Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 21:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Gru 2009, 13:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
38
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
ne, nebent ji veikia kazkiek ir auto parduodi :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 13 Bir 2011, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.16
Pranešimai:
9
man tokia pati situacija, irgi galvojau kad antrą bėgį įkala, irgi bandžiau manualą jungti ant pirmo bet tas pats, nuvariau į servisa dyzelių kur prie Liepkalnio maximos (Vilnius), palikau paskambino po kelių valandų pasakė kad šlangą kiaura turbos valdymo (atrodo taip sakė), pakeitė ir susitvarkė (bent jau jie taip sako dar tik važiuosiu atsiimti po kelių valandų), kainuos 200 Lt.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2011, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.18
Pranešimai:
46
Automobiliai:
BMW 530D
atjungiau siandien as irgi ta matuokle,tai masina zymiai atsigavo


StandartinėParašytas: 16 Bir 2011, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.16
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E39 3l D - present
Jaguar XJ 6 3.2 l - present
Sveiki visi,
Automobilis: E39 3l. D 99m. automatas.

Daug perskaiciau temu su panasiom bedom, bet kazkaip vienos nuomones nerandu.. (gal jos ir negali buti)

Klausimas/problema: automobilis vedas/vaziuoja be problemu. Problema atsiranda tik nuo ~3t. apsuku.. iki 4.5 variklis nebesisuka (kaip iprastai sukdavosi), toks jausmas kad 10 tonu priekaba kazkas prikabino gale. Problemos paastrejimas smarkiai jauciamas esant karstam orui (tuomet variklis uzia kaip koks V12 ar furos), veikiant termomovai - atšalus atrodo kad normalizuojasi, arba tiesiog nedasuku virs 3t. apsuku. Turbina pucia kaip priklausomai iki 3 t. apsuku - su startu bedu nera. Vaziuojant manualu 2 ar 3 begiu "pjaunant" problema islieka, liaudiskai tariant "nedasuka" iki galo. :evil: :?:

Siurbliai - restauruoti.
Kuras pilamas - tvarkingas.
Tepalai/filtrai - nauji.

Nuo ko pradeti? ziuret toliau ??
P.s. nesiulykite diagnostikos, nes lebai ka parodo, apart perdegusiu lempuciu ir kitu smulkmenu.

ačiū!!!


StandartinėParašytas: 16 Bir 2011, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
39
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
o tai kokie parodymai live data? Gal siurblys magistralinis baiginejasi? OSM bandei atjungti?


StandartinėParašytas: 16 Bir 2011, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.16
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E39 3l D - present
Jaguar XJ 6 3.2 l - present
OSM neatjunginejau, reik nusisukti plasmases, gal kas turit kokia foto kur tiksliai matytusi ta fiške?

ačiū.


StandartinėParašytas: 16 Bir 2011, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
39
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
siaura ilga plastmase iskart uz termomovos. atsuksi tris varztus ir nuimsi, fyske plati ties oro filtru. pamatysi.


StandartinėParašytas: 16 Bir 2011, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
kasTparas rašė:
P.s. nesiulykite diagnostikos, nes lebai ka parodo, apart perdegusiu lempuciu ir kitu smulkmenu.

ačiū!!!


Man idomu kaip tu be diagnostikos siulai diagnozuoti gedima? Kad klaidu nera tai nereiskia kad be diagnostikos tvarkysisi tavo gedimas. Iskokis gero meistro kuris ismano savo darba.


StandartinėParašytas: 16 Bir 2011, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.16
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E39 3l D - present
Jaguar XJ 6 3.2 l - present
Man is tu visu "profesonalu" labiausiai patinka, kad jie visi skirtingai mato problemas :? , o galutiniame rezultate vos ne viska turi padaryti pats, kad viskas butu kokybiska, tvarkingai ir be papildomu salygu. Del to ieskau problemos pats, nes bent jau VLN gali vaziuoti i 4 skirtingus servisus ir vos ne visuose išgirsi is serijos "burtu knyga", tai siurbliai, tai velenai, tai dar kazkas...Darbo principas vadinasi "nezinau, bet speju cia" man tas netinka.

Reziumuojant: turite rekomenduoti gera diagnostika VLN (uz protinga kaina, nes iki krastos kelia zinau) :?: :roll:


StandartinėParašytas: 17 Bir 2011, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
iseitis-ieskokis burejos,jei diagnostika nepasitiki.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2011, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.16
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E39 3l D - present
Jaguar XJ 6 3.2 l - present
patarimai tai ... Juk Lietuviskai rasau, daryta diagnostika, NIEKO nerodo viskas ok.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2011, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
gal ir osm veikia ne taip kaip priklauso. diagnozuoti ja sunku, jei tik ji visai mirusi. ja atjungti nereikia nieko atsukineti, atidarei kapota ir atjungei fiške, pirma po oro isiurimo filtru. ka tau tai duos - nezinau. yra didele tema apie osm, apie 10 psl siai dienai - tai atjungimas visiems skirtingai itakuoja i variklio darba.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 29 Bir 2011, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.16
Pranešimai:
16
Automobiliai:
E39 3l D - present
Jaguar XJ 6 3.2 l - present
Del to OSM, as kazkodel abejoju.. arba viskas bus aisku kai jis numirs pilnai.

Nezinau kodel, bet siandiena sukuriau minti kad reiktu ispjauti katalizatorius visus, nes masina begus virs 300 K tai kaip ir laikas butu jiems, gal visgi cia beda slypi.

Dar vienas sios dienos apstebejimas: kol variklis susilo iki darbines temperaturos (realiai kol perejo melina zona) toks nemalonus vibravimas per visa masina.. Pirma mintis buvo pagalve, ar dar kazkas, bet susilo variklis bedos ner.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2011, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
na yra cia veikeju, issipjove katalizatorius del specifinio garso, o paaiskejo kad reikejo tik skardine apsauga pritvirtinti, ir garsas dingo. tai gali ir ispjauti aisku, bet gal geriau butu normaliu meistru susirasti, kurie ne tik klaidas perskaityt moka.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 20 Lie 2011, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.01
Amžius:
35
Pranešimai:
178
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E39 530D 99m
Skype:
BiZarTs
Hi 3.0D E39 99 mehanika. pas mane ir tokia problema nuo 3000rnp/min nudusta masina . degnostikos padarit neina nes neina prie konpo motoro prisijungt ;/ izbandziau ne viena servisa ir ne vienas neprisijungia, neatsako konpas. oro srauto matuokle atjungus taspats . kur dar galetu jieskot slieku ??

_________________
DYZEL POWER


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 159 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery