Lietuvos BMW Klubas http://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=22&t=69373 |
Puslapis 39 iš 41 |
Autorius: | Sauberis [ 29 Gru 2012, 23:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
Mod rašė: Visas neuzmusamumas yra paprastume , todel greiciausiai NE Yra toks dalikas kaip biudžetas. Jeigu už tą pačią kainą, lyginant su sudėtingesniais sprendimais, darai paprasčiau, reiškia gali skirti lėšų kokybei. |
Autorius: | Sigis [ 24 Vas 2013, 15:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
MB w126 cabrio |
Autorius: | Džumandži [ 24 Vas 2013, 17:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
bet ar originaliai buvo jie cabrio |
Autorius: | Sigis [ 25 Vas 2013, 01:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
Pagal tai, kaip atrodo sulankstytas stogas, tai panašu, kad nelabai Ir tie ratai su tokiom "palangėm" įdomiai atrodo. Bet tas 126 SEC priekis tai man toks nenormaliai geras, kad |
Autorius: | fricas [ 25 Vas 2013, 10:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
Sigis rašė: Pagal tai, kaip atrodo sulankstytas stogas, tai panašu, kad nelabai Ir tie ratai su tokiom "palangėm" įdomiai atrodo. Bet tas 126 SEC priekis tai man toks nenormaliai geras, kad Perdarinėjo MB USA. Man tai asmeniškai pasitikėjimo nekelia. |
Autorius: | G1ntas [ 10 Bal 2013, 17:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
Iso Rivolta, gamintas 1963-1974 metais, kurinys - Iso Grifo GL. 5.4 l OHV-V8 (Chevrolet 327), 300/355 hp 5.7 l OHV-V8 (Ford 351 Cleveland), 365 hp (270 kW) 7.0 l OHV-V8 (Chevrolet 427), 435 hp (320 kW) 7.4 l OHV-V8 (Chevrolet 454), 395 hp (295 kW) |
Autorius: | raimis528 [ 10 Bal 2013, 18:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
bet toks, prie baisesniu auto sitas |
Autorius: | G1ntas [ 10 Bal 2013, 18:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
raimis528 rašė: bet toks, prie baisesniu auto sitas Baisi tai baisi, bet savo laikais buvo kazkas kitokio... Dar vienas... Danu kompanijos, Zenvo Automotive, perliukas. Zenvo ST1 Prototipas pasirodes 2008, 2009 prasidejo "masine" gamyba (3 automobiliai per metus), kaina apie 1,8 milijona USD, pirkejas su automobiliu gaudavo laikrodi kurio verte apie 50 k usd. Dabar berots kaina kritusi iki 1.2 milijono ir 15 automobiliu per metus. 7 litru turbinine/kompresorine V8 jegaine generuoja 1250 arkliuku (932kw), 0–100 km/h 3 sekundes, 0–200 km/h 8.9, isvystomas greitis 375 km/h. |
Autorius: | E36Coupe [ 18 Bir 2013, 21:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
LOTEC Sirius Technical specifications chassis and body: Manufactured from the lightest and most modern materials applied in the aerospace and automobile industries, carbon fiber composites combined with tubular steel. The bodywork is produced from the optimum combination of carbon, Kevlar and glass fiber materials. Engine: Mercedes 600 V12 Position: Mid-engine System: V-12 engine, 48 valve, double turbo Cylinder capacity: 5987 ccm Bore x stroke: 98,0 x 80,2 Compression ratio: 8,5 : 1 Valve 4 per cylinder Turbo charging: 2 special KKK Turbo Charger K27 Interooling: twin air - air intercooler Lubrication: drysumplubrication Cooling: water Performance / horse power (variable): 0.85 bar boost: 1.000 h.p. at 6.300 r.p.m. 1.20 bar boost 1.200 h.p. at 6.300 r.p.m. Performance / KW (variable): 0.85 bar boost: 735 Kw at 6.300 r.p.m. 1.20 bar boost: 882 Kw at 6.300 r.p.m. Max. Torque: 0.85 bar boost: 811 lbf ft at 3400 r.p.m. 1.20 bar boost: 974 lbf ft at 3400 r.p.m. Acceleration (km/h): 0 - 100 at 3.8 sec. 0 - 200 at 7.8 sec. Top speed: V - Max up to 400 km/h (optional transmission) Tachometer: up 400 km/h Break system front: Brembo ventilated racing disk brakes with ABS Break system rear: Brembo ventilated racing disk brakes with ABS Gearbox and power transmission: 6 speed manual gearbox from CIMA, synchronized limited slip differential, transmission oil cooler Motor-Management: LENZ Turbo-Tronic, http://www.lenz.de Suspension: Independent front and rear suspension with unequal length upper and lower A-arms, coil springs, tube shocks, anti-roll, bars and power steering. Racing power brake system including ABS Tires and Rims: 3-piece Works-Rim with 9,5 x 19" 255/40 ZR 19" front 13 x 19" 345/30 ZR 19" rear Exterior and Interior: Free choice of colours and interior finishing, Instrument panel with circular type instruments, rev. Counter, speedometer up to 400 km/h., middle console with display for several indication functions, air conditioning, velour carpeting, sport seats and three point safety belts. Tinted glass fitted as standard. Full leather upholstery optional. Dimensions and Weight: length: 4.120 mm width: 2.080 mm height: 1.120 mm ground clearance: 80 mm curb weight: circa 1.280 kg Design: Kurt Lotterschmid Delivery time: on request Preis: on request Miscellaneous: subject to alterations |
Autorius: | Andrius S. [ 18 Bir 2013, 23:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
vytas85 rašė: pasirodo draugelis savo sec'ui coupe paime i draugija ir reta sec'a cabrio Mačiau Bet coupe geriau atrodo |
Autorius: | vytas85 [ 19 Bir 2013, 00:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
kotais ji patrauke ant mersu ,dabar pas ji gryzo toksai i kompanija originalus sel 500 lorinser tik ne juodas irgi kogero vienintelis ant lt. |
Autorius: | Kestas V. [ 03 Spa 2013, 16:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
Šarvuotas |
Autorius: | Andrius S. [ 03 Spa 2013, 16:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
vytas85 rašė: kotais ji patrauke ant mersu ,dabar pas ji gryzo toksai i kompanija originalus sel 500 lorinser tik ne juodas irgi kogero vienintelis ant lt. Mačiau, didelis toks |
Autorius: | STdemoniac [ 05 Spa 2013, 19:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: Idomūs, reti automobiliai - ne BMW ir ne tiuningai |
Puslapis 39 iš 41 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |