Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 21:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje renkama informacija apie įvairius servisus ir jokios diskusijos nevyksta. Galimi tik teigiami arba neigiami atsiliepimai apie servisų darbą. Pranešimai atsiranda tik gavę moderatoriaus patvirtinimą.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 248 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Bal 2015, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.27
Pranešimai:
223
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
before: E46 328i Touring
now: E36 325i summer beater
Nariui LT_Point rašau minusą. Forume parduoda ratus, čia jo tema: viewtopic.php?p=1460435#p1460435
Klausiu koks ratų plotis ir išnešimas, sako pažiūrės kitą dieną. Praeina trys dienos - jokio atsakymo. Skambinu - sako, kad nerado. Nesuprantu, kaip įmanoma nerast, kai tai akivaizdžiai parašyta, net foto matosi, tik neįskaitoma dėl blogos nuotraukų kokybės. Pažada atsiųst geresnes foto, kad pats paskaityčiau. Žada visą savaitę, taip ir neatsiunčia. Skambinu, sakau tiek to, atsibodo laukt, atvažiuoju pats pažiūrėt (aš iš vln, jis iš kns). Sako palauk, nevažiuok, už poros val einu į garažą ir padarau foto. Foto taip ir neatsiuntė, ragelio nebekelia, žinutes neatrašinėja. Gal jam dėmesio trūksta ar ką, nesuprantu. Būtų iš karto pasakęs, kad nenori parduot, tai per tą savaitę būčiau kitus ratus nupirkęs.

_________________
Life is too short to drive boring cars.
F*ck diesel.


StandartinėParašytas: 28 Rgp 2015, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1010
Miestas:
kaunas-frankfurt am main
Automobiliai:
E38 750il ex
E65 745d ex
E65 740d + chip ex
E46 03" 320d ex
E65 03'745i
e65 04' 730d
e65 '06 730d
E46 04' 330d
E46 03' 320d
E61 05’ 530d
Skype:
Gintas00720
Minusas Dago servisui.tvarkiau e65fl 730d starterį.po išėmimo įdėjimo atsirado trintis ( pvz.kaip dirželio tik aštresnis garsas ),atsiimant pasakius kad taip nebūvo pakraipė galvą tuo ir baigėsi.pora kart dar apsilankius paprašius perrinkt, nes užesys buvo tik nuo starterio puses atsisakė , teigdami kad bėda ne ten.apsilankius SGR starterių generatorių servise problema kaip mat dingo , priežastis nesugebejo tinkamai starterį atgal idet.perrinkt uz solidžią sumą moka ,bet tinkamai idet tikrai ne.


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 10:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
MK Servisas Minkovskių g. Susitarėme prieš 4 dienas, kad penktadienį atvežu automobilį 9.00 ryte.
Automobilis nuvarytas 8.30, išsiprašyta iš darbo. Atsakingas asmuo pasirodo 8.45, mane ignoruoja. Išlindęs iš serviso 9.00 pasako, kad automobilio negali priimti, nes nesitikėjo, kad atvažiuosiu ir turi papildomų darbų. Paklausus kodėl neperspėjo dėl to, kad negali priimti, tai atšovė, kad "retas ir taip atvažiuoja".

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 30 Spa 2015, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1010
Miestas:
kaunas-frankfurt am main
Automobiliai:
E38 750il ex
E65 745d ex
E65 740d + chip ex
E46 03" 320d ex
E65 03'745i
e65 04' 730d
e65 '06 730d
E46 04' 330d
E46 03' 320d
E61 05’ 530d
Skype:
Gintas00720
Vytautas88 rašė:
MK Servisas Minkovskių g. Susitarėme prieš 4 dienas, kad penktadienį atvežu automobilį 9.00 ryte.
Automobilis nuvarytas 8.30, išsiprašyta iš darbo. Atsakingas asmuo pasirodo 8.45, mane ignoruoja. Išlindęs iš serviso 9.00 pasako, kad automobilio negali priimti, nes nesitikėjo, kad atvažiuosiu ir turi papildomų darbų. Paklausus kodėl neperspėjo dėl to, kad negali priimti, tai atšovė, kad "retas ir taip atvažiuoja".


as ir buvau pasisneket tai kaina didele uzlankste o ir vadovas rimtas nepasirode..


StandartinėParašytas: 19 Lap 2015, 12:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
1. ROMTESA , kalvariju g. 125, Vilnius.
Buvo palikta automoblis ratu geometrijai ir vaziuokles patikrai.
1. Vaziuokleje rasta problemu: priekinių šakių sailenblokai, galinių šakių visi 4 sailenblokai. Sutarta, kad pačių šakių nekeičiam, o presuojam naujus sailenblokus - viską padalė už didelę kainą. vieno sailenbloko įpresavimas apie 15eur (tiksliai nebepamenu). Bet padarė, todėl priekaištų neturiu.
2. Bet išimdami detales, t.y. priekinę šakę, pasakė tik tiek, kad sunkiai išsiėmė, aišku po to iškart nepasižiūrėjau, o va po poros menesių, matau.. sunkiai išimtos šakės šarnyro varžtas nupjautas (faktas, kad daužė su kuvalda tol, kol užkalė galiuką su sriegiu ir po to nupjovė ta galiuką) - apie tai kliento informuoti nereikia. :?:
3. Sulaužė žibintų aukščio reguliavimo daviklio traukutę, paaiškinimas buvo, jog buvo užrudyjęs, todėl nepavyko gražiai išimti (prieš kelis mėnesius keičiau pati daviklį - viską atsukinėjau pats, viską sutepiau - nu bet jeigu rankos pas meistra abi kairės, tai nieko keisto, kad lužta ir geros detalės. Paėmė 15eur, už kito (ir dar ne tokio pat) pastatymą. (žibintai švietė gerai, matyt sureguliavo iš naujo, bet apie tai nieko nesakė. teigiu, kad turėjo reguliuoti, nes kojelė įdėta ilgesnė nei buvo, todėl turėjo reguliuoti..
4. Na vienas pliusas, kad suvedimą padarė gerai ir nebrangiai, paėmė vos 20eur. Vairas stovėjo tiesiai, visus parametrus parodė atspausdinę lapą ir dar paaiškino kas kaip kur. Dėl šio punkto jiems PLIUSAS.

Bet del pirmų trijų punktų.. ten daugiau nevažiuosiu.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2015, 12:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
OLDAUTA Aukštaičių g. 3b, LT-28230 Utena.

Pakeitus spyruokles, ir vairo traukes, bei šakę (kuri jau buvo pradėjus klibėti, po atlikto remonto prieš tai minėtame servise), reikėjo vėl daryti ratų suvedimą.
1. Suvedimas padarytas (30eur, kaip servisui mažam miestelyje kaina nedžiugina). Vairas žiūri šiek tiek į kairę (bet labai minimaliai).
2. SULAUŽĖ kapoto atidarymo rankenėle iš priekio (ta apsauginę, kad kapotas neatsidarytu bevažiuojant). ir aišku NIEKO nepasakė. Suprantu, kad gal atėjo laikas ir nulužo, bet tai nors pasakytų klientui, o dabar taip ima ir išleidžia..


StandartinėParašytas: 07 Gru 2015, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.07
Pranešimai:
48
Automobiliai:
E39 2002 525d
Ozopadangos.lt, Vilnius
Pirkau ziemines nepigiausias continental padangas, jokiu cekiu garantiju neisrase.. Keiciau pavakare, ryte apziurejas radau guzu.. ir guzu taisymo zymiu.. Nieko keist nenori.. nieko nezino. Zodziu bukit budrus jei teks ten pirktis. Ratus balansavo, atejau paziuret sako pabukit prie masinos.. likau visvien..keistas prasymas... zodziu saraskinu kontora. Esu ne Vilnietis specialiai nevaziuosiu aiskintis, tai nors parasysiu, kad kiti neapsigautu.


StandartinėParašytas: 17 Gru 2015, 16:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.21
Amžius:
36
Pranešimai:
869
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Buvo:
E46 330d '04
E46 330d '02
E46 320d '00
E36 325tds '98
E46 330d '00
E36 328i '95
E36 320i '94
AlgautoLT viewtopic.php?f=21&t=128517

Prakišinėja nutylėdami M57D25 starterį kaip M57D30, - ''juk vistiek tinka''.
Gaišina savo ir kitų laiką. Nemalonus bendravimas su klientu.

_________________
3


StandartinėParašytas: 30 Gru 2015, 00:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.30
Pranešimai:
12
UAB D&R Co
Adresas Verkių g. 50, Vilnius
Mob. telefonas +37060006666, +37066009000
DONATAS

Buvo nuvarytas sugedes bmw 520d varikliu neduoda cekiu nieko, po remonto pilna vibraciju, nevarykit ten automobilio, sako jog pakeite sailenblokus o istikro nieko nepakeite, neapsigaukit!!


StandartinėParašytas: 07 Sau 2016, 08:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.07
Pranešimai:
1
Autoservisas Autowin (www.autowin.lt) Panerių g. 51.
Uz tepalų ir filtrų (tepalų, kuro ir oro) pakeitimą suplojau 140 eur.
Bandžiau aiškintis ko taip brangu, tai paaiškinimas paprastas "pas mus tokios kainos".
Man rodos kad 500 litu už tokį darbą brangoka.
Tai jei norit sklandesnio ir pigesnio bendravimo su servisininkais, nesikreipkit i Autowin.


StandartinėParašytas: 07 Sau 2016, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.07
Pranešimai:
2
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 330d 150kw
Uzmaciau rasineli apie perikupa Ginta aka gangster dar zinoma kaip UAB Autoginas, tad nusprendziau pasidalinti savo istorija su juo. Sia vasara jis man parvare E46 m57n. Paieskos uztruko pora men. apziuret vaziavo 2 masinas, kitos tai nupirktos budavo, tai siokius tokius defektus telefonu issiaiskindavo... palyginus su tuo ka as gavau vanduo ten buvo :D. Tai vat viena diena uzmaciau grazu E46 kaina 4900e, susiskambino gintas su tuo pardaveju, man pranese kad masina tvarkinga, galutine kaina nuderejo iki 4700e. As laimingas iskart daviau zalia sviesa, kad tik greiciau vaziuotu nupirkt, o jis man pareiske kad jam reikia 2000e, nes nebeturi pinigu (sutarti jau turejom ir jau buvau daves jam 1000e). Nebuvo man kur dingt, visgi masina ledine laukia. Nuvaziavus i vieta susiskambinom, ale nera rimtu trukumu tik variklis truputi apsitepalaves, bet ten seni pridziuve tepalai tai nieko tokio ir akmenukais kapotas siek tiek nudauzytas. Po 2men paiesku pasirode kad cia geriausias varijantas. Vietoj nieko nenuderejo kaina liko ta pati 4700e (sita vieta istorijoje labai svarbi :D). Nupirko masina, vaziuoja link lietuvos, skambina, sako "masina vaziuoja OK, tik reiks stabdziu diskus pasikeis, nes dreba stabdant nuo didesnio greicio, visa kita ledas". Galvoju viskas gerai, nerimtas trukumas, toki sunku aptikt apziurinejant, nu kam nepasitaiko. Po paros atkeliavo masina, atvaziavau atsiimt ir prasidejo. Pirma kas krito i akis, i sona prakirsta padanga ir svieziai pripusta gumos, zinoma gintas nieko apie tai nezino. Po to aprode visas pusles kylancias, ant priekinio, galinio sparnu, po bagazine, zodziu netragedija, nebrangiai sutvarkoma. Uzkurus iskart pasigirdo skyvo tarskejimas, isminamo guolio cypimas, o gesinant smagratis subarskejo, bet gintas pradejo burt kad ten skyvas kaltas, nenauja masina, negali noret... Pavaziavus bildukui girdisi. Atsiskaitem, issiskyrem, norejau greiciau popierius sutvarkyt ir masina pasiruost. Nuvaziavau i technikine, priekine vaziuokle 2 sailent blokai ir 2 sakiu traukes parejus, variklis tepaluotas, paziurejo tepalo lygi, net neleido dumingumo matuot, sako vaziuok tepala nusileist kol variklis neuzkale. Nulekiau ant duobes tai apie 10litru kibira tepalo pripildziau. Po 1000km iki lietuvos kazin ar butu tiek buve. Masina i serviza buvo pastatyta, tepala leido pro isiurbimo kolektoriu ir alkuninio veleno tarpine. Remontai su smagraciu, skyvu, tepalu filtru keitimu ir t. t. kainavo 800e. Tam kartui masina gera buvo, kol po poros savaiciu pradejo trauka dinginet. Kokius 5 rimtus servizus aplankiau, niekas neapsieme tvarkyt, klaidu nebuvo, neaisku kame beda. Seip taip servisas Sirus Kaunakiemio 5 Kaunas paeme masiniuka. Tokie patys sudmalei kaip Gintas. Masina laike menesi, ardyta buvo viskas ir po kelis kartus, vakumai, viskas aplink turbina, pati turbina... rezultate kad masina vaziuotu kaip priklauso reikejo paklot dar 1000e. Nupasakojau gintui situacija tai po menesio mykimo sutiko grazint 150e. Vestant oram dar islindo kad rekia pasikeist, zvakias, ju rele, termostatus, tai cia praktiskai centai. Palei ginta tvarkingas E46 man kainavo grubiai 6500e. Zinau kad daug kam jis cia yra masinu parvares ir dauguma patenkinti, o vat man nepasiseke, ant manes jis nusprende skersa det ir parvare turbut maziausiai priziureta masina per visa vokietija. O dabar vysnaite ant torto, sutartyje su vokieciu masinos kaina 3800e.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2016, 22:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.08
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E39 touring
AlgautoLT reikėjo pakelt mašina pakeičiant sportinius amortizatorius į standartinius. Prikalbėjo, kad neapsimoka dėt naujų, nes "puikiai" tiks ir dėvėti. Kadangi nenusimanau detalėse, įdėjo visišką šlamštą: apsaugų nerasta, atmušėjai visiškai suplyšę, apsaugos suplyšusios, atraminiai guoliai išklibę... Deja tokias išvadas parodė normalūs meistrai, kurie turėjo taisyt Algauto broką, man teko darkart susimokėt už tą patį remontą. "Bendravimas" su Algauto baigės tuom, kad jie prisimelavo, o paprašius grąžinti pinigus bent už jų nekokybiškai atliktą darbą, jie atsisakė. Žo iškišo nekokybiškas detales, primelavo, kad man viską išaiškino ir "to ir reikėjo tikėtis". Žemas lygis. Nerekomenduoju!


StandartinėParašytas: 15 Vas 2016, 11:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.02.10
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39 520 M54 '01
"Autobosas" Klaipeda Labai prastas servizas!
Mano istorija tokia ieskojom labai atydziai servizo gero uz normalia kaina, nei per mazai nei per daug butu kaina. Mano masinai buvo smulkus autoivykis, nubrozdintos siek tiek priekines lempos ir bamperis, ir dureles truputi ilenktos, vyriai sulankstyti dureliu. zadejo padaryti per ta ir ta laika susitarta, na ok suprantu nelb turi laiko nieko nesakau, bet jeigu neturi laiko, ir nesugebesi padaryt kokybiskai tai geriau visai neiimti uzsakymo ar ne? Dureles reikejo keisti naujom, surado tas dureles idejo, perdaze, sudejo dureles is anglu parvestos masinos, melynos spalvos blogai nudaze nekokybiskai, vyrius istate prastai bet kokius varztus sudejo, pleveles izoliacines po panele nebuvo, lango pakelejas nesutvarkytas normaliai savadarbiskai padare prie tokiu dureliu kurios pas mane vairuotojo puseje keist reikejo o paemia is anglu parvarytos masinos dureles. Ir nieko man nesake is kur gavo ir kokias. Na ok bamperiai gerai nudazyti ir dureles is isores, tarp kitko bamperi galini patys norejom perdazyti nes pabraizytas buvo, lempu pabraizymus prastai nuslifavo. Pasiemus masina ipusejus kelionei pasigirdo pro dureles garsas vejo svilpimo zodziu dureles suvare taip kad mano masinos officialiam servize pasake kad jas kazkada teks keisti is naujo, nes jos perdirbtos nepataisomai. Bamperio galinio po perdazymo parktronikai nebeveikia dingo veikimas. Zodziu labai prastas servizas, aptarnavimas klientu, ir darbo kokybes. Daugiau nieko bendro su siuo servizu nebeturiu.


StandartinėParašytas: 19 Vas 2016, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.10.23
Amžius:
32
Pranešimai:
41
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325d 3.0L 145kW (M57)
Skype:
redas.dev
RemigijusKul rašė:
Autoservisas Autowin (http://www.autowin.lt) Panerių g. 51.
Uz tepalų ir filtrų (tepalų, kuro ir oro) pakeitimą suplojau 140 eur.
Bandžiau aiškintis ko taip brangu, tai paaiškinimas paprastas "pas mus tokios kainos".
Man rodos kad 500 litu už tokį darbą brangoka.
Tai jei norit sklandesnio ir pigesnio bendravimo su servisininkais, nesikreipkit i Autowin.


Už tepalų su filtru, oro filtro ir kuro filtro (mano dalys) palikau 24 eur, Kėdainiuose. Pats stovėjau, žiūrėjau kaip viską atlikinėjo, oro filtro pakeitimas, bent jau mano variklyje (M57) yra tikrai atsargus darbas nenorint nulaužti paslėptų varžtų. Iš viso sugaišo ~1h ++. Dar paaiškino maloniai kur kokie varžtai slepiasi, kad nuiminėjant apsaugas nenulaužti varžtų. :)
Detalės kainavo (Eolte su 30% nuolaida) ~ 115eur (tepalas FEBI Long Life Plus, filtrai visi Bosch).

Taip kad sumoje: ~140 eur. Žiūrint ką ten tau sudėjo, jeigu filtrai "papigiai", tai brangu, bet jeigu dalys geros, tai sakyčiau normali kaina. :)


StandartinėParašytas: 06 Bal 2016, 10:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Patirtis su Krasta Auto Kaunas. Nesakyčiau, kad visiškai juodai neigiama, bet labiau į tą pusę bet kokiu atveju.

Taip jau atsitiko, kad sugalvojau įmontuoti į savo automobilį aktyvią kruizo kontrolę, kitaip dar žinomą kaip ACC. Sakykim tai autopiloto priedas, radaras priekiniame buferyje, kuris aptikęs kliūtį priekyje automatiškai stabdo transporto priemonę. Tiksliau gal netgi būtų sakyti, jog tai ne priedas, o skirtinga nuo paprasto autopiloto sistema, nes komponentai visiškai kiti. Bet kokiu atveju manau daugelis BMW entuziastų supras apie ką eina kalba.
Taigi, visi mechaniniai elementai buvo sumontuoti į savo vietas, pajungti laidai iš elektrinės pusės pagal schemas, padarytas kodavimas. Darbus atliko savo srities profesionalas Vilniuje. Vienintelis dalykas ko nebuvo galima padaryti, tai ACC radaro kalibracija. Tam atlikti reikalinga speciali įranga, kurią turi tik oficialus BMW atstovai – Krasta Auto. Buvo nuspręsta, kad be to neišsiversiu ir paskambinęs telefonu užsiregistravau kalibracijai.
Registruojantis telefonu buvo pasiteirauta kokiu mano telefono numeriu būtų galima priminti apie artėjantį vizitą, telefono numeris nurodytas, bet nei skambučio, nei sms žinutės nesulaukiau. Na, neskaitau to kažkokiu dideliu lepsusu, visgi ir pats orientuojuosi erdvėje ir laike ir tokius dalykus įsidėmiu ir pasižymiu pats. Tiek to.
Atėjo ta diena, kai nuvažiavau kalibracijai. Priėmė labai maloniai, viskas su šypsenomis, rankų paspaudimas, pirminis įspūdis puikus. Užregistravau savo automobilį darbams, pasirašiau popierius, palikau raktelius ir išvažiavau į darbą. Buvo pažadėta, jog darbai truks apie dvi valandas ir sulauksiu skambučio.
Praėjus trims su puse valandos ir nesulaukus skambučio, nusprendžiau susisiekti pats. Paskambinau, man pasakė, jog nepavyksta sukalibruoti radaro, nes jų programinė įranga ISTA nemato, bei neprisijungia prie ACC radaro. Elektrikas bando pasijungti ir jei aš neprieštarauju dar palaukti, jie pasilieka automobilį keliems bandymams ir bet kokiu atveju pavyks ar ne, man bus paskambinta. Žinoma sutikau, nes kas gi daugiau, nei autorizuotas BMW atstovas gali padaryti kažkokius sudėtingesnius darbus, profesionalai vis dėl to. Taip pat telefonu jiems pasakiau, kad aš pats naudodamas INPA galiu prisijungti prie radaro ir prieinu iki kalibracijos opcijos, galiu nuskaityti modulį, žodžiu man viskas veikia su mano turima įranga.
Skambutis po valandos nuvylė, visgi nepavyko nieko padaryti. Telefonu susitariau, jog nuvykęs atsiimti automobilio galėsiu pasikalbėti su autoelektriku ir pasikonsultuoti, pakalbėti kas ne taip ir kodėl. Nuvykau, vadybininkas iškvietė elektriką, na labiau gal elektriko prižiūrėtoją, kuris man sakė, jog kadangi įranga nebuvo pirkta nauja iš jų pačių Krasta neatsako už jos veikimą, iš dalies logiška, tačiau paaiškinus, kad viskas sujungta kaip priklauso ir aš su savo įranga matau ACC, mane informuoja, jog INPA yra nelegali, o DIS su kuriuo taip pat daroma kalibracija jau nenaudojamas. Vienintelis jų softas kalibracijai tai ISTA ir ji nemato radaro.
Tuomet sekė keli argumentai, kaip kad nesukoduoti moduliai, nepakeistas SC kodas, nepersirašantis VIN numeris. Argumentai atremti, nes aš žinau apie ką eina kalba. Tuomet argumentai baigėsi viską nurašant neteisingam pajungimui ir rankų skėsčiojimui, kad jie negali pasakyti kame problema.
Ok, susimoku pinigus už pastangas – valandinį įkainį. Visa laimė, kad paskaičiavo tik už valandą darbo. Pasiimu raktelius ir bandau išvažiuoti iš teritorijos savo keliais.
Nuo šios vietos dar įdomiau. Automobilis ‚netraukia‘, motoras vibruoja ant laisvų, nuspaudus akseleratorių iki galo automobilis vos juda į priekį. Užgesinu, prisiparkuoju ir grįžtu atgal į saloną. Papasakoju vadybininkui situaciją, jis akivaizdžiai sutrikęs, nueina pasikalbėti su meistru. Sutariama, kad paliksiu automobilį pas juo ištaisyti tai kas buvo pridirbta negerai. Kiek tai užtruks neaišku ir tuč tuojau pasiūlomas pakaitinis CityBee automobilis Krastos sąskaita, bet aš mokėsiu už pravažiuotą atstumą po 17 euro centų už kilometrą. Kas reikštų, jei apytiksliai skaičiuoti 17 eurų 100km kainą.
Na, vis šiokia tokia atlernatyva, nei likti visai be transporto priemonės. Toliau dar pasikalbu su vadybininku, man pasakoma, jog greičiausiai dėl neteisingai įdėtos ACC įrangos dabar stabdžiai atkyvuojasi ir mane paprasčiausiai stabdo automobilis, todėl netraukia. Reikės iškoduoti ACC lauk. Aš savo ruožtu žinau kas greičiausiai kaltas šioje situacijoje. Mėginant pajungti ISTA visi moduliai ir automobilio kompiuteriai buvo nunulinti, nuresetinti ir paskui nebuvo patikintas jų funkcionalumas. Papasakojau, jog yra nusimušęs užvedimo raktas nuo vieno iš variklio, DME, kompiuterių, todėl dirba tik viena motoro pusė. Mano pastabas išklauso su susidomėjimu. Ačiū. Pasakiau, kad reikia pririšti raktą atgal prie DME.
Čia dar toks ‚malonus‘ momentas pildant automobilio nuomos dokumentus, serviso administratorė užvesdama pokalbį pasako, jog daugiau tokių automobilių nepriiminės į servisą, nors kad ir kaip nelojalu tai būtų, bet jie jau pasimokė, kad neverta imti neaiškios mašinos. Oho, pagalvojau sau. Vadinasi jei automobilis ne naujas ir nebuvo pastoviai aptarnaujamas BMW atstovybėje, tam kad apsidrausti nuo galimų savo pridirbtų klaidų po to Krasta Auto net neims automobilio pas save darbams.
Pasiimu CityBee mažylį, nuvykstu iki darbo. Laukiu skambučio, gal dar šiandien padarys. Skambučio sulaukiu už maždaug valandos, viskas padaryta, variklis vėl ‚traukia‘, viskas veikia. Nuvažiuoju atsiimti, na ir tikrai vėl motoras veikia kaip priklauso. Bet vėlgi visi moduliai nunulinti, nustatymai numušti pradedant nuo DRL, baigiant greičių dėžės ir DME adaptacijomis, kodavimais. Plius dar lįsta po bardačioku prie laidų ir net plastmasės kabo neprisuktos atgal. Ok, išvažiuoju bent jau su savo automobiliu ir dar praleidžiu kieme gerą valandą pasijungęs savo kompiuterį ir konfigūruodamas modulius į tokią būseną kokioje jie buvo iki paliekant automobilį autorizuotam BMW atstovui Lietuvoje – Krasta Auto Kaunas.
Iš vienos pusės lyg ir negali kaltinti, ACC įranga nebuvo pirkta nauja ir įdėta ne pas juos.
Iš kitos pusės jie tos srities profesionalai, paskutinis taškas kas turėtų galėti padėti išspręsti problemas. Vietoj to gaunu dar problemų ir nepatenkintą atsakymą, kad tokių automobilių jie ateityje priiminėti nebenori. Tarp eilučių galima būtų išskaityti, kad daugiau pas mus su savo sena lūžena nebevažiuok.
Bendrai įspūdžiai įvairiaspalviai. Ko reikėjo nepadarė, sumokėjau pinigus už bandymus, po to pinigais nematuojami nepatogumai su pridarytais minusais. Bent jau viskas operatyviai, gavau pakaitinį auto už 17€/100km na ir laimė, kad pats turiu įrangą ištaisyti jų kliurkas.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 248 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery