Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto variantai
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=87482
Puslapis 5757

Autorius:  Edvin [ 06 Lap 2018, 20:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

kiesha rašė:
Matyt uzsilenke ta detale kuri oro mase matuoja arba vietoj OEM ikistas koks "made in China", jei tau kyla tokie klausymai, tai gal nesigilink....


Ar tik todel? Klausiu, nes pries 3 menesius oro srauto matuokle buvo pakeista i Made in Germany nauja BOSCH OSM. Taciau neprikoduota, senos ir naujos - kodai skiriasi.

Autorius:  kiesha [ 06 Lap 2018, 20:55 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

Uzsilenkia jos kada nori....
Niekas ten nesikoduoja, nes taviske 2003m, jei butu iki 2001m, tada ejo vienos kameros OSM, o statant dvieju kameru OSM, reiktu atnaujinti DDE softa,
tu geriau pasiziurek koks kodas ant pacios OSM plunksnos, cia OEM numeriukai:
Bosch 0928400527 arba 0928400468 (dvieju kameru)
Plunksna
Bosch F00C2G2062
Pierburg 7.22684.09.0

Autorius:  Edvin [ 06 Lap 2018, 21:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

Pirkau ir idejau BOSCH 0928400527
Sena buvo BOSCH 0928400468

Autorius:  kiesha [ 06 Lap 2018, 21:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

Tai cia ant korpuso uzrasas BOSCH 0928400527, bet kaip zinai pats korpusas oro srauto nematuoja, viduje yra plunksna-pats matuoklis, ant jo irgi numeris turi but Bosch F00C2G2062, labai nepergyvenk, jei kuro neryja, as 4metus atvazinejau su merso plunksna, paskui isidejau BOSCH 0928400527, puse metu viskas buvo gerai, o paskui vel parametrai issoko ir pradejo mest klaida del perdideles oro mases, ikisau atgal ta merso plunksna tik jau i 2kameru korpusa, vaziuoja ir jokiu klaidu nemeta, trauka ir kuro sanaudos tenkina, ant salto variklio apsuku nekelia...

Autorius:  Edvin [ 06 Lap 2018, 21:27 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

kiesha rašė:
Tai cia ant korpuso uzrasas BOSCH 0928400527, bet kaip zinai pats korpusas oro srauto nematuoja, viduje yra plunksna-pats matuoklis, ant jo irgi numeris turi but Bosch F00C2G2062, labai nepergyvenk, jei kuro neryja, as 4metus atvazinejau su merso plunksna, paskui isidejau BOSCH 0928400527, puse metu viskas buvo gerai, o paskui vel parametrai issoko ir pradejo mest klaida del perdideles oro mases, ikisau atgal ta merso plunksna tik jau i 2kameru korpusa, vaziuoja ir jokiu klaidu nemeta, trauka ir kuro sanaudos tenkina, ant salto variklio apsuku nekelia...


Kuro sanaudos tai tokios pacios kaip manuale, pats matavau :D O siaip viskas kaip ir normose? Pre-Supply Pressure? 3.78mbar ant laisvu negazuojant?
Ir esu cia sitoj temoj skaites, butent tavo komentara, kad Pre-Supply Pressure gali rodyti mazesni, jei akumas pasedes, jis pas mane tikrai kazkiek nusedes.

EDIT: Ir speju del oro mases EGR kaltas galetu buti? Vis nesusitvarkau su tuo EGR, fiškė istraukta dabar.

Autorius:  tomaxsas [ 06 Lap 2018, 22:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

oho kokie auto gedimu diagnozavimai internetu, bet neesme jog suprantantis zino jog jei egr glusintas tai ant laisvu rodys didesni oro srauta. isvis diagnozuot masina is gyvu parametru fotkiu yra laaabai stipru.

Autorius:  Edvin [ 06 Lap 2018, 23:17 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

tomaxsas rašė:
oho kokie auto gedimu diagnozavimai internetu, bet neesme jog suprantantis zino jog jei egr glusintas tai ant laisvu rodys didesni oro srauta. isvis diagnozuot masina is gyvu parametru fotkiu yra laaabai stipru.


ne diagnozuot, o tiesiog bendrai norejau paklausti ar stipriu nukrypimu sitie matavimai nerodo. Va ir kazka naujo suzinojau, tam forumas ir reikalingas, dabar zinosiu
Cituoti:
jei egr glusintas tai ant laisvu rodys didesni oro srauta

Autorius:  kiesha [ 06 Lap 2018, 23:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

Edvin, tu ziuriu tas pats beluga, kur carteche ir feisbuke ta pati rasineji, glusink ta EGR mechaniskai, o fiske uzdek, nes mes klaida...

Autorius:  Edvin [ 07 Lap 2018, 00:27 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

kiesha rašė:
Edvin, tu ziuriu tas pats beluga, kur carteche ir feisbuke ta pati rasineji, glusink ta EGR mechaniskai, o fiske uzdek, nes mes klaida...


taip, vakuma is EGR uzglusint ir tiek?

Autorius:  tomaxsas [ 07 Lap 2018, 08:02 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

jei nėra, klaidu, nera jokiu garsu, kuro valgo normą, nėra ko prie mašinos lyst.

Autorius:  zeXer [ 10 Bir 2019, 16:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

Sveiki, ką šita klaida reiškia?

565 ladedruckfuehler

Autorius:  rupars [ 29 Lie 2019, 19:49 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Diagnostikos klaidos/klaidų reikšmės/remonto varia

Sveiki, turiu bėda m52b28 rodė camshaft position sensor klaida code 65, ir vanos 212 code. Ištrynus ir pravažiavus liko tik vanos code 212. Ir gyvuose parametruose rodo camshaft position [degrees kw] šokinėjanti nuo 0 iki 50+. Kiek žinau turėtu but šitam varykliui nuo 20 iki 45 jei klystu pataisykit. Ir aišku būtu gerai kad kas apšviestu ar čia vanusai pabėge ar dar kažkas gali būt? Daviklis keistas camshaft bet toks jausmas jog neveikiantis nes gan pigu dėjau.

Puslapis 5757 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/