Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 03:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Rgs 2006, 19:11 
  
 
 
reikalinga variklio periferijos info,(m102 lyg) vakumo shemos, elektros pajungimo shemos ar seip kazkokia info pagal kuria butu galima atsekti ar viskas teisingai sudeta.(blogiausiu atveju vaziuojantis bmw kad palyginti..... masina kazkas 80'tuju eros..... :D
dar kaip patikrinti kompa(gal yra klaidu) jei toks yra ar galu gale kur vilniuje nuvaziavus sulaukti rimtos diagnostikos be krastos?
beda kad nesiveda, griebia bet nesiveda, o sunkei uzvedus laisvos apsukos negrazios, vaziuoja lyg padoriai....
:mrgreen:


Paskutinį kartą redagavo r7kyc82k 29 Rgs 2006, 13:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 13 Rgs 2006, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
42
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Variklis tvarkytas? Is kur ta 4,5 isrovei? Gal parduodamas? kieno turbina stovi?
Atsakysi i mano klausimus, ash atsakysiu i tavo.


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2006, 11:15 
  
 
 
nuimineta galva, perinkta, pakeisti karomyslai. apacia neliesta, periferija nuimta ir uzdeta.
neroviau, uzsijemimas toks pas mane, tvarkyt ko kiti nesutvarko. :lol:
neparduodamas, nes masina restauruota nuo nulio, visi varzteliai orginalus, net kilimeliai uzsakyti org. ;) nemanau kad kas in lt tai ivertintu ir tuo labiau susimoketu :mrgreen:
turbina orginali kaip ir viskas toj auto.(turetu buti)


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2006, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
42
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Padaryk nuotrauku keleta jei nesunku.
Esme ta, kad jei galva buvo nuimineta, tai blogai fazes veleno isstatytos - skiriasi per viena grandines danti - uztat ir vedasi sunkiai ir dirbt nenori. Kai isstatinesi fazes, tai reik ziuret, kad kontrolinis taskas butu virsutineje padetyje atzvilgiu galvos, o ne variklio - variklis pasuktas i kaire stovi. Tada gali but taip, kad grandines ir paskirstymo veleno padetys neatitinka taip tiksliai kaip turetu but, tai reikia velena isstatinet i artimiausia padeti sukant pries laikrodzio rodykle.
Sekmes.
Kada ir kur galima Vilniuj prisok apziuret. Gal raudonas ir nr prasideda A?Jei nepaslaptis tai kas savininkai sito auto. Viena man latviai is panoses nupirko - nespejau paimt.
Del diagnostikos tai sunkiai - kiek beieskojau, visi sako kad nemoka. Pas Audriu tiesa sakant nebandziau


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2006, 20:19 
  
 
 
na kai uzsiveda, nelygiai dirba laisvos, bet gazuojant viskas ciki, nepanasu i fazes. aisku reik patikrinti. jau radau vakumo voztuva nulinkusi nepajungta, ir pora davikliu bloke nepajungtu, pora laidu lisnu kabanciu, ir ner kur jungt. tam ir ieskau shemu.
pas mumis nera lt masinu, jas atveza, padarom, ir isveza. del apziurejimo reik atsiklaust, pora sykiu dare ekskursijas besidomintiems klubams, nors seip nera afisuojamas kur tai ir kas ;)
foto yra bet nekokia kokybe.

http://www.biteplius.lt/lt/2content.content_view_diary_other/1320819.3926-=(2133201370

yra ir daugiau foto, bet ten zalias visiskas orginalas senukas bimeriukas ;)


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2006, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
r7kyc82k rašė:
neparduodamas, nes masina restauruota nuo nulio, visi varzteliai orginalus, net kilimeliai uzsakyti org. ;) nemanau kad kas in lt tai ivertintu ir tuo labiau susimoketu :mrgreen:
turbina orginali kaip ir viskas toj auto.(turetu buti)

patikek, yra kas ivertintu :)

del periferijos, nepabijok nuvaziuot i Krasta. jie tikrai turi daug info. gali su Igoriu pasneket. arba dar vienas variantas yra nusipirkti CD, yra E23 repair manualai. tiesa nepigus tie CD. as pirkausi E24'tam.

p.s. ta zalia septintuka zinau jau nuo labai senai, dar kai jis kaune tik su nudazytu kebulu visas isrinktas stovejo ;) ir nesenai teko matyti ji jau vaziuojanti, ir apziureti normaliai.
pagarba tam zmogui.


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2006, 00:29 
  
 
 
na nzn ar tikrai apie ta pati snekam, maniskis priklauso uzsieneciui ir kolkas is bokso ir kiemo nebuvo islindes, popieriai visi norvegiski... net nezinau ar galima su juo in lt vazinet. but gerai nuvezt ant kompo pajungti. deja apie krasta nesu girdejes nieko gero, tai kaip ir baisoka ten lysti. ;)


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2006, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
r7kyc82k rašė:
na nzn ar tikrai apie ta pati snekam, maniskis priklauso uzsieneciui ir kolkas is bokso ir kiemo nebuvo islindes, popieriai visi norvegiski... net nezinau ar galima su juo in lt vazinet. but gerai nuvezt ant kompo pajungti. deja apie krasta nesu girdejes nieko gero, tai kaip ir baisoka ten lysti. ;)

tas apie kuri as kalbu, priklauso kaunieciui. :)

Krasta nei dievai nei demonai, bet priejima prie info turi. ir manau tikrai galetu padet. per nagus gi niekas neduos.

beje, kokio tipo darbais jus uzsiimat? kebulai, tech. dalis? ateiciai klausiu :)
gali PM rasyt.

p.s. permesiu sita tema kiek veliau i Mobile Tradition skyreli, jei cia nerasit - bus ten :)


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2006, 00:48 
  
 
 
masina salia vilniaus, tikrai ne lietuvio.
zesim ar leis su ja isvis iki serviso vaziuot,nes bijau kad ne,teks paciam krapstytis.
darbai- atveza auto, stovis kaip pasiseka, viskas isrenkama iki nulio, atidaromos uzdaros ertmes ir kebulo restauracija nuo a iki z ...
, perenkamas variklis ir visa pakaba, transmisija, dalys tik orginalios arba bent jau ne is lt... nu ir t.t. viska darom vietoj,retai naudojasi kitu firmu paslaugomis, nebent privaciais meistrais. pagrindas-senesni ir retro / cupe/ roadster sportiskesni automobiliukai. seip visokie eksliuzyvai, nors va pasitaiko ir 745i ..... :)


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2006, 20:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
gogy rašė:
kieno turbina stovi?
Atsakysi i mano klausimus, ash atsakysiu i tavo.


Turbina turi buti Garet 24.


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2006, 02:30 
  
 
 
juokas per asaras:
man galva gulde kad zvakes naujos..... spekit ka radau, 5 is 6 pramustos ir senos.... tik is namu atsiveztas detektorius parode tai :D
3 is 6 kontaktai purkstuku buvo uzsinese(oksidavesi ar apsirugstine zaliai) ir nekontaktavo, ko pasekoj grybavo/neveike purkstukai ir vis uzmesdavo/pramuzdavo zvakes ;)
viska sutvarkius visos bedos dingo, o del to kad uzsikuria ir iskar gesta, kaltas tai kad bake 100ltr ipildavo tik 10 litru ir bande reguliuot del ko spaudimas sokinejo bendzo sistemoj, na dar dasidejo tai kad viena fiske is saugiklio bloko irgi nekontaktavo normalei....
vienzo, eina [CENZŪRA] tokios auto kai is sudo lipdai vaska....2 dienas vargau ieskodamas teisybes.....
nors restauruota is pagrindu, bet "fiskiu" taip niekas ir nepakeite.....


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2006, 10:46 
  
 
 
kur nusipirkti sitam retam modeliui indeklu. gal jie tokie kaip ir atmosferinio?


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2006, 12:15 
  
 
 
Variklis ten M30.... bet
Siam butent varikliui Etk nerodo indeklu daliu numeriu.

Reikia arba senesnes Etk... arba gudresnes galvos.


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2006, 13:04 
  
 
 
turiu indeklus ir ju numerius kodus. man reik suzinot čia nuliniai ar remontiniai ;)
81' modelis nes bu dvi versijos lyg. čia senesnis.


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2006, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
r7kyc82k rašė:
turiu indeklus ir ju numerius kodus. man reik suzinot čia nuliniai ar remontiniai ;)


Va ka man rodo ETK:
BEARING SHELL RED:
60.00 MM - 11 21 1 261 041
60.00 MM - 11 21 1 261 042
59.75 MM (+0.25) - 11 21 1 261 043
59.75 MM (+0.25) - 11 21 1 261 044
59.50 MM (+0.50) - 11 21 1 261 045
59.50 MM (+0.50) - 11 21 1 261 046
59.25 MM (+0.75) - 11 21 1 261 047
59.25 MM (+0.75) - 11 21 1 261 048

BEARING SHELL BLUE:
60.00 MM - 11 21 1 261 033
60.00 MM - 11 21 1 261 034
59.75 MM (+0.25) - 11 21 1 261 035
59.75 MM (+0.25) - 11 21 1 261 036
59.50 MM (+0.50) - 11 21 1 261 037
59.50 MM (+0.50) - 11 21 1 261 038
59.25 MM (+0.75) - 11 21 1 261 039
59.25 MM (+0.75) - 11 21 1 261 040

Cai 81 metu kodai. Gal pades ka nors issiaiskint... jei ne, sakyk, bandysiu per supercession paieskot (buvo kodai, kurie galiojo iki 1980.05.02).


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery