Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Bal 2024, 02:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 04:25 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2002
Variklis:3.0d
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas:
Prasau kuo skubiau padekite issispresti bmw beda,nes reikia isvykti i kelione. :( :( :( :( :( :( :( :(
staiga ryte uzkures bmw pastebejau kad variklis silpnai, pamazu gazuojasi, pradejes vaziuoti pastebejau kad vos juda pirmyn tik biskuti svankuojasi pirmyn ir ties 2900 apsuku riba daugiau nekyla. :arrow:
Jei reikia kilti pries kalniuka greitis nukrenta net iki 25 km per valanda niekiek nebesigazuoja, jei nuo pakalnes geros per laika isigazuoja bet niekaip neperkopia 2900 apsuku, jei vel koks kalniukas vel masina stoja greitis krenta beveik iki 25km/val :(
Iskart nuvariau i Krasta dare diagnostikas net kelias atseikejau virs 600lt. istyre: turbina sako ok, oro srauto matuokle ok , visi vakumai slangutes irgi ok, kuro siurblys kuris maitina purkstukus ok,siurblys kuris bake stovi irgi ok, siurblys kuris randasi po kojomis ji vadina berods tarpiniu-maitinamuoju truputi dirba blogiau nei reiketu, bet sako tame lyg gal but bedos tokios negaletu sukelti, gal but pakartojo. Susiparinau kad niekuom nepadejo sake reikia palikti ardyti slegio siurbli, po to zetis egr voztuva nes kompas pilnai negali parodyti siu pozimiu blogai jie veikia ar ne dar nusiimeneti vakuumu slangutes gal atras kame beda.
Kam teko panasiai susidurti su tokia beda, ar gal kas galite patarti kaip spresti ir kuo greiciau nes kita savaite isvaziuoju i Italija masina turi veikti kaip lektuvas!
ačiū visiems is anksto uz suteikta pagalba.
problema pasalinta nepatikesit kame reikalas-ogi degimas perstatytas to nelemto krupnaragio kuris keite purkstukus, neaisku kam , kodel ir del ko jis prikiso pirstus prie to siurblio, kai keite purktukus.
be vargo ir pinigu turejau pakankamai ismetyti kad viska issipresciau


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.10
Amžius:
38
Pranešimai:
1294
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
230kw 600nm
pas mane 1 purkstukas nedirba ir masina su tokiais pat pozymiais 100% , bet man sake servisa, kad blokuoja kompas visa sita reikala, nes mato , kad negerai kazkas ir neleidzia suktis varikliukui. bet jei nemete visiskai jokiu klaidu, nzn tada.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 09:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
40
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Man buvo panaši bėda, nekeldavo apsukų virš 3000. Pakeičiau siurblį po vairuotojo sėdyne ir viskas susitvarkė. Užteko pora kartų užsipilti kuro iš lievos degalinės. Dabar pilu tik Statoil.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 10:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.20
Amžius:
44
Pranešimai:
725
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
[e 63] 650i
Subaru Outback
ex[e 39] 530 d, touring,
honda cbf 1000
ex[W 126] 500 SEC
ex[e 39] 525 tds,touring
ex[e 34] 524 td
ex[e 30] 320i
man tokia pat beda buvo,,prisigalvojau jau visokiu nesamoniu,,,o pradejau nuo kuro filtro ir tai buvo beda :):) ypac dabar kai sala,,labai tiketina kad filtras...bet krastoj juk butu mate kad nepakanka kuro ir panasiai...


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 13:35 
  
 
 
studentas rašė:
o kuro filtra kada keites? as pradeciau nuo filtru, po to katalizatoriu pasitikrint irgi gali but uzsikises, man tas pats buvo (tik pas mane benzas)... o kuras zieminis tikrai?

bet taip staiga ryte katalizatorius neuzsikistu, kuras pilnai zieminis , su pustusciu baku nevazineju, filtras neseniai keistas.
gal ir klaida mestu jei katalizatorius uzkimstas butu?


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
arnas1 rašė:
bet taip staiga ryte katalizatorius neuzsikistu

klaida meta small leak detect, o patikek kaip staigiai uzsikisa, vakare pastaciau viskas ok, ryte jau pavaziuot nejo...


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
kaip priima apsukas ant laisvu?staigiai pagazavus,reaguoja normaliai?sunku kazka net speliot,jei sakai krasta keliskart ziurejo viska....


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
na tada net nzn,turi matyt ir slegi ,ir purkstuku darba,as tai kazkodel itariu vakumo sistema...tai gali but ir egr,ir vadinamo karterio alsuoklio membrana,vacum pressure controller,
maf tai jie tikrai turejo matyt geras ar ne.beje,pasitikrinciau ar pakanka ausinimo skyscio,
ir mazokai informacijos,kaip masina,is vietos startuoja normaliai,paskui buka pasidaro,kaip turbina veik?


StandartinėParašytas: 05 Sau 2010, 23:39 
  
 
 
kid rašė:
na tada net nzn,turi matyt ir slegi ,ir purkstuku darba,as tai kazkodel itariu vakumo sistema...tai gali but ir egr,ir vadinamo karterio alsuoklio membrana,vacum pressure controller,
maf tai jie tikrai turejo matyt geras ar ne.beje,pasitikrinciau ar pakanka ausinimo skyscio,
ir mazokai informacijos,kaip masina,is vietos startuoja normaliai,paskui buka pasidaro,kaip turbina veik?

masina kaip rasiau dirba tolygiai iki 2900 apsuku tekelia vaziuojant ar stovint, turbina susvilpia prie daugiau apsuku be problemu, vietos masina kaip rasiau kaip arklio vezimas pajuda bet ant sniego dar pabuksuoja numetus gaza, reikia kazka lenkti neikaip nesieina, antra juota nepavaziuoju normaliai visi pypsija


StandartinėParašytas: 06 Sau 2010, 01:53 
  
 
 
sanimda rašė:
nu uz 600lt krasta turejo pasakyt kur bedos, jei sake matuokle gera, purkstukai geri, tai siurbliai lieka, bet ir tuos jie mato kiek pucia, butu jau pasake kad nedapucia ar pns, arba jie ten durniais apsimeta kad paliktum jiems tvarkyt auto, vaziuok pas kokius dyzelistus uz 50lt pasakys visas bedas

man ka krastoje itare ir ka kompas parode, kad ismete klaida viena vienintele kad truputi maziau baru slegio pucia tas siurblys kur po kojomis stovis, bet sako tikrai cia 100 procentu neteigiame kad tai jis kaltas, reikia palikti pas juos ardytis visus siurblius slangas ziurinetis aiskintis, zodziu kazkas nori pinigo pasidaryti.
Tai va siandien skambinejau iskojaus to siurblio kur po kojomis, perskambinau virs 15 lauzynu kainos tai nerealiai skiriasi net 590 lt vienas prase, tiesa nezinau kiek naujas toks kainuoja? :idea:
pigiausiai tai ka radau uz 100lt Kaune , bet ten yra nuo bmw 525d 120kw, bet sako kad tinka nes tie siurbliai vienodi kur po sedynemis stovi, skiriasi tik kur ant variklio. Gal kas is jusu zino ar tai tiesa? :?: :?:
gal kas nuoroda ar foto galite permesti ar cia ikelti kaip atrodo tas siurblys nes labai vaikinukas imantriai kalbejo kuris pardavineja sake susitiksim Kaune degalinej tik turek LITUS IR VISKAS BUS ORE!, po to netiks ar dar ne toki ikis, tai ka po to vaikykis veja laukuose.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2010, 11:18 
  
 
 
DiMoN rašė:
Slegis turi buti 3.8 bar, bet ne >4.5 :) O siaip ant laisvu gali rodyti tarkim 3.7, o pagazavus arba vaziuojant nukrenta iki 2.5 :) Tada ir nebuna traukos. Cia gali buti toks variantas. Kazin ar meistrai ziurejo sukeliama slegi gazuojant/vaziuojant ar tik ant laisvu paziurejo?

O siaip jei jau keiti siurbli, tai nepatariu pirkti naudota, gali toki pat nusipirkt. As tavo vietoje restauruociau. Cia yra forume imesta kontaktu, adresu, kur Kaune restauruoja tuos siurblius. Kaina 150Lt. Dazniausiai vietoje jau turi atrestauruotu siurbliu, uz papildoma kaina vietoje gali ir pakeisti (~30Lt). Taip kad atvaziuoji, jie isema sena, ideda atrestauruota, susimoki pinigus ir bandai vaziuot, ziuret ar sicia buvo beda. :)

kai testavo su bmw niekur nevazinejo ir nebande ar vaziuojant kinta siurblio slegis tik pagazavo pasieme virs 600 lt ir prase palikti reikia zetis ardytis-visas idomumas cia, kad reikia zetis ardytis uz 670 lt nusipirkau tik popieriu pryrasyta kazkokiu veju raidziu ir skaiciu, nes kaip sake masina toks dalykas kad reikia daug ka ardyti ir diagnozuoti-keista kai taip kalba zmones


StandartinėParašytas: 06 Sau 2010, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
35
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
kur siurbliui is galo statosi tas auksto slegio reguliatorius, tai jaj jis neveiktu, tai nuezkurutm masinos, patikekit, as 3 jau idejas.

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 07 Sau 2010, 23:52 
  
 
 
Krastoje viska sutikrino, pukstukus, turbina, srauto matuokle sake veikia jie kaip sveicarsikas laikrodis, sake nors masina jau prabegus 3100 tukst. o metai tik 2002.
Siandien apstebaju dar viena nesamone, kuro eme nerealiai ryti isivaziduok 102 km.nuvaziaves sudeginau apie 19 litru, nesuvokia kas cai atsitiko? specialiai net siendien baka pyliau pilna nes maniau kad matuokle bako durniuja-ka nejau tas siurblys po kojomis kai sugenda kuro sanaudos dvigubeja? nes leisti tai niekur neleidzia svaruteliam garaze gazavaus, stumdinejaus nes laselis nenubega.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2010, 17:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
39
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
arnas1 rašė:
kai dare diagnostika sake 3,3 baro, bet nesake kiek turetu buti kai paklausiau
o cia kiek jie man sake nera gerai-rekomendavo keistis. Kas zinote kiek turi buti? bet sugedes siurbliukas nepadidins kuro sanaudu iki 19 ltr 100km?

apkrautas jis turi laikyti 3,8 - 4 bar. Negali kristi maziau nurodytu skaiciu. Faktas, kad tavo siurbliukui paskutinioji. Kuro filtras keistas?


StandartinėParašytas: 09 Sau 2010, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
pirmoj eilej keist reik filtrus,jei jie prie pabaigos jau,o tada ieskot


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery