Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 19:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bngtpluenxfv


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3771
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
Lincas rašė:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bngtpluenxfv


kazkoks nerimtas variantas,neaisku ar cia m3 ar hartge o gal tik motoras m5 idetas.A viskas aisku kaip kava trys viename m3+hartge+csl :mrgreen:


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 00:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.18
Amžius:
42
Pranešimai:
417
Miestas:
CH
Automobiliai:
ex E39 M5 `99
Tesla P90D Ludicrous `15
vytas85 rašė:
kazkoks nerimtas variantas,neaisku ar cia m3 ar hartge o gal tik motoras m5 idetas.A viskas aisku kaip kava trys viename m3+hartge+csl :mrgreen:


na toks labai jau tiuninginis, kaip suprantu cia visai ne hartge (tik, kad ta pati ideja - ikistas m5 v8 motoras ir dar paspaustas iki 500ag), bet kebule donoru buvo imtas csl (karboninis stogas), kuris sakyciau daug geresne verte islaikytu netiunintas.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 00:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Lincas rašė:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bngtpluenxfv


Ekskliuzyvas ir foto sprendžiant visai ne kreivom rankom padarytas. M5 variklis M3 CSL kėbulas Hartge H50 idėja. O kaina kaip tokiam transformeriui nėra kosmonautiška. Įdomu tik ar bagažinės dugnas paliktas kartoninis ar pakeistas kažkuo praktiškesniu. Nes mod`ų šitam CSL kėbului ir taip jau nemažai matosi apart variklio: TV, buferis, variklio antvožas, klima, vairas and so on...

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 01:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.18
Amžius:
42
Pranešimai:
417
Miestas:
CH
Automobiliai:
ex E39 M5 `99
Tesla P90D Ludicrous `15
tokie konstruktoriai nera labai perkami. man pvz kyla klausimas kam deti televizoriu, kai visom isgalem a la bandyta mazinti svori, karbonas kur tik imanoma? bagazines dugnas csl irgi buvo su tikslu kartoninis, beje, mano spejimas, kad trasoje sitas automobilis nuo paprasto csl gautu i vienus vartus.

p.s. idomu kokiu metodu is v8 isspausti 500ag kaip deklaruoja, nes siaip patikimus 500 is jo padaryti nera labai lengva be kompresoriaus.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 02:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Seteris rašė:
tokie konstruktoriai nera labai perkami. man pvz kyla klausimas kam deti televizoriu, kai visom isgalem a la bandyta mazinti svori, karbonas kur tik imanoma? bagazines dugnas csl irgi buvo su tikslu kartoninis, beje, mano spejimas, kad trasoje sitas automobilis nuo paprasto csl gautu i vienus vartus.

p.s. idomu kokiu metodu is v8 isspausti 500ag kaip deklaruoja, nes siaip patikimus 500 is jo padaryti nera labai lengva be kompresoriaus.


Nesu M specialistas ir nebandau ginčytis, tik stengiuosi prieiti bendrą išvadą. Manau čia yra bandyta padaryti ir komfortabilų (su TV, klima ir pan.) auto ir kiek įmanoma galingesnį, tačiau rezultatas manau daugiau nuostabai sukelti, kad žmogus nupirkęs galėtų pasakyti kad turi M3 CSL su 500 AG. Nes realiai su tokia auto nepasportuosi, o ir tikslo nėra, labiau showcar`as, nei sportinė. Tiesiojoje galbūt ir imtų viršų tokia, bet trasoje taip pat nemanau, kad CSL prilygti galėtų. Kitas dalykas jos valdymas, nes ne veltui buvo svoris mažinamas įvairiausias būdais, o implantuotas variklis svorio centrą pakoregavo, tad nėra gamyklinio subalansuotumo, tik šiaip hibridas su gražiu kėbulu ir daug AG, bet nauda kaip ir minėjau jo daugiau parodinė.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
42
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
nukrypot nuo temos :wink:

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 19:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.28
Pranešimai:
1554
Miestas:
Vilnius, Ukmergė
Automobiliai:
'88 Testarossa
'09 DB9
Skype:
fricvaldas
Lincas rašė:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bngtpluenxfv


O per tas greičio skyles kapote sniego nepripusto :lol: ?

_________________
Nebėr vietos reklamai


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 19:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
fricas rašė:
O per tas greičio skyles kapote sniego nepripusto :lol: ?


Ten saslam kept tos skyles :D


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
Seteris rašė:
na toks labai jau tiuninginis, kaip suprantu cia visai ne hartge (tik, kad ta pati ideja - ikistas m5 v8 motoras ir dar paspaustas iki 500ag), bet kebule donoru buvo imtas csl (karboninis stogas), kuris sakyciau daug geresne verte islaikytu netiunintas.


Tikriausiai cia bus tikras hartge H30,viskas daryta ant E46 m3 bazes.Tikras csl manau butu per brangus tuninguot.Tik panasu kad variklis h50.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.28
Pranešimai:
1554
Miestas:
Vilnius, Ukmergė
Automobiliai:
'88 Testarossa
'09 DB9
Skype:
fricvaldas
Lincas rašė:

Tikriausiai cia bus tikras hartge H30,viskas daryta ant E46 m3 bazes.Tikras csl manau butu per brangus tuninguot.Tik panasu kad variklis h50.


Kuo jis per brangus? Jeigu Lambo ir Ferrariai tiuninguojami pilnu tempu ir dar ne patys prasčiausi :) ?

_________________
Nebėr vietos reklamai


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.02
Pranešimai:
827
fricas rašė:
Kuo jis per brangus? Jeigu Lambo ir Ferrariai tiuninguojami pilnu tempu ir dar ne patys prasčiausi :) ?

tu cia placiaja prasme? ar lietuvos mastu? nes jei pastarasis,tai kiek lt,tokiu yra? o kas liecia lambo ir ferrari,tai isvis juokas ima,kas nusiperka lt,tas jau ir zmones zurnale "sedi". stebuklu salis.


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 21:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.28
Pranešimai:
1554
Miestas:
Vilnius, Ukmergė
Automobiliai:
'88 Testarossa
'09 DB9
Skype:
fricvaldas
Andrius A. rašė:
tu cia placiaja prasme? ar lietuvos mastu? nes jei pastarasis,tai kiek lt,tokiu yra? o kas liecia lambo ir ferrari,tai isvis juokas ima,kas nusiperka lt,tas jau ir zmones zurnale "sedi". stebuklu salis.


Prieš 10 metų gal ir sėdėdavo panašiuose žurnaluose, dabar nemažai kur kas brangesnių mašinų už tą CSL ir netgi patobulintų - nieko jos jau nebestebina.

Nors rašydamas praeitą postą turbūt turėjau omenyje plačiąja prasme.

_________________
Nebėr vietos reklamai


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 23:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
fricas rašė:
Kuo jis per brangus? Jeigu Lambo ir Ferrariai tiuninguojami pilnu tempu ir dar ne patys prasčiausi :) ?


Galvot fricai reikia :D Csl uz paprasta m3 buvo brangesnis apie 20k svaru.Tai kam moket brangiau ?


StandartinėParašytas: 04 Vas 2010, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.28
Pranešimai:
1554
Miestas:
Vilnius, Ukmergė
Automobiliai:
'88 Testarossa
'09 DB9
Skype:
fricvaldas
Lincas rašė:

Galvot fricai reikia :D Csl uz paprasta m3 buvo brangesnis apie 20k svaru.Tai kam moket brangiau ?


Ir išdurinėja pirkėjus taip. Nededa daugybės brangios įrangos, mašina tampa lengvesnė ir greitesnė. Geriau pirkt paprastą m3, išmesti visus telikus, klimatronikus ir kitą mėšlą ir parduoti dar pasidarant navaro :lol:

_________________
Nebėr vietos reklamai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery