Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Bal 2024, 08:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 100 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Gru 2010, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
justezas rašė:
pas mane E39 523.1996m.ps mane vanosas ar nea? nemoku atskirti ju


Pas tave "single vanos".


StandartinėParašytas: 29 Gru 2010, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
studentas rašė:
o atjungus ta solenoida kaip pasilieka stovet velenelis? ant metkiu ar kazkur pasuktas? ar imanoma pabandymui kaip nors padaryt kad veleneliai stovetu ant metkiu ir nepasukti ir nesisukinetu? ar atjungus jie atsoka i pradine padeti ir ten stovi?

jei solenoidas nera aktyvuotas, bedu su tepalu ir tepalo padavimo sistema nera, vanos gumeles laiko slegi, tada tepalo slegis automatiskai grazins vanos cilindra i pradine padeti (pagal metkes velenukas stoves). jei gumeles slegio nelaiko, tai ir bus pastriges cilindras, ar vaikscios kazkiek.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 19 Lie 2014, 23:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.20
Amžius:
36
Pranešimai:
91
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 97 Matte
Skype:
arvsak
Nikas:
bem3w9
Sviekas all in music ir visi kiti forumieciai, problema ta pati vanos sutvarkytas pekeistos gumeles tvarkingai surinktas ir sudetas atgal, klaida vanos jammed, istrynus ja ji neatsiranda tol kol nenuspaudziu gazo virs 2000 apsuku, atsukus solenoida ir padavus jam nuo akumo pliusa ir minusa jis islenda bet jai laikai ilgai kaip ir trumpina laidai zodziu palieti islenda atitrauki laida greit sulenda, ant uzkurtos auto issukus solenoida bet palikus pajungta su fiske duodant gazo niekas ten neislindinaeja, kas gali buti? praskambinti laidu nemeginau nes kiek ziurejau nesuprasi i kur jie ten nueina. ačiū is anksto uz bet kokia info


StandartinėParašytas: 20 Lie 2014, 10:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
8324
Miestas:
Rumšiškės
Blogai surinktas vanos.


StandartinėParašytas: 20 Lie 2014, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.20
Amžius:
36
Pranešimai:
91
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 97 Matte
Skype:
arvsak
Nikas:
bem3w9
Arunas B rašė:
Blogai surinktas vanos.

aha is pradziu po surinkimo pora menesiu gerai trauke ir jautesi kad jis dirba ir klaidos jammed nebuvo, tai blogai surinktas ane? Ir prie ko blogai surinktas vanos ir solenoido nevaiksciojimas issukus ji ir pagazavus iki 3000 apsuku. Kad ir vanos blogai surinktas solenoidas vaiksciot turi ar ne??? :) galvoju gal kaltas dme arba laidai gal kas zino iki kur tie laidai eina du solenoido?


StandartinėParašytas: 20 Lie 2014, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Sutinku. Vanosa perrenkant tas solenoidas išvis net neliečiamas yra. Aš savo perrinkau irgi be jokiu problemų. Ten gi nėr ką suklyst?! Man trauka irgi tik iš pradžių jautėsi pagerėjus, paskui pripratau. Šeip visi daviklių ir valdiklių laidai eina iki paskirstymo dėžutės tokios po įsiurbimo kolektorium, poto jau iš jo storesnė pynė eina i kompų dėžę manau.

https://www.youtube.com/watch?v=d7_mAceNhg0


StandartinėParašytas: 20 Lie 2014, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.20
Amžius:
36
Pranešimai:
91
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 97 Matte
Skype:
arvsak
Nikas:
bem3w9
ShypaZ rašė:
Sutinku. Vanosa perrenkant tas solenoidas išvis net neliečiamas yra. Aš savo perrinkau irgi be jokiu problemų. Ten gi nėr ką suklyst?! Man trauka irgi tik iš pradžių jautėsi pagerėjus, paskui pripratau. Šeip visi daviklių ir valdiklių laidai eina iki paskirstymo dėžutės tokios po įsiurbimo kolektorium, poto jau iš jo storesnė pynė eina i kompų dėžę manau.

https://www.youtube.com/watch?v=d7_mAceNhg0


su laidais jau viskas aisku priejau prie kompo susiradau paga spalva juos abu ir praskambinau sveiki abudu, laidai atkrenta, kas idomiausia ant solenoido fiskes yra pazymeta + ir - , taciau tikrinant tuos du laidus atjungus solenoido fiske vianame rodo 12 v kitame rodo apie 6 v pajungus fiske abu laidai tampa 12v keliant apsukas niekas nekinta kaip gali du pliusiniai laidai ta solenoida pastumt, uztat man ir vanos klaida meta manau, gal kompas pats blogas, kas dar itakos turi vanos klaidai? veleneliu daviklis pakeistas i nauja, veleno nekeiciau klaidos nemeta, aklai viska keist nesinori


StandartinėParašytas: 20 Lie 2014, 21:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.20
Amžius:
36
Pranešimai:
91
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 97 Matte
Skype:
arvsak
Nikas:
bem3w9
pora foto ka rodo inpa ant laisvu apsuku


Prikabinti failai:
vanos 22.jpg
vanos 22.jpg [ 95.51 KiB | Peržiūrėta 5426 kartus(ų) ]
vanos 555.jpg
vanos 555.jpg [ 110.25 KiB | Peržiūrėta 5426 kartus(ų) ]
variklis 2.jpg
variklis 2.jpg [ 111.54 KiB | Peržiūrėta 5426 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 20 Lie 2014, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
35
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Kaip tu įtampą matuoji? Ištraukęs fyškę matuok tarp tų dviejų kontaktų kaip jie pažymėti, o ne kiekvieną nuo masės. Kada įtampa paduoti jau čia kompas sprendžia, o ji manau turėtų būti visada pastovi, nes jis arba išlindęs pilnai arba susitraukęs turi būt.


StandartinėParašytas: 25 Lie 2014, 13:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.20
Amžius:
36
Pranešimai:
91
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 97 Matte
Skype:
arvsak
Nikas:
bem3w9
ShypaZ padarius taip kaip tavo video linke, atjungus solenoida ir padavus jam pliusa ir minusa niekas nesikeicia tik ziauriai trumpina net ant pliusinio varsto lieciant pliusa taip trumpina kad net tas varzte skilutes lieka, kas gali buti? pliuso su minusu nesumaisiau ir viska dariau taip kaip tame video ant uzkurto pasilusio variklio.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 100 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery