Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

E36 raliui
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=25&t=44704
Puslapis 22

Autorius:  didzhej [ 25 Bal 2008, 12:30 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

gravel rašė:

Dabar prasideda trecias sezonas ir visa laika vaziuoju RWD automobiliu, todel sedant i galingesni auto noretusi tureti teisinga pakaba ir valdomuma. Realiai Lietuvos ralyje vaziuoja (vaziuodavo) arba compact'ai arba E30 kebulai, todel ir kyla klausimas kaip yra su sedan/coupe kebulu. Su E36 M3 coupe uzsienyje sekmingai vaziuoja Mikko Kauppinen (mikakiracing.net) ir T. Gardemeisteris gerai atrode...
Beje, ar as gerai suprantu, jog iki 1995 metu E36 coupe/sedan kebuluose 2,5 motorai buvo 192 Ag, o veliau 170... Toumet kyla klausimas ar negeriau sesti i galingesni coupe negu i lengvesni bet silpnesni compact?

Atsiprasau uz klausimu lavina :)


As del paprastumo ir daliu gausumo rinkciausi 4duru E36.
Pakaba ta pati.

Del motoro tu teisus.
Geriau tada 328 ziureti.

Autorius:  gravel [ 25 Bal 2008, 16:08 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

didzhej rašė:
As del paprastumo ir daliu gausumo rinkciausi 4duru E36.
Pakaba ta pati.

Del motoro tu teisus.
Geriau tada 328 ziureti.


328 netelpa i techniniu reikalavimu remus... Taciau 325 su mazom korekcijom manau galios atzvilgiu mane tenkintu. Matau kito kelio nera kaip imti ir ruosti paprasciausia varianta E36 sedana, nes compact jau kaip baze nuo kurios prasides sportinio auto ruosimas yra brangesnis ir retesnis.

Autorius:  mindozee [ 25 Bal 2008, 16:35 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

Nesenai praejusiame LRČ B lygos II etape vaziavo vienas su E36 sedanu, nezinau nei kas, nei kokiu varikliu. Gal jis cia uzsiregistraves yra ir galetu isreiksti savo nuomone apie valdyma ir t.t ?



Paveikslėlis

Paveikslėlis

Autorius:  gravel [ 25 Bal 2008, 17:10 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

mindozee rašė:
Nesenai praejusiame LRČ B lygos II etape vaziavo vienas su E36 sedanu, nezinau nei kas, nei kokiu varikliu. Gal jis cia uzsiregistraves yra ir galetu isreiksti savo nuomone apie valdyma ir t.t ?


Tai 325i vairuojamas Nikita Kondrachin. Musu ekipazas vaziavo pries ji 68 startiniu nr... 1 GR ivezem 0.5 sekundes, 2 Gr puse dopo vaziavom be galines padangos, todel mum iveze 2 min 4 sec, 3 GR mum vel iveze 2,5 sekundes ( vaziavom be jokiu nesklandumu), 4 GR mum nuleidzia abi priekinias padangas ir vel mum iveza apie 30 sekundziu... Toliau nevaziavom, del motoro problemu. Situacija neaiski, bet jei butume pravaziave pilnu pajegumu ir 2, ir 4 GR'us, viskas butu paprasciau... Aisku tik viena, kad vaziuojant ir su VAZ 2101 1,6 motoru, viska padarius teisingai galima kovoti ir su sesiacilindriais BMW. Ir tai ne pirmas atvejis... Yra dopuose pralaimeje ir 318iS, ir 325, ir 323... O pralaimedavo ten, kur trasos budavo letesnes ir daugiau darbines... Tuomet man kyla klausimas ar tai tarpiniu problema ar BMW sunkiau valdomi ant zvyro... O gal tai itakoja sunkus ju 6 cil. varikliai? :roll:
As noriu lipdamas i BMW pagreiteti, bet ar nebus taip, jog liksiu ne ka greitesnis?

Autorius:  didzhej [ 25 Bal 2008, 17:30 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

O gal skirtingi tikslai?
Jums nuleidinejo ratus, pramusinejot padangas.. o finale 'rezultata matome finise'... koks skirtumas, jei pirmam dope ivesi Lipeikiui, jei finiso nepasieksi...?

Autorius:  gravel [ 25 Bal 2008, 17:43 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

didzhej rašė:
O gal skirtingi tikslai?
Jums nuleidinejo ratus, pramusinejot padangas.. o finale 'rezultata matome finise'... koks skirtumas, jei pirmam dope ivesi Lipeikiui, jei finiso nepasieksi...?


Tai antras ralis gyvenime kai musu ekipazas nebaige ralio... Manau nebaigima itakojo patirties stoka tokioje sunkioje, is sunkaus grunto ir akmenu susidariusiu provezu trasoje... (reikejo vaziuoti atsargiau) Ir manau padangu kordas nebuvo tinkamas tokioms varzyboms... Vienu zodziu kaltas pats, jog nebaigiau ir sutinku, kad ralyje svarbiausia finisas :idea: Bet kalba ne apie tai ir tai nereiskia, jog norejau parodyti koks as "kietas" ivezdamas BMW... Buvo tokiu BMW kur gaudavome po 30 sec, mindami ir labai gerai (pagal mus). Svarbiausia issiaiskinti kaip yra su E36 pakaba raliui... Turbut suprasiu tik isedes :) ačiū uz kantrybe

Autorius:  DViL [ 26 Bal 2008, 00:47 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

Kazko lengvai neradau info apie kebulus: E36 coupe, compact ir sedan kokie svoriu skirtumai?
Man asmeniskai labiau patinka vaziuoti su ilgesne baze - ant didelio greicio mashina stabilesne plius posukiose mashina kazkokia labiau prognozuojama.
Bet neturint didelio biudzeto reikia rinktis daliu prieinamuma ir konstrukcijos patikimuma, bet su mazu svoriu, todel mano pasirinkimas butu compact su savo galinga E30 galine pakaba.

Autorius:  didzhej [ 26 Bal 2008, 01:00 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

svoris ir t.t. nelabai svarbu, kada yra svarstykles - sutik.
*beje, duotas klausimas yra labai paprastai sprendziamas ;)

Autorius:  vyts [ 06 Kov 2011, 23:51 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

jei kam netycia reikia compactui apdailu ( buferiai, sparnai ) nauji,brukstelkit i PM 8) galiu atsiusti foto.

Autorius:  DViL [ 07 Bal 2011, 14:14 ]
Pranešimo tema:  Re: E36 raliui

didzhej rašė:
svoris ir t.t. nelabai svarbu, kada yra svarstykles - sutik.
*beje, duotas klausimas yra labai paprastai sprendziamas ;)


Ziede:) Ralines mashinos kencia nuo virsvorio...
Bet jau turiu E36 coupe :lol:

Puslapis 22 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/