Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 21:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 172 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Lie 2014, 12:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.10.11
Amžius:
38
Pranešimai:
76
Miestas:
Ignalina
Automobiliai:
E39 530d 99'
F10 535d 11'
O ar ne tą patį daro chip tuning firmos (aš čia apie naujos osm priprogramavimą)? Tik aišku + dar sukelia KW ir Nm. Ar aš klystu?


SaniLS rašė:
sveiki visi :) galu gale susitvarkiau su sia problema tai nutariau pasidalinti su forumieciais nes kaip matau tema iki galo ir neatsakyta:)

1 sprendimo budas butu toks kad nuvaryti masina i spec bmw servisa ir uz perprogramavima kompiuterio paims 150lt.
2 pazystu zmogu kuris nusipirko originalia diagnostikos bmw yranga uz 1k litu ir pilnai atrakinta ir gali jum perprogramuoti kitaip tariant priristi matuokle dvieju kameru prie kompiuterio uz 50 litu :)

sios bedos sprendimo budo ieskojau du metus. du ilgus metus vazinejau su masina kuri kaip ir cia daugumai esanciu prie mazu apsuku netrauke, kol issiaiskinau kad seniau boshas dedavo ir gamondavo vienos kameros matuokles db tokiu nebegamina, idejus dvieju kameru matuokle reikia kompa perprogramuoti su originalia bmw diagnostika nes kitaip nemato kompas tikslaus oro srauto ir neriebina misinio.

i dvieju kameru matuokle idejau pierburg plunksna kuria pirkau osm.lt perprogramavus rodo reikiama oro srauta, masina trauka pasikeite traukia tikrai lb gerai nebera turbo duobes. nebutinai reikia pirkt bosh matuokle su visu korpusu, jai ps jus dvieju korpusu oro srauto matuokle galite deti ir pierburg plunksna :) jokiu chip tunningu nebereiks :D

jai kam atsibodo bereikala keisti matuokles ir nervuotis del dydeles turbo duobes kreipkites i pm patarsiu visais klausimais


StandartinėParašytas: 08 Lie 2014, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Critical rašė:
O ar ne tą patį daro chip tuning firmos (aš čia apie naujos osm priprogramavimą)? Tik aišku + dar sukelia KW ir Nm. Ar aš klystu?

Kai neturesi ka veikti TIS'a paskaityk http://tis.bmwcats.com/doc1068164/
ir cia http://vimota.lt/index.php?page=automobiliu-chipavimas


StandartinėParašytas: 13 Lie 2014, 15:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.13
Pranešimai:
3
Automobiliai:
BMW 523i E39
sveiki norejau paklausti. turiu bmw 523i vaziuojan uzsigazuoja apsukos pakyla kaskiek laiko pabuna aukstos po to vel normalizuojasi. ir norint prasukti ratus kaskas dusina varikli visai neleidzia susikasti, nors anti praslydimas yra isjunktas. padekit kas susidurete su sia situacija.?


StandartinėParašytas: 13 Lie 2014, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
bmw 523i audrius rašė:
sveiki norejau paklausti. turiu bmw 523i vaziuojan uzsigazuoja apsukos pakyla kaskiek laiko pabuna aukstos po to vel normalizuojasi. ir norint prasukti ratus kaskas dusina varikli visai neleidzia susikasti, nors anti praslydimas yra isjunktas. padekit kas susidurete su sia situacija.?

Del apsuku tai gal LEV arba kur pasalini ora traukia. Nuo to ir pradeciau.


StandartinėParašytas: 13 Lie 2014, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.01
Pranešimai:
4
Automobiliai:
E39 525TdsA, E39 525Tds, E39 528i.
Nežinau kaip Lt apibūdinti tiksliai, bet pamėginsiu, greičiausiai laisvų apsukų matuoklė, sklendė neužsidaro. Patikrinciau slangute arba išvalyciau sklende kur stovi oro paėmimo kolektoriuj. Sorry jai gerai neapibudinau. Man tai buvo su E46 2.2l.


StandartinėParašytas: 14 Lie 2014, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.03
Pranešimai:
228
Automobiliai:
E39 528 E28 525tds
GytisTDS rašė:
Nežinau kaip Lt apibūdinti tiksliai, bet pamėginsiu, greičiausiai laisvų apsukų matuoklė, sklendė neužsidaro. Patikrinciau slangute arba išvalyciau sklende kur stovi oro paėmimo kolektoriuj. Sorry jai gerai neapibudinau. Man tai buvo su E46 2.2l.

LEV- laisvos eigos voztuvas. Apie tapati ir rasiau.


StandartinėParašytas: 17 Lie 2014, 10:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.27
Amžius:
35
Pranešimai:
281
Automobiliai:
Ex E39 530d
Now E87 116i
Automobilio, apie kuri norite paklausti - E39
Pagaminimo metai: 2000-03
Variklis: 530d automatas

Maniškiam E39 man atrodo irgi trūksta traukos, atjungus OSM jokio juntamo traukos pagerėjimo/pablogėjimo nėra, kuro sąnaudos rodos irgi tokios pat. Kur dar ieškot sliekų? Norin nuimt interkulerį reikia nuiminėt buferį ar galima iš duobės nuimt?

_________________
BMW - Боевая Машина Bермахта


StandartinėParašytas: 17 Lie 2014, 11:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Mantedz rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti - E39
Pagaminimo metai: 2000-03
Variklis: 530d automatas

Maniškiam E39 man atrodo irgi trūksta traukos, atjungus OSM jokio juntamo traukos pagerėjimo/pablogėjimo nėra, kuro sąnaudos rodos irgi tokios pat. Kur dar ieškot sliekų? Norin nuimt interkulerį reikia nuiminėt buferį ar galima iš duobės nuimt?


Galima išvis be duobės jį nuimti-patogiai įtaisytas. Pasidaryk live diagnostiką.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 17 Lie 2014, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.28
Pranešimai:
63
Automobiliai:
E36 coupe, e39d
E39 525d 2003m. automatas. Ta pati bėda. Netraukia, o tik pasiekus 2 tukst. apsuku soka i prieki, atjungus matuokle niekas nesikeicia. Taip pat meta 261 atmospheric pressure sensor (integrated in ECU) klaida
INPA rodo:
Prikabintas failas:
10524751_769602683063013_617533717_n.jpg
10524751_769602683063013_617533717_n.jpg [ 51.73 KiB | Peržiūrėta 9320 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
10536738_769602699729678_1742082125_n.jpg
10536738_769602699729678_1742082125_n.jpg [ 52.26 KiB | Peržiūrėta 9320 kartus(ų) ]

Prikabintas failas:
10524755_769602693063012_856198269_n.jpg
10524755_769602693063012_856198269_n.jpg [ 52.32 KiB | Peržiūrėta 9320 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo SimasBMW 17 Lie 2014, 20:58. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Lie 2014, 19:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.16
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E39 530
Sveiki, turiu bmw 530d yra toke problema, masina netraukia iki 2,5k apsuku poto siek tiek pradeda begetis, kol yra saltas variklis trauka yra geresne, katik pakeiciau oro srauto matuokle i nauja bosch bet niekas nepadejo, gal zinot kas galetu dar?


StandartinėParašytas: 24 Lie 2014, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
evaldukas931 rašė:
Sveiki, turiu bmw 530d yra toke problema, masina netraukia iki 2,5k apsuku poto siek tiek pradeda begetis, kol yra saltas variklis trauka yra geresne, katik pakeiciau oro srauto matuokle i nauja bosch bet niekas nepadejo, gal zinot kas galetu dar?


Diagnostika

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 24 Lie 2014, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.07.16
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E39 530
diagnostika padaryta dabar rodo kad turbina atsijungia kai variklis pasyla jauciasi zymiai sumazejusi trauka


StandartinėParašytas: 24 Lie 2014, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.09
Pranešimai:
72
Miestas:
Garliava/Kaunas
Automobiliai:
BMWE39 525TDS
Rover620SDi
Galiu viena tokia apytiksle istorija pasakyti kad 3L varikliui vienam zmogeliui buvo uzspausta vakumine slangute Jis pakeite ir buvo laimingas nauju zveriuku :)

Cia tik seip gal kas apsiziures ir ras beda.


StandartinėParašytas: 16 Spa 2014, 04:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.07.15
Amžius:
36
Pranešimai:
13
Miestas:
Kdn
Automobiliai:
E61 530D M57N '04
ex E39 530D M57D30 '99
Skype:
fatalas
viewtopic.php?f=29&t=114320


StandartinėParašytas: 20 Kov 2015, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.05
Pranešimai:
204
Automobiliai:
E39 530 2001 11
Pas mane buvo identiska situacija pries kelias dienas - visiskai netraukia, apsipila dumais, o pasilus varikliui viskas dar pablogeja. Beda vakuumo zarnele tarp turbo ir turbo vakuumo valdymo. Nors atjungus oro srauta pradedavo traukti... Gerai, kad neismeciau pinigu ir nenusipirkau naujo oro srauto..


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 172 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery