Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 21:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Rgp 2009, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
Laba,

Matau, kad atsiranda vis naujų projektėlių, kuriuos pradeda nauji, jauni veidai ir matosi visiskai arba su minimalia praktika. Tai sakau aprašysiu savo ir manau bus kažkam daug patarimu ar bent nenukrypimu.

O viskas buvo taip: pavažiavus kelis metus sporte(profesionaliame) su M3 (aisku prieš tai buvo nemazai Hondu) pradėjo vis labiau vilioti dyzeliu Nm prie mažu sūkių, todėl sugalvojau susitverti tokį aparačiuką- i E36 coupe ideti E46 330d variklį- vadinama M57. Kažkiek nupasakosiu, bet nuotraukų su darbų eiga praktiškai nėra, nes buvo norima dirbti, o ne lakstyt su fotiku ar sėdėt ir plepėt. Mašina perdaryta skaitau greitai (įskaitant, kad dirbta praktiškai tik mano vieno, o ir dar tris mėnesius lūžusiu raktikauliu) tai viskas prasidėjo tuom, kad 2008-06-18 buvo nupirktas ka tik is Belgijos parvežtas Bmw 318is Coupe, po poros dienų užregistruotas ir pradėtas ardyti.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Odinį saloną, vairą, kapota, variklio komplektą, gal dar kažką nupirko forumiečiai, kitos nereikalingos dalys buvo padovanotos ar išdalintos kitur. Tai mašina liepos pradžioj skubiai (buvo gautas vienas vakaras ir naktis išpjauti ka reikia ir kur reikia, kad paskui sudejus lankus nebutu problemu prieiti ir t.t.) iškeliavo į Pnvz pas Igori dėtis lanku, nepraėjo nei savaitė ir mašina su lankais stove jau kieme Kaune apie lankus: ju nedaug- tik tiek kad būtų galima lėkti žiede(aisku galima krose, ralikrose,bet negalima ralyje) nuvesta po du vamzdžius iki stakanų, bendras lankų svoris 56kg kol Igoris dejo lankus buvo nupirktas dyzelinis 3l variklis is E46 330d. kas apie varikli- tai kadangi jie patvarus ir gerai laiko(standrtiskai naudojant) tai zmogus sugalvojas ardyti dalim ta E46 330d niekaip jo viso negalejo parduoti tai nuarde-kai pirkau buvo nuimta ir parduota tik turbina, bet issimti ir atskirai gulejo 2 kuro purkstukai (kitu nesugebejo isimti, bet juos klibino ir t.t.- zodziu ten pridare darbo man) nu trumpai variklis buvo plikas- be jokios elektros instaliacijos, jokiu slanguciu, be vandens pompos, smagracio, jokiu kolektroiu ir t.t. visos nuimtos dalys buvo sudetos i dezutes ar maiselius tai gi buvo nupirktas, beveik pilnos komplektacijos, bet isardytas variklis su variklio pravodke ir kompu, su deze ir priekiniais 330d stabdziais. paskui is to zmogelio dar dapirkta ar gauta kaip parama- visa ko dar nemazai reikejo varikliui paleisti is to E46. kol Igoris dejo lankus buvo bandoma perziureti pati varikli ir stengtasi kazkiek surinkti i kruva. kadangi nebuvo originalios turbinos tai nupirkta turbina ir 6 begiu mechanine gr. deze. staigiai uzdeta turbina ir pajungtas tepalo padavimas ir nubegimas. atiduotas perdaryti dvieju masiu originalus smagratis, diskatorius ir pats sankabos diskas i metalo keramika ir kad tiktu naujai 6 begiai dezei(visiskai kitokie nei seniasniu Bmw slicai)- per savaite padaryta. tada variklis surinktas iki stadijos kad ji butu galima deti i kebula parsiveztas kebulas su lankais is Pnvz, uzvirintas liukas, planas kita ryta vezt masina nudazyti lankus ir visa vidu, bet neisdege- vakare netycia parpuoliau lekdamas su Jawa (R1) ir luzo (pasirodo jau antra karta) raktikaulis... tai sustojo darbai... bet nenuleistos rankos, nes buvo stipriai uzsispyrta dar 2008 pralekt Kacerginej, butu gerai ir kokiose varzybose. todel surastas meistas, kuris ateis i vieta ir paruos t.y. isvalys visas vidaus smalas, hermetikus ir kitus nereikalingus dalykus, isteps viska rudziu suriseju, nugruntuos ir nudazys lankus ir visa masinos vidu. kazkiek padejus tam meistreliui dar labiau sugedo raktikaulis-tai buvo padaryta nemaza(gal dvieju savaiciu) pertrauka su darbais, bet pravazineta su visokiais reikalais, pravodke stipriai pralengvinta ismesta lauk kas nereikalinga, o to buvo daug, nes masina su dvieju zonu klima, el. langais, sedynem, daug muzikos ir t.t.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Nuvaziuota nemenkai km kad nupirkt M3 E36 3,2l ausinimo radiatoriu, jo issipletimo bakeli, kardanai nuo 3l ir 3,2l M3, reduktorius visi stabdziai nuo 3,2l M3, priekiniai atraminiai nuo Z3 M nu ir dar visokio gerio atiduoti Kupstui padaryt amortizatoriai. tada po truputi i diena dirbant turbu po 2-3 val sudeti tie M3 stabdziai, pakeisti vamzdeliai(darant stabdzius visikai panaikintas ne tik ABS, bet ir pats stabdziu stiprintuvas), sudetos E30 sakes su M3 sailenblokais, amortizatoriai su galiniais perdarytais atraminiais, prieki- nuo Z3 M. Spyruokles prieki spec koilam lyg 110kg/cm kietumo, gale pirktos itin zemos(nes buvo bandyta sudeti is tikrai zemos gatvines E36 tai sudejus buvo baisu- Bmw stovejo panasiai kaip standrats su juodom spyruoklem- cia del to kad lengvas gavosi kebuliukas atsigauta kazkiek su sveikata ir bandoma ikelti varikli,- viskas gerai apziureta ir truputi perdaryta kad tilptu ir nereiktu kelis kart traukt ir det vel. dar ismestas vairo stiprintuvas, pasalinti visokie laikikliukai like ant kebulo variklio skyriuje. tada ant variklio uzdetas is Vln atsiimtas perdarytas ir sustiprintas smagratis, diskatorius ir diskas. uzmauta 6 begiu deze. su tevo pagalba, nes as dar vis vienarankis buvo graziai ileistas variklis ir uzmautas ant taip vadinamu variklio pagalviu- ju nera (vietoj ju istekintos aliumines ivores panasios i siulu spules tada sukelta i vieta deze ir jai pagamintas (nes netika nei E46 nei E36) tvirtinimo tiltelis is aliuminio- aisku tvirtinamas irgi be pagavliu. nu jau masina panaseja i masina! pradetas gaminti priekinio buferio (jis is stiklo audinio ir kartu su taip vadinama priekine panele ar usais po zibintais ir grotelem) laikiklis- jis aliuminis, sukasi tiesiai prie landzeronu ir laiko buferi ir tepalo radiatoriu. prasidejo darbai su E36 M3 3,2l reduktoriaus dejimu... nu galiu pasakyt kad nelabai tinka bet idetas, perdaryta sis bei tas bet dabar stovi jis, tvirtinimas aisku sustiprintas, sudeti paprasti E36 325 pusasiai. laikas kardanui- E36 M3 3l netiko- stipriai perilgas, nes stovi 6 begiu- kiek ilgiasne deze, tai detas E36 M3 3,2l- irgi trumpokas 8mm, bet rasta is kur juos paimti tai kaip ir yra sudeta variklis, sankaba, deze, kardanas, reduktorius- tipo galima kurti, bet esme kad nera tos gaminamos pravodkes... tada imesta sedyne -pasimatavimui kaip su pedalu dasiekimu, nes sedyne stovi kiek galima nustumta i gala(atremta i lankus) del kiek imanoma geriasnio masinos issverimo ir jos jautimo vaziuojant. taigi teko pedalus ilginti- tas gavosi i gera, nes tuo paciu sumazinta sankabos pedalo eiga ir padidintas stabdziu pedalo petis- taip lengviau spaudziasi kas gerai kai ismestas stiprintuvas. pritvirtintas elektrinis gazo pedalas, isnestas link sedynes ir taip jau didelio (90mm isnesimo) sportinis vairas, perkelta begiu kulise, nes originalioj vietoj nepasiekiau. tai pabaigta isurbimo sistema su interkuleriu, pagaminta dalis tepalo radiatoriaus pajungimui vietoj originalaus tepalo vesintuvo vandeniu, pagamintos slangos tepalo radiatoriui pritvirtintam ant buferio balkio, viskas kaip ir sujungta, siurblys is bako perdarytas kad tiktu dyzeliui, sujungta visa kuro sistema (tikrai sudetingiasne nei senu dyzeliu ar dabartiniu bedzininiu) idetas ir pajungtas M3 ausinimo radiatorius, su panaikintu mazu ausinimo ratu (nera nei peciuko, nei jokiu voztuvu, nei termostato). gautos ir sudetos sportines armuotos stabdziu slangeles 4vnt vietoj 6vnt. supiltas sportinis OMP Racing stabdziu skystis- pradejo veikti sankaba- pedalo eiga tikrai patiko- gal 8-10cm yra stabdziai- prie ju aisku kad reiks priprast. sudeta pravodke- tiksliau kas is joslike- tikrai tik koks 7tadalis, gal dar maziau akumuliatorius specialioje dezeje pritvirtintas keleivio puseje kiek galima nutrauktas i gala, salia jo bus gesinimo sistema ir rankinis gesintuvas. pajungtas mases isjungejas su gesinimo funkcija. dar velyva vakara pamatytas svieciantis skedelis, bandyta uzkurt, bet nesekmingai... ryte pertikrinti EWS-imobilaizerio blokas, spynos ziedas su jame istatytu tik paciu cipu is rakto. bandyta dar, bet vistiek nesikuria... tada atvaziavo draugas su diagnostika, sunkiai, bet pasijunge- patikrinta daug funkciju: pirminis kuro slegis (is bako iki variklio auksto spaudimo siurblio) geras, aukstas kuro spaudimas geras - 250-270bar tik sukant starteriu. bet nesikuria nes sukant starteriu rodo variklio apsukas 0rpm!!! tai blogas alkuninio veleno padeties ar apsisukimu skaiciavimo daviklis. ryte idetas kitas ir vel kurta- ir vel nesikuria.... tada dar diagnostika- viskas ok, turi kurtis. gerai pasukta starteriu- uzsikure!!!
Paveikslėlis
Paveikslėlis
ant Dyno stendo pardymai +- taip 250Ag ir 500Nm, bet galima perdaryti kaika ir tureti daugiau.

Paveikslėlis
Buvau pas Vitolda ( Vimotoje )- pasiemiau savo dyno kreives ir paplepejau, sake turi padaryt (jei uzteks kuro purkstuku) iki 270Ag ir dar kokius 550Nm ir max Ag bus mazdaug ties 4500-4800rpm- tai reiskias kad dabar:

1800rpm=300Nm
2000rpm=370Nm
2500rpm=470Nm
2700rpm=489Nm (maximalus) tai cia turetu ispaust tuos 550Nm, bet iki 3000rpm.

o su Ag: 2000rpm=125Ag
2500rpm=183Ag
3000rpm=220Ag
3500rpm=230Ag
4000rpm=245Ag (maximalios)
4500rpm=242Ag
ir ties 4700=staigus kritimas, o cia zada padaryt 270Ag
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Laikas Kacerginej: vel cia taip keblu pasakyti- vaziavau sergantis su 39' temperaturos, nematuotu sliku slegiu ir t.t. tai laikas 1,25-1,26.
Mašina šiuo metu išardyta - perdarinejamas išmetim kolektorius ir visa išmetimo sistema...
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
No Smoke - No Power


Paskutinį kartą redagavo Supergreitis 08 Rgp 2009, 17:23. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 08 Rgp 2009, 09:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
ikelsiu pora foto kaip masina atrodo dabar.

Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2009, 11:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
Dr.Zoidberg rašė:
Kokioje stadijoje dabar projektas ? Gal netyčia rugsėjo mėn. pamatysim Kačerginėje per 4 h ?

projektas tik su gaminamu ismetimo kolektorium ir perdarinejama ismetimo sistema. bet as pats su +-30% I-II laipsnio bendro kuno ploto nudegimu klinikose...

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2009, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
kas nutiko ? o masiniukas matosi darytas is sirdies, ytariu nebloga konkurenta esamiem dalyviam :) kada planuojama projekto pabaiga?


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2009, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
Gedas666 rašė:
kas nutiko ? o masiniukas matosi darytas is sirdies, ytariu nebloga konkurenta esamiem dalyviam :) kada planuojama projekto pabaiga?


dar viena projekta (gatvini) pradejau su E36 ir m47 2l D, bet pradzia prasta- garazo duobeje sprogo benzino garai...
kas del 330d- siemet manau tikrai nekonkuruosim- pradziai reikia viska istestuoti, priderinti ir t.t. o kai kol kas dar net nevaikstau tai sunku pasakyti kada bus prie jo dirbama...

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2009, 15:10 
  
 
 
bachurs rašė:
... o kai kol kas dar net nevaikstau tai sunku pasakyti kada bus prie jo dirbama...


Uzuojauta zmogau.. :( Tikiuosi greitai pasveiksi, atsistosi ant koju ir grisi prie savo darbu.. :wink:


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Uzuojauta, kuo greiciau pasveikt linkiu... :|

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.07.24
Pranešimai:
2
Automobiliai:
Bmw E39 530d
Linkiu greiciau pasveikti :wink:
Kiek zinau, tai buvo planu i si automobili ikisti e65 3,0d 170kw varikli? Kodel nevystomas toks projektas?


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 13:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
Mantas87 rašė:
Linkiu greiciau pasveikti :wink:
Kiek zinau, tai buvo planu i si automobili ikisti e65 3,0d 170kw varikli? Kodel nevystomas toks projektas?


dekui...

nors 170kW variklis lengvesnis, nes aliuminis, bet turi ir minusu (bijo ardymu, stipriai perkrautas elektronikos ir t.t.) taigi jis idetas ten kur ir turi buti... o dar paliktas senesnis kad paziureti ka galima padaryti is jo, ir kiek jis laikys-cia dalis tokio eksperimento :)

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2009, 08:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Mjo Audriau, cia tai tau 'pasiseke' #-o Manau, kad ateity E36d tikrai bus geras konkurentas: darytas teisingom rankom, tokiom pat bus ir vairuojamas :) Sveik greiciau!

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2009, 16:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.27
Amžius:
42
Pranešimai:
614
Miestas:
Vilnius
Uzuojauta del siu rimtu nudegimu! O del ko taip atsitiko? Kas per garai?


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
38
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
DViL rašė:
Uzuojauta del siu rimtu nudegimu! O del ko taip atsitiko? Kas per garai?


tai 20 varijantu.. turbut litro benzino uztektu i duobe nubegti ir ten garai ilgai s tovetu, menkiausia kibirkstis ir turi beda..
man giminaitis ir turejo toki nuotyki, laike kanistras duobeje ir buvo viena vos vos nesandari, garavo.. uzdegus sviesa su durim ismete lauk. tai gydymas truko labai ilgai..

projektai tai tikrai rimti kaip lietuviams!

sekmes, sveik!


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2009, 17:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
juk rasiau :
"dar viena projekta (gatvini) pradejau su E36 ir m47 2l D, bet pradzia prasta- garazo duobeje sprogo benzino garai..."
isimant varikli nubego matyt siek tek benzino, po keliu valandu duobeje pjaunant kaimiecio privirinta apsauga karteriui- sprogo ir dege...
sveikstu kaip suo, dirbti dar greit neisies, bet draugu pakalba manau bent 330d dar siemet patestuosiu stipriai, gal spesiu ir 320d paleisti- darbai juda i prieki :)

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2009, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.09
Amžius:
35
Pranešimai:
232
Miestas:
Vilnius
o kiek tu ag ar nm nori isgauti is tuo 2.0d ?


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2009, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
artas_x rašė:
o kiek tu ag ar nm nori isgauti is tuo 2.0d ?


320d bus gatvine auto bet tikrai tures 200AG+ ir 400Nm+

_________________
No Smoke - No Power


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery