaune tiek vilniuje, tik kad kaune galvanizuoja dar... bet pasikeiciau salnika kuris leido ir tfu tfu tfu nebega jau kokie 3tkm :) o man bent jau pradejo leist del to, kad truko gofra, o as to nepastebejau, tai privare purvo ir sugrauze salnika...


StandartinėParašytas: 01 Lie 2011, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
man salniku manau pakeisti nepakaks iki malonaus vaziavimo nes issinesiojes vidus pats jau kaloneles bus,nes gi kad skysti leidzia tai ka laisvumas beprotiskas tik del leidziamo skyscio?
o tas galvanizavimas ilgam tarnauja,kokibiskai ten kaloneles metaline dali atnaujina?


StandartinėParašytas: 02 Lie 2011, 11:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
koloneles laisvumas reguliuojamas, sau susireguliavau, pakeiciau prispaudeja, visas laisvumas dingo :) bet jei ji jau tepaluojasi per abu galus ir gofros sveikos, neplysusios, ir neeksplotavai su suplysusiom, tada reikes keisti ir ivores, keleivio puses pasikeicia lengvai, o su vairuotojo puses tektu pazaist...


StandartinėParašytas: 03 Lie 2011, 00:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
justezas rašė:
o kur uz 700lt restauruoja,kad gerokai virs 1000lt girdejau restauracija.O tai metalinej dalije kaloneles kanors restauruoja,nes mano suvokimu nepakanka salnikus tik pakeisti,issidevejas metalas turbut

Kaune Domeikavoj vyrai dirba tikrai gerai. Restauravau Audi vairo kolonele, keite stoka tuo paciu. Kaina 800 lt. Garantija metams.


StandartinėParašytas: 04 Lie 2011, 10:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
tai restauravimo metu jai pilnai visa kalonele restauruojama,isvardinkit kokios dalys restauruojamos?


StandartinėParašytas: 04 Lie 2011, 10:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
studentas rašė:
ziurint kurioj pusej leidzia, jei keleivio tai tada nusiperki salnika ir pasikeiti, o jei vairuotojo pusej, tada jau sunkesnis reikalas... bet turint rankas ir siek tiek irankiu irgi imanoma... rem komplektas iki 200lt, salnikas apie 20lt, o kolonkes restauracija apie 700lt nors padaro lygiai ta pati...

cia i kaina ieina nuekimas ir uzdjimas kaloneles,pilna jos restauracija?


StandartinėParašytas: 04 Lie 2011, 11:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
tik restauracija, nuimt ir uzdet pats turi...


StandartinėParašytas: 04 Lie 2011, 13:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
1948
Automobiliai:
E46 320d
studentas rašė:
tik restauracija, nuimt ir uzdet pats turi...

arba ~150-250Lt nuemimas/pastatymas.


StandartinėParašytas: 04 Lie 2011, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
33
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
studentas rašė:
koloneles laisvumas reguliuojamas, sau susireguliavau, pakeiciau prispaudeja, visas laisvumas dingo :) bet jei ji jau tepaluojasi per abu galus ir gofros sveikos, neplysusios, ir neeksplotavai su suplysusiom, tada reikes keisti ir ivores, keleivio puses pasikeicia lengvai, o su vairuotojo puses tektu pazaist...

Tai buna pas ka taip isdile, kad reguliavimas nepadeda jau. Siuo atveju pas zmogu turbut taip ir yra(pas mane irgi). Kaip galvanizavimas padeda nuo laisvumo? Juk ten metalas padengiamas daug ploniau nei milimetru, o issidevejimas manau didesnis buna...


StandartinėParašytas: 05 Lie 2011, 10:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
tau reikia pakeist prispaudeja tada ir susireguliuos... pas mane kai tvarkiausi begima koloneles, tai ant stoko jokio issidevejimo nebuvo ir visiskai nekliba keleivio pusej, tai kodel tada turi but ir vairuotojo issideveja, o barskejo tai kaip reikiant... pakeitus prispaudeja ir sureguliavus visi garsai dingo :) o ant spidometro jau virs 260tkm rodo, o kiek yra tai nezinia...


StandartinėParašytas: 05 Lie 2011, 11:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.07
Amžius:
37
Pranešimai:
394
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 525 TDS + CHIP
o pas mane pasukus iki pat galo staigiai, (nuemus visus "abaliukus") tai tas slankiojantis daiktas pasoksta i sonus, turbut tai nenoramlu... ko pasekoja sokinedamas jis taip pasoksta ir pasislenka kur nereikia ir pradeda trasketi.

Gali taip buti ?:}


StandartinėParašytas: 05 Lie 2011, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
33
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
studentas rašė:
tau reikia pakeist prispaudeja tada ir susireguliuos... pas mane kai tvarkiausi begima koloneles, tai ant stoko jokio issidevejimo nebuvo ir visiskai nekliba keleivio pusej, tai kodel tada turi but ir vairuotojo issideveja, o barskejo tai kaip reikiant... pakeitus prispaudeja ir sureguliavus visi garsai dingo :) o ant spidometro jau virs 260tkm rodo, o kiek yra tai nezinia...

Tada stojasi klausimas kam isviso galvanizavimui pinigus leist... Na as isardes koloneles nebuvau ir tikiu, kad gali buti prispaudejuje beda. Kur gauti normalu prispaudeja tuomet? Is anglo koloneles? Ir kodel tu manai, kad vairuotojo pusej nebus issidevejimo? Juk nevazineji visuomet vaira i desine issukes, pagrinde turetu devetis gal 2-3 dantukai mano supratimu...


StandartinėParašytas: 05 Lie 2011, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
33
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
simkas rašė:
o pas mane pasukus iki pat galo staigiai, (nuemus visus "abaliukus") tai tas slankiojantis daiktas pasoksta i sonus, turbut tai nenoramlu... ko pasekoja sokinedamas jis taip pasoksta ir pasislenka kur nereikia ir pradeda trasketi.

Gali taip buti ?:}

Sorry, bet gal 3-4 kartus skaiciau ir nesuprantau as ko tu klausi ir kas ten pasoksta i kokius sonus.
P.S ne abaliukai, o liaudyje vadinami "obuoliukai"


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 190 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery