Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Bir 2020, 07:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.22
Amžius:
37
Pranešimai:
63
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36 320i Touring M52 97'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1997
Variklis: 2l
Degalai: benzinas

Sveiki E36 savininkai,
Skaitydamas forumą vis pastebiu, kad nemaža dalis mūsų susiduria su vairo kolonėlės vienokia ar kitokia bėda – kam ji barška, kitam leidžia tepalą ar siaip yra kokių klausimų.
Nesikartosiu kaip reikia išleisti skystį iš vairo kolonėlės ir užpildyti ją per naują – yra daug temų, tik pasinaudokite paieška.
Kiek įmanoma glausčiau aprašysiu pačios vairo kolonėlės perrinkimą (su nuotraukomis). Aš perrinkinėjau vairo kolonėlę, nes man leido tepalus.
Prikabintas failas:
Resize of 2.JPG
Resize of 2.JPG [ 52.22 KiB | Peržiūrėta 35562 kartus(ų) ]

1. nuo kolonėlės kraštų (ne nuo traukių) atlaisvinkite ir nustumkite į šoną apsaugines gumas, kad matytumėte štoką (tikslaus pavadinimo nežinau). Susukite vairą į vieną o paskui į kita pusę – žiūrėkite ar štokas nesurudijes. Jei jis surudijęs – ieškokite naujos/devėtos vairo kolonėlės, taip bus pigiau, nei remontuoti tą pačią.
2. jei rūdžių nėra, galite pradėti ardyti vairo kolonėlę, tačiau neskubėkite pirkti rem-koplekto. Gali būti kad išėmus štoką pamatysite, jog jis yra sulinkęs – išeitis pirkti naują/devėtą kolonėlę. Aš asmeniskai štoko tiesumą tikrinau jį prasukęs tekinimo staklėse.
3. rūdžiu nėra, štokas tiesus – perkat rem-komplektą. (Kur ir už kiek – jums spręsti)
Prikabintas failas:
Resize of 1.JPG
Resize of 1.JPG [ 47.96 KiB | Peržiūrėta 35336 kartus(ų) ]

4. išleidžiame tepalą. Hidraulinio skysčio vamzdukams atjungti reikės 19 ir 22raktų.
Prikabintas failas:
Resize of 5.JPG
Resize of 5.JPG [ 49.91 KiB | Peržiūrėta 35330 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo Kestasas 19 Lap 2009, 22:32. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.22
Amžius:
37
Pranešimai:
63
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36 320i Touring M52 97'
5. nuo stupicų nusukame vairo traukių antgalius.
6. atsisukame vairo kryžmę – atsukti pavyko lengvai, bet nuimant teko ilgai pavarkti ir pasidarbuoti plaktuku. Kad būtų lengviau atskirti nuo šlitcų pasinaudokite atsuktuvu praplėsdami kryžmę.
Prikabintas failas:
Resize of 4.JPG
Resize of 4.JPG [ 47.37 KiB | Peržiūrėta 35297 kartus(ų) ]

7. vairo kolonėlę prie kėbulo laiko du varžtai – atsukite juos. Varžtas įkištas iš apačios į viršų, viršuje veržlė
Prikabintas failas:
Resize of 7.JPG
Resize of 7.JPG [ 54.48 KiB | Peržiūrėta 35285 kartus(ų) ]

8. išsitraukiate vairo kolonėlę lauk. (esant norui ir reikalui nusiplaunat su kuom tik pageidaujate pačią vairo kolonėlę. Mano buvo baisiai murzina – ploviau benzinu.)
Prikabintas failas:
Resize of 8.JPG
Resize of 8.JPG [ 48.21 KiB | Peržiūrėta 35267 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 22:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.22
Amžius:
37
Pranešimai:
63
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36 320i Touring M52 97'
Prikabintas failas:
Resize of 10.JPG
Resize of 10.JPG [ 47.86 KiB | Peržiūrėta 35290 kartus(ų) ]

9. atlenkiate vairo traukių fiksatorius. Nusukate vairo traukes.
Prikabintas failas:
Resize of 11.JPG
Resize of 11.JPG [ 48.88 KiB | Peržiūrėta 35370 kartus(ų) ]

10. nuimti reikės guminę apsauga nuo tos dalies kur jungėsi su kryžme.
Prikabintas failas:
Resize of 12.JPG
Resize of 12.JPG [ 48.79 KiB | Peržiūrėta 35371 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.22
Amžius:
37
Pranešimai:
63
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36 320i Touring M52 97'
11. reikės nusukti hidraulinius vamzdelius. Atsisuka 12 rakteliu ir išsitraukia.
Prikabintas failas:
Resize of 13.JPG
Resize of 13.JPG [ 49.72 KiB | Peržiūrėta 35222 kartus(ų) ]

12. iš vairo kolonėlės apačios atsukate tokį dangtelį, kuris iš esmės tik saugo nuo purvo patekimo. Jei teisingai pamenu reikalingas 22 raktas
Prikabintas failas:
Resize of 16.JPG
Resize of 16.JPG [ 48.14 KiB | Peržiūrėta 35214 kartus(ų) ]

13. po ta apsauga yra 13 veržlė – atsukam. Išmušam „slieką“.
Prikabintas failas:
Resize of 17.JPG
Resize of 17.JPG [ 47.48 KiB | Peržiūrėta 35291 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.22
Amžius:
37
Pranešimai:
63
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36 320i Touring M52 97'
14. iš keleivio pusės reikia išimti spyruoklę (žiedą). Naudojausi dviem atsuktuvais.
Prikabintas failas:
Resize of 18.JPG
Resize of 18.JPG [ 46.27 KiB | Peržiūrėta 35158 kartus(ų) ]

15. atsukam stoko „įtempimo“ varžtą. Po juo yra spyruoklė ir toks „šliaužkas“. Truputi informacijos tiems kam barška kolonėlė. Tai būtent tas varžtas kurį reikia paveržti jei yra laisvumas. Veržti reikia tiek, kad važiuojant vairas pats sugryztų į normalią padėtį (atsisuktų). Taigi išimame spyruoklę ir šliaužiką.
Prikabintas failas:
Resize of 19.JPG
Resize of 19.JPG [ 47.5 KiB | Peržiūrėta 35200 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Resize of 20.JPG
Resize of 20.JPG [ 47.63 KiB | Peržiūrėta 35203 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.22
Amžius:
37
Pranešimai:
63
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36 320i Touring M52 97'
16. iš vairuotojo puses reikia išmušti štoką. Naudojausi meduku ir plaktuku. Stenkites nepažeisti nieko viduje. Išsimušė sunkiai.
Prikabintas failas:
Resize of 21.JPG
Resize of 21.JPG [ 45.23 KiB | Peržiūrėta 35214 kartus(ų) ]

17. manau tikrai sugalvosite kaip išimti lengvai prieinamus riebokslius ir guoliukus.
18. sunkesnis uždavinys – išimti riebokšlį esantį viduryje. Reikės pasidaryti įrankį. Tekinausi 30mm plastmasinį vamzdį. Jo pagalba išmušiau riebokslį, taciau tuo pačiu ir suskaldžiau plastmasinę „kreipiančiają“. Kita tokia pati kreipiančioji yra keleivio puseje prie tokio pat riebokšlio. Matomiausia priežastis dėl ko man pradėjo leisti tepalus – o gi kaip tik tos kreipiančiosios. Jos buvo tiek isdilusios kad uzdejus likusią sveikają ant štoko – ji žiauriai klibėjo, ko pasekoje manau jeido štokui judėti ir palenkti riebokšlius. Taigi pagal sveikają tekinausi dvi naujas plastmasines. Jos dar turi tokias išpjovas (manau kad amortizacijai), taigi su rankine freza dariau ir tas išpjovas. Naujosios kreipianciosios nebedave jokio klibejimo.
Prikabintas failas:
Resize of 25.JPG
Resize of 25.JPG [ 44.89 KiB | Peržiūrėta 35195 kartus(ų) ]
Prikabintas failas:
Resize of 26.JPG
Resize of 26.JPG [ 45.88 KiB | Peržiūrėta 35345 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 23:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.22
Amžius:
37
Pranešimai:
63
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36 320i Touring M52 97'
19. sunkus uždavinys ir atgal įdėti naują riebokšlį. Tekinausi „balvankę“ ant kurios užmoviau naują riebokšli ir taip gražiai įstačiau į vidų.
20. taigi jums lieka pakeisti visas gumeles, riebokšlius ir tefloninius žiedus iš rem-komplekto.
21. sudedant atgal kolonėlę su grafitiniu tepalu tepiau guolius ir slieką su tais karpais ant štoko. Netepkite per daug, kad neužkimštumėt kanalo (žarnelės) tarp kairės ir dešinės pusės vairo traukių apsauginių gumų.
22. viską surenkate atbuline tvarka, užzipildote sistemą tepalu.

Tai tiek trumpai, tikiuosi kad kam nors padės ši informacija.


StandartinėParašytas: 15 Spa 2009, 10:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
43
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
9 punkte tuostraukes sarnyriukus geriau sukti nenuemus vairo koloneles, nes ten uzverzta nezmoniskai buna. Ir rakto specialaus reikes, nes paprasti raktai per platus. As nusipirkau tam reikalui paprasta rakta ir nuslifavau, kad tilptu.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 22 Spa 2009, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
35
Pranešimai:
252
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Didelis ačiū uz instrukcija, tikrain naudingas daiktas :)


StandartinėParašytas: 22 Spa 2009, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.21
Amžius:
32
Pranešimai:
869
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Buvo:
E46 330d '04
E46 330d '02
E46 320d '00
E36 325tds '98
E46 330d '00
E36 328i '95
E36 320i '94
Gera tema, pas mane anksciau leido tepalus, dabar noriu pasikeisti, bet bijau, kad vel prades. Taigi neprosali butu ja atrestauruoti, tik kur rasti pirkti rem-komplekta?

P.s. reiktu perkelti i ''Pasidaryk pats'' skyreli :wink:

_________________
3


StandartinėParašytas: 22 Spa 2009, 15:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1151
E39 tinka bendros mintys remontuojant? ar ten visai kita sistema?


StandartinėParašytas: 22 Spa 2009, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.03.01
Pranešimai:
36
Automobiliai:
ex:E36 325tds;E39 530d Dabar E38 730d
ei rimtai kur tu rem kompl rast?? ir kokios mazdaug kainos,kad nepermoket??


StandartinėParašytas: 08 Lap 2009, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.21
Pranešimai:
8
riebokslius galima rasti kaune, draugystes 19. IGNERA. reiktu pries vaziuojant senus turet del matmenu. rieboksliu kaina uz vnt ~3-4-5 lt. ten taip pat parduodamos sandarinimo gumytes vamzdeliams(o-ring)


StandartinėParašytas: 16 Bal 2010, 21:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
44
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
gal galima placiau apie sita procedura? kas per raktai ir kur padejai apsauga... nu vnz zingsnis po zingsnio :D jei galima


Prikabinti failai:
Resize of 11.JPG
Resize of 11.JPG [ 48.88 KiB | Peržiūrėta 32223 kartus(ų) ]

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…
StandartinėParašytas: 16 Bal 2010, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.26
Amžius:
32
Pranešimai:
1169
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
XC70, E39 525D
Klaipedoje rieboksliais prekiauja irgi Ignera, Dagmita, Narvija

_________________
No money, No funny!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery