Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Rgs 2019, 14:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 211 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Bir 2019, 13:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8172
Miestas:
Rumšiškės
Aš kiek susidūręs su tais purkštukų remontuotojais tai realiai pats kol nepasitikrini savo salygim tai jie nieko ten nepadaro nors ir testsuoja ten po penkis kartus. Kas labiausiai užknisa tokioj situacijoje man kaip meistrui yra v padlu sumokėt o vat purkštukų remontuotojams tai jau [CENZŪRA] galima kad ir penkis kart už ora. Matau paskutiniu metu pabai populiarūs skelbimai senu purkštuku ale su patikra :)) nulis sveikų ta patikra taip pat kaip ir privargsta sliekų subinėj beieškant problemu ten kur jų nėra po tokiu purkštukų remontutotoju kurie liepia ieškot bėdos variklyje. Smirda kuru, dumina, didelės sanaudos, tai 98% purkštukų problema tik nieks nenori to pripažinti ieško bėdu kitur su vargu :)


StandartinėParašytas: 27 Bir 2019, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.08
Pranešimai:
11
Automobiliai:
Ex - E34 tds
E39 525d M57 2002
sveiki, auto E39 525d M57. Yra problemele, paspaudus gaza iki dugno, kazkur po 3000rpm pradeda stipriai mesti juoda duma. Reiskia daug kuro arba mazai oro. Pradejau nuo turbinos. Turbina pucia tiek kiek praso, apie 2200 hPa. Padariau isvada kad oro pakanka. Butu kur skyle, tai turbut reikalaujamo slegio turbina neisspaustu..? Reiskia per daug kuro..lupam purstukus, vezam ant stendo...isvada, tik vienas purstukas pila i "abratke" i cilindrus visi pila gerai. Del purstuku taip dumint negali.. Meistriukas galvoja kad galbut chipuotas variklis. Galvojau kad kai chipuoja tai sukelia turbinos slegi ir dameta kuro. Pagal meistriuka tipo buna kad dameta tik kuro.. Kas zino kaip galima surasti ir kur paziureti ar variklis cipuotas? Yra INPA, BMW scanner. ačiū


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 09:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
165
stock boost yta 2220 prie 3000rpm, o tie kas nezino ka daro tai tar ir pailgina forsu atidarymo laika, butent del to ir vercia duma, ar chipuota glima patikrinti lengvai ;)


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 14:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.08
Pranešimai:
11
Automobiliai:
Ex - E34 tds
E39 525d M57 2002
siandien pavazinejau siek tiek su inpa. Zodziu, trecia pavara, nuo 1500rpm , pedala i dugna.. praso 2430mbar o gauna kazkur 2480 mbar... tai cia chipas gaunasi? stock kaip tu minejai 2220mbar. kaip dar patikrinti ar chipuota, sakai lengvai, gal dar pasakysi kaip? ;) ačiū


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1222
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
o tai prieštai buvo 2200 dabar 2430, reiktų apsipręsti.


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 17:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
165
"o gauna kazkur 2480 mbar" seneliu MAP sensorius matuoja tik 2500 mbar, ta paklaida 20 mbar tik del temperaturu ir sensoriaus kontaktu, o daugiau uzpucia tik del idiotisko forsu atidarymo laiko ;)


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.08
Pranešimai:
11
Automobiliai:
Ex - E34 tds
E39 525d M57 2002
taip, ir buvo pries tai 2400, as tik isiminiau, kad prasomas kiekis sutampa su faktiniu. Todel ir pagalvajau apie purstukus. Apie chip'a net negalvojau tada.. Tai kokie dar pozymiai cipuoto variklio?

Gintarai, del tos nedideles paklaidos as nesiparinu..man daugiau rupi bendras vaizdas. tai 2400-2500mbar cia chip'as?
o "idiotiskas forsu atidarymo laikas" cia koks, koks turi buti? cia Main-injection inpoj? Pre-injektion neprieko? ačiū


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 18:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
165
nu gali nesiparinti :) bet stock 2220 mbar, o pas tave praso 2430 mbar = 210 mbar skirtumas softe, o realiai dar daugiau, bet sensorius daugiau nei 2500 mbar nematuoja, todel kiek realiai tai xz, garantuotai viskas del forsu atidarymo laiko, dumai, forsu barskejimas, variklio kaitimas taip pat ;)


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 18:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.08
Pranešimai:
11
Automobiliai:
Ex - E34 tds
E39 525d M57 2002
Forsu atidarymo laikas...tai kazkas pailgino ta laika softe? Ar cia ivyko savaime del kazkokiu priezasciu?manai reiketu kreiptis pas specus del tokio uzputimo? Kaip suprantu cia tipo kreivas chipas?


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.08
Pranešimai:
11
Automobiliai:
Ex - E34 tds
E39 525d M57 2002
truputi pasidomejau, boost'as 2480mbar, cia faktiskas maksimali reiksme kuri gali parodyti senas MAP daviklis. Realiai faktinis boost'as gali buti didesnis.. O tokiu atveju neturetu kabeti klaida apie perputima..(praso gi tik 2430mbar)? Kitapus, kiek bebutu oro, kuro uztenka, ar net perteklius, kadangi yra juodi dumai.. As teisus,ar klystu? ačiū


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
165
betkokia klaida galima isjungti programoje, max boost limitus ir galima pastumti kiek tik nori, kad kuro per daug tai ir arkliui aisku ir jo per daug todel, kad forsu atidarymo laikaas xz kiek padidints


StandartinėParašytas: 28 Bir 2019, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.08
Pranešimai:
11
Automobiliai:
Ex - E34 tds
E39 525d M57 2002
supratau tave...turbut su inpa as negaliu paziureti forsu atidarymo laika,kad suprasti ant kiek jis padidintas ir ant kiek jis kritiskai didelis?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2019, 10:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
43
Pranešimai:
8172
Miestas:
Rumšiškės
Rašyk stokinę progarma ir gilinkis toliau.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2019, 18:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.08
Pranešimai:
11
Automobiliai:
Ex - E34 tds
E39 525d M57 2002
Stokines programos neturiu, pats irasyti nemoku.. Reikes kazkam moketi.. Ko labai nesinori. Kad tiksliai zinoti jog chipas labai kreivas, tada jo.. Tai tipo chipuotos dumyt visai neturi? Jeigu ramiai ekspuototi auto (kaip as darau) tai kaip ir jokio diskomforto, jokiu dumu nera. As galvojau kad tai gedimas, kadangi cia chipas, reikalas siek tiek keiciasi. Tesiog kila klausimas, ar tikrai reikia rasyt stokine programa..?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2019, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
3990
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
Pats nemoki, mokėt nenori. Išsantykiausi visiem smegenis ir manai padarys per forumą? Nu baik


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 211 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery