Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 15:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Spa 2010, 15:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.30
Pranešimai:
14
Automobiliai:
ex E38 728
ex E38 728
Gal jau buvo tokia tema, bet asmeniškai neužmačiau.
Požymiai: varikliukas tai dirba, tai ne. Kai nedirba sutrenki ir pasileidžia.

Taigi:

1. Atjungiame 2 "fyškes" (elektromagnetų valdymo bei pompos).

2. Išimame "kiaušus". Prieš imant išleidžiame antifryzą (radiatoriaus apačioje). Atsukame išėjimo šlangas (atifryzo nuotekis minimalus/arba jo visai nėra). Tada atsukame i pompą ateinančia šlangą (atifryzo nuotekis garantuotas, taigi tai atliekame greitai, numauname ir keliame šlangą aukštyn, fiksuojame jos padėti aukštesniame lygyje negu variklis).

3. Išimame "kiaušus" atsukame 4 pompos varžtus (6-kampė žvaigždė).

4. Atlankstome visus fiksatorius ant pompos (4 nepriklausomos ašelės pusėje, 3 fyškės pusėje) (Foto 1)

5. Iškalame pompos ašelę (gražiai spaustuvuose įsistačius reikiamoje vietoje tai padarysite gan lengvai). (Foto 2)

6. Išardome viską. (Foto 3)

7. Atkabiname spyruokles laikančias angliukus ir ištraukiame angliukus. Kaip matome angliukam "kapiec". Taigi nukerpame juos. (Foto 4)

8. Imame kitus angliukus ir įstatome. Arba pritaikome iš senukų angliukus (2lt už vnt). Aš pritaikiau iš senukų, storis atitiko, o kraštus prišlifavau. (Foto 5)

9. Prilituojame naujus angliukus, įstatome, uždedame spyruokles.

10. Išvalome bei nuvalome kitas dalis. Taip pat siūlau ant varikliuko angliukų lietimosi plota nuvalyti su švitriniu popieriumi (padaryti prieš 9 punktą).

11. Surenkame. Pirma sustatome varikliuką bei užspaudžiame jo fiksatorius, tada užkalame atgal ašelę (atsargiai kad nesudaužytumėt magneto). Kalame per --> Foto 6. Aš panaudojau vieną iš irankių galvučių (lygtais 9mm).

12. Patikriname.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Fiksatorių atlankstymas
1.jpg
1.jpg [ 94.81 KiB | Peržiūrėta 13362 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Ašelės iškalimo vieta
2.jpg
2.jpg [ 96.5 KiB | Peržiūrėta 13365 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Išardyta
3.jpg
3.jpg [ 113.42 KiB | Peržiūrėta 13402 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 30 Spa 2010, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.30
Pranešimai:
14
Automobiliai:
ex E38 728
ex E38 728
.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Angliukai
4.jpg
4.jpg [ 116.69 KiB | Peržiūrėta 13414 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Pritaikymas angliukų
5.jpg
5.jpg [ 99.1 KiB | Peržiūrėta 13391 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Kalimo vieta
6.jpg
6.jpg [ 94.99 KiB | Peržiūrėta 13369 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 03 Sau 2012, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.11.30
Amžius:
50
Pranešimai:
25
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E34 520 M20
E32 730 M30
E38 740i M62
E61 530xD M57/T2
Nikas:
Senis
Siek tiek papildysiu, kad nebutina visa ardyt. Angliukam pakeist uztenka tik galine dali (trys atlenkimai) nuimti. Nusiima nesunkiai, bet ir neperlengviausiai, reikia tureti omenyje kad trauki guoliuka is guoliavietes. Traukdamas pakraipai, pasukineji ir nusiima.
Paveikslėlis
Nereiketu nei nuo kiausu atskirti varikliuko (4 varztai), bet taip lengviau rankoje vartyti.
Paveikslėlis
Kad lengviau eitu valyti kolektoriaus takeli kur angliukai trinasi nusemiau ir guoliuka, cia svarbiausia surenkant nesumaisyti saibeliu sudejimo eiliskumo.
Paveikslėlis
Surenkant, kad lengviau butu uzmauti ant guoliuko ir nemaisytu angliukai ,nes juos spiruokles spaudzia i viduri, as tarp guoliuku (melyna rodykle) ispraudziau saibele (raudona rodykle), ir angliukai netrukdo guoliukui pralysti, o guoliukas paskui nustumia ta saibele i jos vieta
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 15 Vas 2012, 20:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.15
Amžius:
36
Pranešimai:
984
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
E34 92m 525tds ex
E39 96m 525tds ex
E30 85m 318i ex
E36 92m 318 ex
E32 87m 735 ex
E38 96m 735 ex
E38 99m 740iL
Skype:
waidas5
as irgi keiciausi angliukus, tai atsargei surenkant, kad angliuku laidelei nesiliestu su korpusu kai surinksit, nes tada trumpins ir veiks kai pajungi fyske ir gauna mase varikliukas, man teko du kart ardyti per ziopluma.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery