Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 23:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Sau 2015, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
grgs rašė:
tada kam tas siurbliukas desinej bako pusei? jai neperpumpuoja i kaire?

kam tau kaire puse, jei paemimas is desines? perskaicius tema nesuprantu kaip dar kitiems klausimai kila.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 30 Sau 2015, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.18
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E39 530d '02
o tai tipo normalu kad kairiam rodo 0 o kitam 10-20?


StandartinėParašytas: 30 Sau 2015, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
grgs rašė:
o tai tipo normalu kad kairiam rodo 0 o kitam 10-20?


Taip, tai yra normalu

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 15 Bir 2015, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.06
Pranešimai:
32
Automobiliai:
ex: E46 320d M47 '01
E39 525d M57 '03.
E61 525d M57 '06.
E60 530d M57 '05.
now: E65 730d M57 '05.
Sveiki, kiek aš čia tų temų skaičiau vistiek pilnai nesupratau veikimo principo kuro bako siublio (siurbliu). Kalbant apie E39 2.5d (common rail) tai yra kaip ir keturi siurbliai, pagrindinis, magistralinis, tada reaktyvinis (mechaninis) ir elektrinis, taip supratau, kad kurą iš kairės (vairuotojo) pusės į dešinę permpompuoja tas reaktyvinis siurbliukas, o dešinėje (keleivio) pusėje esantis elektrinis siurblys ima kurą tik iš savo pusės ir tiekia link magistralinio (po vairuotojo sėdyne), ar teisingai supratau ?


StandartinėParašytas: 15 Bir 2015, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
taip, teisingai. tik dar tas elektrinis pucia kura pro reaktivini. neveiks elektrinis keleivio puseje, nebus ir perpumpavimo is kaires i desine.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 15 Bir 2015, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.06
Pranešimai:
32
Automobiliai:
ex: E46 320d M47 '01
E39 525d M57 '03.
E61 525d M57 '06.
E60 530d M57 '05.
now: E65 730d M57 '05.
Pas mane trūkčioja biškį kai lieka mažiau 15l bake, tai kaip supratau reikia keist ta elektrinį siurbliuką bake, bet tai kaip tada gaunasi pas mane dabar dirba, tipo ima kurą iš bako tik magistralinis ir jis ima tik iš dešinės pusės (keleivio), bet kodėl trūkčiojimas yra, juk toj dešinėj pusėj visad būna kuro, ar tas mano mažiau 15l kažkaip stovi kairėj pusėj, o dešinė tampa tuščia ? blm painu čia man :D


StandartinėParašytas: 15 Bir 2015, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
atidaryk baka ir paziurek, kas ten dedasi. 10-15 minuciu reikalas sedyne pakelti, dangti atsukti. kitaip matau cia diskusija be galo bus.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 15 Bir 2015, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Laimis128 rašė:
Pas mane trūkčioja biškį kai lieka mažiau 15l bake, tai kaip supratau reikia keist ta elektrinį siurbliuką bake, bet tai kaip tada gaunasi pas mane dabar dirba, tipo ima kurą iš bako tik magistralinis ir jis ima tik iš dešinės pusės (keleivio), bet kodėl trūkčiojimas yra, juk toj dešinėj pusėj visad būna kuro, ar tas mano mažiau 15l kažkaip stovi kairėj pusėj, o dešinė tampa tuščia ? blm painu čia man :D


Keisk siurbli bake ir netersk forumo. Nepritaupysi cia. Tik dek VDO siurbli, nes jeigu Ping-Pong isidesi po menesio vel keisi.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 15 Bir 2015, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.15
Pranešimai:
532
Einoras R. rašė:

Keisk siurbli bake ir netersk forumo. Nepritaupysi cia. Tik dek VDO siurbli, nes jeigu Ping-Pong isidesi po menesio vel keisi.


O kas yra VDO? T.y. kodel jie geresni uz kitus?


StandartinėParašytas: 15 Bir 2015, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Gentle rašė:

O kas yra VDO? T.y. kodel jie geresni uz kitus?


http://www.vdo.com/generator/www/com/en ... me_en.html

Geresni tuo, kad vieninteliai po kelių mėnesių neilšlekia vėl (patikrinta praktiškai, daugelio žmonių ir savo nuosava patirtimi).

Originalus siurblys taip pat VDO gamintojo, tik kad Krastoje parduodamas kartu su kuro surinkimo mazgu (laikikliu, žarnelėmis-todėl kainuoja kažkas apie 400 eur), šiaip VDO siurblį be laikiklio paimsi už 75 Eur kažkur. Isimeti ir pamiršti. Geriausia pasikeisk ir magistralinį kartu, tik vėl nedėk pingo, nes triukšmauja baisiai ir sudega pačiu netinkamiausiu momentu. Pierburgas kažką apie 150 Eur kainuoja, bet įsimeti ir nebelendi daugiau į šią vietą. Pamatysi kaip su geru slėgiu mašina kursis iš pusės apsisukimo.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 15 Bir 2015, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.05.15
Pranešimai:
532
Einoras R. rašė:

http://www.vdo.com/generator/www/com/en ... me_en.html

Geresni tuo, kad vieninteliai po kelių mėnesių neilšlekia vėl (patikrinta praktiškai, daugelio žmonių ir savo nuosava patirtimi).

Originalus siurblys taip pat VDO gamintojo, tik kad Krastoje parduodamas kartu su kuro surinkimo mazgu (laikikliu, žarnelėmis-todėl kainuoja kažkas apie 400 eur), šiaip VDO siurblį be laikiklio paimsi už 75 Eur kažkur. Isimeti ir pamiršti. Geriausia pasikeisk ir magistralinį kartu, tik vėl nedėk pingo, nes triukšmauja baisiai ir sudega pačiu netinkamiausiu momentu. Pierburgas kažką apie 150 Eur kainuoja, bet įsimeti ir nebelendi daugiau į šią vietą. Pamatysi kaip su geru slėgiu mašina kursis iš pusės apsisukimo.


ačiū uz informacija.
Kiek ziurejau, tai niekur nemaciau VDO siurblio uz 75 eu (kalbam apie benzini)


StandartinėParašytas: 17 Bir 2015, 01:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.06
Pranešimai:
32
Automobiliai:
ex: E46 320d M47 '01
E39 525d M57 '03.
E61 525d M57 '06.
E60 530d M57 '05.
now: E65 730d M57 '05.
Nu va pasitikrinau ta siurbliuką bake, pasirodo dirba jis normaliai, tai ką man vistiek naują pirkt ? :D


StandartinėParašytas: 17 Bir 2015, 07:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8028
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
kas tas normaliai? nuimk slanga is vairuotojo puses, paziurek kiek ten "normaliai" kuro paduoda.
tas pats per ta pati ......

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 17 Bir 2015, 08:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Laimis128 rašė:
Nu va pasitikrinau ta siurbliuką bake, pasirodo dirba jis normaliai, tai ką man vistiek naują pirkt ? :D


Kaip tu ji pasitikrinai?

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Bir 2015, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
48
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Laimis128 rašė:
Nu va pasitikrinau ta siurbliuką bake, pasirodo dirba jis normaliai, tai ką man vistiek naują pirkt ? :D

buna kad dirban ir zyzia normaliai o saliarkos nepumpuoja nes sparneliai visi nubirije kurie randasi riurbliuke juos galiama pasiziuret per apatine dali kur uzsimauna filtriukas

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 210 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery