Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Lap 2019, 04:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 200 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Amžius:
36
Pranešimai:
494
Automobiliai:
BMW e61 530D 04, 160kw
BMW E39 523 97', plyta (141KW), benzas - tiesiogines dujos
ex BMW E34 525 91' plyta, benzas - tiesiogines dujos
Tai sakai blogiausiu atveju atjungtu automtiskai ir viskas?
Tai tas priekyje ventiliatorius tik spustyje vaziuojant reikalingas?
O jei tas slegio daviklis neveikia, tai net nepasijungs kompresorius?

_________________
1 masina audi 80, 2 BMW, 3 BMW, 4 BMW ir sekanti bus BMW


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 22:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
as tai nelabai suprantu, kas ten pas tave pridirbta, kad nei pravodkes nera, nei davikliu.. :D
siaip viskas turi veikti, taip kaip suprojektavo bmw gamykla, jeigu ten pradesi apeidineti, tai manau kompas pasiklys ir neras galu :)

slegio daviklis turi kelias padetis, kuri viena is ju yra avarine ir nutraukia sroves tiekima i kompresoriu, tarkim jeigu stovi vietoje ijunges kondiske, bet su neveikianciu ventiliatorium, tai tokiu atveju neausinamas freonas pasiekia 20baru slegi, jei slegis kils toliau, tai tau gali neatlaikyti koksai patreses radiatorius ar siaip kur nors pramusti :)


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2009, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Amžius:
36
Pranešimai:
494
Automobiliai:
BMW e61 530D 04, 160kw
BMW E39 523 97', plyta (141KW), benzas - tiesiogines dujos
ex BMW E34 525 91' plyta, benzas - tiesiogines dujos
nu pas mane idetas variklis is E34 :) ir kaip supratau ten buvo kompui is kondiskes 3 laidai, o cia is kondiskes kompui 4 laidai (arba atvirksciai), o kompas dabar idetas, kaip ir variklis is E34 :) tai kazkas reiskia blogai pajungta, nors ijungus AC mygtuka apsukos pakyla, bet nepritraukia kompresoriaus ir nesaldo. Ventiliatorius isimtas garaze metosi, magnetai suklijuoti, bet kazkaip letai sukasi, nors tas greitis kur be varzu pats greiciausias, bet pakankamai letai. Beje dabar pro groteles ilekes akmenukas koks tiesiai i radiatoriu isitekstu, galvoju ar nereikia uzdeti kokios apsaugos.
Kas zinot koki RIMTA elektrika, kuris pajungtu tvarkingai kondiske klaipedoj, draugas siauliuose, tai manau, kai sistemoj yra freono, ir aisku kas nevyksta, tai ir jis manau pajungtu.

_________________
1 masina audi 80, 2 BMW, 3 BMW, 4 BMW ir sekanti bus BMW


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2009, 01:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
jei minejai, kad pas tave nera slegio daviklio, tai reiskiasi 2 laidus is 4 reikia uztrumpinti, kad kompas matytu, jog yra freono, kitaip tau nepaleis kompresoriaus.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2009, 11:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Amžius:
36
Pranešimai:
494
Automobiliai:
BMW e61 530D 04, 160kw
BMW E39 523 97', plyta (141KW), benzas - tiesiogines dujos
ex BMW E34 525 91' plyta, benzas - tiesiogines dujos
pas mane yra slegio daviklis, jis jei neklystu stovi prie keleivio priekines faros paciam kampe.
Tik matai, kai neelektrikas tokiuose dalykuose nelabai ir gaudausi, pasilituot ar pasijungti kazka, kai paaiskina, tai be problemu

_________________
1 masina audi 80, 2 BMW, 3 BMW, 4 BMW ir sekanti bus BMW


StandartinėParašytas: 21 Rgs 2009, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
41
Pranešimai:
126
Miestas:
Ignalina
Linius rašė:
tavo atveju gali buti, nes pas tave ventiliatorius kintamo greicio.

ar galima patikrinti 3 laidu slegio davikli? koks veikimo principas 3 ir 4 laidu?

edvinb rašė:
jei nusiardyti truputi bardaciokeli kad prie jo prieit :) ten 2 tokie dideli. zodziu reikia list nugara ant kilimelio ir krapstyt ten giliai po bardacioku :)

kiek suprantu tai bus saugiklio nr 75 - 76. o kaip juos patikrinti?


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
29
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
Gal kas zino kodel kompresorius is apacios zaliuoja ir slapia ten?


StandartinėParašytas: 05 Vas 2010, 20:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.20
Pranešimai:
116
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 520i
Nikas:
Romasis
Tomyciukas rašė:
Gal kas zino kodel kompresorius is apacios zaliuoja ir slapia ten?


zaliuoja nes uzpildant sistema pripyle spec tepalo kuris pro mikro itrukimus plysius prasiskverbe, cia paprasciausias budas nustatyt kur nesandaru.


StandartinėParašytas: 20 Geg 2010, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.07
Amžius:
33
Pranešimai:
394
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 525 TDS + CHIP
augysx rašė:
Nusipirkau 2 komponentu klijus (opoksidinius), nuploviau magnetus, korpusa su plona pilycia aptryniau ir su skudireliu isvaliau



o konkreciau kokie tie klijai gal gali pasakyti ? nes vis nusoka tie magnetai....


StandartinėParašytas: 13 Bir 2011, 18:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
33
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
gal kas galit pasakyt kaip keiciamas kompresorius iki 98-09 men. E39 528i? arba bent jau ar sudetingas darbas?

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 13 Bir 2011, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.17
Amžius:
30
Pranešimai:
546
Miestas:
Kngsbrg
Automobiliai:
E34 525 M50 89' ex
E39 525i M52 97' ex
E39 525ia M54 01'
simkas rašė:
o konkreciau kokie tie klijai gal gali pasakyti ? nes vis nusoka tie magnetai....


Labai puikiai laiko klijai skirti automobiliu stiklams klijuoti. Reikia gerai isveisti ta vieta kurioje bus klijuojama, ištepti stiklo kliju gruntu (nzn kaip tiksliai vadinas, buna kartu komplekte su klijais arba yra pirkt atskirai, toks juodas skystis skirtas patepti klijuojam pavirsiui). Isbandyta, puikiai laiko.

_________________
///M klasės BMW automobilių Lietuvoje daugiau, nei pati gamykla jų išleido.


StandartinėParašytas: 14 Bir 2011, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.04
Amžius:
29
Pranešimai:
498
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 523 E39
BMW 324d E30
edvinb rašė:
gal kas galit pasakyt kaip keiciamas kompresorius iki 98-09 men. E39 528i? arba bent jau ar sudetingas darbas?

As pats sau pasikeiciau, nieko labai sudetingo atsuki ir prisuki... Tik tiek kad varztai prisioksidave gali buti sunkiau juos atsukt...


StandartinėParašytas: 14 Bir 2011, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
33
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
nu bet kompresikas mano gal ir geras, o va radiatorius... zodziu info kokia sian susirinkau: kinietiskas metams (neatsparus korozijai - po ziemos p....z) - arba perki ir vezi dazytojam kokiem kad ji visa nudazytu, nulakuotu ar dar kokia smara isteptu. antras variantas piltis freona ir tiketis kad sezonui uzteks. na ir trecias, ieskotis danisko kokio ar vokisko radiatoriaus, ka as dabar ir darau, gal kas zinot kur rast? originalaus neipirksiu, o eoltas, sanciai visokie neturi #-o padekit

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 15 Bir 2011, 12:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.10
Pranešimai:
27
Automobiliai:
E39 528 M52 97'
edvinb rašė:
gal kas galit pasakyt kaip keiciamas kompresorius iki 98-09 men. E39 528i? arba bent jau ar sudetingas darbas?


kaip ir minejo, ten nesunku, laikosi ant 3 varztu.. pats neseniai pasikeiciau.. kai zinai tai al koki pusvalanduka uztruktum atsukt prisukt..

bet man islindo dar viena problemele.. pries pakeiciant kompresoriu (kai dar jis veike), salde TOLKA TAK.. nusipirkus is lauzyno ir uzpildziu pilnai freonu, jis ciut ciut besaldo palyginus su senuoju.. abu kompresoriai identiski, bet jau is isvaizdos.. ar galejau suklysti ydedant ne 1.2 kg freono (masinos charakteristika) kompresoriu, bet ~800g freono (naujesnis modelis) kompresoriu, del ko ir nukentejo kondicionieriaus saldymas..? nors kaip ir minejau, jie identiski.. tikiuos mane supratot.. arba kame gali buti dar problemos?


StandartinėParašytas: 15 Bir 2011, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
33
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
manau kad suklydai, ne tokio pajėgumo matyt, t.y. slėgio pakankamo nesukelia.. bet gi pilna tų kompresorių, kad ir po 50lt buvau radęs, kam mažesnės talpos imt?

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 200 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery