Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[E36] Vairo koloneles remontas
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=73442
Puslapis 22

Autorius:  Rytisss [ 22 Bal 2010, 16:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] vairo kolones remontas

Mod rašė:
gal galima placiau apie sita procedura? kas per raktai ir kur padejai apsauga... nu vnz zingsnis po zingsnio :D jei galima

apsauga paprasciausiai nusiima, nuimi chamutus ir ji nusimauna. Paskui nuo obuolio verzles atsilenkia saiba (ji uzlenkta tam, kad obuolys neatsisuktu). O raktas berods 32, bet kaip rasiau, paprasti raktai netelpa tarp saibos ir obuolio.

Autorius:  paaulius [ 13 Geg 2010, 00:21 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Vairo koloneles remontas

o tuos irankius kur isitekint? pas mane slifuot reik stoka parudijas. zodziu dauk irankiu paciam darytis reik. o gal kas jau turi pasidares galetumet paskolint gal? :D

Autorius:  BestMadeWheels [ 13 Geg 2010, 11:29 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Vairo koloneles remontas

paaulius rašė:
o tuos irankius kur isitekint? pas mane slifuot reik stoka parudijas. zodziu dauk irankiu paciam darytis reik. o gal kas jau turi pasidares galetumet paskolint gal? :D


Raktus su "turbinke".

Autorius:  paaulius [ 14 Geg 2010, 14:02 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Vairo koloneles remontas

ta kaskokia balvanke kur istumt plasmases su ja

Autorius:  Kestasas [ 14 Geg 2010, 17:28 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Vairo koloneles remontas

paaulius rašė:
o tuos irankius kur isitekint? pas mane slifuot reik stoka parudijas. zodziu dauk irankiu paciam darytis reik. o gal kas jau turi pasidares galetumet paskolint gal? :D


jei stokas parudijes, tai pirmiausia reikia ismatuoti jo stori (sveikoje, nesurudijusioje vietoje). tada nusveisti tik tiek, kad neliktu rudziu. sekantis zingsnis - galvanizacija. reikia padengti stoka nauju sluoksniu metalo (tarkim kad ir nikeliu ar chromu). galiausiai vel prisilifuoti iki buvusio pradinio storio. jei tik nuslifuosi ir "nepriauginsi" metalo, tai prarasi sandaruma tarp stoko ir rieboksliu. arba teks ilgai ir nuobodziai ieskoti tinkamu rieboksliu, nes is rem-komplekto nebetiks. nesu ardes E46 koloneles, bet manau panasi bus i E36, taigi suploninus stoka reikes kazka galvoti ir su kreipianciosiomis, kad nebutu laisvumo ir bildesiu.

irankius issitekink pas tekintoja.

sekmes darbuose :wink:

Autorius:  paaulius [ 15 Geg 2010, 18:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Vairo koloneles remontas

jo skambinau kaune sake stoka padarys uz200 padenks chromu. ir sake kad rem komplektas 200 kainuoja. o e 46 ar E36 ten viskas taspats. as ta 36 isardziau ant pabandimo viska ten suvariau viskas luzo i tos plastmases ir stoka subraiziau zodziu vilniui padarys uz 500 visa naujai padarys. tai vesiu ten tegu zaidzia nes pats be irankiu tai galiu tik sulauzyt o ne pataisyt :D :D :D :D

Autorius:  snoz 525TDS [ 12 Spa 2010, 17:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E36] Vairo koloneles remontas

Sveiki, uzsiimam vairo koloneliu restauravimu jau 9metus. Radau sita foruma apie vairo koloneles tai tiesiog tik noriu pasidalinti savo kaikuriais pastebejimai, o siaip jei turesit kokiu klausimu, bandysiu padet. Ir dar jei ka pas mus apziura, konsultacija, patarimas nieko nekainuoja, tai reikalui esant galima privaziuoti.

BMW visu modeliu vairo koloneliu beda - klibejimas. Kazkas pas juos nedagalvota matomai, nes labai daznai pasitaiko. Klibejimo priezastis gali buti koloneles reguliavimo varzto atsileidimas arba (dazniausei) nubelsti dantraciai. Jei isbelsti dantraciai, tai reguliavimas nepadeda, o dantuku niekas nerestauruoja. Jei vairas turi dideli laisvuma pastacius vaira tiesiai, o mazesni susukus i sona, tai 100% nubelsti dantukai. Is sroto vienas klientas net 4 koloneles buvo atvezes ir visos dar prastesnes buvo uz jo masinoje buvusia. Mano E39 525 didelis laisvumas, bet pripratau ir nebejauciu :)

Tiems kas bando reguliuoti kolonele neiseme is auto perspeju - tai, kad vairas pats atsisuka, dar nereiskia kad neuzklynys. Esam tureje pavyzdziu kai atitempia ant traliuko. Beda tame, kad jei, velgi, nubelsti dantukai, tai paverzus kolonele klibejimas sumazes, bet galuose dantukai sveiki ir aukstesni taigi susukus vaira iki galo, darant posuki gali tiesiog uzkirsti vaira ir nebeatsuksit atgal.

Jei pirksit salnikus po 3,4,5Lt kaip radau rasant, tai tiek ir telaikys. Didziausia megeju klaida buna ta, kad sudeda ne vairo kolonelems skirtus salnikus, o paprastus hidraulinius (na dazniausei buna melynos spalvos). Jie neturi bortuotes ir labai greit buna isverciami.

Vidini salnika isimt tikrai nera lengva. Labai greit galima pazeisti korpusa. Vienas netikslus grybztelejimas ir salniko vieta pasizeidzia ir jis nebeprisispaudzia kaip reikiant i vieta. Stoko nelabai yra kaip pazeisti, nes numovus galine ivore jis istraukiamas pries imant vidini salnika.

Stokas gali buti ir neparudijes, bet ant jo buna pabraukymu arba ratilu tokiu tarsi zymiu nuo salniko. Jei betkurioje stoko darbineje vietoje braukiant su nagu kliuva - beprasmiska rinkti ant tokio stoko. Ilgai nelaikys.

Puslapis 22 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/