Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 05:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 276 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Gru 2009, 19:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
tai cia bus tik tolima kopija ar net parodija s42b20... viena kad daro tipo toki rimta projektas ir net nesugeba galvos kanalu "padaryti" kitaip vadinant isportinti... standartine galva su standartiniais velenukais :) o s42 buvo vien jau velenukai 310', jau nekalbu apie 4mm didesnius voztuvus.

o ir siaip The S42 bore/stroke is 86,5mm X 85mm = 1998cc as per FIA rules

is esamu Bmw daliu niekaip nepadaryti tokio variklio... nes vien jau nera tokio alkuninio veleno veleno, nes: m42 eiga 81mm
m44 eiga 83,5mm
m47 eiga 88mm
+s42 buvo su vienu kompresiniu ziedu, o tokiu stumokliu serijiniuose Bmw irgi nera...

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 25 Gru 2009, 20:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Gal geriausiai neissikalinet, o pasiimt S14B20 ;)
Maciau kaip leke R.Duda latvijoje su tokiu. Ilsisi daug kas.


StandartinėParašytas: 25 Gru 2009, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
tai turejai toki :)

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 26 Gru 2009, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.23
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
O koksai variklis stovejo Venskuno E36,kada ziede vaziavo,o po to sudilo 1000km lenktynese? Po ilgo laiko,berods,Latvijoj tas pats Duda buvo pasirodes su siuo modeliu. Ten juk 2ltr. gamyklinis kurinys,manau idealiausias sprendimas turetu buti,bent jau to meto.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2009, 07:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Nezinau ar turejo ji p.V., bet duda turejo butent S14B20, toki kaip mano, bet kiek zinau pas ji faze buvo 310+ laipsniu velenukuose... ir pan.
Gal ir gerai, kaip motora uzkuri su vienom zvakem, pasildai, o paskiau susuki kitas.

p.s. ten zvakraktis irgi spec.irankis! :) Krasta ant visos lietuvos tik viena turi.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2009, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.27
Amžius:
42
Pranešimai:
614
Miestas:
Vilnius
didzhej rašė:
Gal ir gerai, kaip motora uzkuri su vienom zvakem, pasildai, o paskiau susuki kitas.
p.s. ten zvakraktis irgi spec.irankis! :) Krasta ant visos lietuvos tik viena turi.


Geras:) Gatveje vazineti fun butu, visi zinotu tikra verte frazes:"Eik pasildyk mashina" :-)
O kuom tas ratktas kitoks?


StandartinėParašytas: 28 Gru 2009, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.23
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
Venskunas juo vaziavo apie 97-99metus,kada Tumas su Astra leke ir Budrikis Stratusa isigijo.Veliau Jogminas ziede kazkiek vaziavo,ne kaip sekesi,o galop,tas pats Jogminas suede baisiai 1000km,pirmam rate,po tiesiosios sikane :cry: Manau zvakraktis paskutiniuse BMW modeliuose visuose jau toks reikalingas,ar ne? 14mm ir bent 16 dantuku zvaigzdute. Nesenei teko uzsiimti BMW 335i su dviem turbinom 2007metu. Panaudojau 15mm ilga galva,8 dantuku berods ir teko stipriai aptekinti,sieneles liko po 1mm :lol: Primink man didzhej,kokiuose modeliuose ejo tas variklis S14B20? Nes as labiau ispruses Subaru-Mitsubishi... :oops:


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 01:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
Bmw E30 320iS arba kitaip sakam E30 Ms Italijos rinkai

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 03:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
aha, tik dar buvo ispanu/portugalu ir italu rinkai konstruotas.

teko skaityti, kad tai turejo but "Stock" bmw, joks ne ///M.
bet su 2.0 ltr, o paskiau pagalvojo ir likusiai EU paleido 1,8is.

tipo (sakau ka skaiciau), ta 2.0is reikejo taip greitai paleisti i paroda, ar kazkokie ten reikalai uzspaude, kad net voztuvu dangtelio nekeite. kiek daliu tinka nuo S14B23 nzn, bet baisu pagalovt, galvos tarpine ~1700lt :(

p.s. tas modelis sporte, is gamyklos, kaip megsta visi sakyt, dar ejo i E36.
Turiu kazkur iskarpas is zurnalo. bet realiai nupirkti galima tik E30 320is.

p.s. turiu dieseli, db net nezinau kokias zvakes bmw naudoja (lame) :(


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.23
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
Oooo taip,girdejau apie tokia komplektacija. Praktiskai be sansu rasti nupirkti,visi isguldyti sporte,arba pas dieduka"kolekcionieriu". :wink:


StandartinėParašytas: 30 Gru 2009, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
44
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
didzhej rašė:
Gal geriausiai neissikalinet, o pasiimt S14B20 ;)
Maciau kaip leke R.Duda latvijoje su tokiu. Ilsisi daug kas.


Jei ziureti istoriskai tai is S42 buvo isspaude nuo 300-315 ag http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M42 , iki 8500rpm (FIA apribojimas). Faktas kaip blynas, kad s14 voztuvam didesniem vietos vos ne 10mm daugiau, eiga irgi mazesne.


StandartinėParašytas: 30 Gru 2009, 16:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
as tai tikrai nedaryciau sportui jau to s14, nu nebent Eurai kisenes drasko :) nes viskas kainuoja nezmonisku pinigus! jau geriau daryti is m42/m44- variklis tikrai gerai sukonstruotas- aiske nejo gamykliskai sportui, bet tas s14 kad ir sportui vadinkim konstruotas, nu bet pries niekingus 20metu! o pacio variklio baze m10- tai turbut visi 30+ metu :)

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 30 Gru 2009, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Sutinku. Senovinis jau tas motoras, reikia palikti ji graziais prisiminimais apipinta, o ne "kacergoje" blogu zodziu minet, kaip pro sona tos pacios Hondos tipoerines leks.


StandartinėParašytas: 30 Gru 2009, 19:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.23
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
didzhej rašė:
Sutinku. Senovinis jau tas motoras, reikia palikti ji graziais prisiminimais apipinta, o ne "kacergoje" blogu zodziu minet, kaip pro sona tos pacios Hondos tipoerines leks.

Prie visa to standartiniais motorais ir kur kas ilgesniais resursais... :roll:


StandartinėParašytas: 30 Gru 2009, 21:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
aha, nervuoja!
ne delto, kad greitesnes, o delto, kad pagaminto toki motora.

galejo tik i mocus det :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 276 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery