Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Rgp 2019, 04:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Gru 2009, 12:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.14
Amžius:
30
Pranešimai:
343
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Volvo V70Tdi 103Kw (dabartinė taupyklė)
E83 X3 '04m 3.0 150kw (žmonos džiaugsmas)
E36 325i '91m 141Kw (buvęs kovinukas)
E38 750i '95m (praūžęs romanas)
E21 320 2.0l M10b20 '76m (buvusi meilė)
Skype:
aurimas_kav69
Bavaras rašė:
Maksimali galia: BMW 7 serijos sedano benzininiai varikliai suprojektuoti 95 oktaninio skaičiaus benzinui. Naudojant 91 oktaninio skaičiaus benziną (BMW 740i bent jau 95 oktaninio skaičiaus), variklių galia sumažėja, o kuro sąnaudos padidėja.
Cia kaip pvz,kad didesnis oktaninius skaicius,dar teigiama poveiki:)
Parengta pagal bmw.lt


Mazesnis oktaninis skaicius pilnai sutinku, kad negerai, nes kaip ir sakai mazeja galia ir sanaudos padideja ir varikliui nesveika.. Bet va del didesnio oktaninio skaiciaus, nei priimta gamintojo, tai irgi vargiai izvelgiu geresne puse. Jei nustatyta 95, tai nemanau, kad pilant 98 bus pasiekti geresni rezultatai. Kalbu, kad su didesniu oktaniniu skaicium sumazes sanaudos ir padides galia, taciau paciam varikliui tai tikrai nemanau kad i nauda bus. Retkarciais pravalyt sistema, purkstukus ir nuosedas aisku 98 reikia, bet pastoviai pilt, tai vargiai... Savo nuomone pagrisiu tuo, kad nuo mazesnio oktaninio skaiciaus masina blogai trauks, dides sanaudos, o nuo didesnio ziedai dils ir variklis "degs", nors vaziavimo ispudis/kokybe bus geresni.

Kita mintis: Jei jau kalbet apie tuos varikliukus, tai jie skirti ne simtui metu, o skirtumas tarnavimo vazinejant mazesniu ar didesniu oktaniniu skaicium mazai ka reiks. Tarkim pilsim 92 vazinesim purpsedami ir variklis tarnaus 10metu, pilsim 95 ir vaziuosim "spakainai" - tarnaus 13metu, o pilant 98, vazinesim velgi 10metu, bet su vejeliu. Cia tarpkitko. Na tai velgi ar apsimoka kvarsint galva. Jei kartais kyla noras paspaust, tai geriau keleta centu atiduot daugiau uz 98 ir vargo nematyt, nes kazkiek visvien sugris - sanaudos tikrai kazkiek mazesnes jo bus.

Kiek zmoniu, tiek nuomoniu. Kol aiskiai pirstu tikras specas neparodys teisingos nuomones, tol tvarkos nebus. O as liksiu prie nuostatos gamintojas rekomenduoja-gamintojas zino. Jei ant dangtelio 95/98, tai pilkit 98 ir tiek. Na o jei tik 95, tai as ji ir pilciau, o 98 palikciau retkarciais nudziugint kuro sistema. :mrgreen: PEACE. Nu o dabar kreskit man durnam kaili :mrgreen:

P.S cia kalbejau apie masina kuriai gamintojas rekomenduoja TIK 95.

_________________
Ejau - nukritau.. Paskeliau - gipsas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery