Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Bir 2020, 03:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Bir 2007, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
35
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
tai va sien pasikeiciau pompa tai aprasysiu kaip tai daroma, mums prireiks :
32mm rakto
10mm rakto
17mm rakto
6mm dvieju varstu apie kokius 2cm ilgio, gali but ir ilgesni ( ant 10 galvute varstu :) )
na ir aisku Plaktuko :)
su 32 raktu atsukam termomova, ji atsisuka i priesinga puse nei kiti varstai, taip vadinamas priesinas sriegis, uzdejus rakta reikia pakalt per rakta tada lengviau atsisuka, po to atsukam varsta ant kurio yra dirzelio itempejas prie generatoriaus, jis siek tiek islys ir pasisuks, tada siek tiek atsilaisvins dirzelis, tada su 10mm rakteliu atsisuka skyvas nuo vandens pompos, ir nukrenta dirzelis, tada atsukam keturias 10mm verzlytes aplink pompa, ir ten yra spec vietos ant pompos susukti 6mm varstelius, tokiu budu nesulauzius pompos ji isstumiama lauk, na o po to viskas atvirksciai sukisam pompa i vieta( jokiu varsteliu jau naudot nebereikia) ir viska surenkam. gero darbo :wink:


Paskutinį kartą redagavo studentas 30 Bir 2007, 18:24. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 26 Bir 2007, 18:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
35
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
pamirsau parasyt apie nuorinima, darome taip, atsijungiame virsutine slanga nuo radijatoriaus, susirandam piltuveli ( leika :D ) ir per ta slanga pilam ausinimo skysti kol slanga bus pilna, po to siek tiek palaukiam jei skystis dar subegs, tada dar dapilam ir prijungiam prie radijatoriaus, ja pripylus pilna turetu per radijatoriaus virsu pradet begt skystis( per kamsti, sita procedura darant ji reikia atsukt), tada uzkuriam masina, neuzsukus radijatoriaus kamscio, ir gerai pagazuojam, pamatysit kaip vanduo sukrenta, po to jau per issipletimo bakeli vel dapilam ir vel pagazuojam, na va nuorinimas ir padarytas :)
ps. tokiou budu nuorinu jau 3 karta ir viskas normaliai, jokiu ten nuorinimo varstu net nereikia atsukinet :)


StandartinėParašytas: 06 Geg 2010, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.29
Pranešimai:
1180
Automobiliai:
X5 V8
Daug kam kyla problemu su nuorinimu.Isbandziau su savo BMW E39 523 2,5l,viskas puikiai pavyko.
taigi ziurim sita video,ir skaitom tumpa aprasyma.

http://www.youtube.com/watch?v=Q6BeQozdOYc

Pasistatom masina taip,kad priekis butu kuo staciau.

Issisukam du nuorinimo varztus,bei issipletimo bakelio kamsti.

Lipam i masina,jungiam degima[uzvesti masinos nereikia],nustatom auksciausia temperatura,ir maziausia putimo greiti.

Pilam antifriza i bakeli tol,kol jis prades teketi be burbulu per nuorinimo skyle arciau termostato.Tada uzsukam varzta.

Toliau pilam antifriza i bakeli,kol jis pradeda teketi per antraji nuorinimo taska.Kai burbulu lieka minimaliai uzsukame ir antraji varzta.

Bakelyje paliekame antifrizo iki virsaus,uzsukame kamsti.Antifrizo perteklius susinormalizuos pavazinejus.Sekmes

_________________
They said i should get a 4 cylinder engine to save fuel,so i bought two of them to save double the fuel.


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2010, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
28
Pranešimai:
103
Miestas:
Kaunas-Prienai
Automobiliai:
E30 Coupe 327i (in progres..)
Nikas:
Liukas1992
Arba nuorinam taip kaip rašo priežiūros žinyne.

1. Esant šaltam varikliui užpildyti išsiplėtimo bakelį iki normos šaltam varikliui (žymos KALT).
2. Atsukti nuorinimo varžtą esantį ant išsiplėtimo bakelio.
3. nustatyti salono oro temperatūros rodyklę į karščiausią padėtį ir pasukti raktelį į darbinę padėtį (NEUŽVESKITE VARIKLIO).
4. Lėtai pilkite aušinimo skystį į išsiplėtimo bakelį, kol pradės tekėti skystis pro nuorinimo varžto angą be burbuliukų. Pilnai užsukite nuorinimo varžtą.
5. Užveskite variklį ir sulaukite kol temperatūros rodyklė pasieks darbinę temperatūrą. Palaukite dar keletą minučių ir užpildykite aušinimo skysčio trūkumą.

Pastaba: esant visiškai šaltam varikliui aušinimo skysčio lygis turi būti ties žyma KALT.

_________________
Bavarian Motor Works


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery