Lietuvos BMW Klubas http://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] BMW 530d purkstuku keitimas http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=90765 |
Puslapis 10 iš 12 |
Autorius: | venegas 530d [ 26 Sau 2016, 15:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
pazystamas parvaziavo is krastos po diagnozes tai jam sake, kad purkstuku korekcija leidziama nuo -5 iki +5 |
Autorius: | Bavaras [ 26 Sau 2016, 19:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
venegas 530d rašė: pazystamas parvaziavo is krastos po diagnozes tai jam sake, kad purkstuku korekcija leidziama nuo -5 iki +5 uz krasta blogesnio serviso turbut nelabai yra... |
Autorius: | vytas123 [ 26 Sau 2016, 19:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
na jai visi bus -5 arba +5 tai viskas ok, bishki dumins nevaziuos bet kursis, o kai vienam bus -5 tai tada nekas. o krata daznai nusishneka. |
Autorius: | Einoras R. [ 26 Sau 2016, 21:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
venegas 530d rašė: pazystamas parvaziavo is krastos po diagnozes tai jam sake, kad purkstuku korekcija leidziama nuo -5 iki +5 Nuo -3 iki +3. Jeigu viršija-buteliukų testas ir tolimesnis defektavimas. Praktikos kaip sakoma-nepragersi. |
Autorius: | Capri [ 27 Sau 2016, 00:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
Kai purkštukų korekcija viršija normą daugmaž viskas aišku.. O kai korekcija neviršija 0.5 visuose purkštukuose, įpurškiamo kuro kiekis taipogi praktiškai 1:1 visuose cilindruose esant visoms apsukoms, o variklis šiek tiek vibruoja (geriausiai vibracija jaučiasi apie 2000 aps/min). Toks įspūdis kad vienas cilindras nedirbtų. Vedasi OK, nedūmija, per tepalo kamštį nepučia. Ką tikrinti? Kompresiją? Daryti "back leak" testą? P.S 2003 2.5D Manualas.. |
Autorius: | siomka [ 27 Sau 2016, 01:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
Capri rašė: Kai purkštukų korekcija viršija normą daugmaž viskas aišku.. O kai korekcija neviršija 0.5 visuose purkštukuose, įpurškiamo kuro kiekis taipogi praktiškai 1:1 visuose cilindruose esant visoms apsukoms, o variklis šiek tiek vibruoja (geriausiai vibracija jaučiasi apie 2000 aps/min). Toks įspūdis kad vienas cilindras nedirbtų. Vedasi OK, nedūmija, per tepalo kamštį nepučia. Ką tikrinti? Kompresiją? Daryti "back leak" testą? P.S 2003 2.5D Manualas.. ant stendo isimtus reikia tikrinti purkstukus, ant laisvu gali buti gerai, o prie kito slegio jau gali negerai ispurksti |
Autorius: | tauciuxxs [ 06 Vas 2016, 11:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
reiktu jau imt purkstukus ir vezt ant stendo tikrint.. arba dar as daryciau testa su piltuveliais https://www.youtube.com/watch?v=5w7eP4yCg3A |
Autorius: | GreenRR [ 06 Vas 2016, 17:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
is kazkokios susidarusios praktikos pradziai visada keiciu ta kuris daugiausiai eina i pliusa . Inpoi galima isjungt korekcija purkstuku jai motoras pradeda kalatotis kai paralitikas reiskia istikruju bloga padietis su jais |
Autorius: | kiesha [ 07 Vas 2016, 19:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
Testas analog 5 - rodo variklio stumokliu kampinius greicius kai isjungta purkstuku korekcija (pagal defaulta DDE blokui uzduota laisva eiga 750aps/min), Prikabintas failas: kad tolygiai variklis suktusi (nebutu "maskatavimosi" ir vibracijos), DDE blokas paskaiciuoja ir ipurskia didesni kieki kuro i mazesni greiti turincius cilindrus, o i tuos cilindrus kuriu greitis didesnis -kuro kieki sumazina, vienu zodziu stengiasi palaikyti visuose cilindruose vienoda stumokliu greiti (siuos testus reikia atlikti prie darbines variklio temperaturos ~80-88*C, nes ant salto variklio itakoja neveikiancios pakaitinimo zvakes) Prikabintas failas: Siai dienai korekcijos (purkstukai tie patys, nuimti nebuvo) Prikabintas failas:
|
Autorius: | venegas 530d [ 09 Vas 2016, 11:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
Koks nuokrypis maksimalus galimas nuo 750aps/min , kad nekelt klausimu del remonto ar problemos ieskojimo ??? |
Autorius: | sarabasas [ 09 Vas 2016, 15:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
kiesha rašė: Testas analog 5 - rodo variklio stumokliu kampinius greicius kai isjungta purkstuku korekcija (pagal defaulta DDE blokui uzduota laisva eiga 750aps/min), kad tolygiai variklis suktusi (nebutu "maskatavimosi" ir vibracijos), DDE blokas paskaiciuoja ir ipurskia didesni kieki kuro i mazesni greiti turincius cilindrus, o i tuos cilindrus kuriu greitis didesnis -kuro kieki sumazina, vienu zodziu stengiasi palaikyti visuose cilindruose vienoda stumokliu greiti (siuos testus reikia atlikti prie darbines variklio temperaturos ~80-88*C, nes ant salto variklio itakoja neveikiancios pakaitinimo zvakes) Siai dienai korekcijos (purkstukai tie patys, nuimti nebuvo) O tai kas daryta, kad taip graziai korekcijos susilygino? |
Autorius: | kiesha [ 10 Vas 2016, 01:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
Pirma salyga darant diagnostika = darbine variklio temperatura, antra = buvo pakeistos visos pakaitinimo zvakes, kuro kiekis bake = nemaziau 1/2 bako varikio laisvos eigos apsukas galima padidint ar sumazint Rheingold pagalba (tiksliai nepamenu, bet ir DISe turetu buti ta funkcija, a/m su automatine deze - tik padidinti) Prikabintas failas:
|
Autorius: | dainiokasss [ 13 Vas 2016, 02:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
Kaip gali itakoti zvakes purkstuku korekcija, jei variklis darbinei temperaturoj? |
Autorius: | kiesha [ 26 Bal 2016, 20:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas |
Pabandyk sukeist vietom 5 su 1, ISTA rekomenduoja 5 ir 6 purkstukus, jei jie nueina i pliusa (4-5), sukeisti su didziausia minusine korekcija turinciais purkstukais, tipo korekcijas paskaicuoja DDE pagal alkuninio veleno daviklio, kuris randasi arciausiai 6 ir 5 cilindru, siunciamus duomenis, o kaip yra naturoj-pats nebandziau...gali dar pasidaryt kompresijos testa (su Rheingold arba ISTA, apie minute starteriu pasuki ir ismeta "atsakyma"), neaisku kas ir kaip pries tave vazinejo ir kaip purkstukai "pyle", keli jau forme bedavojo, kad stumokliai pradege.... Cituoti: Viena pakaitinimo žvakė nulaužta (nors nelabai įsivaizduoju, ką tai gali įtakoti darbinėje temperatūroje) O kas tau sake kad gali itakot?? as aiskiai parasiau, kodel korekcijos normalizavosi, o jus jau savo vaizduote "ijunget", skaityk tarp eiluciu-"matyt nebuvo prisilaikyta pirmos salygos ir tuo momentu pakaitinimo zvakes dar veike (2 buvo negyvos)" Cituoti: Pirma salyga darant diagnostika = darbine variklio temperatura, antra = buvo pakeistos visos pakaitinimo zvakes
|
Puslapis 10 iš 12 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |