Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 21:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Kov 2015, 20:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Nusprendžiau sukurti temą, nes į mane kreipės keli žmonės privačiai su klausimais, kodėl jiems pilna tepalo aušinimo skystyje. Bėdos visiems buvo tos pačios tepalo aušinintuvo korozija. Aprašysiu keitimo eigą E39 automobiliui tepalo aušintuvo. Prisegu žemiau nuotrauką dėl kurios problemos dažnai būna ši problema.
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: Apibrėžta raudonai yra būtent ši vieta kaltininkas, kodėl tepalas atsiranda aušinimo sistemoje
2015-01-24 020 (Small) (Small) (Custom).jpg
2015-01-24 020 (Small) (Small) (Custom).jpg [ 95.34 KiB | Peržiūrėta 17279 kartus(ų) ]


Taip pat gali būti ir tarpinės kaltos, kurias keičiant tepalo aušintuvą pasikeičiau prie to pačio. Jos pažymėtos nr. 8 ir nr. 11 šioje nuorodoje https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... 59/0/0/0/0 pirkau tarpines iš šios nuorodos. Tepalą aušintuvą naują su visu tepalo filtro korpusu pirkau per skelbimus už 20eur


1. Nuimame isiurbimo kolektorių. ( darbo eiga aprašyta kito nario kolektoriaus nuėmimas temoje viewtopic.php?f=29&t=58634 )
2. Atjunginėjame visas šlangas atsijungiame ir nuo aušintuvo, kad nuimti detalę
Prikabintas failas:
Failo aprašymas: nuimame flanšą pažymėta raudonai
2015-01-24 007 (Small) (Custom).jpg
2015-01-24 007 (Small) (Custom).jpg [ 107.49 KiB | Peržiūrėta 17279 kartus(ų) ]

3. Tada bus imame lyg ir 13 galvutę su prilgintuvu ir atsukame aušintuvo 3 varžtus. Vienas viršuje du iš apačios, manau rasite.
4. Nusiėmę visą korpusą su tepalo filtru, nes nerekomenduoju imti atskirai šių detalių, nešates ant stalo ir skiriat per pusę ir ieškot vizualių pažeidimų, jei jų nesimato, vežkit tikrinti ant oro kompresoriaus.

Prieš nuimant aušintuvą rekomenduoju iš variklio bloko išleisti aušinimo skystį. https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... 59/0/0/0/0 išleidimo varžtas pažymėtas nr. 10

Pridedu vaizdo medžiagą kaip atrodė mano procedūra keitimo https://www.youtube.com/watch?v=gn-YxWy4Szo

Daugiausiai problemu kėlė aušinimo sistemos išplovimas, kad išplauti gerai sistemą reikėjo panaudoti nemažai vandens, bet viskas vistiek nepasišalino, todėl ant gryštamo šlangutės rekomenduoju statyti filtriukus benzininio automobilio, ir juos keisti kartą per savaitę.

Šiame video matosi, kaip esu idėjęs filtriuką https://www.youtube.com/watch?v=DHSdGJxigJY čia idėtas nuo dyzelio, bet geriau nuo benzininio, nes dyzelinio per stambus sietelis ir seno tepalo likučiai vistiek prasisunkia pro jį tai tam uždėjau vėliau benzininį filtriuką.

Temas tikslas, kad neskubėtumėt varikliams galvų kelti nepatikrinę tepalo aušintuvo (šiame forume skaičiau, vienam nariui buvo panašios bėdos, nukėlė variklio galvą ir nieko nerado kainavo nemažai pinigų ir daug nervų)

Jei kažko nedarašiau papildykit mane

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery