Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Vas 2020, 22:06

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Lap 2006, 01:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
38
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
Rytis uzrode, tikiuosi OLDTIMER forumieciai nesupyks uzh tai, kad ir shiame forume ipostinsiu gerbiamo Wanderer straipsni apie BMW 328. Didele pagarba autoriui =D> =D> =D> Copyraitas OLDTIMER Forumo
kadangi, ten skaityt galima tik prisiregistravus, tai kas nenorit, ten registruotis, sumesiu visa Ju surinkta info cia ;)

BMW 328. Si automobili pradejo gaminti 1936m, siemet siam modeliui 70 metu jubiliejus. Premjera ivyko 1936m liepos men. 14d. Tais paciais metais buvo atlikti bandymai, dalyvaujant lenktynese Prancuzijos didziajam prizui laimeti Montlhrey treke. Serijiniai modeliai pardavime pasirode sekanciais metais-1937m. Jame buvo sumontuotas 2 ltr.variklis, kaip ir BMW 326 (sis modelis taip pat pasirode 1936m.), tiktai varikliuose kurie buvo montuojami "BMW 328", buvo padidintas galingumas nuo 50 iki 80 A.J.
Pagal viena is versiju arba legendu: "BMW 328"(BMW 328MM) buvo sukurtas tam, kad issprestu ginca tarp Hitlerio su Musoliniu. A.Hitleris pareiske, kad Vokietija laimes 1000 myliu lenktynes: Berlynas-Roma-Berlynas. Lenktynes taip ir neivyko, del prasidejusio karo, o stai "pergales ginklai" - "BMW 328MM" buvo sukurti.
"BMW 328"sukurimo autorius Fritz Fiedler (1899-1972), 1932m perejo i "BMW" firma uzimti vyriausiojo konstruktoriaus pareigas is "HORCH" firmos. Tuo metu BMW gamyklose pradejo nauju sportiniu automobiliu su nuosavais, gerai uzsirekomendavusiais varikliais "BMW"serijos 315/1 ir 319/1 atitinkamai su 1,5 ltr. ir 1,9ltr varikliais.
Automobiliai F.Fiedler'iui aiskiai patiko, bet su varikliais dar reikejo padirbeti. Tuo ir uzsieme gamyklos konstruktoriai F.Fiedler'iui vadovaujant galinguma pakele nuo 50 iki 80A.J. Tai buvo imanoma, panaudojus tris vietoje dvieju karbiuratoriu, nauja aliuminine cilindru bloko galvute, prapletus dujinius voztuvus, panaudojus nauja pusiausferine degimo kameros forma, taip pat voztuvu somontavimas "V" formos, vietoje iprastiniu paraleliniu. aip pat buvo padidintas darbinis turis iki 1971ccm.
"BMW 328"turejo suvirinta lengva, erdvini rema. Siam remui buvo panau-
dotas 90mm skersmens vamzdis, kuris pagamintas is magnio ir aliuminio lydinio. Tokio pacio lydinio lakstais buvo pagamintas kebulas. Lengvas, patikimas vairo mechanizmas (dantratis ir dantyta juosta). Taip pat sukurta nauja pavaru deze su perdavimo skaiciais: I-3.75, II-2.28,
III-1,48 ir IV-1.00. Nepriklausoma priekiniu ratu pakaba ant skersines linges. Stabdziai patikimi hidrauliniai.
Kebulus sis modelis turejo ivairius. Be vokisku, surinktu ant medinio karkaso su ileistais zibintais i sparnus roadsteriu, kabrioletai su odiniu stogu, bei Wendler firmos "sport kupe", buvo uzsakyti superlengvi (Superleggera) kebulai. Siuos kebulus uzsake Italijoje kebulu atelje "Caro-zzeria Touring" automobiliams, su kuriais vokieciai ruosesi laimeti sias lenktynes. Rezultate visu patobulinimu roadsteriai "BMW 328MM"galejo isvystyti greiti iki 200 km/h.
Atejo ir pergaliu metas. 1936m Ernst Henne Eifelio lenktynes "Niurnberring" trasoje laimejo su "BMW 328"pirma pergale. Si trasa siam modeliui is tiesu buvo laiminga ir nuo 1937 iki 1939m. be didesnes konkurencijos karaliavo sioje trasoje. 1939m "BMW 328" uzeme pirma vieta-klaseje iki 2000ccm ir penkta vieta generalineje kvalifikacijoje La Mans 24 valandu lenktynese.
Absoliuciu triumfu "BMW 328 "reiktu laikyti 1940m. lenktynes "Mille Migle", kada vokieciu komanda is keturiu ekipazu uzeme atitinkamai: pirma,trecia,penkta ir sesta vietas. Tarp kitko "BMW'firma startui isrikiavo 4 "BMW 328MM"su skirtingais kebulais.
Sekanciais metais 1941m. fiureris ruosesi laimeti lazybas pries duce, bet karas su TSRS tam sukliude.
Is viso "BMW 328"buvo pagaminti 400automobiliu ir 64 sasi. 1936m.-3vnt.
1937m.-171vnt. 1938-164vnt. ir 1939m.-126vnt.
Per kara gamyba sio modelio buvo nutraukta, nes BMW gamino tik motociklus, komandinius "325"visureigius ir aviacinius variklius BMW 801 naikintuvams "Focke Wulf190".

Kito OLDTIMER forumiecio AWD info apie Mille Migle.

Kadangi lenktynės vyko Italijoje, vieną iš automobilių su uždaru kupė kėbulu gamykla patikėjo vairuoti italų lenktynininkui grafui Džuzepei Luraniui. Antrojo kupė ekipažą sudarė kitas aristokratas vokietis Fricas Huschke von Hansteinas su Valteriu Beimeriu. Atvirais BMW 328 MM važiavo Brudeso - Rėzės, Briemo - Richterio ir Vencherio – Scholco ekipažai. Tokia gausi ir galingais automobiliais startuojanti komanda daugelio jau iš anksto buvo laikoma nugalėtoja. Jos nariai dėvėjo baltus kombinezonus, kurių kairėje pusėje ant krūtinės buvo išsiuvinėta SS emblema – du žaibai. Mat, SS bvo oficialiu BMW komandos rėmėju.
Grafas Lurani pasitraukė iš kovos dar lenktynių pradžioje. Lyderio pozicija atiteko F.Huschke fon Hansteinui, kuriam „ant kulnų lipo“ automobiliu „Alfa Romeo“ važiavęs italų ekipažas Farina – Mambeli. Jie buvo žinomi lenktynininkai, tad šansai laimėti buvo beveik lygūs. Vis tik finišo liniją pirmuoju kirto vokiečių automobilis. Kiti trys BMW 328 MM važiavę lenktyninikai užėmė atitinkamai trečią, penktą ir šeštą vietas. Iškovota tiek asmeninė, tiek komandinė pirmosios vietos, tad į Aizenachą BMW komanda grįžo triumfuodama. Nugalėtojo automobilis su uždaru kupė tipo kėbulu po to atsidūrė Miunchene, BMW direkcijoje.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Stai si "BMW 328"galima pamatyti Rygos automobiliu muziejue, nors tai ne muziejaus nuosavybe, o N.Orleans, jis daznai su juo dalyvauja senoviniu automobiliu ir motociklu saskrydziuose.
r_13_265.jpg
r_13_265.jpg [ 61.49 KiB | Peržiūrėta 3750 kartus(ų) ]
07_419.jpg
07_419.jpg [ 41.57 KiB | Peržiūrėta 3731 kartus(ų) ]
01_113.jpg
01_113.jpg [ 39.11 KiB | Peržiūrėta 3744 kartus(ų) ]

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.
StandartinėParašytas: 30 Lap 2006, 01:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
38
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
Sis rodsteris(zr.nuotrauka,daryta Rygoje), kurį 1940 metais vairavo Vencheris ir uzeme sesta vieta.Sis automobilis 1945m.rugpiucio men.kartu su kitais lenktyniniais "AUTO UNION"automobiliais,"Alfa Romeo","Jaguar SS 100"ir "Wanderer W25K"buvo atveztas i Maskva.1946m.siuo automobiliu vazinejo jaunesnis A.I.Mikojano sunus-karo lakunas.O jau 1947m.si automobili isigijo Aleksej Podkutov,taksistas,kuris tuo metu aistringai dalyvavo autosporte.Suprantama,jis daug tikejosi is sio automobilio dideliu galimybiu.Vienok startuoti su siuo automobiliu visasajunginese varzybose jam neteko.1948m.gruodzio men.isejo CK ir TSRS Ministru tarybos potvarkis:"Apie tolimesni sporto ir fizkulturos vystyma salyje"
Viena pastraipa sio potvarkio buvo uzdrausta varzybose naudoti automobilius ir motociklus,kurie pagaminti uzsienyje.O sportinis "BMW 328MM"taip ir liko A.Podkovo nuosavybe-kaip "paradinis automobilis".
1950m.ji mate vazinejant Leningrado plentu,o 1952m.su siuo "BMW 328MM" A.Podkovas buvo atvaziaves pasiuziureti automobiliu lenktyniu Minsko plente 23 kilometre.A.Podkovas tuo metu jau buvo zinomas autolenktyninkas.Jis 1949m.rugsejo men laimejo su "POBIEDA"500kilometru lenktynes.Per tas lenktynes jis pasiele greiti 131 km/h.Dar penkiasdesimtuju pradzioje sis lenktyninkas pasieke keleta sajunginiu greicio rekordu su automobiliu "Zvezda 3".Veliau pasitrauke is sios sporto sakos ir apie ji retai,kas prisimindavo.
Tik kai Latvijoje susikure senoviniu automobiliu klubas "AAK",klubo narys
Gvido Adamsons Maskvoje surado A.Podkova ir nusipirko si "BMW 328MM".Iki muziejaus atidarymo si automobili galima buvo pamatyti praktiskai visuose Latvijos ir Estijos klubu organizuojamuose senoviniu au-
tomobiliu ir motociklu saskrydziuose.Veliau buvo eksponuojamas muziejuje.Deja siandien jo muziejaus ekspozicijoje nepamatysite...


Prikabinti failai:
328mm_13_139.jpg
328mm_13_139.jpg [ 82.63 KiB | Peržiūrėta 3725 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: Antrojo kupė ekipažą sudarė kitas aristokratas vokietis Fricas Huschke von Hansteinas su Valteriu Beimeriu. Ju automobilio starto numeris ant dureliu buvo "70". Ilgus metus sis automobilis buvo laikomas. prapuoles be zinios.Ir tik 1984m.si automobili sura
bmw_662.jpg
bmw_662.jpg [ 48 KiB | Peržiūrėta 3726 kartus(ų) ]
aak_960.jpg
aak_960.jpg [ 33.37 KiB | Peržiūrėta 3741 kartus(ų) ]

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


Paskutinį kartą redagavo Jonas T. 30 Lap 2006, 01:38. Iš viso redaguota 1 kartą.
StandartinėParašytas: 30 Lap 2006, 01:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
38
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
ir dar :)


Prikabinti failai:
328_15_694.jpg
328_15_694.jpg [ 95.71 KiB | Peržiūrėta 3728 kartus(ų) ]
328-30er_272.jpg
328-30er_272.jpg [ 64.04 KiB | Peržiūrėta 3730 kartus(ų) ]

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.
StandartinėParašytas: 30 Lap 2006, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
38
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
nu ir dar :P
Pirma nuotrauka ne siaip padaryta 1938m.Nuerburgring trasoje.Tai buvo ypatingos lenktynes 2ltr.Sportiniu automobiliu klaseje laimeti Didyji VOkietijos Priza.Automobilyje ,kurio starto numeris"10"uz vairo sedi Paul Greifzu,veliau tapes nugaletoju,pasiekes 122,2km/h vidutini greiti.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: prie BMW 328 vairo lenktyninkas Manstein'as, SS komandos narys, Siaures Italijoje, 1940 metais.
bmw_328_2_909.jpg
bmw_328_2_909.jpg [ 34.51 KiB | Peržiūrėta 3728 kartus(ų) ]
Failo aprašymas: BMW 328 Nürnbergring'o ziediniu lenktyniu trasoje 1938 metais;
bmw_328_166.jpg
bmw_328_166.jpg [ 42.1 KiB | Peržiūrėta 3725 kartus(ų) ]

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.
StandartinėParašytas: 30 Lap 2006, 01:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
38
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
ir dar :twisted:
Kelios nuotraukos is archyvo:BMW 328MM 1940m.


Prikabinti failai:
bmw328-team-mm-1940-2_100.jpg
bmw328-team-mm-1940-2_100.jpg [ 39.77 KiB | Peržiūrėta 3725 kartus(ų) ]
bmw328-team-mm-1940-1_301.jpg
bmw328-team-mm-1940-1_301.jpg [ 47.44 KiB | Peržiūrėta 3726 kartus(ų) ]
bmw328mmrd-frame-1940-1_102.jpg
bmw328mmrd-frame-1940-1_102.jpg [ 25.86 KiB | Peržiūrėta 3729 kartus(ų) ]

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.
StandartinėParašytas: 30 Lap 2006, 10:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Kandidatas į klubo narius
Kandidatas į klubo narius
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.07
Amžius:
37
Pranešimai:
284
Miestas:
Nemenčinė, Lietuva
Automobiliai:
BMW E12 520/6
BMW E46 316tiA
ex BMW E21 316
ex BMW E36 328i Coupe
ex BMW E36 328iA Coupe
ex BMW E46 320dA Touring
ex BMW E36 323iA Touring
ex BMW E34 525tdsA Touring
Nikas:
Smulkman
O geras. Pasistenxiu nuskanuoti nuotraukas ish zhurnalo ir straipsny perrashysiu originalo (anglu) kalba apie konceptiny, sukurta shiandienos BMW 328MM modely:D Irgi yra y ka akis paganyti.


StandartinėParašytas: 30 Lap 2006, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
41
Pranešimai:
1510
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
Opel Insignia
Ford Fiesta
MB W126
GAZ 22
Kiek zinau iki dabar yra gaminamos sito modelio replikos :roll:


StandartinėParašytas: 03 Gru 2006, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.10
Amžius:
34
Pranešimai:
250
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 Sportwagon
O, dėkui Masta J už perpostinintą idomų straipsnį. =D>


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery