Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Spa 2019, 10:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Bir 2009, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
35
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
Sedejau viena diena masinoj, labai lijo, tai nusprendziau galu gale parodyti kaip issiardo klimos skydelis ir kaip galima issivalyti salono temperaturos davikli nuo dulkiu. Foto darytos su telefonu, aiskumo turetu uztekti.

1. su kietu peiliuku uzkisam uz sonu. Pavertus peiliuka turetu issokti skydelis
Paveikslėlis

2.istrauke skydeli atjungiam fyskes
Paveikslėlis

3.atskiriam plastmasini gaubta, jis ten ant pipsiukiu fiksuojasi, lengvai nusiima
Paveikslėlis

4.stai cia jau matosi temperaturos daviklis, kuris buna laaabai apsineses dulkemis
Paveikslėlis

5. Paveikslėlis
i sita vieta statosi sparnuote
Paveikslėlis

Pas mane problema buvo ir dar pasikartoja, kad sita sparnuote nustoja suktis....kaip suprantu, dingsta el. laukas ar kazkas. Ten nera jokio varikliuko.


StandartinėParašytas: 02 Bir 2009, 17:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.08
Amžius:
30
Pranešimai:
90
Automobiliai:
E39 525tds
prie to pacio, pas mane tokia problema kad tas varikliukas pastoviai sukasi ir uzia, kur galetu buti beda? jau girdejau kad kai auto uzmiega isijungia ir pan. bet taip tikrai nera daug kartu visokiais budais tikrinau :) atsibosta kiekviena vakara paliekant isiminet saugikly, nes kai dar buvo vos gyvas akumas tai ryte reikedavo ant virvutes tampyt kol neisiminedavau saugiklio... :|


StandartinėParašytas: 02 Bir 2009, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
33
Pranešimai:
305
Miestas:
Roskilde
Automobiliai:
E36 1,6
E39 530d
Skype:
warforhonor
Nikas:
KamiKazE
ezys bus numires. Pasiieskok paieska, daug apie ji sneketa. naujo kaina 250lt kazkur.


StandartinėParašytas: 02 Bir 2009, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
31
Pranešimai:
1868
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
Ar ne per didelė kaina? Aš prieš naujus 191lt mokėjau, nebent čia po naujų pakėlus PVM ir kitokių mokesčių pridėjus, tiek pakilo kaina.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2009, 08:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.01
Amžius:
42
Pranešimai:
537
Miestas:
Vilnius
swordas rašė:
prie to pacio, pas mane tokia problema kad tas varikliukas pastoviai sukasi ir uzia, kur galetu buti beda? jau girdejau kad kai auto uzmiega isijungia ir pan. bet taip tikrai nera daug kartu visokiais budais tikrinau :) atsibosta kiekviena vakara paliekant isiminet saugikly, nes kai dar buvo vos gyvas akumas tai ryte reikedavo ant virvutes tampyt kol neisiminedavau saugiklio... :|


Problema aiški. Man akumas nusedo per naktį mirtinai.
Praeitą savaitę KRASTA sutvarkė.
Reikia keisti:
64116923204 Rėlė pečiuko SK 210,-Lt
6411222 Pakeitimas 50,- Lt

Jei keičia Krasta, tai gauni dviejų metų garantiją.

PS dažna E39 problema, net daliu sandėlyje turi.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2009, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.08
Amžius:
30
Pranešimai:
90
Automobiliai:
E39 525tds
o nebutu galima tiesiog ta veikianti varikliuka isimt kad nebesisuktu ir viskas? :D ar jis ten begalo svarbus?


StandartinėParašytas: 03 Bir 2009, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
35
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
swordas rašė:
o nebutu galima tiesiog ta veikianti varikliuka isimt kad nebesisuktu ir viskas? :D ar jis ten begalo svarbus?

tas varikliukas-sparnuote, traukia ora pro temperaturis dacika, ji isemus dacikas pradeda grybauti, nebezino kokia reali temperatura salone. Pasikeisk ta ezi jei jis kaltas ir viskas.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2009, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.05
Amžius:
35
Pranešimai:
515
Miestas:
Vilnius, Panevežys
Automobiliai:
E46 M57TUD30; ex E46 M52B28TU 98'; ex E36 M52B28A 96'; ex E36 325td M51 94';
Skype:
mindaugas.lukosius
Jo, negi traukysi kas kartą. Man ta pati bėda buvo.
Klausimas: ar išvalius kas nors realiai pasikeitė? :)


StandartinėParašytas: 03 Bir 2009, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
35
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
BMW_FANAS rašė:
Jo, negi traukysi kas kartą. Man ta pati bėda buvo.
Klausimas: ar išvalius kas nors realiai pasikeitė? :)

pas mane beda kitokia. Kartais nesisuka ta sparnuote, ko pasekoje netraukia oro ir klima nebesupranta kokia temp. salone ir pucia salta arba karsta ora. (pvz. uzstatai kad pustu 22 silumos, tai pucia salta, kai sparnuote veikia, tai reaguoja i temperaturos pokycius) Kai pirma karta isardziau tai dulkiu buvo tikrai daug.... Ar verta ar neverta ardyti as nepasakysiu.


StandartinėParašytas: 17 Bir 2009, 17:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
34
Pranešimai:
87
Miestas:
Vilnius
Pas mane dar kitokia beda:
sparnuote sukasi, bet visa laika pucia vienodu stiprumu. Kad ir rankiniu budu reguliuoji vis tiek putimo stiprumas nesikeicia.

Tarkim salone karsta, AUTO funkcija rodo kad pucia 5 padalu stiprumu tik, ir stiprumas nesikeicia kintant temperaturai, nors realiai pucia smarkiau.

Jeigu rankiniu budu padidini temperatura, padideja putimo stiprumas iki 8 padalu, nors turetu mazeti, nes masinoje karsta.

Kai isjungi visiskai pastoviai pucia kazkas is variklio skyriaus, kad ir auto uzgesinta.
Kame mano beda?


StandartinėParašytas: 17 Bir 2009, 19:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
35
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
Danieli rašė:
Pas mane dar kitokia beda:
sparnuote sukasi, bet visa laika pucia vienodu stiprumu. Kad ir rankiniu budu reguliuoji vis tiek putimo stiprumas nesikeicia.

Tarkim salone karsta, AUTO funkcija rodo kad pucia 5 padalu stiprumu tik, ir stiprumas nesikeicia kintant temperaturai, nors realiai pucia smarkiau.

Jeigu rankiniu budu padidini temperatura, padideja putimo stiprumas iki 8 padalu, nors turetu mazeti, nes masinoje karsta.

Kai isjungi visiskai pastoviai pucia kazkas is variklio skyriaus, kad ir auto uzgesinta.
Kame mano beda?


Ežys!! apie ju keitima yra prirasyta n temu


StandartinėParašytas: 17 Bir 2009, 20:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.01
Amžius:
42
Pranešimai:
537
Miestas:
Vilnius
Danieli rašė:
Pas mane dar kitokia beda:
sparnuote sukasi, bet visa laika pucia vienodu stiprumu. Kad ir rankiniu budu reguliuoji vis tiek putimo stiprumas nesikeicia.

Tarkim salone karsta, AUTO funkcija rodo kad pucia 5 padalu stiprumu tik, ir stiprumas nesikeicia kintant temperaturai, nors realiai pucia smarkiau.

Jeigu rankiniu budu padidini temperatura, padideja putimo stiprumas iki 8 padalu, nors turetu mazeti, nes masinoje karsta.

Kai isjungi visiskai pastoviai pucia kazkas is variklio skyriaus, kad ir auto uzgesinta.
Kame mano beda?


Ta pati. Man taip pat būdavo.
Reikia keisti:
64116923204 Rėlė pečiuko SK 210,-Lt
Ir viskas čiki.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 23:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.21
Amžius:
41
Pranešimai:
410
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 2003
exE39 525d 2002
ex E39 530d 2001
Skype:
evaldas005
0 kur ta rėlė stovi?


StandartinėParašytas: 23 Lie 2009, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8002
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
kad po sios proceduros valdimo panele neatroditu taip baisiai (1 nuotrauka sonai) patarciau kita, daug paprastesni ardymo buda:
1. nuimam mid displeju -garso reguliatoriu patraukiam i save, po jo su torx'u pasukam 90 laipsniu, fiksatoriai atsilaisvina ir traukiam mid'a i save (pradedam is kaires).
2. pro atsiraduse skile pirstu pagalba stumiam klimos valdima isvidaus.
jokiu ibrezimu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 24 Lie 2009, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.09
Amžius:
31
Pranešimai:
61
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 520 97'
Skype:
Steroidass
Vienas elektrikas pasakojo, kad irgi akuma beproto iskraudinedavo, tai istraukus ta saugikli iskrova normali pasidarydavo. Tai nekeite jokio ezio, o nupirko laiko rele ir kazkur pajunge ja, po kurio laiko ji atjungia ta klima. rezultatas toks, kad nebelieka dideles iskorvos ir akumo nebeiskrovineja. Tik nzn ar tas ezys turi itakos klimos darbui, jei klima dirba puikiai, o tik neuzmiega ir iskraudineja akuma tai galima statyti tokia rele ir problemos kaip nebuta.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery