Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Geg 2024, 17:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 21:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
34
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1999
Variklis: 3,0d
Degalai: diesel

Problema/klausimas:
Sveiki,
Atsitiko taip, jog letai vaziuojant truputi atsiremiau i issikisusi akmeni (masina zeminta) ir nukirto sita slangute - nr.20

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=en

Atrodo niekas nepasikeite :roll: Gal kas paaiskins, kaip suristos variklio pagalves ir vakumas? Nes ten dar ir kazkoks elektrinis voztuvas yra prie EGR pressure converter kiek maciau.. Aisku as ja pasistengsiu kuo greiciau pakeisti, bet visgi, kaip cia viskas veikia ir ar nieko blogo nenutiks? Diagnostika irgi nerodo jokiu klaidu, susijusiu su situo dalyku..


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tai cia E39 ar E38? :roll:


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
34
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
:oops: Tikiuos moderatoriai nesupyks! :D Na siaip E38, bet skirtumo nera, pas E39 tas pats.. O kadangi cia zmoniu daugiau lankosi, tai cia ir sukuriau :)


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tiksliai nezinau, bet speju, kad su vakuumu tikrinama pagalve ar neplysusi.


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2009, 22:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
34
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
Pas mane kai gesini nusipurto taip negraziai, kai uzvedi irgi.. Tai cia jau bus kazkuriai pagalvei amen? Arba abejom? :lol:


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2009, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
visi dyzeliai susipurto daugiau nei benz, nekalbu apie 2005 ir jaunesnius :) seip jei viena pagalve plysusi tai turetu variklis truputi pasvirti ir gali baladotis uzgesinant, bent jau man taip buvo, kaip pirkau buvo pasvires bet niekas nesigirdejo, pasku igarsas atsirado ir pastebejau kad pagalve suplysus, nauja 300 kainavo pries metus kazkur tanagroi, dazniausiai kiek pazystamas meistriukas sake tai keleivio pusei plysta, o del vakumo man irgi idomu buvo, kaip idejau pagalve tai truputi net peraukstai pakilo ta puse, bet paskui susivienodino, tai gal tas vakumas tam ir skirtas :} arba matuoja ar nera plysusi pagalve

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 23 Sau 2010, 22:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.06.23
Pranešimai:
24
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 530D touring M57 99'
Jo, ir man idomu, nes pradejo uzvedant motoras dundet, net masina sujuda, atrodo kad jo niekas nelaikytu (akimis nemaciau, tik jausmas toks). Tai tipo ir man pagalvem amen?


StandartinėParašytas: 24 Sau 2010, 00:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.18
Amžius:
42
Pranešimai:
340
Miestas:
Kaunas
niekas ten nieko nematuoja..vakumine pagalve veikia tokiu panasiu principu kaip ir ERG,tam tikru laiku ar esant tam tikrom salygom vakumas tas pagalves pritraukia-sukietina liaudiskai sakant....tam kad sumazintu ir pan.visokias vibracijas,variklio amortizacija ir panasius dalykus ka atlieka paduska. Jei tau nukrito slangute,tai tas pats kas kiaura vakumine sistema....vienam E39 buvo irgi nusimovus slangute nuo variklio paduskos,ko rezume neveike ERG,uzmovus ja kur priklauso-pradejo darinetis ERG vostuvas...


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2011, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.19
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 525 TDS
exE39 520i (M52) 97'
O jei čia susiję su EGR vožtuvo vakumu ar gali dėl to nebūti automobilio traukos?


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2011, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.01
Amžius:
35
Pranešimai:
178
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E39 530D 99m
Skype:
BiZarTs
jai vakume yra kur skile tai gali nebepakakt vakumo pritraukt nei pagalvem mei turbinos geometrija pajudint tai gali ir nebut traukos ir kai gazuoji gali motoras bikiek metelintis i sonus nes tos pagalves kai duodi gaza motoras verciasi i viena sona o jos pritraukia . ir motoras islieka stabilei be didesniu vibraciju .

_________________
DYZEL POWER


StandartinėParašytas: 07 Bal 2012, 18:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
DiMoN rašė:
Gal kas paaiskins, kaip suristos variklio pagalves ir vakumas?


vakuumo pagalba reguliuojasi pagalves minkstumas. jei pagalve truks, ar bus nesandarumu pagalves vakuumo sistemoje tai jokiu buud neitakuos kitiems mazgams (egr, stabdziai, turbina). pagalves valdomos per atskyra voztuva.

Управление подушками крепления двигателя, DDE 3.0
В зависимости от режима работы управляемые подушки крепления двигателя могут меняться с "жестких" на "мягкие" и наоборот.
Функционирование
Преобразователь давления соединяет через шланги подушки крепления двигателя с вакуумной магистралью. Когда ЭБУ системы DDE подает команду на включение, преобразователь давления подает разряжение на подушки крепления двигателя, которые становятся "мягкими".
Управление подушками крепления двигателя происходит при:
• скорости < 60 км/ч, а также
• частоте вращения ниже значения, которое зависит от температуры охлаждающей жидкости следующим образом:
ниже -40 °C: 1200 об/мин
от -40 °C до -10 °C: 1200 - 1050 об/мин
выше -10 °C: 1050
Обработка неисправностей
При появлении ошибки в управлении преобразователем давления в ЗУ заносится сообщение о неисправности 50 "Управление подушками крепления двигателя".
Управление подушками крепления двигателя отключается при появлении одной из следующих неисправностей:
• 1D, "Сигнал скорости движения"
• 35, "Датчик температуры охлаждающей жидкости"

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery