Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Rgs 2019, 08:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Lap 2013, 17:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.11
Pranešimai:
102
Ir beje oro filtras keistas pries kokiu 60 000++km,tai jau jis bus uzsineses neblogai manau,tai kad gal priezastis jame?Seip vat dabar pagalovjau,kad ir jame gali ir but problema,nes kaip vysi zinom dumingumas,tai nepilnai sudeges kuras,apanglejes.O situos dalykus itakoja blogas kuras-oras misinys,tai yra kai per mazai oro,tai kuras blogai sudega ir meta duma.Kodel tai sakau,ogi todel nes kas skaitete kaip minejau mano turbo perpute iki sito,tai dumu nebuvo,dabar kai ji pucia tiek kiek reikia,yra dumai.Tai gal dabar priezastis tame,kad filtras nelaidus orui ir tiesiog kai turbo pucia tiek kiek reikia,per filtra nesugeba laisvai praeiti reikiamo oro kiekis.Ar negaletu taip buti zmones,ar nusisnekejau as?Seip siandien dar vaziavau,tai nuo greicio apie 90 5 pavara uzspaudziau dugna,kadangi 5pavara apsuku visai nedaug tokiu greiciu,tai uzspaudziau,auto po truputi pradejo begetis(aisku nerove i prieki) ir paziurejus i veidrodi juodi dumai ruksta,truputi atleidi gaza,maziau dumu.Bet jej uzpaudi belekokia pavara nuo 2.5 3rpm tai nedumina.Dumina tik nuo mazu sukiu uzpaudus dugna.Taigi isvada tame,kad turbo nuo mazu sukiu tik pradeda pust ir del blogo oro filtro negaunama pakankamai oro,todel ir dumija.Ar čia as nusisnekejau? :/


StandartinėParašytas: 08 Lap 2013, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8001
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
tu cia ilgiau rasei nei butum pakeites ta oro filtra.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 08 Lap 2013, 20:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.11
Pranešimai:
102
Rasiau daug...bet esme tame ar čia isvada gera bus ar ne?Kadangi gyvenu bute,tai neturiu salygu bet kuriuo paros metu pasitvarkyti auto.Rytoj diena eisiu keisti filtro,turiu jau nusupirkes,ryt isidesiu :) Bet DmK,ar teisingos mazdaug mano isvados ir pamastymai,ar tai realus dalykai,ar dumingumas nuo kazko kito pagal tave priklausys?


StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.15
Pranešimai:
28
Automobiliai:
E34 524td
Sveiki,

Gal kas turite pasidarę prietaisą 3.0D interkūleiro sistemos sandarumui patikrinti?


StandartinėParašytas: 04 Gru 2013, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.03
Pranešimai:
125
Sveiki.Esu skaites sia tema ir pas mane buvo problema susijusi su trauka.Netrauke nuo mazu sukiu su 4 ir 5 pavarom.Su pirmom trim tiesiog to nesijaute,bet tikrai nevaziavo taip kaip reikia.Kaip kazkas minejo,ziureti geometrija,tai pasiziurejus pamaciau kad voztuvas visa laika virsuj(ji atsidariusi)tada numoviau slanga vakumo ogi visiskai netrauke pro ja vakumo.Pasikeciau ta vakumo slangute,dabar tik uzvedus voztuvas nusileidzia iki pat apacios.Kaip ir susitvarkiau su sia problema,bet iskilo klausymas kitas.TURBO pradejo svilpt zymiai stipriau(katalizatoriu nei 1 nera) iki to,kol buvo kiaura vakumo slanga,turbina svilptadvo bet tik gerai uzspadus. Dabar garsas yra panasus kaip siame video
http://www.youtube.com/watch?v=CN-1uYO66aY
Taigi klausymas,ar taip ir turi buti kai nera katalizatoriu,ar kazkas negerai su turbo?O staigiai pvz ant laisvu stipriai uzminus iki redline beveik ir atleidus gaza,toks kaip blow off garsas pasigirsta


StandartinėParašytas: 05 Gru 2013, 01:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
30
Pranešimai:
400
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
E39R rašė:
Sveiki.Esu skaites sia tema ir pas mane buvo problema susijusi su trauka.Netrauke nuo mazu sukiu su 4 ir 5 pavarom.Su pirmom trim tiesiog to nesijaute,bet tikrai nevaziavo taip kaip reikia.Kaip kazkas minejo,ziureti geometrija,tai pasiziurejus pamaciau kad voztuvas visa laika virsuj(ji atsidariusi)tada numoviau slanga vakumo ogi visiskai netrauke pro ja vakumo.Pasikeciau ta vakumo slangute,dabar tik uzvedus voztuvas nusileidzia iki pat apacios.Kaip ir susitvarkiau su sia problema,bet iskilo klausymas kitas.TURBO pradejo svilpt zymiai stipriau(katalizatoriu nei 1 nera) iki to,kol buvo kiaura vakumo slanga,turbina svilptadvo bet tik gerai uzspadus. Dabar garsas yra panasus kaip siame video
http://www.youtube.com/watch?v=CN-1uYO66aY
Taigi klausymas,ar taip ir turi buti kai nera katalizatoriu,ar kazkas negerai su turbo?O staigiai pvz ant laisvu stipriai uzminus iki redline beveik ir atleidus gaza,toks kaip blow off garsas pasigirsta

Kol saltas tepalas labiau svilpia kai pasyla susilpneja svilpimas, bet siaip tai taip ir turi svilpti


StandartinėParašytas: 05 Gru 2013, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.03
Pranešimai:
125
Aisku SOAD,nes kai geometrija buvo atsidariusi,tai tik prie aukstu apsuku gerai uzminus girdedavosi svilpimas:) Dabar ir prie zemu:) čia siame video is salono toks garsas svilpimas,o is lauko girdisi toks SSS sniokstimas,tai pas mane irgi jis atsirado tas toks sniokstimas,tai čia kaip suprantu viskas gerai.O jej daug ir staigiau uzminus ir poto atleidus gaza,tai toks kaip blow off garsas buna,toks pss:)


StandartinėParašytas: 05 Gru 2013, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.03
Pranešimai:
125
Ir dar,kaip čia forumietis Profanas rase "turbinos slegi valdo vakumas, trukus ar isvis nusimovus slangai(mano atvejis) turbina pucia ne i takta su motoru, ko pasekoje atsiranda visoki garsai ir perputimai/ nedaputimai(velgi mano atveju)" ar tai tiesa?nes ta slanga buvo labai sutrukinejus o galu gale vienoj vietoj pusiau trukus tai vakumo isvis nebuvo,bet anksciau kai buvo blogas vakumas,girdedavosi uzminus nuo zemu sukiu(1.5 2.2 rpm diapozone mazdaug,ypac kai i kalna koki vaziuojant) toks labai stiprus cypimas-sviplimas,lyg kazka perpustu ir kazkur oras eitu pro sali,galvojau gal koks IC kiauras,bet isvis vakumo slangai trukus,dingo ir tas garsas,jo nebera,dabar pakeitus slanga nauja,irgi to garso nera.Tai ar gales buti čia vakkume reikalas,kad anksciau gal wastegate del mazo vakuumo nenusileisdavo iki pat apacios todel kaip ir rase profanas,pute ne i tkta ir pan,ir del to atsirasdavo pas mane tas garsas?


StandartinėParašytas: 06 Gru 2013, 17:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.15
Pranešimai:
494
Automobiliai:
E38 730d 135kw 2000m
Mano atveju nusimovus tai slangeliai - varikllis labai kaleno, ir tik su begiu.(nedaputinejo?)
gazuojant ant laisvu jokio garso nebuvo.
man skubiai reikejo isvaziuoti tai as net dezes kapitaliniui ruosiausi, bet veliau gerai apziurejas radau ta slangele.


StandartinėParašytas: 06 Gru 2013, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8172
Miestas:
Rumšiškės
E39R rašė:
Ir dar,kaip čia forumietis Profanas rase "turbinos slegi valdo vakumas, trukus ar isvis nusimovus slangai(mano atvejis) turbina pucia ne i takta su motoru, ko pasekoje atsiranda visoki garsai ir perputimai/ nedaputimai(velgi mano atveju)" ar tai tiesa?nes ta slanga buvo labai sutrukinejus o galu gale vienoj vietoj pusiau trukus tai vakumo isvis nebuvo,bet anksciau kai buvo blogas vakumas,girdedavosi uzminus nuo zemu sukiu(1.5 2.2 rpm diapozone mazdaug,ypac kai i kalna koki vaziuojant) toks labai stiprus cypimas-sviplimas,lyg kazka perpustu ir kazkur oras eitu pro sali,galvojau gal koks IC kiauras,bet isvis vakumo slangai trukus,dingo ir tas garsas,jo nebera,dabar pakeitus slanga nauja,irgi to garso nera.Tai ar gales buti čia vakkume reikalas,kad anksciau gal wastegate del mazo vakuumo nenusileisdavo iki pat apacios todel kaip ir rase profanas,pute ne i tkta ir pan,ir del to atsirasdavo pas mane tas garsas?




Trumpai liaudiskai: vakumas yra, turbinos valdymas nusitraukes zemyn iki dugno turba dirba pilna galia, nera vakumo valdymas kabalioja virsaui turbina praktiskai atjungta gali kazka uzpusti tik prie dideliu sukiu.


StandartinėParašytas: 07 Gru 2013, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.21
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E39 530d 2000 04
530d 2000 metu, pakeiciau turbina, lyg ir normaliai viskas, bet nuo 160 dingsta trauka, turiu omeny atjungia turbo, vaziuoji kaip su kokiu briku... Del ko gali buti taip, del turbo geometrijos, perputinejimo? Nes realiai iki 140 - 150 buna greiti pasigauna gerai, tik 160 ir net per pedala kala kai pajauti kad kazkas dingsta. Laukiu protingu komentaru, beje man kazkas sake, kai pakeiti turbina nuo kitos masinos, tai reikia pareguliuoti ten ja, kad pagal nauja masina dirbtu berods. Bandziau skambint i servisus, tai jie man iskart siulo lupt turbo ir reguliuot pas juos, bet atrodo kad galima butu ir neisemus ten kazka padaryt. Laukiu protingu komentaru, dekui :)


StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 05:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Pranešimai:
40
Miestas:
Leicester
Automobiliai:
Ex:3x blue magic: E38 2,8lpg 96m/E53 3.0lpg 02m./E30 2.0 90m; black bad boy E65 3.0D 03m.
Now: black E38 2.8lpg 98 20" tiesiog vaziavimo malonumui.
Skype:
dr-rip
Sveiki, siek tiek pavogsiu tema, cia daug buvo kalbeta apie turbo vakuuma ir t.t. Klausimas o tas juodas vakuumo rezervuaras kokiu principu jis veikia ta prasme jei sukeitus slangeles vietom(virsu su apacia) yra skirtumas ar nera, itariu kad ten kazkas voztuvas turi buti? Bet niekur nerandu butent to juodo "liliputo" schemos? Dekui uzh atsakymus ir sorry jei kam atrodo kad kvailas klausimas.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.29
Pranešimai:
1118
Automobiliai:
E36 318is sedan
E39 530d "Shadow Line"
RIP rašė:
Sveiki, siek tiek pavogsiu tema, cia daug buvo kalbeta apie turbo vakuuma ir t.t. Klausimas o tas juodas vakuumo rezervuaras kokiu principu jis veikia ta prasme jei sukeitus slangeles vietom(virsu su apacia) yra skirtumas ar nera, itariu kad ten kazkas voztuvas turi buti? Bet niekur nerandu butent to juodo "liliputo" schemos? Dekui uzh atsakymus ir sorry jei kam atrodo kad kvailas klausimas.

va tau schema


Prikabinti failai:
sh.JPG
sh.JPG [ 77.55 KiB | Peržiūrėta 5771 kartus(ų) ]

_________________
Ravers of the Universe...you, keep the spirit alive!
StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 11:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
30
Pranešimai:
400
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
RIP rašė:
Sveiki, siek tiek pavogsiu tema, cia daug buvo kalbeta apie turbo vakuuma ir t.t. Klausimas o tas juodas vakuumo rezervuaras kokiu principu jis veikia ta prasme jei sukeitus slangeles vietom(virsu su apacia) yra skirtumas ar nera, itariu kad ten kazkas voztuvas turi buti? Bet niekur nerandu butent to juodo "liliputo" schemos? Dekui uzh atsakymus ir sorry jei kam atrodo kad kvailas klausimas.

pas mane nuluzes to rezervuaro galiukas kur maunasi slangute, tai servise tiesiai pajunge be jo nu ir veikia normaliai turbina. Kaip sake servise tai sake kad kartais gali blogai suveikti turbina, bet jau metai kaip dirba normaliai.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2014, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
SOAD rašė:
pas mane nuluzes to rezervuaro galiukas kur maunasi slangute, tai servise tiesiai pajunge be jo nu ir veikia normaliai turbina. Kaip sake servise tai sake kad kartais gali blogai suveikti turbina, bet jau metai kaip dirba normaliai.


Variklis labiau nesipurto? Reikalingas šitas daiktas. Nepapraščiau buvo iš šroto nusipirkti už 5 lt?

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery