Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 11:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 148 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Bir 2015, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
maisteris rašė:
Automobilis benzinas,mehanika.Kur galetu buti bildukas,servizas nieko nerado kaip eilini karta...Apkaltino greiciu deze,kad garsai is jos,ja pakeiciau i kita ir vistiek tas pats viskas..Situacija tokia,kad dunksejimo jokio nera,taciau prie zemu apsuku iminant sankaba subilda suklinksi kazkur tai prie dezes,net i rycega atiduoda,delto perjungent begius iki 3tuks apsuku visada yra subildejimas prie pat dezes,ypac baisiausiai subilda jungent is 1 i 2 begi,kad to garso nebutu reikia arba su pirigazovke mest begi arba labai labai is leto sankaba atleidinet.Taip pat ziema vaziuojant pirma arba antra pavara ant sniego staigiai uzgazuojant iki kokiu 3,5tuks ir staigiai numetus gaza,kai tik ratai jau nebeprasisuka irgi subildejimas toks pat is dezes ar prie dezes girdimas.Buvau pats ilindes nieko nepamaciau,kardanas i sonus aukstyn zemyn nejuda,gumos vizualiai atrodo kaip naujos.Kas cia galetu buti?


Sankaba, smagratis galetu buti.

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 18 Bir 2015, 23:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.21
Pranešimai:
134
Automobiliai:
ex E39 520i
ex E46 320d
ex E46 M57n 330d-690Nm
E46 M57n 330d stock
Pamirsau pamineti,kad sankaba su smagraciu visiskai nauja,buvo lygiai tas pats ir pries keitima ir po keitimo sankabos,nors sena sankaba labai gero stovio su smagraciu,keiciau nes galvojau kad tikrai gal del smagracio tas sudas vyksta,bet nuemes deze pamaciau,kad viskas ten gerai,bet kadangi jau turejau nusipirkes ir smagrati ir sankaba tai viska nauja ir sudejau :)


StandartinėParašytas: 19 Bir 2015, 00:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
is dyffo nera laisvumo, pusasiu?

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 19 Bir 2015, 11:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.05.21
Pranešimai:
134
Automobiliai:
ex E39 520i
ex E46 320d
ex E46 M57n 330d-690Nm
E46 M57n 330d stock
Vienas pusasis gal milimetra turi laisvuma,reduktorius laisvumo neturi.Dungsejimo jokio gale pas mane nera,o tesiog tas garsas po priekinem sedynem lyg uz dezes iskart.Prie zemu apsuku iminant sankaba subilda suklinksi kazkur tai prie dezes,net i rycega atiduoda,delto perjungent begius iki 3tuks apsuku visada yra subildejimas prie pat dezes,ypac baisiausiai subilda jungent is 1 i 2 begi,kad to garso nebutu reikia arba su pirigazovke mest begi arba labai labai is leto sankaba atleidinet.Taip pat ziema vaziuojant pirma arba antra pavara ant sniego staigiai uzgazuojant iki kokiu 3,5tuks ir staigiai numetus gaza,kai tik ratai jau nebeprasisuka irgi subildejimas toks pat is dezes ar prie dezes girdimas,pabandziau siandien prie pat dezes netoli tos kardano gumos kardana i virsu i apacia stipriau pajudinti,tai toks laisvumiukas klibejimas yra kardano,apie 1milimetra,ar cia taip turi buti? Taip pat pastebejau,kad dezes pagalves nesuplysusios gero stovio taciau labai jau jos minkstos ir ta kardana prie dezes i virsu i apacia tampant juda truputi ir deze ties tom pagalvem,bandziau as jas maksimaliai paverst,vistiek nieko nepadejo,kazkokios jos labai jau minkstos,ar ir turi buti minkstos?


StandartinėParašytas: 19 Bir 2015, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
O KAIP PAKABINAMAS, NESIMATO KAD KZYZME BUVO LIETUS KEBULA?

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2015, 15:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.03
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 2001.09 525i m54b25
Sveiki,

Automobilis E39 525i mechanine deze,

Yra vibracijos kai vaziuoju tolygiu greiciu, spaudziu gaza - vibracija dingsta. Visiskai atleidziu gaza neisjungus pavaros - vibracija dingsta. Vaziuojant tolygiu greiciu prasideda vibracijos ir jeigu isjungt vibraciju metu pavara, buna kad masina pavibruoja kokias 5-10 sek ir dingsta vibracijos, o buna kad isvis nevibruoja... Vienu zodziu keisti dalykai :)

Jeigu vaziuoju tolygiai su vibracijom, pakankamai greit pradeda taip dubasint is apacios, kad toks jausmas, kad kardanas tuoj i salona issoks :)

Dar prie viso to, kartais yra tas metalinis dingtelejimas, ipatingai pasireiskia parkuojantis.

Pakabinamas guolis pakeistas, smagratis su sankaba irgi yra nesenai keisti.

Del to metalinio garso kaip suprantu pagrindinis itariamasis yra kardano kryzme? Bet kas liecia vibraciju, kadangi jos pasireiskia tik vaziuojant tolygiu greiciu, manau, kad tai galetu buti elastine mova tarp dezes ir kardano... Duodu apkrova, jinai isitempia ir nevibruoja, arba letejant jau kardanas ja itempia ir ji nevibruoja. Vienu zodziu jau baigiu isprotet su tu vibraciju saltinio paieskom. :)

Tai va tokia situacija pas mane :) Kas ka patars? Ir patarkit dar servisa kur nebutu baisu nuvaziuot ir palikt masina :)


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2015, 00:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.05.10
Pranešimai:
488
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36
Skype:
aur1m4z
Del vibraciju gali buti kalta kardano mova, bet cia jau reiki tikrinti jos bukle pries keiciant. O kardano dingtelejimas nebutinai del kryzmes, gali buti ir is pacio kardano vidaus, tuo atveju reikia keist i kita, arba bandyt restauruot, jeigu bent restauruojasi.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2015, 08:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.03
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 2001.09 525i m54b25
O kas su pačiu kardanu gali būt? Turi omeny, kad išsibalansaves? Įdomu ar leidžia garsus jis jeigu išsibalansuoja, ir manau, kad jeigu išsibalansuotu kardanas, tai vibracijos būtų visada, net gi laisvu bėgiu riedant, ar klystu?

Šiandien dar pastebėjau, kad riedant su ijungtu bėgiu irgi yra garsai tik beveik nesigirdi jų važiuojant. Geriausiai turbūt tinka apibūdinimas, kaip čia jau kažkas sakė "puodu barškėjimas" :)


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2015, 15:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Ig525, tu pirmiausiai ratlankiu ir padangu bukle pasiziurek, nes ieskosi tos vibracijos priezasties labai ilgai ....jau ne vienam cia taip buvo, tai diskas kreivas, tai padanga su guzu, tai disbalansas ar palaida vaziuokle...keleivio sedynes "padgalovnikas" labai maskatuojasi vaziuojant????


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2015, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.03
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 2001.09 525i m54b25
kiesha, Tu pirmiausiai paskaityk, kokia yra problema ir jos pozymiai :) Ar tu tikrai galvoji, kad kreivas diskas gali perduoti arba neperduoti vibracijas i kebula tokiais vaziavimo rezimais kaip vaziavimas su ijungta/isjungta pavara (tuo paciu greiciu!!) arba greitejant/vaziuojant tolygiai/letejant su ijungta/isjungta pavara.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2015, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Ig525 rašė:
kiesha, Tu pirmiausiai paskaityk, kokia yra problema ir jos pozymiai :) Ar tu tikrai galvoji, kad kreivas diskas gali perduoti arba neperduoti vibracijas i kebula tokiais vaziavimo rezimais kaip vaziavimas su ijungta/isjungta pavara (tuo paciu greiciu!!) arba greitejant/vaziuojant tolygiai/letejant su ijungta/isjungta pavara.

Taip sutinku su tavim, nes as dar "zalias" vairas (gavau uz dyka B ir C kategorijas po Maskvos olimpijados) :mrgreen:
Tai tada vaziuok i servisa, kur kardanus balansuoja, kryzmes keicia, granata prie chvostavyko, guma prie dezes ir variklio pagalves patikrins ir pasibaigs bedos, gal po dezes emimo, pacio kardano neiscentravo - forume, kiek zinau, gedimu distanciniu budu nesalina...
Vibracija atsiranda del disbalanso ar del iscentriniu jegu (taip mums ARE kale...)
sekmes


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2015, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.08.03
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 2001.09 525i m54b25
Tai zinau kad nesalina, bet gal yra zmoniu kurie jau yra susidure su ta pacia problema ir jie zino kame butent yra kampas. Tam ir aprasiau problema kuo tiksliau :) tai kai pasiulei is pradziu ratus pasiziuret, tai sorry bet is karto matesi, kad patarimas is lempos :) nieks nesake kad tu zalias vairas, bet pasiuliau ispradziu pakaityt simptomus, pries parasant diagnoze. Buciau zalias vairas gal ir nuvaryciau ratus tikrint, siekdamas sutaupyt padarius pigesni ir paprastesni remonta, bet buciau tik daugiau isleides :)


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2015, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.11.28
Pranešimai:
6
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D 2002
Pas mane taip pat yra dingsejimas pajudant isvietos, metant begi, lengvas suskambejimas is apacios. Nusiemiau kardana,maniau kryzme, nuveziau i kardanas.lt , sake gryzme,kardanas geras. ,mova buvo ciut padraskyta, bet pasikeiciau ja i nauja.
Cinksejimas liko.
Galimai cinksejimas eina is reduktoriaus?
Pabodo bildukas apacioje. :-"
Pusasiai minimalu laisvuma turi.


StandartinėParašytas: 01 Bir 2016, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.17
Pranešimai:
135
Automobiliai:
E39 530D 02'
[ex] E39 525tds 97'
[ex] E36 318 91'
[ex] E30 316 89'
E39 530d 2002. Vibracija/baubimas kažkur ties viduriu/priekiu (bent jau taip iš vairuotojo vietos atrodo) ant 1000-1200 apsukų. Pasireiškia tik gazuojant ir stabdant varikliu (mažiau nei gazuojant), ant laisvo garso nėra. kas čia galėtų būti? Tiesa, kuriant ir gesiant variklis pasipurto, bet pagalvės vizualiai atrodo gerai.


StandartinėParašytas: 01 Bir 2016, 11:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Pagalves reikia tikrinti ne "vizualiai" o teisingai.
O teisingai-
tai kelti varikli ir ziureti kas su juomis darosi.

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 148 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery