Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 16:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Rgp 2015, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
39
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Kadangi šitam forumui prijaučiu labiau ir laikinai esu tik su vienu bmw, pasidalinu info apie kitos transporto priemones papimpinimą, info apie kurį naudinga ir daugumai paskutinių serijų BMW. Juolab kad ir panaudoti buvo bmw "special tools", kurie neįtiketina, bet puikiai suėjo ir ne-bmw.

US forumuose daug besispjaudančių dėl variklių su tiesioginiu įpurškimu savybės oro įsiurbimo kolektoriuje "rinkt" nuodegulius. Darbas darytas benzininei atmosferinei "plytai". Dyzeliai sito gerumo į save prirenka kelis kart daugiau. Per laiką vožtuvų "gerklėse", ant sklendžių ir oro paėmimo kolektoriuj prisikaupia sluoksnis juodos smalos. Daug atsiliepimų, kad išvalius tą brudą, pagerėja variklio darbas- tolygiau dirba, grįžta trauka, sklandžiau reaguoja į gazo pėdalą.
Paveikslėlis
Susigundžiau ir pabandžiau. Štatuose, kiek pavyko išsiaiškint, net bmw, audi ir vw atstovybes daro šitą darbą ir no big beal. BMW net turi specialių įrankių tam ir tai nei jokia ne paslaptis. Bet tik ne LT.

LT kiek kitaip:

-Apsilankius audi servise ir paklausus apie tokį darbą, jie tik kryptelėjo pečiais ir pasakė, kad įrangos tam neturi ir gali išvalyt ten viską su šepetukais ir užtruktų tai... na kokias pora valandų išvis. Nesuvokiu kaip jie tai išsivaizduoja, nes bent mano varikliui prisikast iki vožtuvų gerklių spėriai sukantis užtrunka vien 4 valandos viską nusiardyt. Tai 4 nuardyt, kažkelios išvalyt (jei su šepetukais kaip jie sako) ir dar 4 surinkt. Forumuose žmonės atsiliepia, kad vien vienai gerkliai iškuopt su šepetukais užtrunka apie valandą. Trumpiau tariant Vilniaus "mioleris" kogero pasižymi neįtiketinais tempais. Kilo įtarimų, kad jie išvis tik palaikytų mašiną aikštelėj porą valandų už 50 Eur/h tarifą nieko nedarant. O ko ne biznis.

-Nuvarau į Krastą. Šitie irgi geri- tokios paslaugos neteikiam išvis, jei yra nusiskundimų tai atidarom variklį ir pažiūrim kaip viskas atrodo, jei daug to brudo prisikaupę tai metam variklio galvą lauk ir dedam kitą NAUJĄ, jei nepakankamai daug tai paliekam tą pačią. Prabangiai sakyčiau... Paklausti apie "bmw speacial tool" jie išvis neigė tokio valymo įrenginio egzistavimą (ir [CENZŪRA] jiem kad tas įrankis netgi savo detalės numerį turi real oem kataloge!), išsigynė kad toki darbai išvis yra nerealūs ir visi čia nusišneka- kaip tarybų sajongoj seksas neegzistavo, taip ir jokios smalkes kolektoriuose nesikaupia nes kuras Lietuvoj švarus. Kadangi man reikalingų įrankių egzistavimą jie kategoriškai neigia, tai ir betkokiu atveju jų man tikriausiai neparduotų.

Žodžiu susirankiojau reikiamus įrankius tiesiai per aplinkui ir nuvariau pas draugelį į garažiuką visai dienai.

Paveikslėlis

Prisikast iki vožtuvų gerklių užtruko apie 5h. Baisiai komplikuotas variklis su nesveiku kiekiu pribumbasų. Vaizdelis viduj nekoks- vožtuvų galvutės ir kanalų sienos apaugę 3-4 mm juodo brudo sluoksniu, kuris iš viršaus minkštas ir klampus, o gilesni jo sluoksniai labai kieti. Storiausias jo sluoksnis prie vožtuvų galvužių ir kylant aukštyn plonėja. Sklendes apaugę jau "tik" 0,5-1 mm sluoksniu, o aukščiau jų jau tik simboliškai. Turekit minty kad čia BENZAS. Dyzelis paduotų dar įdomesnių vaizdų.

Bendras vaizdas:
Paveikslėlis

Patys "portai":
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Sklendės ir kitos detalės:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Taigi viską išsiardžius pasirodė kad reikia plaut port'us, oro paėmimo kolektorių ir tuo pačiu sklendes jame.

Kolektorių su visom sklendėm išplovė gretimais esantis servisiukas su aukštu slėgiu kažkokiom spec priemonem, kainavo 6 eurus. Vidus ir sklendės sublizgėjo kaip naujos. Savos įrangos tam nejungėm, nes granulės brangios ir išeiga didelė.

Išplautas kolektorius su sklendėm:
Paveikslėlis

Kol plovė kolektorių ėmėmės port'ų. Principas paprastas- susirandi port'ą su užsidariusiais vožtuvais, visus kitus užklijuoji su lipnia juosta, kad nieko nepribyrėtų, nes kitose vožtuvai atsidarę ir visos dulkės eitų tiesiai į cilindrą. Į portą statom "bmw special tool" antgalį, kuris iš esmės yra kaip trišakis- vienas galas į portą, vienas galas į dulkių siurblį, vienas galas į smėliapūtę. Granulės po aukštu slėgiu paduodamos į vožtuvus, atskelia nuosėdas, o siurblys iškart viską ištraukia lauk. Pats valymo darbas trunka labai trumpai- įstatai antgalį, pūsteli 10 sekundžių ir švara kaip bažnyčioj. Tiesa dalis sunkiai atšokančio brudo viestiek lieka aplink vožtuvų kraštus, pačiuose kampuose. Tam reikalui puikiai pasitarnavo sulenkta yla ir atidirbtas procesas atrodė jau maždaug taip- 5 s. pūsteli granulių, su yla iškrapštai likutį iš kampų, vėl pūsteli 5 s. granulių, likusias dulkes išputi oru su aukštu slėgiu ir užklijuoji port'ą izoliacija, kad nieko nebepribyrėtų.

Naudotos granulės skirtos tik valymui, labai gerai nuvalo apsinešusias dalis nuo purvo, rūdžių ir pridžiūvusių tepalų ir nei kiek nebraižo metalo. Net dažus nuo metalo ima sunkokai, bet visokius purvynus nuneša nerealiai gerai. Pagal konsistenciją jos vos ne kaip koki pūkai- kažkoks minkštas lengvas purus pašaras. Sako dar ir lengvai degantis ir sudegantis iki tiek, kad nelieka beveik nieko, tad jei ir įkristų viena kita kita kruopa į "katilus", tai sudegtų nepadarydama žalos.

Išvalytas port'as:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Judam prie kitos gerklės. Pasukam variklį keletą laipsnių iki kol vožtuvai užsidaro, po to dar 10-15 laipsnių kad jau TIKRAI būtų užsidarę ir procesą vėl kartojam.

Visas darbas ganėtinai švarus, nereikėjo jokių apsaugos priemonių, net rankų nelabai ir išsitepėm, o pats antgalis 99% sandarus tad net ir dulkių buvo tik simboliškai. Sistema veikia tiesiog puikiai, net nesitikėjom tokio efektyvumo ir rezultato. Tiesasakant darbas su yla gramdant likučius ir izolkės klijavimas užtruko daug ilgiau nei pats prapūtimo procesas. Galutiniam rezultate visos dalys tokios švarios, kad galima duot vaikam žaist.

Bendras vaizdas kaip viskas atrodo po valymo, prieš pat surenkant:
Paveikslėlis

Ir palyginimui kaip viskas buvo pradžioj:
Paveikslėlis

Kitą dieną išlindau į gatvę. Rezultatai:
-Nuo 0-100 buvo 5.3 s. Dabar 5.1 s.
-Variklis dirba tyliau, lygiau ir sklandziau.
-Pavaros jungiasi minksciau. Jei anksciau dar buvo galima pajust kaip jungiasi pavaros prie zemesniu apsuku, tai dabar to nesijaucia visai. Masina tiesiog plaukia.
-Variklis į pėdalo paspaudimą reaguoja labai tiksliai. Anksčiau jausdavosi šioks toks bukumas, ypač ant šilto, kai važiuojant pastoviu tempu tik TRUPUTĮ spusteli ar atleidi gazą variklis reaguodavo su šiokiu tokiu uždelsimu, vangiai, bukokai. Dabar viskas vyksta realiu laiku ir jaučiasi kad mašina reaguoja į betkokį, net mažiausią pėdalo padėties pasikeitimą ir kas svarbiausia- realiu laiku, visiškai be jokio uždelsimo.

Rezultatais labai patenkintas. Ateity taip išsivalysiu visom savo būsimom mašinom, ypač jei teks turėt dyzelį.

Daugiau info apie auto, kurioms tokio valymo reikia, ir apskritai apie valymą: http://www.VarikliuValymas.lt arba Fb: http://www.facebook.com/varikliuvalymas


Paskutinį kartą redagavo Gerdas 20 Bal 2016, 17:16. Iš viso redaguota 4 kartus.

StandartinėParašytas: 17 Rgp 2015, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Labai idomus postas!
Butu gerai jei padarytum nuotrauka pacio irankio, kuris uzmaunamas ant porto :) Kur toki galima nusipirkt?
O kokias butent medziagas naudojams putimui? Gerai, jei parasytum pavadinima :)
Dekui

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2015, 22:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Ieškojau kas Vilniuje galėtų tokią paslaugą suteikt - neatsirado ne tai, kad teikiančių tokią paslaugą, bet net suprantančių kas tai yra. Viena kompanija daro soda blastingą (su soda valo), bet jiems reikia vežti jau nuimtą galvą, kas automatiškai irgi reiškia, kad jų tokia paslauga netinka, o ir ar soda blastingas tinkamas šitam reikalui - nelabai aišku.

Šiaip priimtas būdas - "wallnut blasting". Kažkada rašiau apie tai temą, bet tema dingo - matyt, labai "protingas" moderatorius tingėjo pagooglinti kas tai yra ir išmetė į šiukšlyną.

Antgaliai būna parduodami specifiniams varikliams, pavyzdžiui, man aktualu N54 motorui, tai šitas variantas tiktų:
dionich: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Tool-Inta ... 567a0dd5d0

Jei kas iš Vilniaus norėtųsi kooperuotis ant tokio reikalo - duokite žinoti.
O jei dar besikooperuojančių atsirastų ne vienas...


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2015, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
39
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Retokai prieinu prie forumo, tad sorry uz leta atsakyma.

Spacebar nurodytam linke is ebay ir yra tas irenginys kuris buvo naudotas.
Pats pasaras ir yra "walnut shels"- riesutu lukstai, bet ju LT nepavyko rast.
Mano paties nuotykiai ieskant serviso kurie uzsiimtu sita daryt jau aprasyti virsuj. Tad nesistebekit jei net dyleriai raukysis nesuprasdami kas cia per reikalas ir ka jus isvis norit. Labiausiai siuo klausimu suzibejo KRASTA ir MIOLERIS (paskaitykit ju isminties perlus pirmam poste).

Dezej jus rasit dideli metalini baliona, su jo visokiais pribumbasais, i kuri pilamas "pasaras", spec antgali, kurio vienas galas kisasi i porta, kitas i siurbli, trecias i smeliapute, dezute pasaro, kurio realiai uztenka 3 masinom (jei o 6 cilindrus), ir kauke kurios niekam ten nereik isvis. Nors iranga atrodo pigi, jos atvezimo kaina kazkoks kosmosas, nes deze tikrai didele ir sunki, o ir pardavejas tik vienas ir su juo nepavyksta susitart kad deklaruotu mazesne verte tad tenka moket ir muita :( Kiausis kazkoks, bet ka padarysi.

Pats antgalis. jei jums reikia tik jo paties:
https://www.ecstuning.com/BMW-E90-335i- ... ES2165972/
Sitas daiktas turi detales numeri ir teoriskai ji galima uzsakyt krastoj. Pabandykit tai padaryt. Mano atveju jie isvis neige sio daikto, kaip ir pacios problemos, egzistavima.

Salia viso sito jums dar reikes tikrai GALINGO sauso surinkimo dulkiu siurblio ir apie 100-150L / 10-12 bar kompresoriaus. Savaime aisku sitie dalykai i komplekta neieina.

Jei kas nores derintis del valymo- PM.


Paskutinį kartą redagavo Gerdas 20 Bal 2016, 17:24. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 20 Spa 2015, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
39
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Kadangi nuo maniškės valymo liko nemazai valymo granulių, tad pagelbėjom ir vieno forumiečio ir taip jau stipriai papiktintam 135i. Jau pirmai buvo piktas, dabar turbūt išvis pasiutęs :D

Taigi prisišvartavo garaže va toks benzininis pikčiurna:

Paveikslėlis

Viską nusiardžius ir prisikasus iki įsiurbimo vožtuvo gerklių, vaizdai buvo va toki:

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Ką čia daug aiškintis- procesas jau atidirbtas ant "eskės", tad niuansai jau buvo aiškūs.

Paveikslėlis

Žodžiu prapūtus ir prieš surinkinėjant viskas jau atrodė va taip:

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Smagiausia, kad "įrankis" yra sukurtas spec. bmw, tad tiko idealiai. Maniškei audei tiko iš bėdos. Žodžiu dabar aišku kad reikalas tinka audėm (FSI ir TFSI varikliams) ir bmw (maždaug viskam kas po 2007), ir savaime jau pakankamai faina kad variklio galvos nuiminėt nereik.

Švaru gražu. Jei 0-100 laiką kolega parodys bent 0.1s greitesnį, o į gazo pėdalą pirmukas reaguos agresyviau, tai sakyčiau darbas veltui nenuėjo.


Paskutinį kartą redagavo Gerdas 20 Bal 2016, 17:26. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 01 Lap 2015, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.25
Pranešimai:
30
Automobiliai:
FH-16
E90
ex E34
https://youtu.be/NnMhNXXawjk
Jei kam idomu


StandartinėParašytas: 27 Lap 2015, 02:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Ačiū Gerdui ir jo bičiuliui Gintarui už pagalbą ;)
Gerdui atskira padėka už pasitikėjimą, o Gintarui - už kruopštumą.

Laiko spec. nematavom, bet šiuo metu važiuojant ir dar prie 100km/h trečia pavara akseleruojant šikną mėto... Vertinu teigiamai ir manau, kad jei kieno nors N54/N55 jau artėja link 100kkm ribos - tokį prasivalymą vertėtų pasidaryti.


StandartinėParašytas: 17 Kov 2016, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.04
Amžius:
31
Pranešimai:
1105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E46 330d
ex E36 320i
ex E46 330cd
ex E36 316 compact
e92 335i manual
Ar galit kas isnuomuot sita aparata?:D Noreciau sau issivalyt:D

_________________
Sigucio filmuok, driftysiu...


StandartinėParašytas: 13 Bir 2017, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.06.09
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E60 LCI 2008 530i 200kw
Gal kas turi Gerdo telefona issisaugoje ? Butu idomu suzinoti ar jis dar uzsiima situ reikalu - nes puslapis ir FB kanalas nepasiekiamas.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2017, 18:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
39
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Sorry, labai retai beprisijungiu prie forumo. Draugeliam dar isvalom kartas nuo karto pagal individualu susitarima, bet retokai, nes dauguma kurie kreipiasi tai kai jau varikliui isvis amen, visiskas lavonas, nu tai mazdaug dar pabandom isvalyt, gal tik tiek ir tereiks kad eitu kaip bitute :D Ir kaip tu pakariausi ir kaip tu isaiskinsi kazka tokiem... Vienas suprantantis ir susigaudantis per kelis men atsiranda tik. Plius valymas kainuoja vidutiniskai apie 150 eur kas daugumai yra tiesiog per daug :) Todel jau tiesiog ir nebesiafisuojam viesai, nes susigaudantys ir suvokiantys kam to reikia, kazkaip randa mus ir taip :)


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2017, 13:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
39
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
...beje, pasikeitus asmeniniam transportui ir po ilgu apmastymu nutarem iranga visgi parduot- asmeninem reikmem nebereikes, komercija uzsiimt kuo toliau tuo maziau laiko, o vietos garaziure uzima ne tiek jau mazai :/ Jei kazka domins- PM.


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2017, 20:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Kandidatas į klubo narius
Kandidatas į klubo narius
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.07
Amžius:
41
Pranešimai:
283
Miestas:
Nemenčinė, Lietuva
Automobiliai:
BMW E12 520/6
BMW E46 316tiA
ex BMW E21 316
ex BMW E36 328i Coupe
ex BMW E36 328iA Coupe
ex BMW E46 320dA Touring
ex BMW E36 323iA Touring
ex BMW E34 525tdsA Touring
Nikas:
Smulkman
Gerdas rašė:
Pats antgalis. jei jums reikia tik jo paties:
https://www.ecstuning.com/BMW-E90-335i- ... ES2165972/


Sita antgali galima drasiai pirkti bet kokiame BMW dileryje ir jie turetu ji parduoti. Paprasciausiai pateikti reik detales koda ir viskas. Spec. irankiai tiekiami jei ka. Lygiai taip pat galiu ir as uzsakyti, UK jis kainuoja £45.


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2017, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
39
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Pabandyk uzsisakyt is kokio oficialaus dylerio pagal detales koda. Jau rasiau kuo viskas baigesi- detale ateina iki atstovybes ir po to pasako kad mes jums jos neatiduosim nes irankiu nepardavinejam. Tik viena firma tada radau kuri sugebejo ir atvezt ir atiduot. Kol nebandei nusipirkt atrodo labai paprasta. Rasi aisku kas parduos, bet ne is karto.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2017, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Viskas parsiduoda be jokiu problemu. Pilnas servisas oem irankiu. .

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 15 Lap 2017, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.16
Amžius:
39
Pranešimai:
480
Miestas:
Vilnius
Su tuo ir sveikinam.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery