Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

BMW naujienos
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=22&t=107613
Puslapis 3941

Autorius:  Exeed [ 04 Spa 2016, 16:44 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Bus ir X2 ir X7 savo laiku, ir M modeliai su XDrive bus. Viskas dėl vartotojų pyrago dalies. Kiekvienas koncernas skaičiuoja ir apskaičiuoja kas apsimoka, o kas ne. Tokie jau laikai atėjo.
Ir resursas jų visų ribotas ir apskaičiuotas tam tikram kilometražui ar metų skaičiui, priklausomai nuo garantijos. Tik teisingai buvo pastebėta, tiems kas perka second, third ar velians žino which hand mašinas, tai yra problema, nes su nupirkta dėvėta metalo ir plastmasės krūva gauni ir aibę problemų, o tiems kas perka naujas transporto priemones tie klausimai da lampački, nes kai baigsis garantija ar atsibos, nusipirks kitą naują su nuliais ant tachometro.
Ir šioje vietoje problema ne pas gamintoją, kad nepatikimas auto gamina, o pas mus, kad ne kiekvienas gali sau leisti pirkti naują automobilį :) Na ne visai pas mus asmeniškai, bet klausimas pajamose.

Autorius:  sickdog [ 04 Spa 2016, 17:55 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Siaip daug kas gali leisti ta nauja automobili, bet tai tikrai nebus nei bmw nei audi nei dar kazkas, bus geriausiu atveju koks fordopelis ar koriejietis. Patikimumo nebuvimas pas naujus bmw yra ziauriai naudingas gamintojamas ir labai nenaudingas sekondhandininkams, tokiems kaip mes. Nes nu atsiprasau kai motore viskas ant hermetiku be tarpiniu, kai grandines trukineja kaip dirzai, kai del "ekologijos" motoro temperatura virsh 120 laipsniu. Yra net skaiciai kad iki 200k gedimu procentas apie 2% po 200k link 300k jau vos ne virs 80% gedimu pas automobilius vardu bmw :D, yra tu geru straipsniu, gaila pameciau linkus. Srotininkams mazgu jokiu nelieka isskirus skardas :D, cia pas drauga diagnostikas daranti atvaziavo "verslininkai" su x6 5dM, kur 4 turbos, viena isejus saibom, keiciasi tik po dvi, nes vienam bloke viskas, kaina 8k evrasu :D. Karoce. Mano senas supuves triperis su ta pacia grandine nuo gimimo gatves sluoja :D, o cia nusiperki koki "naujasni" ir keiti grandines, come on... yra kaip yra, nieko nepadarysi, arba fordopelis arba storink pinigine jei nori kokio "rimtesnio" bmw.

Vieni gerai pasake anksciau tik japonai sugebejo daryt taip kad po 200k ateina ragai viskam, ismoko ir vokeciai :D

Autorius:  Bavaras [ 04 Spa 2016, 18:25 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

sickdog rašė:
Siaip daug kas gali leisti ta nauja automobili, bet tai tikrai nebus nei bmw nei audi nei dar kazkas, bus geriausiu atveju koks fordopelis ar koriejietis. Patikimumo nebuvimas pas naujus bmw yra ziauriai naudingas gamintojamas ir labai nenaudingas sekondhandininkams, tokiems kaip mes. Nes nu atsiprasau kai motore viskas ant hermetiku be tarpiniu, kai grandines trukineja kaip dirzai, kai del "ekologijos" motoro temperatura virsh 120 laipsniu. Yra net skaiciai kad iki 200k gedimu procentas apie 2% po 200k link 300k jau vos ne virs 80% gedimu pas automobilius vardu bmw :D, yra tu geru straipsniu, gaila pameciau linkus. Srotininkams mazgu jokiu nelieka isskirus skardas :D, cia pas drauga diagnostikas daranti atvaziavo "verslininkai" su x6 5dM, kur 4 turbos, viena isejus saibom, keiciasi tik po dvi, nes vienam bloke viskas, kaina 8k evrasu :D. Karoce. Mano senas supuves triperis su ta pacia grandine nuo gimimo gatves sluoja :D, o cia nusiperki koki "naujasni" ir keiti grandines, come on... yra kaip yra, nieko nepadarysi, arba fordopelis arba storink pinigine jei nori kokio "rimtesnio" bmw.

Vieni gerai pasake anksciau tik japonai sugebejo daryt taip kad po 200k ateina ragai viskam, ismoko ir vokeciai :D

su 4 turbom dar nera, kolkas tik su 3

Autorius:  Bavaras [ 04 Spa 2016, 18:27 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Exeed rašė:
Bus ir X2 ir X7 savo laiku, ir M modeliai su XDrive bus. Viskas dėl vartotojų pyrago dalies. Kiekvienas koncernas skaičiuoja ir apskaičiuoja kas apsimoka, o kas ne. Tokie jau laikai atėjo.
Ir resursas jų visų ribotas ir apskaičiuotas tam tikram kilometražui ar metų skaičiui, priklausomai nuo garantijos. Tik teisingai buvo pastebėta, tiems kas perka second, third ar velians žino which hand mašinas, tai yra problema, nes su nupirkta dėvėta metalo ir plastmasės krūva gauni ir aibę problemų, o tiems kas perka naujas transporto priemones tie klausimai da lampački, nes kai baigsis garantija ar atsibos, nusipirks kitą naują su nuliais ant tachometro.
Ir šioje vietoje problema ne pas gamintoją, kad nepatikimas auto gamina, o pas mus, kad ne kiekvienas gali sau leisti pirkti naują automobilį :) Na ne visai pas mus asmeniškai, bet klausimas pajamose.

Ir cia tu klysti. Mus daro vartotojais. Porblema pas gamintoja, kad jis sudina kokybe siulo, o sudina kokybe siulo samoningai. Jis uzdirba is daliu ir aptarnavimo. Jei visi pirktu tik naujas po garantiniu, biznis butu prastesnis.

Autorius:  sickdog [ 04 Spa 2016, 19:41 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Tai kad 4ios, tik kad dvi is tu 4iu vienam bloke stovi, 8k euro kur.

Autorius:  Bavaras [ 04 Spa 2016, 20:07 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

sickdog rašė:
Tai kad 4ios, tik kad dvi is tu 4iu vienam bloke stovi, 8k euro kur.

Kazka tu painioji, keturiu turbu motoras dar tik bus dedamas i naujausia G klases septintuka, o tik tada i kitus modelius, check it out:
http://bmwfans.info/parts-catalog/F16/E ... o_charger/

Autorius:  Eimazz555 [ 04 Spa 2016, 23:54 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Dabar yra tik 3 turbinu motorai, 2 mazos ir 1 didele turba.

Autorius:  sickdog [ 05 Spa 2016, 08:26 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Nu gal truputi papainiojau, nu bet 8k krc. Like.

Autorius:  dionich [ 05 Spa 2016, 09:09 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Man rodos skaiciau, kad G serijoje 750d - turi trieju litru dizeli su 4x turbinom :D
Ziauriai .. kur blemba dingo zenklinimo tradicijos?

Autorius:  sickdog [ 05 Spa 2016, 09:15 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Dionich kokios tradicijos... is trijulitru dyzelio toi 7ius darys su 8iom turbinom :D. No love.

Autorius:  Julius [ 05 Spa 2016, 10:11 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Tradicijos baigės ties bumeriais, bet ir tai, 750i ar ne 5.4 variklis buvo? Ženklinimas išlieka ir atspindi galingumą, tiesiog aklai vien kubatūra nebereiškia daugiau galios :)

Autorius:  sickdog [ 05 Spa 2016, 10:18 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Tai buvo ir 4.4 jei pradet gilintis. O siaip aisku kad ne kubatura valdo naujas masinas o kw, todel ir tradicijos ir apdulko. Pamenu kai ziuredavau laidas kur prikelineja senus amerikonus, chargerius visokius, barakudas ir tt, kaip diedai verkdavo kad vot laikai atejo fuflo visos masinos, va seniau buvo rimtas reikalas :D. Dabar panasiai jauciuosi del nauju masinu. Nu siaip aisku grazus tie kebulai, interjeras superinis, bet viskas kazkaip dirbtina ir ant SWAG'o laikosi :D, atsiprasant uz issireiskima. Nebepatinka man daugiau automobiliai :D, baigiu atsalti visai sitam reikalui. Bet tame ir pliusai, neskauda galvos del tu atsinaujinimu visu, pirkimu ir tt.

E90/60/65 epoha dar atitiko zenklinima daug maz, paskui kai turbos pradejo digti kaip grybai po lietaus ir baigesi ta tradicija.

Autorius:  Vytautas88 [ 05 Spa 2016, 10:35 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Tai kad E90/60/65 kaip tik neatitiko to ženklinimo.
318i -- 2.0
323i -- 2.5
325i -- 3.0
335i -- 3.0
316, 318d -- 2.0
Ir t.t. ir pan. Pas E46 juk irgi panašiai yra.

Autorius:  sickdog [ 05 Spa 2016, 10:41 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

Nu jo, buvo neatitikimu, bet vis dar arti klasikos buvo.

Autorius:  Lincas [ 05 Spa 2016, 11:55 ]
Pranešimo tema:  Re: BMW naujienos

dionich rašė:
kur blemba dingo zenklinimo tradicijos?


Kad viskas kaip ir gerai su tradicijom,precedentas e23 745 turbo su 3,2l kubatura.O 4,5 vietoj 3,2 zymejimo atsirado paskaiciavus neturbininio variklio ir turbininio galios skirtuma pridejus prie kubaturos.Turbininis buvo 1,4 karto galingesnis.

Puslapis 3941 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/