Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 22:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Gru 2012, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.03.30
Amžius:
42
Pranešimai:
86
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 730 (E38)ex,BMW 525 (E39)ex,BMW 530D (E39)
Mano tds 1999m irgi trukciojo, tai oro srauto matuokle pakeiciau ir baiges bedos :wink:


StandartinėParašytas: 13 Gru 2012, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.29
Pranešimai:
1118
Automobiliai:
E36 318is sedan
E39 530d "Shadow Line"
dzakazas rašė:
sveiki visi
turbut jau daug kartu kalbeta apie sia problema .bet neradau niekur naudingos informacijos

vaziuojant jungiant is pirmos i antra (zinoma tai buna sankryzose) uzgesta arba uzdusta ir nebepriima gazo ,kartais variklis dreba , kartais sunkiau kuriasi , meta klaida :
01 delivery-controller control deviation
kam tai yra buve kas buvo sugede /dekui #-o #-o

per mazas spaudimas kuro sistemoje. Ziurek, kas regulioja kuro spaudima. Ieskok, ten gedimo.

_________________
Ravers of the Universe...you, keep the spirit alive!


StandartinėParašytas: 14 Gru 2012, 00:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Amžius:
35
Pranešimai:
28
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E39 Touring 525tds
Skype:
dzakazas
sutvarkyta :)
parejusi elektrine siurblio dalis pramustos apvijos vidui:) kainavo 550lt ;0) klaipeda silutes plentas salia Banginio pas Aleksandra kam reix kreipkites greitai ir kokybiskai:)

_________________
Kompanija "Opel" davė savo klientams vienerių metų kėbulo antikorozinę garantiją... ir dėl to bankrutavo...


StandartinėParašytas: 25 Lap 2015, 00:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.27
Pranešimai:
11
Automobiliai:
E46 330d M57
tai ar rado kas nors priezastis del ko 525d salta trukcioja palengva?
pas mane tas pats atvejis, 2001m 525d - kol syla variklis iki darbines temperaturos vaziuojant tolygiai 1700 - 2000 apsuku jauciamas lengvas trukciojimas. jausmas toks kad ne pakankamai variklis gauna kuro. Paspaudus gaza siek tiek stipriau traukia be jokiu trukciojimu. I gaza reaguoja, kuriasi ir silta ir salta, ant laisvu - dirba tolygiai. Filtrai visi pakeisti pries menesi laiko. nenoriu laukt kol dar blogiau prades darytis, idomu kur pradet slieku ieskot


StandartinėParašytas: 25 Lap 2015, 01:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.11.21
Pranešimai:
6
Automobiliai:
acura TSX 06.
Manau nesulauksi atsakymo is jo:)paziurek kelintais metais paskutynis komentaras,as zmogus gal net nebesilanko forume.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2015, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.30
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E39 525d '02
Va butu labai gerai jei kas zinantis pakomentuotu sita beda.Mano BMW irgi ji kankina,antru treciu begiu palengva spaudziant gaza purtosi,stipriau paspaudus vaziuoja sklandziai. Vedasi gerai ir siltas ir saltas,traukia gerai. As kaip suprantu cia bus kazkas su kuro padavimu,nes buvau pakeites kuro filtra ir si beda buvo pradingus kokiai savaitei... :D jeigu butu purkstukai sunkiai vestus,jei siurblys irgi sunkiai vestus? tai kas cia gali but? nes matau daugkas su sita problema susidures bet niekas nezino kas cia :D


StandartinėParašytas: 23 Gru 2015, 16:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.12.07
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E39
Sveiki, kad nekurt naujos temos noriu paklaust, gal kas nusimanot kodel uzvedant salta masina ji uzsiveda greitai, o pavazinejus kai motoras susyla iki darbines temperaturos vel uzvedant reikia bruzint trigubai ilgiau negu salta ? :) 2001m 525d 120kw


StandartinėParašytas: 21 Sau 2016, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.10
Amžius:
38
Pranešimai:
17
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525 TD 93'
E39 525 d 00'
E53 X5 d 05'
Sveiki, jei kas nors šioje temoje lankosi, gal galėtumėt padėti rast bėdą.

E39, 2,5 d greitėjant (bet kokiu bėgiu) tarp 1500 ir 2000 rpm trauka kinta (tai stiprėja, tai mažėja). Paspaudus pedalą iki dugno jauti, kaip kylant apsukoms masina tolygiai tamposi.
Gal yra minčių?
Dėkui.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2016, 04:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.09.01
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E46
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E39] 530d
Pagaminimo metai:2000
Variklis:3l
Degalai:dyzelinas

sveiki , turiu panašia problema i posto autoriaus. Šalta užkurus padirba truputi ir pradeda purtytis varyklis. ant spidometro užsidega pakaitinimo žvakių indikatorius. ir pradeda labai duminti ir kvapas nesudeginto kuro. purkštukai geri, tikrino servise Panevėžyje. Kompiuterinė diagnostika parodė kad 3 cilindre atsiranda per daug kuro. Varikliui užšilus iki darbinės temperaturos išmeta tapačia klaida kai apsukas užkeliamos nuo 3000. Ačiū už atsakymą.


StandartinėParašytas: 25 Sau 2016, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.05
Pranešimai:
577
Automobiliai:
'01 E39 525d
'96 E36 320i-328i
'93 E34 V8
[Ex]'95 E34 520i
[Ex]'89 E34 525i
Sveiki. Problema ne purtymosi, bet vistiek į šalto variklio temą.
E39 525d 120kW. Tik užvedus šaltą po nakties ar ilgesnio stovėjimo ir iškart važiuojant, spaudžiant gazą visiškai netraukia, toks vaizdas, kad ribojamas kuras iki kol nepašyla ~20 laipsnių. Normalu čia?


StandartinėParašytas: 25 Sau 2016, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
nelabai normalu


StandartinėParašytas: 29 Sau 2016, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.01.25
Pranešimai:
3
Automobiliai:
E39 525 01
Labas . Nua s cia is savo patirties pridursiu. Pas mane taip pat patrukcioja tarp 1500-1700apsuku. Padidejusios kuro sanaudos<trauka kaip ir ok. Pasikeiciau visus filtrus,saparatoriaus irgi. Praziurejau visas slangas kuro,pakeiciau naujom kaikurias,nes buvo medines beveik. Patikrinau purkstuku perpylima(1 nezymiai pyle). Zodziu viska apziurejus nieko. Diagnostika dare 3 kartus ir tik is trecio karto nustate,jog matuokle bloga ir antras purkstukas. Klaidu nemete, bet maige ta masina ir rado.dabar ok. Tai manau reiktu del drebejimo ziuret purkstukus, siurbli


StandartinėParašytas: 02 Kov 2017, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.11.03
Pranešimai:
1
Automobiliai:
BMW E39 525D M57
Gzhegozh rašė:
Sveiki, jei kas nors šioje temoje lankosi, gal galėtumėt padėti rast bėdą.

E39, 2,5 d greitėjant (bet kokiu bėgiu) tarp 1500 ir 2000 rpm trauka kinta (tai stiprėja, tai mažėja). Paspaudus pedalą iki dugno jauti, kaip kylant apsukoms masina tolygiai tamposi.
Gal yra minčių?
Dėkui.


Gali buti kaltas turbinos slegio reguliatorius (salenoidas). Pasieskok temose yra apie ji aprasyta ir kaip ji tvarkyti :wink:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery