Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 12:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Bir 2015, 20:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.06
Pranešimai:
12
Automobiliai:
2001 530D
530 E39 2001
Sveiki, perskaiciau tema bet atsakymo neradau ...
Man buvo taip kaip ir daugumai - bevaziuojant uzgeso masina ir skydelyje parode klaida -
EINSPRITZANLAGE. Pasikeiciau siurbliuka bake (angliukai buvo sudile, inkaro kontaktai taippat) Po remonto, ijungus degima vistiek meta ta pacia klaida, nors siurbliukas tikrai dirba ir atvaro kura iki kuro filtro, bet masina nesikuria. Taigi, ar reikia jungtis kompa kad istrinti klaida, ir tada kursis? Kokiu dar minciu butu? ačiū.


StandartinėParašytas: 19 Bir 2015, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
34
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
Dimis001 rašė:
530 E39 2001
Sveiki, perskaiciau tema bet atsakymo neradau ...
Man buvo taip kaip ir daugumai - bevaziuojant uzgeso masina ir skydelyje parode klaida -
EINSPRITZANLAGE. Pasikeiciau siurbliuka bake (angliukai buvo sudile, inkaro kontaktai taippat) Po remonto, ijungus degima vistiek meta ta pacia klaida, nors siurbliukas tikrai dirba ir atvaro kura iki kuro filtro, bet masina nesikuria. Taigi, ar reikia jungtis kompa kad istrinti klaida, ir tada kursis? Kokiu dar minciu butu? ačiū.

Tai gal siurbliukas po sedyne kaltas, as gal menesi vazinejau visiskai isemes siurbliuka bake, be jo tik truputi sunkiau vedasi.


StandartinėParašytas: 19 Bir 2015, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.06
Pranešimai:
12
Automobiliai:
2001 530D
SOAD rašė:
Tai gal siurbliukas po sedyne kaltas, as gal menesi vazinejau visiskai isemes siurbliuka bake, be jo tik truputi sunkiau vedasi.


Turi omenyje siurbliuka po vairuotojo sedyne? Jeigu jis neveiktu tai davarytu kura iki filtro? Nes degima ijungus ir numovus slangute prie filtro srove varo gera. :?


StandartinėParašytas: 19 Bir 2015, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
Dimis001 rašė:

Turi omenyje siurbliuka po vairuotojo sedyne? Jeigu jis neveiktu tai davarytu kura iki filtro? Nes degima ijungus ir numovus slangute prie filtro srove varo gera. :?

burk toliau iš kavos tirščių be diagnostikos.


StandartinėParašytas: 20 Bir 2015, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.06
Pranešimai:
12
Automobiliai:
2001 530D
Taigi, mano problema del nesikurimo isspresta, buvo kaltas ne siurbliukas bake, nors ir jis jau buvo neveikiantis tikriausiai. Buvo issilyde nuo variklio ir uztrumpine laidai einantys pro OSM apacia i detale Nr 1. PRESSURE CONVERTER

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP81-EUR-11-2001-E39-BMW-530d&diagId=11_2337


StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 20:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.15
Pranešimai:
532
Sveiki, patarkit kurį variantą pasirinkti:

http://www.automobiliudalys24.lt/964976-pierburg

http://www.automobiliudalys24.lt/1736341-vdo


StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.29
Pranešimai:
1118
Automobiliai:
E36 318is sedan
E39 530d "Shadow Line"
1 ir 2 variantas geras

_________________
Ravers of the Universe...you, keep the spirit alive!


StandartinėParašytas: 29 Bir 2015, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.15
Pranešimai:
532
Šioje temoje Einoras yra sakęs, kad pierburg įsidėjus išvis galima pamiršti apie jį, bet taipogi, jog VDO eina gamykliniai. Tai neapsisprendžiu kurį imti.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2015, 09:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
pigesnį.


StandartinėParašytas: 01 Lie 2015, 00:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.07.31
Amžius:
34
Pranešimai:
405
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E36 2.0 110kw
BMW E39 530d 135 kw
BMW E61 535d 248KW
pieburg restauravau pas borisa(vilnius) 200lt kainavo kolektorius, angliukus pats sudejau naujus, atlaike gal 6 menesius ir apsilyde apvejos. nusipirkau is autoaibes pati pigiausia(40euru) ir jau apie 6 menesius veikia, kai suges pranesiu.


StandartinėParašytas: 06 Lie 2015, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.20
Pranešimai:
2
Automobiliai:
E39 530d 2002
Sveiki, kalbant apie magistralinį siurbliuką (po vairuotojo sėdyne), tai žiemą mano originalus pierburg pradėjo grybaut, trūkčiojo ir t.t, nusipirkau už 270lt lenkišką naują - 3 mėn neatvažinėjau ir tas sugedo, atidaviau į garantinį - grąžino pinigus, o tuomet jau buvau nusipirkęs šrote irgi lenkišką už 20 eur, važinėju su juo iki šiol.
Bėda tame, kad nemanau, kad tas iš šroto man ilgai tarnaus, tad noriu restauruot savo org. pierburgą.. šiandien pajungiau jį prie akumo, veikia, bet vangiai čiurškia dyzelį, (nors žiemą jis išvis miręs buvo) tada įmečiau jį į benzą, pradėjo varinėt po biškį, po biškį... ir jau lyg ir normali visai čiurkšlė atsirado :D ir man įdomu ar įmanoma, kad jis tokiu budu pasitaisė?


StandartinėParašytas: 07 Lie 2015, 11:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Deniukas rašė:
Sveiki, kalbant apie magistralinį siurbliuką (po vairuotojo sėdyne), tai žiemą mano originalus pierburg pradėjo grybaut, trūkčiojo ir t.t, nusipirkau už 270lt lenkišką naują - 3 mėn neatvažinėjau ir tas sugedo, atidaviau į garantinį - grąžino pinigus, o tuomet jau buvau nusipirkęs šrote irgi lenkišką už 20 eur, važinėju su juo iki šiol.
Bėda tame, kad nemanau, kad tas iš šroto man ilgai tarnaus, tad noriu restauruot savo org. pierburgą.. šiandien pajungiau jį prie akumo, veikia, bet vangiai čiurškia dyzelį, (nors žiemą jis išvis miręs buvo) tada įmečiau jį į benzą, pradėjo varinėt po biškį, po biškį... ir jau lyg ir normali visai čiurkšlė atsirado :D ir man įdomu ar įmanoma, kad jis tokiu budu pasitaisė?


Nepasitaisė.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 07 Lie 2015, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Det naujus tuos sirblius ir taskas. Norit vargt niurkytis su ju problemom tada restauruokit ar siaip lenkiskus deliokit.


StandartinėParašytas: 07 Lie 2015, 13:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.15
Pranešimai:
532
Arunas B rašė:
Det naujus tuos sirblius ir taskas. Norit vargt niurkytis su ju problemom tada restauruokit ar siaip lenkiskus deliokit.


Kokia firma gera? Kad nepavestu po 3-6men


StandartinėParašytas: 07 Lie 2015, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Gentle rašė:

Kokia firma gera? Kad nepavestu po 3-6men



Pierburg

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery