Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 12:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Lie 2011, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
BiZarTs rašė:
Hi 3.0D E39 99 mehanika. pas mane ir tokia problema nuo 3000rnp/min nudusta masina . degnostikos padarit neina nes neina prie konpo motoro prisijungt ;/ izbandziau ne viena servisa ir ne vienas neprisijungia, neatsako konpas. oro srauto matuokle atjungus taspats . kur dar galetu jieskot slieku ??

tai gal pradek nuo to, kad reikia surast gedima kodel neprisijungia prie DDE, o po to kai prisijungs, tai kazkas bus aiskiau, nes yra nemazai variantu, kodel ji tau netraukia, o speliot galima ilgai


StandartinėParašytas: 20 Lie 2011, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
pabandyk atjungt akuma kokioms 15min,jei ir po to neprisijungs prie dde,ieskot kur kontakto ner,filtrai tikiuosi pakeisti i normalius?


StandartinėParašytas: 20 Lie 2011, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.01
Amžius:
35
Pranešimai:
178
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E39 530D 99m
Skype:
BiZarTs
jo filtrai pakeisti . reiks pamegint atjungt akuma bet nemanau kad tai pades ;/ o kur ir kaip jieskot to dingusio kontakto net neisivaizduoju.

_________________
DYZEL POWER


StandartinėParašytas: 20 Lie 2011, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Yra toks daigtas WDS vadinasi ;inkai forume irgi pateikti kaip iki jo dasikasti. Taip kad susirandi atsiverti ir ziuri. O jei ner sugebejimu ir noro varai masina i servisa palieki sumoki bapkes ir pasiemi sutausyta.


StandartinėParašytas: 24 Lie 2011, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.01
Amžius:
35
Pranešimai:
178
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E39 530D 99m
Skype:
BiZarTs
galima sakyt susitvarkiaqu savo beda . prie filtro buvo paluzus slangute ir lasedavo kuras po truputi. pradejus ziuret idemiau pasirode kad den jau buve kaskas konstruota ir ikistas labai plonas vamzdukas ikisus storesni ir uzklijavus dbr kelia iki 4000 rnp/min reiks susirast toki koks priklauso metalini vamzdeli ir ikist ir turetu viskas iki galo susitvarkyt

_________________
DYZEL POWER


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2013, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
42
Pranešimai:
82
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 525 M57 01'
Skype:
apakes23
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2001
Variklis: 2,5d
Degalai:dyzelis
Problema/klausimas: is vietos smarkiau pajudejus apsipila juodais dumais, be apkrovos gazuojant vietoje nedumina, jauciama nedidelis variklio darbo netoligumas, is leto begejantis svelniai sutrukcioja, seip trauka nesiskundziu begejasi gerai, tik dumu kaip pas ikarusa. Atlikus diagnostika klaidu nemeta,is parametru tai srauto matuokle rode duomenis nepakankamus ir turbina ne iki galo uzpucia, valdiklis turbos pries metus keistas nauju. Kaip manote nuo kurios vietos pirmiau pradeti?

_________________
ex' 92 m BMW 525 E34 M51
ex' 95 m BMW 525 E34 M51
ex' 98 m BMW 528 E39 M52
01 m BMW 525 E39 M57


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2013, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.06.24
Amžius:
37
Pranešimai:
74
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530
Pasikeisk turbinos filtra ir nepilk belarusisko dyzelio.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2013, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
42
Pranešimai:
82
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 525 M57 01'
Skype:
apakes23
GedasT530 rašė:
Pasikeisk turbinos filtra ir nepilk belarusisko dyzelio.

Kuras is degalines, jei kalba eina apie alsuoklio filtra tai jis pakeistas tik skirtumo jokio nepasijaute.

_________________
ex' 92 m BMW 525 E34 M51
ex' 95 m BMW 525 E34 M51
ex' 98 m BMW 528 E39 M52
01 m BMW 525 E39 M57


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2013, 01:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
apakes23 rašė:
Kuras is degalines, jei kalba eina apie alsuoklio filtra tai jis pakeistas tik skirtumo jokio nepasijaute.


turba nepucia tai ir oro srautas bus mazesnis. Ziurek vakumus, pirmoje vietoje uzvestam varikliui ziurek ar turbos vakumas iki dugno nudileidia ar ji vis dar galima nuspausti ilgo atsuktuvo pagalba.


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2013, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.02
Amžius:
40
Pranešimai:
32
Automobiliai:
E34 525TDS 1993
E39 530D 2001
GedasT530 rašė:
Pasikeisk turbinos filtra ir nepilk belarusisko dyzelio.


kiti ji vadina variklio alsuoklio filtras, as kai pasakiau vienoj auto daliu shope kad turbinos filtro reik - juoktis pradejo, sakau e pip rimtai, taijis tipo dyzelistui rimtam paskambino - vieni vadina variklio alsuoklio viltru kiti turbinos filtru


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.11
Pranešimai:
102
Sveiki,senu seniausiai jau esu pajautes,kad trauka nera tokia kokia turi buti.Dariausi cia neseniai diagnostika,tai parode kad mazas vakumas,ir kad oro srauto matuoklis ant laisvu buvo jau ant ribos(tj yra,tiek turi rodyt prie apsuku,uzputimo) ir dar parode kad turbina perpucia.Tai paaiskino taip,kadangi nera vakumo,todel blogai valdosi turbo,ir todel srauto matuoklis rodo per daug.Sake pakeist slangutes vakumo.Tai dabar klausiu patarimo.Ar jas sunku visas pakeisti,ir ar daug maz teisingai diagnozavo man problema?Ar tai gali buti del vakumo viskas?Ir noreciau paklausti ar yyra galimybe,kad vakumo pompai bus galas,o ne del slangu.Gal galima atpazinti kaip nors blogai veikiancia vakumo pompa,gal koki garsa skleidzia?Patarkit nuo ko pradet


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
beemwe rašė:
Sveiki,senu seniausiai jau esu pajautes,kad trauka nera tokia kokia turi buti.Dariausi cia neseniai diagnostika,tai parode kad mazas vakumas,ir kad oro srauto matuoklis ant laisvu buvo jau ant ribos(tj yra,tiek turi rodyt prie apsuku,uzputimo) ir dar parode kad turbina perpucia.Tai paaiskino taip,kadangi nera vakumo,todel blogai valdosi turbo,ir todel srauto matuoklis rodo per daug.Sake pakeist slangutes vakumo.Tai dabar klausiu patarimo.Ar jas sunku visas pakeisti,ir ar daug maz teisingai diagnozavo man problema?Ar tai gali buti del vakumo viskas?Ir noreciau paklausti ar yyra galimybe,kad vakumo pompai bus galas,o ne del slangu.Gal galima atpazinti kaip nors blogai veikiancia vakumo pompa,gal koki garsa skleidzia?Patarkit nuo ko pradet

neturejo ka pasakyt, tai pasake nesamone, jei vakuumo nera, tai kaip ta turbina tau perpus? jei ja valdo vakuumas, kai jo nera, tai ir slegio turbina nesukels, jei neuzstrigus geometrija turbinos


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.11
Pranešimai:
102
Tai gal turima omenyje jej nera vakumo tai ir neuzdaro geometrijos pilnai,na ta prasme,kad ji atsidarius iskart,kaip turi buti prie aukstu apsisukimu,tdl ir perpucia??Bet jej vakumo mazai,tai tada kas gali but,kokie pozymiai?Nes pas mane yra galios duobe mazdaug prie 2.6rpm,prie ju pridusta,poto wel waziuoja


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 18:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.04.11
Pranešimai:
102
Ir beje visgi i ta klausima dar gal zinot kanors.Ar gali but ne zarnose beda,o paciam vakuumo siurblyje,ir kai jis sugenda,gal skleidzia koki garsa?


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2013, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
beemwe rašė:
Tai gal turima omenyje jej nera vakumo tai ir neuzdaro geometrijos pilnai,na ta prasme,kad ji atsidarius iskart,kaip turi buti prie aukstu apsisukimu,tdl ir perpucia??Bet jej vakumo mazai,tai tada kas gali but,kokie pozymiai?Nes pas mane yra galios duobe mazdaug prie 2.6rpm,prie ju pridusta,poto wel waziuoja

skaityk dar karta ka pries tai parasiau, ner vakuumo = ner turbinos slegio


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery