Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Rgs 2019, 17:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 295 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 14:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
44
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Labas kolegos , senai berasiau siame forume tai atsirado reikalas , o tas reikalas viso kebulo VIBRACIJA vaziuojant ~110-130 km/h. pernai pakeiciau visus standziu diskus, dabar pasikeiciau galinius sailenblokus vistiek tas pats kaip krato taip krato , tai gal kas turit kokiu minciu kame cia bedos

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Pranešimai:
6919
venegas 530d rašė:
Labas kolegos , senai berasiau siame forume tai atsirado reikalas , o tas reikalas viso kebulo VIBRACIJA vaziuojant ~110-130 km/h. pernai pakeiciau visus standziu diskus, dabar pasikeiciau galinius sailenblokus vistiek tas pats kaip krato taip krato , tai gal kas turit kokiu minciu kame cia bedos

Ratlankiai, padangos?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2015, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
30
Pranešimai:
400
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
venegas 530d rašė:
Labas kolegos , senai berasiau siame forume tai atsirado reikalas , o tas reikalas viso kebulo VIBRACIJA vaziuojant ~110-130 km/h. pernai pakeiciau visus standziu diskus, dabar pasikeiciau galinius sailenblokus vistiek tas pats kaip krato taip krato , tai gal kas turit kokiu minciu kame cia bedos

ir vaziuokle nauja perinkau ir ratlakius visus lyginau, o pasirodo padangoj guzas buvo


StandartinėParašytas: 05 Lie 2015, 00:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
44
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Andrius S. rašė:
Ratlankiai, padangos?

problema isspresta, vienas ratlankis is vidines puse buvo linktelejes apie 3-5 mm tai palygino ratlanti ir be vibacijos dabar

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 16 Lie 2015, 16:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1541
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tvarkiausi vaziuokle pries TA, tai islindo meistru su kreivom rankom brokas (itariu, kad perekupas ar koks turkas dare),
abi vidines vairo traukes ties obuoliu "graziai" normaliai sulenktos - cia kai neatjungia traukes antgalio nuo kelmo, o kelma spaudzia koja ar mantiruote zemyn, kad amortika is po sparno istraukt, nuotraukas gal veliau imesiu...
servise dariausi suvedima, tepalus keite, tai parodziau saltkalviams, tai tie sako, kad mes visada ant to kelmo "sokinejam" ir tos traukes nesilanksto- aisku, kad jie to nezino ir nemato, ka padare, nes gofra dengia ta mazga....


StandartinėParašytas: 17 Lie 2015, 10:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
880
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Ir nlb kur tai iaiskinsi :) Pasakai- tai ziuri kaip i ..... Tipo nemokink dirbt :)


StandartinėParašytas: 20 Lie 2015, 23:00 
Prisijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.13
Pranešimai:
264
Automobiliai:
ex. E39 530dA M57 '98
E60 530d '04
kiesha rašė:
Tvarkiausi vaziuokle pries TA, tai islindo meistru su kreivom rankom brokas (itariu, kad perekupas ar koks turkas dare),
abi vidines vairo traukes ties obuoliu "graziai" normaliai sulenktos - cia kai neatjungia traukes antgalio nuo kelmo, o kelma spaudzia koja ar mantiruote zemyn, kad amortika is po sparno istraukt, nuotraukas gal veliau imesiu...
servise dariausi suvedima, tepalus keite, tai parodziau saltkalviams, tai tie sako, kad mes visada ant to kelmo "sokinejam" ir tos traukes nesilanksto- aisku, kad jie to nezino ir nemato, ka padare, nes gofra dengia ta mazga....

O kaip važiavimui pasijaučia tokie darbeliai? Nes keičiau spyruokles priekyje ir amortizatorius, įdomu ar tvarkingai darė.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2015, 00:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1541
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
santis rašė:
O kaip važiavimui pasijaučia tokie darbeliai? Nes keičiau spyruokles priekyje ir amortizatorius, įdomu ar tvarkingai darė.

Jei suvedimas po to padarytas, nieko nejausi, as su jais pravaziavau virs 30k ir kai nueme trauke - viskas islindo, jei ne traukes antgaliukas (jau siek tiek buvo laisvumas), buciau vaziaves ir toliau nieko nezinodamas....blemba, galejau visa seima pasiust pas Sv. Petra Vokietijoj #-o.....


StandartinėParašytas: 21 Lie 2015, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
kiesha rašė:
Jei suvedimas po to padarytas, nieko nejausi, as su jais pravaziavau virs 30k ir kai nueme trauke - viskas islindo, jei ne traukes antgaliukas (jau siek tiek buvo laisvumas), buciau vaziaves ir toliau nieko nezinodamas....blemba, galejau visa seima pasiust pas Sv. Petra Vokietijoj #-o.....


Nedramatizuokit. Palinkusi traukė pati nenulūš. Ji yra cementuota tik kūgio vietoje, visur kitur-metalas minkštas. Buvo tos traukės sulankstytos, sudaužiau mašiną 120 km/h greičiu į atitvarus-ratas nulekė, suplėšė abi svirtis (apatinė per pusę, viršutinei pirštą išrovė), O vairo traukę su kolonėle išplešė, bet nesulaužė jos.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 21 Lie 2015, 16:50 
Prisijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.13
Pranešimai:
264
Automobiliai:
ex. E39 530dA M57 '98
E60 530d '04
Einoras R. rašė:

Nedramatizuokit. Palinkusi traukė pati nenulūš. Ji yra cementuota tik kūgio vietoje, visur kitur-metalas minkštas. Buvo tos traukės sulankstytos, sudaužiau mašiną 120 km/h greičiu į atitvarus-ratas nulekė, suplėšė abi svirtis (apatinė per pusę, viršutinei pirštą išrovė), O vairo traukę su kolonėle išplešė, bet nesulaužė jos.

O dėl kokios priežasties ratas nulėkė?


StandartinėParašytas: 21 Lie 2015, 18:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1223
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
santis rašė:
O dėl kokios priežasties ratas nulėkė?

Einoras R. rašė:

Nedramatizuokit. Palinkusi traukė pati nenulūš. Ji yra cementuota tik kūgio vietoje, visur kitur-metalas minkštas. Buvo tos traukės sulankstytos, sudaužiau mašiną 120 km/h greičiu į atitvarus-ratas nulekė, suplėšė abi svirtis (apatinė per pusę, viršutinei pirštą išrovė), O vairo traukę su kolonėle išplešė, bet nesulaužė jos.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2015, 20:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
santis rašė:
O dėl kokios priežasties ratas nulėkė?


Ratas nulekė, nes mašina šonu trenkėsi į atitvarų vidinę pusę ir truputį pasuktas ratas trenkėsi į atitvarų stulpelius.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 24 Lie 2015, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1541
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Taip atrodo palankstytos
Paveikslėlis
LM Autopaslaugoje 29eur vnt (tai va 200lt kaip i bala)
Kam idomu, tai po 2metu nuvaziavus virs 30k tvarkant pries TA (cia su darbu, visos dalys LM)
abieju pusiu priekiniai atraminiai, atbojnikai su pylnikais, gale girgzdukai 2vnt, visos vaziuokles apziura =200eur
du vidiniai traukes antgaliai, isorinio traukes antgalio ir "bumerango" sarnyru restoravimas=29*2+32=90eur
ratu suvedimas=19eur
----------------------------
viso: 309eur (jei ne "specialistu" darbai, galima butu atminusuot 58eur, tai butu =251eur)


Paskutinį kartą redagavo kiesha 26 Lie 2015, 16:57. Iš viso redaguota 6 kartus.

StandartinėParašytas: 27 Lie 2015, 20:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
48
Pranešimai:
9686
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Matau pakankamai dažnai tokį vaizdą.
Ir kažkada esu patalpines net gi video:

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2015, 18:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.06
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E39 530d 142kw.
Kas galėtų būti jei važiuojant nuo 80km/h purtosi mašina, nors išbalansavus ratus pasakė, kad ratai tiesūs?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 295 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery