Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] BMW 530d purkstuku keitimas
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=90765
Puslapis 1012

Autorius:  venegas 530d [ 26 Sau 2016, 15:44 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

pazystamas parvaziavo is krastos po diagnozes tai jam sake, kad purkstuku korekcija leidziama nuo -5 iki +5

Autorius:  Bavaras [ 26 Sau 2016, 19:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

venegas 530d rašė:
pazystamas parvaziavo is krastos po diagnozes tai jam sake, kad purkstuku korekcija leidziama nuo -5 iki +5

uz krasta blogesnio serviso turbut nelabai yra...

Autorius:  vytas123 [ 26 Sau 2016, 19:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

na jai visi bus -5 arba +5 tai viskas ok, bishki dumins nevaziuos bet kursis, o kai vienam bus -5 tai tada nekas. o krata daznai nusishneka.

Autorius:  Einoras R. [ 26 Sau 2016, 21:00 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

venegas 530d rašė:
pazystamas parvaziavo is krastos po diagnozes tai jam sake, kad purkstuku korekcija leidziama nuo -5 iki +5


Nuo -3 iki +3. Jeigu viršija-buteliukų testas ir tolimesnis defektavimas. Praktikos kaip sakoma-nepragersi.

Autorius:  Capri [ 27 Sau 2016, 00:11 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Kai purkštukų korekcija viršija normą daugmaž viskas aišku.. O kai korekcija neviršija 0.5 visuose purkštukuose, įpurškiamo kuro kiekis taipogi praktiškai 1:1 visuose cilindruose esant visoms apsukoms, o variklis šiek tiek vibruoja (geriausiai vibracija jaučiasi apie 2000 aps/min). Toks įspūdis kad vienas cilindras nedirbtų. Vedasi OK, nedūmija, per tepalo kamštį nepučia. Ką tikrinti? Kompresiją? Daryti "back leak" testą?
P.S 2003 2.5D Manualas..

Autorius:  siomka [ 27 Sau 2016, 01:37 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Capri rašė:
Kai purkštukų korekcija viršija normą daugmaž viskas aišku.. O kai korekcija neviršija 0.5 visuose purkštukuose, įpurškiamo kuro kiekis taipogi praktiškai 1:1 visuose cilindruose esant visoms apsukoms, o variklis šiek tiek vibruoja (geriausiai vibracija jaučiasi apie 2000 aps/min). Toks įspūdis kad vienas cilindras nedirbtų. Vedasi OK, nedūmija, per tepalo kamštį nepučia. Ką tikrinti? Kompresiją? Daryti "back leak" testą?
P.S 2003 2.5D Manualas..

ant stendo isimtus reikia tikrinti purkstukus, ant laisvu gali buti gerai, o prie kito slegio jau gali negerai ispurksti

Autorius:  tauciuxxs [ 06 Vas 2016, 11:00 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

reiktu jau imt purkstukus ir vezt ant stendo tikrint.. arba dar as daryciau testa su piltuveliais https://www.youtube.com/watch?v=5w7eP4yCg3A

Autorius:  GreenRR [ 06 Vas 2016, 17:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

is kazkokios susidarusios praktikos pradziai visada keiciu ta kuris daugiausiai eina i pliusa . Inpoi galima isjungt korekcija purkstuku jai motoras pradeda kalatotis kai paralitikas reiskia istikruju bloga padietis su jais

Autorius:  kiesha [ 07 Vas 2016, 19:46 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Testas analog 5 - rodo variklio stumokliu kampinius greicius kai isjungta purkstuku korekcija (pagal defaulta DDE blokui uzduota laisva eiga 750aps/min),
Prikabintas failas:
t5.jpg
t5.jpg [ 48.66 KiB | Peržiūrėta 16253 kartus(ų) ]

kad tolygiai variklis suktusi (nebutu "maskatavimosi" ir vibracijos), DDE blokas paskaiciuoja ir ipurskia didesni kieki kuro i mazesni greiti turincius cilindrus, o i tuos cilindrus kuriu greitis didesnis -kuro kieki sumazina, vienu zodziu stengiasi palaikyti visuose cilindruose vienoda stumokliu greiti (siuos testus reikia atlikti prie darbines variklio temperaturos ~80-88*C, nes ant salto variklio itakoja neveikiancios pakaitinimo zvakes)
Prikabintas failas:
cilindrai pries.jpg
cilindrai pries.jpg [ 54.45 KiB | Peržiūrėta 16253 kartus(ų) ]

Siai dienai korekcijos (purkstukai tie patys, nuimti nebuvo)
Prikabintas failas:
t4.jpg
t4.jpg [ 47.46 KiB | Peržiūrėta 16253 kartus(ų) ]

Autorius:  venegas 530d [ 09 Vas 2016, 11:49 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Koks nuokrypis maksimalus galimas nuo 750aps/min , kad nekelt klausimu del remonto ar problemos ieskojimo ???

Autorius:  sarabasas [ 09 Vas 2016, 15:17 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

kiesha rašė:
Testas analog 5 - rodo variklio stumokliu kampinius greicius kai isjungta purkstuku korekcija (pagal defaulta DDE blokui uzduota laisva eiga 750aps/min),

kad tolygiai variklis suktusi (nebutu "maskatavimosi" ir vibracijos), DDE blokas paskaiciuoja ir ipurskia didesni kieki kuro i mazesni greiti turincius cilindrus, o i tuos cilindrus kuriu greitis didesnis -kuro kieki sumazina, vienu zodziu stengiasi palaikyti visuose cilindruose vienoda stumokliu greiti (siuos testus reikia atlikti prie darbines variklio temperaturos ~80-88*C, nes ant salto variklio itakoja neveikiancios pakaitinimo zvakes)

Siai dienai korekcijos (purkstukai tie patys, nuimti nebuvo)


O tai kas daryta, kad taip graziai korekcijos susilygino?

Autorius:  kiesha [ 10 Vas 2016, 01:23 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Pirma salyga darant diagnostika = darbine variklio temperatura, antra = buvo pakeistos visos pakaitinimo zvakes,
kuro kiekis bake = nemaziau 1/2 bako
varikio laisvos eigos apsukas galima padidint ar sumazint Rheingold pagalba (tiksliai nepamenu, bet ir DISe turetu buti ta funkcija, a/m su automatine deze - tik padidinti)
Prikabintas failas:
rh.jpg
rh.jpg [ 48.22 KiB | Peržiūrėta 16169 kartus(ų) ]

Autorius:  dainiokasss [ 13 Vas 2016, 02:17 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Kaip gali itakoti zvakes purkstuku korekcija, jei variklis darbinei temperaturoj?

Autorius:  liaulis [ 25 Bal 2016, 16:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Gal kas galit pakomentuoti situacija?
Ant laisvų variklis vos pasiūbuoja.
Dariau buteliukų testą, visi purkštukai į abratkę praleidžia daug maž vienodai, skirtumai tikrai neviršijo 15-20%.
Viena pakaitinimo žvakė nulaužta (nors nelabai įsivaizduoju, ką tai gali įtakoti darbinėje temperatūroje)
Keisti 5 purkštuką?

Prikabinti failai:
894d3299-abfd-450d-a544-d5219971dc5a.png
894d3299-abfd-450d-a544-d5219971dc5a.png [ 34.26 KiB | Peržiūrėta 15623 kartus(ų) ]

Autorius:  kiesha [ 26 Bal 2016, 20:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Pabandyk sukeist vietom 5 su 1, ISTA rekomenduoja 5 ir 6 purkstukus, jei jie nueina i pliusa (4-5), sukeisti su didziausia minusine korekcija turinciais purkstukais, tipo korekcijas paskaicuoja DDE pagal alkuninio veleno daviklio, kuris randasi arciausiai 6 ir 5 cilindru, siunciamus duomenis, o kaip yra naturoj-pats nebandziau...gali dar pasidaryt kompresijos testa (su Rheingold arba ISTA, apie minute starteriu pasuki ir ismeta "atsakyma"),
neaisku kas ir kaip pries tave vazinejo ir kaip purkstukai "pyle", keli jau forme bedavojo, kad stumokliai pradege....
Cituoti:
Viena pakaitinimo žvakė nulaužta (nors nelabai įsivaizduoju, ką tai gali įtakoti darbinėje temperatūroje)

O kas tau sake kad gali itakot?? as aiskiai parasiau, kodel korekcijos normalizavosi, o jus jau savo vaizduote "ijunget",
skaityk tarp eiluciu-"matyt nebuvo prisilaikyta pirmos salygos ir tuo momentu pakaitinimo zvakes dar veike (2 buvo negyvos)"
Cituoti:
Pirma salyga darant diagnostika = darbine variklio temperatura, antra = buvo pakeistos visos pakaitinimo zvakes

Puslapis 1012 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/