Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 22:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Kov 2010, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
PrInCo rašė:
tai nieks ir nesako kad jin sildo blogai...tiesiog kai daviklis rodo -40 ji pucia karstesni ora nei kad tada jei rodytu +15 ir pns.zdz nebematau prasmes dar kazka rasyt,jei netiki manim paklausk liniaus ar cia nesamones.

nenusisnekam :) salone temperatura reguliuoja pagal salone esanti temperaturini davikli ir lauke esanti AUC davikli, kuris matuoja i salona patenkantcio oro temperatura, o tai visai kiti reikalai ir nepainiok to lauko daviklio :!: :evil: :evil: :evil:


StandartinėParašytas: 05 Kov 2010, 13:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.21
Pranešimai:
309
Automobiliai:
Ex BMW E39 525 tds 97m
Ex BMW E65 730 sport 2003(duzo :D)
EX BMW E46 05 325ci convertible (nusibodo)
Now BMW E60 06 520d diesel power
hmz nu tada galimas daiktas kad supainiojau su auc davikliu,nes tikrai pamenu kad esu skaites jog ne vien nuo salono daviklio priklauso klimos darbas.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2010, 16:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.06.19
Amžius:
38
Pranešimai:
20
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 528 M52 97`
Pas mane ta pati problema, pradėjo rodyti lauko temperatūra -40 laipsniu. ir į kojas bei stiklą pučia per karštą orą. Nustačius 16 laipsniu - pučia vėsų, o nustačius 16,5 laipsniu, jau per karštą. Bandysius pasikesti lauko temp. jutiklį ir tada bus matyti..
Beje, jutiklis veikia varžos principu, taigi jeigu užtrumpinus fiškute, turėtu pasidaryti +40 laipsniu, ir kažin kaip tada tą ora pus..


StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 19:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.03
Pranešimai:
125
Sveiki.Prikelsiu tema nes pas mane yra panasi problema.Auto isyla iki darbines kaip reikia,vnz su termostatais viskas tvarkoi.Beda tame,kad keleivio pusej nustacius 16 lapsniu,Pucia vistiek tik toki gan silta ora ir i kojas ir i langa ir pro duru skelnde,mano puse reaguoja i uzduota temperatura bet irgi klausymas butu ar gerai?Pvz nustacius 16,pucia toki gan saltoka ora,o nustacius 19,jau toki gan silta,ta prasme zymiai siltesni nei 16 laipsniu.Ar čia irgi taip turetu buti?Ir ar tiesa,kad priklausomai nuo salono temperaturos,pvz kai jau silta,ir stovi AUTO padetis,tai tie patys 19laipsniu po kiek laiko pasidaro zymiai vesesni,ta prasme pucia zymiai vesesni kai jau silta,o ne tik ventiliatoriaus intensyvumas kinta esant AUTO funckijai?Del keleivio pusei pastoviau silto putimo tai manau bus klimos kiausiukai.Pataisykit jei klystu,ir prasyciau papasakoti kaip veikia aplamai BMW klimos AUTO funkcija:) Ar ji tik intesyvuma putimo regulioja kad palaikyti uzduota temperatura,ar ji dar(kaip ir auksciau klausiau) ir prie uzduotos pvz 19laipsniu,atsizvelgiant i salono temperatura,pus tai saltesni tai karstesni ora?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2014, 20:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
34
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
E39R rašė:
Sveiki.Prikelsiu tema nes pas mane yra panasi problema.Auto isyla iki darbines kaip reikia,vnz su termostatais viskas tvarkoi.Beda tame,kad keleivio pusej nustacius 16 lapsniu,Pucia vistiek tik toki gan silta ora ir i kojas ir i langa ir pro duru skelnde,mano puse reaguoja i uzduota temperatura bet irgi klausymas butu ar gerai?Pvz nustacius 16,pucia toki gan saltoka ora,o nustacius 19,jau toki gan silta,ta prasme zymiai siltesni nei 16 laipsniu.Ar čia irgi taip turetu buti?Ir ar tiesa,kad priklausomai nuo salono temperaturos,pvz kai jau silta,ir stovi AUTO padetis,tai tie patys 19laipsniu po kiek laiko pasidaro zymiai vesesni,ta prasme pucia zymiai vesesni kai jau silta,o ne tik ventiliatoriaus intensyvumas kinta esant AUTO funckijai?Del keleivio pusei pastoviau silto putimo tai manau bus klimos kiausiukai.Pataisykit jei klystu,ir prasyciau papasakoti kaip veikia aplamai BMW klimos AUTO funkcija:) Ar ji tik intesyvuma putimo regulioja kad palaikyti uzduota temperatura,ar ji dar(kaip ir auksciau klausiau) ir prie uzduotos pvz 19laipsniu,atsizvelgiant i salono temperatura,pus tai saltesni tai karstesni ora?

klimoj esantis daviklis matuoja temperatura esancia salone, kad pamatuotu tam yra skirtas mazas ventiliatorius pacioj klimoj kuris traukia ora is salono. Paziurek ar jis sukasi, nes tokiu atveju klima pradeda pusti saltesni ora. Daznai uztenka ji nuimti ir pravalius vel veikia, 10min darbo isardyti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery