Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 16:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Lap 2009, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Amžius:
34
Pranešimai:
131
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 99' Touring, Manual
Skype:
tadabis
Nikas:
Tadas
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 99
Variklis: 530d
Degalai: D

Problema/klausimas: Sveiki, tai va atejo laikas keist priekinius amortizatorius, nes bilda per duobes vaziuojant ir cypauja kartais taip keistai, tai manau amortikam sakes, mano klausimas butu toks: kas dar turi keistis be paciu amortizatoriu ir atraminiu gumu? Gal galit ka parekomenduot kur pirkt kad pigiau butu pagal kainos ir kokybes santyki? Galbut apsimoka pirkti devetus originalius amortizatorius ir deti naujas atramines? Butu idomu suzinoti gal kas mazdaug kainose orentuojasi ir galetu mazdaug pasakyti ka ir kur pirkti ir kiek tai mazdaug kainuos? tik va dar viena dalyka prisiminiau, kame gali but reikalas kad kai masina stovi vietoj o sukant vaira i sonus letai pradeda jaustis toks kaip ir visos masinos virpejimas nedidelis..., bandziau ant asfalto ir ant zvyro, ant zvyro lyg ir maziau tas jaucias... cia irgi del koloneles ? gal ten ja paverzt eitu jei viskas cia del jos kiek esu girdejes? nebent cia irgi del atraminiu su amortikais, net nezinau. ačiū.

_________________
Greitis veža tol - kol neveža greitoji...


Paskutinį kartą redagavo tadabis 19 Lap 2009, 10:12. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 18 Lap 2009, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Amžius:
40
Pranešimai:
494
Automobiliai:
BMW e61 530D 04, 160kw
BMW E39 523 97', plyta (141KW), benzas - tiesiogines dujos
ex BMW E34 525 91' plyta, benzas - tiesiogines dujos
Kainos apie 300 uz vieneta, ir apie 100 atramine. Dauguma sako, kad geri sachs, bet kai pamaciau per tv, kad i lt buvo atgabenta padielka butent sachs firmos (nors ten buvo sankabos), bet... kas gali paneigti, kad amortiku tokiu butu nebuvo atvezta...

_________________
1 masina audi 80, 2 BMW, 3 BMW, 4 BMW ir sekanti bus BMW


StandartinėParašytas: 18 Lap 2009, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Amžius:
40
Pranešimai:
494
Automobiliai:
BMW e61 530D 04, 160kw
BMW E39 523 97', plyta (141KW), benzas - tiesiogines dujos
ex BMW E34 525 91' plyta, benzas - tiesiogines dujos
as tai keiciau tik amortikus, nekeiciau atraminiu. Tik manau dabar vienai atejo laikas. reikes pasikeisti

_________________
1 masina audi 80, 2 BMW, 3 BMW, 4 BMW ir sekanti bus BMW


StandartinėParašytas: 18 Lap 2009, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tu gal pirma pasitikrink vaziuokle, gal jau tavo sarnyrams ragai, o ne amortizatoriams.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2009, 23:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.02
Amžius:
47
Pranešimai:
225
Miestas:
Panevėžys
keiciau dejau monroe nesiskundziu atramines buvo ledines tai nieko daugiau keist nereikejo tik keiciant teisingai sudek kampus nes teko matyt kaip gerai zinomi servisai sudeda amortizatorius atvirksciai t.y sumaiso kairi su desiniu :) gal pusiu neskiria :)


StandartinėParašytas: 18 Lap 2009, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
42
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Kai keičiau amortikus, prie to pačio pasikeičiau visas apsaugines gumas ir dar viršutinę, ir apatinę spyruoklių gumas. Po keletą litų kainuoja krastoj.

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Amžius:
40
Pranešimai:
494
Automobiliai:
BMW e61 530D 04, 160kw
BMW E39 523 97', plyta (141KW), benzas - tiesiogines dujos
ex BMW E34 525 91' plyta, benzas - tiesiogines dujos
Zinai viska keisti jei tik amortizatoriai parejo kazkaip nesinori, o juo labiau kai zinai kainas :) pidisokas, stolnikas ir panasiai, ir kad tos gumeles kainuos po kelis litus net nepagalvoji ir nekeiti bereikalingai :D, o nuejus i parda neklausi ju kainu, nes daug maz atsakymas prasideda nuo 50 :D

_________________
1 masina audi 80, 2 BMW, 3 BMW, 4 BMW ir sekanti bus BMW


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
55
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Šiaip jeigu nori gerų ir ilgaamžišku amortikų(bet brangūs jie) dėk KONI.Gal į keturias mašinas buvau sudėjęs-tai taip ir pardaviau.jeigu(tfu,tfu,tfu)teks keist-tai vėl dėsiu KONI.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 00:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.23
Amžius:
40
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius - Ignalina
Automobiliai:
E39 touring 525 d '02 120Kw
ex. E39 touring 523 98' M52B25
nauji apie 300lt/vnt (nors buvau po 170 lt/vnt radęs, lenkiškus lyg ir)
dėvėti 100-150lt/vnt
dar restauruoti galima

bet pirma važiuoklę pasitikrink, tavo išvardinti simptomai ne visai atitinka amortizatorių "nusibaigimą"
:!: beje, pasinaudok, paieška. yra ši tema tikrai- surasi kas po kiek pirko, gal patars, gal nuolaidą suorganizuos :)


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 00:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.26
Amžius:
40
Pranešimai:
6
Miestas:
Vilnius
Skype:
atsivertes
siaip rekomenduociau ir as pasitikrinti pirmiausiai vaziuokle visa, jei blogi amortizatoriai, ieskaisi ir daugiau 300 nemoki :)

P.S. o del sudejimu ne i tas puses, tai ant amortiku buna parasyta L ir R ir meistriukai susimaiso daznai, kuri raide reiskia kaire, kuri desine. vat tada ir buna linksmybes


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
o kaip laiko restouruoti amortizatoriai?


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.04
Amžius:
34
Pranešimai:
131
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 99' Touring, Manual
Skype:
tadabis
Nikas:
Tadas
Vaziuokle tikrinau 2 kart, viena technikinej, o kita pas Dainiu studentu 77, nieko nerado apart nedidelio laisvumo vairo koloneles, lieka amortizatoriai, nebent nzn kas dar tada galetu but... labiausiai jauciasi letai per didesnes duobes vaziuojant, kartais toks cypimukas dar pasigirsta kai senos lovos ciuzinio spyruokles cypimo...gal dar kokiu patarimu butu kas galetu bildet? O jeigu det devetus amortikus is srotu tai kaip jie laikytu? gal kas esat deje? nes kainos nemazos vaiksto cia vistiek. ačiū.

_________________
Greitis veža tol - kol neveža greitoji...


Paskutinį kartą redagavo tadabis 19 Lap 2009, 00:35. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.23
Amžius:
40
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius - Ignalina
Automobiliai:
E39 touring 525 d '02 120Kw
ex. E39 touring 523 98' M52B25
Linius rašė:
o kaip laiko restouruoti amortizatoriai?


apie restauravimą atsiliepimų girdėjau neblogų. geriausia, aišku, restauruoti originalius.
man buvo pribrendęs amortizatorių keitimas, tai galvojau apie restauravimą - bet mašinos reikia kasdien, tai pirkausi kitus. dabar turiu "pavargusius" atsarginius, tai kai vėl teks keisti, tai bandysiu restauruoti juos.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 00:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Kaune 150lt/vnt restauravimas, bet reikia isimti.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2009, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.23
Amžius:
40
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius - Ignalina
Automobiliai:
E39 touring 525 d '02 120Kw
ex. E39 touring 523 98' M52B25
tadabis rašė:
Vaziuokle tikrinau 2 kart, viena technikinej, o kita pas Dainiu studentu 77, nieko nerado apart nedidelio laisvumo vairo koloneles, lieka amortizatoriai, nebent nzn kas dar tada galetu but... gal dar kokiu patarimu butu kas galetu bildet? O jeigu det devetus amortikus is srotu tai kaip jie laikytu? gal kas esat deje? nes kainos nemazos vaiksto cia vistiek. ačiū.


barškėti gali ir kolonėlė, ir atraminiai-jei visiškai pabyrėję
su amortizatoriais dėvėtais - kaip pasiseks... aš sunkiai radau, po 100 lt/vnt mokėjau - dar prie to pačio ir spyruokles, ir atraminius atidavė - nes žmogus dėjo žeminta pakaba. beje, nuo V motorų (3,5ir 4,4 ) amortizatoriai nelabai tinka- nebent ir atraminius nuo V dėti) :!:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery