Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[E46][E39] M47 Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=58634
Puslapis 22

Autorius:  andriuchacha [ 22 Gru 2009, 17:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

As kolektoriaus tarpiniu nekeiciau,pries dedamas sutepiau jas karsciui atspariu silikonu ir viskas gerai buvo

Autorius:  audr [ 24 Gru 2009, 13:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

Dėl pakaitinimo žvakių lūžimo - tai jos lūžta :( . Beišsukant vieną nulaužiau ... Variklis buvo karštas, atlaisvinamųjų pripurškta. Turėjau vargelio kol iškrapščiau (misija neįmanoma pagal variklių meistrus).

Autorius:  marcelo [ 26 Gru 2009, 18:21 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

ką turi omeny iškrapštei ? tipo nulaužtą žvakę? :?

aš esu radęs vilniuje vieną rimtą meistrą. Bet jis pasakė kad vieną žvakę nugręžt kainuotų ~500Lt. ir tai dar nėra garantijos kad nebus komplikacijų. O tokiu atveju jau reiktų ardyti variklį :(

Autorius:  Jurgis [ 26 Gru 2009, 22:08 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

sanimda rašė:
Nekuriant naujos temos parasysiu kaip patikrinti pakaitinimo zvakes m57 varikliui nenuimant isiurbimo kolektoriaus, turetu kazkas panasaus buti ir m47


metodas 100% nepatikimas,tikrino butent taip pakaitinimo zvakes servize,rode kad visos veikiancios,nors kuresi per salcius labai sunkiai gal is kokio 25 karto,kitam servize patikrino atjungus zvakes ir rado 2 neveikiancias,pakeitus jas rezultatas puikus,kuriasi is pirmo karto

Autorius:  Germany [ 01 Sau 2010, 14:12 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

idomiai, as savo pirma taip tikrinau, paskui dar tikrinau nuemes kolektoriu ir numoves laidus, irgi visos ok buvo tik varza mazesne (kas yra logiska nes laidu nebera) :)

Autorius:  diesel power [ 02 Sau 2010, 03:15 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

tai tam servize gal tau tikrino fiskes nenujeme nuo reles, tai ir rode kad varza yra :)

Autorius:  Kriugeriux [ 02 Sau 2010, 20:54 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

kartais apsigaunama matojant varzas kartais ne... esme kad ji kaista bet kaista ne pilnai visa.. as manau reiketu profilaktiskai pasikaitaliot... 3 valandos darbo ir viskas ore..

Autorius:  Jurgis [ 05 Sau 2010, 16:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

Dar yra didelis skirtumas tarp nauju ir senu, bet vos veikianciu

Autorius:  andriuchacha [ 13 Sau 2010, 10:15 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

O man buvo toks atvejis, tikrinant zvakes su lemputes pagalba pasirode kad viena zvake gera, o is tikruju ji buvo uztrumpinus. Ir del to buvo sudeges bagazineje po plasmase(kur daug storu laidu ateina) esantis 100a saugiklis, per kuri eina srove i pakaitinimo zvakiu rele.

Autorius:  bmw324d [ 19 Bir 2010, 21:30 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

Jurgis rašė:


taip tikrindamas zvakes per laidus gali labai apsigauti, nes zvakes gerai veikiancios turi kaisti tik pats zvakes galiukas, o kartais taip buna kad kaista kazkur per vidury! tai uztai ir rodo kad zvake gera bet ji savo funkciojos neatlieka! taigi nepatingekit nusiimt kolektoriu issisukt zvakes ir pasitikrint ant akumuliatoriaus kaip jos kaista!

Autorius:  @bmw [ 23 Gru 2010, 00:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

diesel power rašė:
tai tam servize gal tau tikrino fiskes nenujeme nuo reles, tai ir rode kad varza yra :)


Va va, aš taip ir išsidūriau, kai paskaičiau sanimda instrukciją viewtopic.php?p=604745#p604745 , tai 5-tame punkte apie fiškės nuėmimą nieko neužsiminta, nors žiūrint į nuotrauką galima tai ir įtarti :)
Taigi "patikrinau" aš žvakes neištraukdamas fiškės, visi šeši laidai supypsėjo. Po to dar net įtampą ant jų išmatavau - ant visų vienodai pasiduodavo apie 11,5 V, kuomet įjungdavau degimą. Tai padariau išvadą, kad viskas OK, ir ... su visam susiėmiau už galvos, nebežinodamas kas dar gali būti blogai ?!
Kas keisčiausia, kad dar padarė po to man gyvą diagnostiką (daugiausia tikrino siurblio parametrus) ir pasakė, kad VISKAS idealu, net ir pakaitinimo žvakių klaidos neduoda (vadinasi tipo aš gerai jas pasitikrinau).

Bet kai šiandien tokios "idealios būsenos" auto ryte vėl užkūriau tik iš kokio 10-to karto, po to kai išliejau 3 litrus verdančio vandens ant siurblio bei atsinešęs įstačiau sekantį šiltutėlį akumą (per naktį atsargai šviežiai pakrautą, 850A startinės srovės :D) ... tai nervai nebeišlaikė ir nutariau, kad žvakes vis tik pakeisiu.

Ir ką sau manote - 2 iš 6 bosh'ų negyvi (vizualiai visos žvakės puikios, tačiau 2jų iš jų varža - begalybė). Kitų keturių varža - ~ 1 omas.
Taigi žvakutės, žvakutės ...

Tikiuosi mano vargai tuo kart baigėsi.

P.S. Suprantama tik kuriam laikui, iki kito karto, nes BMW tai ne Toyota, kurias tik vairuoti reikia :D
BMW kaip moteris, ją privalu pažinti ir rodyti dėmesį :D , nuolat ...

Autorius:  _Darius_ [ 03 Sau 2011, 22:15 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

marcelo rašė:

ką turi omeny iškrapštei ? tipo nulaužtą žvakę? :?

aš esu radęs vilniuje vieną rimtą meistrą. Bet jis pasakė kad vieną žvakę nugręžt kainuotų ~500Lt. ir tai dar nėra garantijos kad nebus komplikacijų. O tokiu atveju jau reiktų ardyti variklį :(



~500 uz viena zvake be garantiju ? :D

Taigi man nuluzo 2 zvakes,o 2-ju buvo sugadinti sriegiai, vos issisuko.

2 zvakiu isemimas ir visu sriegiu sutvarkymas isejo 70lt (su nuolaida) :) bet teko imt galva, darbas - 200lt, galvos tarpine 185lt, viso iseina 455lt, gali kaip man reiket pakeist dar galvos dangtelio tarpine, ismetimo kolektoriaus tarpine ir purkstuku "tarpines".

Autorius:  DmK [ 05 Lie 2011, 10:49 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

Jurgis rašė:
metodas 100% nepatikimas,tikrino butent taip pakaitinimo zvakes servize,rode kad visos veikiancios,nors kuresi per salcius labai sunkiai gal is kokio 25 karto,kitam servize patikrino atjungus zvakes ir rado 2 neveikiancias,pakeitus jas rezultatas puikus,kuriasi is pirmo karto

metodas patikimas, norint suzinoti ar pacios zvakes veikiancios. aisku fiske su laidais reikia atjungti nuo reles, nes pacioje releje iseinantys kontaktai iki zvakiu uztrumpinti. kad sanimda tuo neparase, tai reikia truputi savo galva galvoti, tuo labiau nuotraukoje viskas matoma. Servisui, kuriam tau tikrino - respect :lol:
Bet! jei zvake turi varza, net gi patikrinta vizualiai - kaista, tai dar nereiskia kad BC atpazins ja kaip sveika!
viewtopic.php?p=970345#p970345
reikia matuoti srove, tada bus aiskiai matyti, ar zvake veikia, ir kas svarbiausia - kaip veikia.


Siandien keiciau sau zvakes, nepatingejau, padariau keleta nuotrauku.
Kadangi procedura truputeli skyriasi nuo E46, paviesinsiu savo darbus, zvakiu keitimas E39 M47 varikliui.

Instrumentas, reikalingas atlikti sia operacia E39:
Sesiakampis raktas 5mm, ilga galvute 10mm, galvute 11mm, treksle (ar panasiai), atsuktuvas.

Paveikslėlis

Darbo eiga:
1. Atidaryti kapota
2. Nuimti oro paemija, 3 varztai (M6, sesiakampis 5)
3. Nuimti virsutine variklio garso izoliacija, 4varztai, klipsas per viduri.
4. Nuimti sonine variklio garso izoliacija, kur tepalo filtras. Tepalo matuokle geriau istraukti. 3 varztai. Atkreipkyt demesi istatant 2 kreipianciosios apacioje.
5. Atsukti galines variklio garso izoliacijos tvirtinimo varzta, 1 varztas
6. Atsukti pliusine klema, 2 varztai M6, raktas 10mm.
7. Atjungti isiurbimo kolektoriaus slegio davikli, is galo nuspaudziam spyruokle ir tempiam kistuka zemyn.
8. Atjungti EGR voztuva, atsukam 2 chomutus, numaunam vakuumine slangele. Patarciau nenuimineti nuo kolektoriaus, jei tik nesiruosiat ji valyti. Nepatogus prieimas, + nereikes keisti tarpines.
9. Nuimti garso izoliacija isiurbimo kolektoriuje, atsuktuvo pagalba 3 vnt.
10. Atsukti isiurbimo kolektoriu: 8 varztai M6 raktas 10mm is virsaus, ir 5 verzles M7 raktas 11mm is apacios. Atsargiai su verzlem, nuleks – begsyt pesciom ieskoti iki parduotuves. Nestandartinis sregis M7.
11. Atjungti zvakiu laidus, specialiose vietose nuspausti ir traukti i save.
12. Issukti pakaitinimo zvakes. Ilga galvute 10mm.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

EGR voztuvas buvo valytas pries kokius 300km, jau atrodo taip:

Paveikslėlis

Tarpines nekeiciau, jos gan elastingos ir issikisa is savo lizdu:

Paveikslėlis

Senos (visos sveikos) ir naujos zvakes, :

Paveikslėlis


Viskas, nuemus kolektoriu prie progos galima pravalyti EGR voztuva, spaudimo davikli. Renkam viska atgal. TIS’e nurdyta isukti zvakes sausai, bet kaip mechanikas negalejau sau tai leisti ir aisku sutepiau, kaip ir pries 2 metus. Speju sausai reikia sukti tik del uzsukimo momento, nes labai mazas jis, 18Nm. Nevisi turi dinamometriniu raktu, tuo labiau tokio mazo diapazono, o jei kas ir turi – kada jis buvo kalibruotas paskutini karta? Verziau is rankos, vaikiskai. Svarbu nepersistengti, sregis smulkus, galvute aliuminine, sugadinti sregi labia paprasta. Jeigu turyte vaiku – leiskyte jiems verzti, tikrai nesugadins ten nieko.

Kollektoriaus nuimimas http://tis.bmwcats.com/doc1059571/
Zvakiu keitimas http://tis.bmwcats.com/doc1045365/
Verzimo momentai http://tis.bmwcats.com/doc25046/

Autorius:  ERL530 [ 27 Kov 2012, 20:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46][E39] M47 Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

Jei kam butu aktualu,draugas nusipirko E46 320d su viena is keturiu nulauzta pakaitinimo zvake.Bande issukti pats,pridare dar labiau zalos.Bet va radom sita zmogu Panevezyje,manem jog dar vienas eilinis aferistas,skelbiantis,jog viska moka,o dazniausiai jie nieko nemoka,tik pinigus paimti.Bet ne nuvarem jam auto i Panevezy ir per 1h ta zvake issuko,buvo sudeta visos keturios naujos bosch zvakes.Uz darba paeme tik 150lt.Rekomenduoju ji kaip rimta meistra!Apie ji placiau:


Nulūžo pakaitinimo žvakė? Galime išsukti NEARDANT variklio. Patyres meistras apsiims daryti tokius darbus, kurių kiti nenori daryti. Profesionalus dyzelinių variklių pakaitinimo žvakių keitimas, nulūžusių/lūžusių, prikepusių, užrūdijusių, išsukimas/išėmimas, sriegio atstatymas, aliuminio virinimas, variklio galvučių restauravimas, variklių remontas. Profesionalūs aliuminio suvirinimo darbai, priimami ir nestandartiniai suvirinimo darbai. 865088251

Vietovė: Panevėžys
Autorius: Rolandas
Tel.Nr. 865088251

Autorius:  Wirusss [ 11 Sau 2013, 21:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46][E39] M47 Dyzelio pakaitinimo žvakių keitimas

Gal kam pravers :)

Prikabinti failai:
2003 E46 320d - DIY Removal Of Snapped M10 Glow Plug(Pic Heavy).pdf [513.06 KiB]
Atsisiųsta 2955 kartus(ų)

Puslapis 22 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/