Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 12:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Sau 2005, 09:44 
  
 
 
Gal kas nors pasakys kodel 85 metu 3,5l varyklis su katalizatorium turi mazesni suspaudimo laipsni ir 185 arklius? Kokie jo mechaniniai skirtumai paliginus su paprastu?
P.S. Jau klausiau kitur bet atsakimo nesulaukiau, bet cia gi renkasi BMW elitas, ar ne? :wink:


StandartinėParašytas: 20 Sau 2005, 17:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Alex rašė:
Gal kas nors pasakys kodel 85 metu 3,5l varyklis su katalizatorium turi mazesni suspaudimo laipsni ir 185 arklius? Kokie jo mechaniniai skirtumai paliginus su paprastu?
P.S. Jau klausiau kitur bet atsakimo nesulaukiau, bet cia gi renkasi BMW elitas, ar ne? :wink:

Manau vieninteliai skirtumai yra cilindru galvuteje ir stumokliuose. Bent etk'a taip rodo, kad tie varikliai turi skirtingas galvas ir stumoklius, visa kita tas pats.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2005, 09:55 
  
 
 
Gal ponas Martynas galetu pasakyti tiksliau kas tas etk ir kur ji rasti?

Ir dar vienas klausimas,ar pakeitus galva ir stumoklius reikes mesti lauk katalizatoriu?

Sorry as visiems jau nusibodau su to katalizu.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2005, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
45
Pranešimai:
545
Miestas:
Mažeikiai
ETKa yra dievas [-o<

o shiaip tai bmw elektroniniu detaliu katalogas. ji rasti galima pas Aladdina ftp (klausk jo paties adreso jei nzn).


StandartinėParašytas: 21 Sau 2005, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Alex rašė:
Gal ponas Martynas galetu pasakyti tiksliau kas tas etk ir kur ji rasti?

Ir dar vienas klausimas,ar pakeitus galva ir stumoklius reikes mesti lauk katalizatoriu?

Sorry as visiems jau nusibodau su to katalizu.


nemanau, kad reiketu mest laukt katalizatoriu. seip galia variklio ten tokia maza mano supratimu butent del katalizo, pirmieji katalizatoriai ganetinai smarkiai apsunkindavo ismetima. veliau jau ejo visiskai tas pats variklis ar su kat ar be.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2005, 13:10 
  
 
 
Dar del katalizo... Tautoje gyvuoja dvi nuomones. Kuri teisinga neaisku.

Viena nuomone - ispjovus kataliza pagereja ismetimas ir atsilaisvina pora arkliu.
Kita - katalizas iskaiciuotas i visos ismetimo sistemos "back presure" ir ji ismetus mes gauname bloga ismetamu duju "isisiurbima" is cilindro...

Realiai Lietuvoje turbut nelabai yra, arba jie stipriai pasislepe tie pilieciai, kurie tikrai gerai supranta visus siuolaikiniu ismetimo sistemu veikimo principus. As laikausi principo, jei gali nekeit- nekeisk to kas sukonstruota gamykloje... Ten ne idiotai dirba, matyt turejo rimtu argumetu kodel taip padare. O priedo tuos 5 ar 4 arkliu, kai ju skaicius po kapotu virsija 100-150 labai jau subtilu kasdieniniam vaziavime pajaust realiai... labai jau psichologija pagrista tie pokyciai. Geriau jau pasirupint kad tie arkliai visi butu savo vietose - aka - idealus auto stovis.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2005, 15:00 
  
 
 
Pone lomai,
is ankstesniu pokalbiu as supratau jusu nuomone apie megejiskus perdarimus kurie daznai nieko iskirus galvos skausma neduoda"nemesaj motoru rabotat" Sutinku, tai yra sventa tiesa, bet si karta gal nebuvo tinkamai isigylinta i tema.Kalba eina ne apie "4-5 ag." ir ne tik apie katalizo pasalinima. Pirmuju M30 varikliu su kat. (LOW compression Engine)galia buvo 182ag.Leiskite priminti kad M30 be kat. konverterio galia 218ag. Taigi nereikia but matematiku kad pamatyti skirtuma! Mineti varikliai skiriasi suspaudimo laipsniu o reiskia ir mechaniskai.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2005, 16:33 
  
 
 
As tiesiog komentara irasiau kiek visas tas kolukis liecia katalizatoriu. Kadangi praktiskai nesusidures nei su vienu, nei su kitu varikliu, tai apie juos nieko ir nerasiau.


StandartinėParašytas: 25 Sau 2005, 10:53 
  
 
 
Pablo rašė:
ETKa yra dievas [-o<

o shiaip tai bmw elektroniniu detaliu katalogas. ji rasti galima pas Aladdina ftp (klausk jo paties adreso jei nzn).


Klausiau Aladdino jis nezino kas tas ETK per daiktas. Ir kaip suprasti elektroniniu detaliu katalogas?


StandartinėParašytas: 25 Sau 2005, 11:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
45
Pranešimai:
545
Miestas:
Mažeikiai
Alex rašė:
Klausiau Aladdino jis nezino kas tas ETK per daiktas. Ir kaip suprasti elektroniniu detaliu katalogas?


Aladdin? pasiaishkink!
ETK (anglishkai EPC - electronic parts catalogue ar pan.) yra programa (2 cd) kuria susiinstaliavus ir suvedus savo VIN parodo visas tavo auto detales schemose su ju kodais. pagal tuos kodus galima uzhsakineti detales ish vokiechiu arba atsirinkti ar tam tikra detale tiks tam tikram auto ar ne. nu chia trumpai taip.
Dar yra TISas... bet ten jau kai parsisiusi ir susiinstaliuosi tai ir suprasi.
Jei Aladdinas turi problemu su ftp - pasiklausinek kas archiau taves gyvena ir gali kopija padaryt. Bus greichiau ir papraschiau.


StandartinėParašytas: 25 Sau 2005, 14:13 
  
 
 
ačiū uz paaiskinima. As irgi manau bus paprasciau perrasyti i CD.Belieka tik susitarti pas ka perrasit. As gyvenu Kaune Fredoi.Aaaaaauuuuuu.


StandartinėParašytas: 29 Sau 2005, 19:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
galbut galeciau as padet, bet tik po savaitgalio... jei kas parasyk man PM


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery