Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Geg 2019, 17:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Bal 2015, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.26
Pranešimai:
61
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ESAMAS_Bmw E39 530d touring aut.2000.06
Ex. Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0 Rwd 2005.06
Ex.audi A4 b5 1.8 92kw 1996
Ex. VW Transporter 1.9 47kw 1992
gali buti kad jei ant salto,is turbos tepala leidzia,pas mane buvo panasei dar video turiu,ant saltos uzvedus prie -10 mete melyna dumeli,iki kol pashylo,o veliau norm,tai buvo atsileides chamutas nuo shango kuris ant turbo eina,ir leido tepala voztuvu galvutes tepalas,tai kazkokiu budu patekdavo pro ta plyshi i turba ir taip gavosi...
pradzioje ziurekis tarpines tepalus,atsisuk slanga kuri dedas ant egr ir pasiziurek ar stiprei ten tepaluota,bet neisigask jeigu vdrug pamatysi tepalo,ten jo turi buti,bnet ne taip kad isbegtu is nuimtos slangos
o dar variantas pasitikrint interkooleri.pas mane jame buvo purvo ir tepalu,tai vat irgi kazkokia beda sudarinejo,bet prasivalius ir viska susitvarkius dumu isvis is duslintuvo nesimate net ryte uzvedus,pabuna ruko kokios 10sekundziu ir viskas :)


StandartinėParašytas: 08 Bal 2015, 13:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.02
Amžius:
27
Pranešimai:
26
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 525D [E39] 120kw '01
ex Ford Focus 1.6 '99 benzas
ex Peugeot 406 2.0 '00 benzas
Cituoti:
atsisuk slanga kuri dedas ant egr ir pasiziurek ar stiprei ten tepaluota,bet neisigask jeigu vdrug pamatysi tepalo,ten jo turi buti,bnet ne taip kad isbegtu is nuimtos slangos


paziurejau kaip sakei ta slanga, ir ji tepaluota gan stirpiai. Dar stipriau apsitepalavusi tokia pailga tiesi slanga kuri jungiasi su intercooleriu, akivaizdziai per sujungima su egr trumpaja slanga matosi apibegimai.

Kodel visa sita intercoolerio ir egr sistema yra tepaluota? Ar ten idealiu atveju visos minetos slangos ir erg voztuvas turi but svaru?

Prie to pacio apsitepalaves ir negrazus visas variklio sonas prie tepalo uzpylimo. Ta visa zona virs oro filtro ir aplink separatoriu. Matyti smulkus apibegimai ir tepalai. Kazi kokiu cia man reikalu gresia? Ar gali but kad reiks keist tarpines, iskaitant galvos tarpine? Blemba reikia susipazinti su situacija pries vaziuojant i servisus.


StandartinėParašytas: 09 Bal 2015, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.04
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E39 525D 120 KW
jeigu visas sonas variklio paibeges gali but ir galvos tarpine


StandartinėParašytas: 16 Bal 2015, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.02.26
Pranešimai:
61
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ESAMAS_Bmw E39 530d touring aut.2000.06
Ex. Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0 Rwd 2005.06
Ex.audi A4 b5 1.8 92kw 1996
Ex. VW Transporter 1.9 47kw 1992
Spitfire rašė:

paziurejau kaip sakei ta slanga, ir ji tepaluota gan stirpiai. Dar stipriau apsitepalavusi tokia pailga tiesi slanga kuri jungiasi su intercooleriu, akivaizdziai per sujungima su egr trumpaja slanga matosi apibegimai.

Kodel visa sita intercoolerio ir egr sistema yra tepaluota? Ar ten idealiu atveju visos minetos slangos ir erg voztuvas turi but svaru?

Prie to pacio apsitepalaves ir negrazus visas variklio sonas prie tepalo uzpylimo. Ta visa zona virs oro filtro ir aplink separatoriu. Matyti smulkus apibegimai ir tepalai. Kazi kokiu cia man reikalu gresia? Ar gali but kad reiks keist tarpines, iskaitant galvos tarpine? Blemba reikia susipazinti su situacija pries vaziuojant i servisus.

voztuvu galvutes tarpine zinok bus nusmigus jei per sona varo,o dar tiketina
o del tepalo oro slangose,jo ten turi buti,bet normose,jeigu viskas padengta "plevele" tai nieko baisaus-normalu,turi siek tiek buti,BET jeigu ten tikrai daug tepalo ir slangose,ir jis ganetinai sviezias,reiskias turbina leidzia tepala,restauracija,arba mazgu tikrinimas galetu isspresti problema,pas mane tas pats viskas buvo,tik turba neleido,tai nuemus egr,ir slangose tiesiog tepalo plevele lengva,o galvos tarpine su alsuokliu teko keisti,nieko mandro,bet paciam nepatarciau to daryti,ir pas betkoki garazini vezti,nulaush varztus ar bogiau-uzlenks forsunkes kuriu nepajegs isimt,didelis kryzius gres...


StandartinėParašytas: 30 Bal 2015, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.02
Amžius:
27
Pranešimai:
26
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 525D [E39] 120kw '01
ex Ford Focus 1.6 '99 benzas
ex Peugeot 406 2.0 '00 benzas
Del visu tu duminimu kuriuos anksciau aprasiau, pasirodo turbina buvo. Turbu servise nustate kad turbos aseles laisvumas atsirades ar panasiai, todel logiska manyt kad del tos priezasties turba leido tepalus ir dumino.. Tai restauravo turba ir dingo dumai ir kartu buves nenormalus toks svilpimas. Kol kas viskas normoje. Toliau reikes tas tepaluotas vietas toliau ziuretis. Ir dekui reiks turet omeny del varztu ir forsunkiu reikalu, kad nesugadintu tie kas nemoka.


StandartinėParašytas: 20 Geg 2015, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.23
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 525d
EZH rašė:
kliedesiai del turbinos.. Uzvedimo metu jos gali ir nebuti, tad jokios itakos ji neturi. Kiekvienas dumas turi savo "kvapa" :) Turetu jaustis kuo jie kvepia ar smirda - nesudegusia saliarka ar deganciais tepalais. Jei ne tapalu kvapas tai zenklas kad pilnai nesudega kuras, o to priezastimi gali buti purkstukas (blogai skleidzia ruka), labai maza kompresija (viename cilindre), arba oro burbulai kuro padavimo sistemoje (nesandarios jungtys, prasitrune vamzdeliai ir pan.). Ziemos metu gali buti ir zvakes beda.

Pasmane tas pats viens prie vieno ka parase kolega temos autorius 2002m 525d m57 motoras ,tik pas mane nesudegusios sliarkos kvapas jauciamas


StandartinėParašytas: 08 Lap 2016, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.10.27
Pranešimai:
1
Automobiliai:
BMW E39 525D 120kw
Prie to pačio,bmw 525d užkuriant po nakties purtosi variklis kelias sekundes ir ismeta kamuoli dumu. Poto dirba tolygiai tik lieka dumingumas iki kol susyla iki darbines temperaturos. Susilus varikliui dumingumas dingsta. Nesenai keisti tepalai ir visi filtrai, tepalai ir antifryzas nedingsta. Pridedu video. Gal turit kokiu nuomonių?


StandartinėParašytas: 09 Lap 2016, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
223
Automobiliai:
Kawasaki Z750
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Sveiki, o dėl turbinos gali dūminti baltais dūmais ant laisvų apsukų kol automobilis šaltas?


StandartinėParašytas: 09 Lap 2016, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
pušktukai, kompresija.


StandartinėParašytas: 09 Lap 2016, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
223
Automobiliai:
Kawasaki Z750
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
tomaxsas rašė:
pušktukai, kompresija.


Čia turbūt atsakymas į ArunasUK klausimą? :D


StandartinėParašytas: 09 Lap 2016, 20:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.06.11
Pranešimai:
9
Automobiliai:
BMW E39 525d 02'
Baltas tirstas dumas gali but ir atifreezas, bet jei nedingsta greiciausiai tiesiog kondensatas.
Dumija ir pas mane uzvedus melsvai, pasikeiciau degaline dabar maziau dumija. Visada vazinejau is lukoilo, balticum petrolium ar kaip dbr vadinas..variau technikine pirma karta dumingumas 1,38~%.. Buvo prisikabine prie katalizatoriu, perdaziau bakelius ejau per nauja dumingumas 0,28~%, tik poto prisiminiau, kad degalus sostinej neste isipyliau.


StandartinėParašytas: 10 Lap 2016, 09:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
223
Automobiliai:
Kawasaki Z750
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Na netikiu, kad taip ilgai garuotų kondensatas, o antifryzas kaip ir nedinginėja. Man atrodo mano turbina jau gal į pabaigą, nes girdisi švilpimas, tai galvoju gal ir tie dumai čia susije prie turbinos :D


StandartinėParašytas: 26 Bal 2017, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.03.05
Pranešimai:
76
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39 525 M57'03
Su dumingumu kankinuosi ir as. Pirkau masina darbines temperaturos, prikaitinta pries du metus, tada nedumino, o ryte ant salto ziuriu melynai dumina :cry: ir pakankamai stipriai jau dabar. is karto nupirkes pakeiciau tepalus, filtrus, idomiausia su alsuoklio filtru, radau nuoga plastikini tinkliuka jau be kailiuko. Galvoju kad gal jis niekada ir nebuvo keistas. Kur tas kailiukas pateko as tiesasakant net neisivaizduoju. Idejau nauja bet dumingumas isliko. Pravaziuoji kelis kilometrus tada nustoja, palieki ant laisvu po keliu minuciu vel po truputi dumina. Siandien vaziavau autopilotas 100km/h tik ziuriu kamuoliai melynu dumu is galo #-o #-o #-o Kaskodel pagalvojau kad cia jau turbinai galas atejo, paspaudiau gazo iki dugno, atleidau ir vel viskas gerai. Purkstukai irgi nenauji, bet is ~+-2 neiseina. Galvoju laikas apsilankiti turbo servise. Gal kas buvo susidures su kokiais momentais??? kur remontavot? kokios kainos? Vilnius


StandartinėParašytas: 27 Bal 2017, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
gerai kad nusprendei jog turbai ragas, iš kokio krištolo rutulio būrei?


StandartinėParašytas: 27 Bal 2017, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.03.05
Pranešimai:
76
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E39 525 M57'03
Na su tokiais protingais kaip tu butu idomu pabendrauti prie masinos. Pagal issireiskimus tikrai jauciasi tavo techninis intelektas. Parasiau cia ne siaip pasidalinti savo problemom, o tikiuosi sulaukti pagalbos ar patarimo is ismananciu zmoniu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery