Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Bir 2020, 06:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Sau 2009, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.06
Amžius:
36
Pranešimai:
341
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 540i 06'
!! Iškarto perspėju kad imdamiesi šio darbo patys rizikuojate prisidaryti nemažai bėdų jei kartais žvakes persuktumėt ar panašiai. Neprisiimu jokios atsakomybės dėl tokių atvejų. !!

Taigi, norėdamas sutaupyti kelis šimtus litų už žvakių keitimą servise nusprendžiau tą pasidaryti pats.
Įrankių daug nereikės, bet patartina juos visus turėti vietoje :)

Jums reikės:
- Pakaitinimo žvakės (4vnt.)
- WD
- Atsuktuvo su žvaigždučių(angl. torx) antgaliais (tiksliai nepamenu nr. sorry)
- Atsuktuvo su šešiakampio antgaliais (tiksliai nepamenu nr. sorry)
- Rakto 10mm su gan ilga (patartina ~5cm) galva žvakėms
- Rakto su 11mm kai kuriems varžtams atsukti
- 10mm vamzdelio (ar panašiai) EGR vožtuvo atsukimui
Prikabintas failas:
IMG_0182.jpg
IMG_0182.jpg [ 39.27 KiB | Peržiūrėta 47413 kartus(ų) ]


1. Nuimam visas variklio apsaugas, salono filtrą (jis yra prie lango), kai kurias gumas (kad netrukdytų), detalę į kurią įdedamas salono filtras, taip pat berods 5 torx varžtais tvirtinama detalė(Pažymėta jos buvimo vieta nuotraukoje)
Atsukam ir padedam į šalį EGR vožtuvą kad netrukdytų.

Štai kaip atrodo viską nuėmus:
Prikabintas failas:
IMG_0168.jpg
IMG_0168.jpg [ 72.69 KiB | Peržiūrėta 47554 kartus(ų) ]


2. Priėjimui prie žvakių reikia nuimti kolektoriaus dangtį. Nuo jo nuimam tris guminius dangtelius kad prieiti prie varžtų nuotraukoj pažymėtų varžtų kuriuos reikia atsukti. Varžtas nr.1 foto nematomas nes jis yra giliau.

:!: Pastaba :!:
Sunumeruoti varžtai yra kito dydžio(11mm berods) nei tie kurių daug.
Prikabintas failas:
IMG_0169.jpg
IMG_0169.jpg [ 59.12 KiB | Peržiūrėta 47510 kartus(ų) ]


:!: Pastaba :!:
Įsitikinę kad atsukot visus varžtus atsargiai nuiminėkite dangtį kad netyčia nenupultų ir nenukristų į apačią tarpinės. Pačiam teko ilgai pasikankint kol ištraukiau dvi tad niekur neskubėkite [-X

(bus tęsinys...)

_________________
I would love to change the world, but they won't give me the source code.. :D


Paskutinį kartą redagavo marcelo 13 Gru 2010, 22:11. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 17 Sau 2009, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.06
Amžius:
36
Pranešimai:
341
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 540i 06'
tęsinys..

Taigi atsargiai nuėmus dangtį, atjunkite laidą(nuotraukoje pažymėta žaliai) ir štai jūs jau pasiekėte žvakes. Spustelėję iš abiejų šonų nuimkite laidus nuo žvakių.

Belieka atsargiai išsukti žvakes ir pakeisti naujomis. Išsukimą gali palengvinti WD bet dėl to negarantuoju. :!: Kaip ir minėjau pradžioje darykite tai atsargiai. Pajutus didelio pasipriešinimą nemėginkite naudoti jėgos nes su ta žvake bus baigta :( Deja nelabai galiu patarti ką tokiu atveju daryti.
Prikabintas failas:
IMG_0172.jpg
IMG_0172.jpg [ 72.15 KiB | Peržiūrėta 47578 kartus(ų) ]


Štai kaip atrodė mano(įtariu niekada nekeistos žvakės) šalia naujos Bosch:
Prikabintas failas:
IMG_0181.jpg
IMG_0181.jpg [ 21.74 KiB | Peržiūrėta 47543 kartus(ų) ]


Jeigu pačių žvakių keitimas pavyko sėkmingai, belieka susukti viską atgaline eiga. Štai tiek !

Visiems linkiu sėkmės :wink:

_________________
I would love to change the world, but they won't give me the source code.. :D


Paskutinį kartą redagavo marcelo 13 Gru 2010, 22:07. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 17 Sau 2009, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.08
Amžius:
31
Pranešimai:
549
Miestas:
utena vilnius
Automobiliai:
E39 530d M57 00'
kad zvakes nenuluztu patariu pasildyti varykli iki darbines temperaturos ir tada pradeti visa ardima.


StandartinėParašytas: 17 Sau 2009, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.03
Amžius:
41
Pranešimai:
1962
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
..............
E30 318i touring '93
E34 518i touring '95
Skype:
dr.zoidberg77777
Marcelo viską šauniai aprašei, o kad žmonės neprisidarytų bėdų su perveržimu, užveržimui reikia naudoti dinamometrinį raktą :idea:


StandartinėParašytas: 19 Sau 2009, 15:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.19
Pranešimai:
465
Miestas:
Vilnius
ir dar nepirkit pigiu zvakiu, nes vienas nupirko po 7lt ir po uzvedimo jos "issove" visos :mrgreen:
tao yra ju viduriai isluzo ir issoko.

o dar klausimas, ar daroma taip, kad pakeitus zvakes, jas reik su vandeniu papurkst ir paziuret, ar niekur nesifonina? nes jei kazkur pucia ora, variklyje nebus kompresijos. :-k


StandartinėParašytas: 19 Sau 2009, 20:14 
  
 
 
jei kas planuojat keisti pakaitinimo žvakes 3.0 ltr motorui, įmeskit fotkes plz :)

marcelo mldc, geras postas =D>


StandartinėParašytas: 19 Sau 2009, 23:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.06
Amžius:
36
Pranešimai:
341
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 540i 06'
šaunu jeigu kam padės mano patirtis :)

o dėl 330 tai siūlyčiau bandyt kreiptis į '1skorpionn11', jis keitė žvakes 3.0 varikliui ir manau turėtų turėt bent keletą foto. kita vertus nemanau kad labai kažkas smarkiai turėtų skirtis nuo 320 nebent kad viskas kompaktiškiau sudėta ir kai kur gali būti sunkiau prieiti. bet čia tik spėlionės, pats nemačiau kaip ten kas :oops:

_________________
I would love to change the world, but they won't give me the source code.. :D


StandartinėParašytas: 20 Sau 2009, 00:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.08
Amžius:
31
Pranešimai:
549
Miestas:
utena vilnius
Automobiliai:
E39 530d M57 00'
keiciau 3.0d , skirtumas ten 6 zvakes :D o taip viskas panasu.


StandartinėParašytas: 26 Sau 2009, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
35
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o isiurbimo kolektoriaus tarpiniu nekeitet ? nes skaiciau kad nuemus ji reiktu ir tarpines pasikeist, beto jos irgi truputi kainuoja jei 6 cilindru tai 12 ar 13 tarpiniu :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 12 Vas 2009, 10:46 
  
 
 
sanimda rašė:
o isiurbimo kolektoriaus tarpiniu nekeitet ? nes skaiciau kad nuemus ji reiktu ir tarpines pasikeist, beto jos irgi truputi kainuoja jei 6 cilindru tai 12 ar 13 tarpiniu :)


Tai tos tarpines lyg 6lt kainuoja. O kam ju 12? Kiek cilindru, tiek ir tarpiniu ;)


StandartinėParašytas: 16 Vas 2009, 16:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.16
Pranešimai:
343
4 cilindruos yra 8 tarpines 4 ysiurbimo kolektoriaus ir 4 morkvines kazkokios.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2009, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
37
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
Broliux rašė:
4 cilindruos yra 8 tarpines 4 ysiurbimo kolektoriaus ir 4 morkvines kazkokios.


na jei jau kalbat apie kolektoriaus tarpines, tai ju yra 9 (m47 motorui) ir 13( m57 motorui). O jei dar kyla kokiu klausimu pasiziurekite realoem ;)


StandartinėParašytas: 25 Kov 2009, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
35
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
Nekuriant naujos temos parasysiu kaip patikrinti pakaitinimo zvakes m57 varikliui nenuimant isiurbimo kolektoriaus, turetu kazkas panasaus buti ir m47

1. atidarom kapota :D
2. nuimam salono filtro deze, (keleivio puses) jei kils klausimu kaip ta padaryti rasykit i pm
3. atsukam 4 varztus ir nuimam kompiuterio dangteli
4. susirandam fiske tokia kur nuotraukoje pavaizduota, pas E46 turetu but truputi kitokia nes maziau cilindru, bet speju panasi tik maziau laideliu.
5. ten matome 6 storus laidelius ir po siokio tokio tarpelio 4 plonus, paimame testeri, minusa prie korpuso (as dejau prie abs bloko, aliumines dalies), o testerio pliusini laida kisame i kekviena lizda kur stori laidai, jeigu nustatete cipimo funkcija tai prilietus pliusa prie storo laido turetu sucypt, jeigu necype patikrinkite laidus, gal minusas blogai prisilietes, jeigu vistiek necypia tai zvake mirus, patikrine visus 6 storu laidu lizdus zynosite kiek zvakiu yra gyvu ir kiek mirusiu

Kiek turi rodyti varzos prilietus nezinau, gal specelistai kolegos pasakys :) kaip pats suzynosiu parasysiu čia, prie to pacio dar patikrinau ar veikia pati rele, tai yra ar paduoda srove i zvakes, viskas taspats tik tiek kad ta fiske reiktu ikisti i savo lizda ir tada testerio pliusa prikisti prie kokionors storo laido, nu zodziu foto matosi, tada ijungiam degima, tai yra antra padetis jei neklystu, ir greitai islipe is auto ziurime ka rodo, mano atveju rode 10-11v gal kad akumas nusedes, nes vedant uzsidega abs ir asc :) tai tiek, sekmes sporte, tai yra tikrinime

jei radote netikslumu, rasykit :)


Prikabinti failai:
DSC00466.JPG
DSC00466.JPG [ 82.29 KiB | Peržiūrėta 65759 kartus(ų) ]

_________________
Uždaro klubo narys


Paskutinį kartą redagavo Germany 06 Bal 2009, 01:02. Iš viso redaguota 1 kartą.
StandartinėParašytas: 26 Kov 2009, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
varza ne daugiau 2 om


StandartinėParašytas: 31 Geg 2009, 12:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
34
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
keisdamas zvakes , kai nuiminejau "ipurskima" ar kaip ten tiksliai vadinasi tas visas juodas blynas su oro padavimais, tai viena gumine pameciau , bet nuo varzto , o ne tarpines nuo angu, tai paverziau, ten pasalinio efekto neturetu buti, bet pasisaugokit jus :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery