Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Važiuoklė
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=84450
Puslapis 1820

Autorius:  venegas 530d [ 29 Bir 2015, 14:43 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

Labas kolegos , senai berasiau siame forume tai atsirado reikalas , o tas reikalas viso kebulo VIBRACIJA vaziuojant ~110-130 km/h. pernai pakeiciau visus standziu diskus, dabar pasikeiciau galinius sailenblokus vistiek tas pats kaip krato taip krato , tai gal kas turit kokiu minciu kame cia bedos

Autorius:  Andrius S. [ 29 Bir 2015, 15:49 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

venegas 530d rašė:
Labas kolegos , senai berasiau siame forume tai atsirado reikalas , o tas reikalas viso kebulo VIBRACIJA vaziuojant ~110-130 km/h. pernai pakeiciau visus standziu diskus, dabar pasikeiciau galinius sailenblokus vistiek tas pats kaip krato taip krato , tai gal kas turit kokiu minciu kame cia bedos

Ratlankiai, padangos?

Autorius:  SOAD [ 30 Bir 2015, 23:55 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

venegas 530d rašė:
Labas kolegos , senai berasiau siame forume tai atsirado reikalas , o tas reikalas viso kebulo VIBRACIJA vaziuojant ~110-130 km/h. pernai pakeiciau visus standziu diskus, dabar pasikeiciau galinius sailenblokus vistiek tas pats kaip krato taip krato , tai gal kas turit kokiu minciu kame cia bedos

ir vaziuokle nauja perinkau ir ratlakius visus lyginau, o pasirodo padangoj guzas buvo

Autorius:  venegas 530d [ 05 Lie 2015, 00:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

Andrius S. rašė:
Ratlankiai, padangos?

problema isspresta, vienas ratlankis is vidines puse buvo linktelejes apie 3-5 mm tai palygino ratlanti ir be vibacijos dabar

Autorius:  kiesha [ 16 Lie 2015, 16:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

Tvarkiausi vaziuokle pries TA, tai islindo meistru su kreivom rankom brokas (itariu, kad perekupas ar koks turkas dare),
abi vidines vairo traukes ties obuoliu "graziai" normaliai sulenktos - cia kai neatjungia traukes antgalio nuo kelmo, o kelma spaudzia koja ar mantiruote zemyn, kad amortika is po sparno istraukt, nuotraukas gal veliau imesiu...
servise dariausi suvedima, tepalus keite, tai parodziau saltkalviams, tai tie sako, kad mes visada ant to kelmo "sokinejam" ir tos traukes nesilanksto- aisku, kad jie to nezino ir nemato, ka padare, nes gofra dengia ta mazga....

Autorius:  dainiokasss [ 17 Lie 2015, 10:28 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

Ir nlb kur tai iaiskinsi :) Pasakai- tai ziuri kaip i ..... Tipo nemokink dirbt :)

Autorius:  santis [ 20 Lie 2015, 23:00 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

kiesha rašė:
Tvarkiausi vaziuokle pries TA, tai islindo meistru su kreivom rankom brokas (itariu, kad perekupas ar koks turkas dare),
abi vidines vairo traukes ties obuoliu "graziai" normaliai sulenktos - cia kai neatjungia traukes antgalio nuo kelmo, o kelma spaudzia koja ar mantiruote zemyn, kad amortika is po sparno istraukt, nuotraukas gal veliau imesiu...
servise dariausi suvedima, tepalus keite, tai parodziau saltkalviams, tai tie sako, kad mes visada ant to kelmo "sokinejam" ir tos traukes nesilanksto- aisku, kad jie to nezino ir nemato, ka padare, nes gofra dengia ta mazga....

O kaip važiavimui pasijaučia tokie darbeliai? Nes keičiau spyruokles priekyje ir amortizatorius, įdomu ar tvarkingai darė.

Autorius:  kiesha [ 21 Lie 2015, 00:22 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

santis rašė:
O kaip važiavimui pasijaučia tokie darbeliai? Nes keičiau spyruokles priekyje ir amortizatorius, įdomu ar tvarkingai darė.

Jei suvedimas po to padarytas, nieko nejausi, as su jais pravaziavau virs 30k ir kai nueme trauke - viskas islindo, jei ne traukes antgaliukas (jau siek tiek buvo laisvumas), buciau vaziaves ir toliau nieko nezinodamas....blemba, galejau visa seima pasiust pas Sv. Petra Vokietijoj #-o.....

Autorius:  Einoras R. [ 21 Lie 2015, 13:44 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

kiesha rašė:
Jei suvedimas po to padarytas, nieko nejausi, as su jais pravaziavau virs 30k ir kai nueme trauke - viskas islindo, jei ne traukes antgaliukas (jau siek tiek buvo laisvumas), buciau vaziaves ir toliau nieko nezinodamas....blemba, galejau visa seima pasiust pas Sv. Petra Vokietijoj #-o.....


Nedramatizuokit. Palinkusi traukė pati nenulūš. Ji yra cementuota tik kūgio vietoje, visur kitur-metalas minkštas. Buvo tos traukės sulankstytos, sudaužiau mašiną 120 km/h greičiu į atitvarus-ratas nulekė, suplėšė abi svirtis (apatinė per pusę, viršutinei pirštą išrovė), O vairo traukę su kolonėle išplešė, bet nesulaužė jos.

Autorius:  santis [ 21 Lie 2015, 16:50 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

Einoras R. rašė:

Nedramatizuokit. Palinkusi traukė pati nenulūš. Ji yra cementuota tik kūgio vietoje, visur kitur-metalas minkštas. Buvo tos traukės sulankstytos, sudaužiau mašiną 120 km/h greičiu į atitvarus-ratas nulekė, suplėšė abi svirtis (apatinė per pusę, viršutinei pirštą išrovė), O vairo traukę su kolonėle išplešė, bet nesulaužė jos.

O dėl kokios priežasties ratas nulėkė?

Autorius:  tomaxsas [ 21 Lie 2015, 18:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

santis rašė:
O dėl kokios priežasties ratas nulėkė?

Einoras R. rašė:

Nedramatizuokit. Palinkusi traukė pati nenulūš. Ji yra cementuota tik kūgio vietoje, visur kitur-metalas minkštas. Buvo tos traukės sulankstytos, sudaužiau mašiną 120 km/h greičiu į atitvarus-ratas nulekė, suplėšė abi svirtis (apatinė per pusę, viršutinei pirštą išrovė), O vairo traukę su kolonėle išplešė, bet nesulaužė jos.

Autorius:  Einoras R. [ 21 Lie 2015, 20:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

santis rašė:
O dėl kokios priežasties ratas nulėkė?


Ratas nulekė, nes mašina šonu trenkėsi į atitvarų vidinę pusę ir truputį pasuktas ratas trenkėsi į atitvarų stulpelius.

Autorius:  kiesha [ 24 Lie 2015, 21:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

Taip atrodo palankstytos
Paveikslėlis
LM Autopaslaugoje 29eur vnt (tai va 200lt kaip i bala)
Kam idomu, tai po 2metu nuvaziavus virs 30k tvarkant pries TA (cia su darbu, visos dalys LM)
abieju pusiu priekiniai atraminiai, atbojnikai su pylnikais, gale girgzdukai 2vnt, visos vaziuokles apziura =200eur
du vidiniai traukes antgaliai, isorinio traukes antgalio ir "bumerango" sarnyru restoravimas=29*2+32=90eur
ratu suvedimas=19eur
----------------------------
viso: 309eur (jei ne "specialistu" darbai, galima butu atminusuot 58eur, tai butu =251eur)

Autorius:  E36Coupe [ 27 Lie 2015, 20:54 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

Matau pakankamai dažnai tokį vaizdą.
Ir kažkada esu patalpines net gi video:

Autorius:  gedimax [ 06 Rgp 2015, 18:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Važiuoklė

Kas galėtų būti jei važiuojant nuo 80km/h purtosi mašina, nors išbalansavus ratus pasakė, kad ratai tiesūs?

Puslapis 1820 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/