Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] BMW 530d purkstuku keitimas
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=90765
Puslapis 912

Autorius:  Arunas B [ 24 Bir 2015, 00:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Tinka jei dedi visus i ne po viena keitalioji!

Autorius:  bronius85 [ 25 Bir 2015, 10:34 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Arunai, o ka pasakysi del tos adaptacijos? Reikia ja butinai daryti ar galima taip vazineti.

Autorius:  siomka [ 25 Bir 2015, 11:28 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

bronius85 rašė:
Arunai, o ka pasakysi del tos adaptacijos? Reikia ja butinai daryti ar galima taip vazineti.

reiktu nutrinti, bet ji ten dideles itakos tikrai nepadarys, nenutrynus vaziuos tikrai neblogai, o del purkstuku is 2.5d i 3.0d ir atvirksciai, tai didelio skirtumo nera, jei ir ne visus keisi, ne karta jau taip deta ir po viena ir po kelis ir pasikeitimu nepastebeta del to

Autorius:  dainiokasss [ 25 Bir 2015, 17:50 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Iki kiek korekcijos dar tinkamas naudoti purjstukas?

Autorius:  Einoras R. [ 28 Bir 2015, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

dainiokasss rašė:
Iki kiek korekcijos dar tinkamas naudoti purjstukas?


+- 3

Autorius:  kiesha [ 28 Bir 2015, 20:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Kad purkstuku korekcijos reiksme +4 ar +5, tai dar nereiskia, kad purkstukas meza, cia juk ne purkstuku tikrinimo testas,
cia laisvos eigos tolygumo testas - purkstuku kuro korekcijos cilindrams, kad palaikyt vienodus stumokliu kampinius greicius cilindruose (kad nesikratytu ir nesitampytu variklis)...
tas netolygumas atsiranda del kompresijos skirtumu cilindruose (cilindru darbinis pavirsius, ziedai, voztuvai, pacio purkstuko stovio ir darbo)....
Pirmiausiai tikrink kompresija cilindruose ir jei sutaps cilindro numeris su maziausia kompresija ir su didziausia kuro korekcija, tai didesne tikimybe, kad purkstukas geras...
DDE bloke iprogramuotas purkstuku pralaidumas, jei vienas ar keli keisti ar dar kas nors su jais daryta, pralaidumas gali skirtis, DDE ipurskiama purkstuko kuro kieki paskaiciuoja pagal jo kalibravimo reiksme ir jo atidarymo laika ms....
(gal nusikalbejau, bet kazkas panasaus vyksta :oops: )
DDE4.0 ir 4.1 paprasciausia kompresijos testa galima padaryti su DIS ar Rheingold programom,
(M57 leidziamas didziausias skirtumas tarp cilindru 10aps/min)
Prikabintas failas:
kompresija1.jpg
kompresija1.jpg [ 75.39 KiB | Peržiūrėta 8887 kartus(ų) ]

Autorius:  siomka [ 28 Bir 2015, 22:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

kiesha rašė:
Kad purkstuku korekcijos reiksme +4 ar +5, tai dar nereiskia, kad purkstukas meza, cia juk ne purkstuku tikrinimo testas,
cia laisvos eigos tolygumo testas - purkstuku kuro korekcijos cilindrams, kad palaikyt vienodus stumokliu kampinius greicius cilindruose (kad nesikratytu ir nesitampytu variklis)...
tas netolygumas atsiranda del kompresijos skirtumu cilindruose (cilindru darbinis pavirsius, ziedai, voztuvai, pacio purkstuko stovio ir darbo)....
Pirmiausiai tikrink kompresija cilindruose ir jei sutaps cilindro numeris su maziausia kompresija ir su didziausia kuro korekcija, tai didesne tikimybe, kad purkstukas geras...
DDE bloke iprogramuotas purkstuku pralaidumas, jei vienas ar keli keisti ar dar kas nors su jais daryta, pralaidumas gali skirtis, DDE ipurskiama purkstuko kuro kieki paskaiciuoja pagal jo kalibravimo reiksme ir jo atidarymo laika ms....
(gal nusikalbejau, bet kazkas panasaus vyksta :oops: )
DDE4.0 ir 4.1 paprasciausia kompresijos testa galima padaryti su DIS ar Rheingold programom,
(M57 leidziamas didziausias skirtumas tarp cilindru 10aps/min)
Prikabintas failas:
kompresija1.jpg

ar esi mates 2.5 ar 3.0d, kad butu be kompresijos del isdilimo? 98% atveju bus kaltas purkstukas, ir pirma tikrinti kompresija nematau logikos, nes tai yra labai mazai tiketina, jei jau juntama stipri vibracija variklio,tai atjunk koki alkuninio davikli ar velenelio, kad nesivestu variklis ir pasuk starteriu, girdesis plika ausim, kad vienas cilindras kompresijos stokoja

Autorius:  SOAD [ 29 Bir 2015, 01:07 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

siomka rašė:
ar esi mates 2.5 ar 3.0d, kad butu be kompresijos del isdilimo? 98% atveju bus kaltas purkstukas, ir pirma tikrinti kompresija nematau logikos, nes tai yra labai mazai tiketina, jei jau juntama stipri vibracija variklio,tai atjunk koki alkuninio davikli ar velenelio, kad nesivestu variklis ir pasuk starteriu, girdesis plika ausim, kad vienas cilindras kompresijos stokoja

esu isardes 3,0 varikli prasukusi 500 000km, tai stumuokliai, ziedai ir kita atrode kai nauji, variklio beda buvo myzantis purkstukas dėl kurio apsilyde 6 stumuoklis.

Autorius:  kiesha [ 29 Bir 2015, 10:22 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

SOAD rašė:
esu isardes 3,0 varikli prasukusi 500 000km, tai stumuokliai, ziedai ir kita atrode kai nauji, variklio beda buvo myzantis purkstukas dėl kurio apsilyde 6 stumuoklis.

SOAD, atsimenu, anksciau rasei apie savo variklio beda, o kokia korekcija rode 6 cilindras pries ardyma???
siomka, pats gi supranti, jei butu be kompresijos del isdilimo, tai jokia kuro korekcija nepadetu...
Ko gero tik minimalu kompresijos skirtuma tarp cilindru purkstuku korekcija kompensuoja.

Autorius:  bronius85 [ 29 Bir 2015, 12:46 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

As maciau isardyta 3.0d is E39 kuriam buvo vokietijoje restauruotos forsunkes ir sudeti pralaidesni purkstuvai. Visi stumokliai tiesiog "išgraužti" nuo smugio jegos. Na kai busiu pas ta zmogu nufotofuosiu kaip atrodo.

Autorius:  Dainiusz [ 30 Bir 2015, 17:25 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

siomka rašė:
reiktu nutrinti, bet ji ten dideles itakos tikrai nepadarys, nenutrynus vaziuos tikrai neblogai, o del purkstuku is 2.5d i 3.0d ir atvirksciai, tai didelio skirtumo nera, jei ir ne visus keisi, ne karta jau taip deta ir po viena ir po kelis ir pasikeitimu nepastebeta del to



sveikas nusipirkau purkstukus is 3,0d i 2,5d Tai kodas skiriasi ir purkstuku fyskes netgi skiriasi. Tai kaip tokiu atveju daryti? Gal nusukti nuo seno blogo 2,5d purkstuko elektrine dali ir uzdeti ant naujo 3,0d? nebus problemu del to?

Autorius:  SOAD [ 01 Lie 2015, 00:03 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

kiesha rašė:
SOAD, atsimenu, anksciau rasei apie savo variklio beda, o kokia korekcija rode 6 cilindras pries ardyma???
siomka, pats gi supranti, jei butu be kompresijos del isdilimo, tai jokia kuro korekcija nepadetu...
Ko gero tik minimalu kompresijos skirtuma tarp cilindru purkstuku korekcija kompensuoja.

kiek pamenu inpa rode tik 1 cilindro beda, o 6 dirbo ideliai

Autorius:  siomka [ 01 Lie 2015, 01:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

Dainiusz rašė:


sveikas nusipirkau purkstukus is 3,0d i 2,5d Tai kodas skiriasi ir purkstuku fyskes netgi skiriasi. Tai kaip tokiu atveju daryti? Gal nusukti nuo seno blogo 2,5d purkstuko elektrine dali ir uzdeti ant naujo 3,0d? nebus problemu del to?

arba tu ne apie E39 kalbi arba kazka ne ta nupirkai, nes ju fiskes vienodos

Autorius:  mazucius [ 20 Sau 2016, 09:27 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

sveiki,vakar pasiziurejau pas save purkstuku darba,tai vienas toks jau link ribos 3cilindras -3,8 ka patartumet,dar vazinet ar keist?siaip kazkokiu nusiskundimu dideliu nepastebejau

Autorius:  Bavaras [ 20 Sau 2016, 21:49 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] BMW 530d purkstuku keitimas

mazucius rašė:
sveiki,vakar pasiziurejau pas save purkstuku darba,tai vienas toks jau link ribos 3cilindras -3,8 ka patartumet,dar vazinet ar keist?siaip kazkokiu nusiskundimu dideliu nepastebejau

aisku keisti, be kalbu, sudeginsi stumokli, keisi varikli

Puslapis 912 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/