Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Rgs 2019, 12:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 461 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Lap 2016, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.03
Pranešimai:
125
Na keisciu egr termostaya,nes jis gi sujungtas su pagrindinio termostato desiniuoju isejimu,ir privaro antifrizo silto i pag termostaya:) nebuvo galimybes pakeist ji iskart kartu su tuo:) cia neproblema-pasikeis.. tai o del kito ka manot?zmogus mane bande itikint,kad ausinimas veikia taip,jog pro apatine slanga kai atsidaro termostayas,saltas antifrizas eina i varikli..nors kaip zinau,turbut visuose automobiliuose praktiskai yra taip,jog atsidarius termostatui,is bloko isstumiamas karstas antifrizas i radiatoriu,o pro virsutine eina atgal i motora..


StandartinėParašytas: 08 Lap 2016, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8001
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
:lol: ne ne, netaip. is bloko aisku isstumiamas, tik pro galvute. ne gaisk laiko, nesuk situ, kaip jie vadinami, koroce keist termostata :P

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 14 Lap 2016, 15:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.03
Pranešimai:
125
Na va,pasikeciau EGR termo..viskas super:) o slanga todel ir silo,nes egr twrmostatas link pagrindinio praleidzia karata antifriza:) nesupratau,is bloko isstumiamas bet pro galvute?:D na vienu zodIu jei turejai omeny,atsidarius per apatine is variklio eina i radiatoriu-atvesta ir per virsutine gryzta i varikli(ten po koliku).. jei netai turejai omeny,reiskia kazka netaip suvokiu:)


StandartinėParašytas: 14 Lap 2016, 16:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8001
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
E39R rašė:
...atsidarius per apatine is variklio eina i radiatoriu-atvesta ir per virsutine gryzta i varikli(ten po koliku)..

:lol: ne ne, ne taip.
E39R rašė:
jei netai turejai omeny,reiskia kazka netaip suvokiu:)

taip ir yra.
ieina per apacia, kur cilindro zemiausia temperatura, iseina per galvute, kur auksciausia. karoce, nesuk situ, kaip jie ten .... :P

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 26 Gru 2016, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.12.25
Pranešimai:
5
Automobiliai:
BMW E39
BMW E39 530d automatas.

Taigi biškį prikelsiu šia tema. Taigi, turiu E39 ir kažkaip atkreipiau dėmesi kad išsiplėtimo bakelį ant užkurtos mašinos yra burbuliukų biškį, o kaip sušyla pilnai tai atrodo jog ten putotų. Po to pastebėjau kad kažkur prie egr termostato yra antifrezo mažas nutekėjimas, ir pačiame termostate yra padaryta skylute, tikrai ne originaliai. Įšyla gal kiek vėliau pora minučiu nei turi, bet išyla iki 90 laipsnių stovint ant laisvu apsuku kažkur per 35-40min, su webasta. O toliau nekaista, šlangos minkštos, tik pastebėjau jog apatinė būna šilta dar neįšilus varikliui iki 90 laipsniu. Ir vis įjungus degima meta tą k....... pruffen klaidą, bet užkūrus dingsta. Tepalas švarus, juodas,kamštis švarus. Tai noriu pasiklausti jūsų kas su tuo termostatu daryta, ir ar čia viskas normalu? Ir iš kur tos putos gali būt? Ir ar gerai ar negerai kad ta šlanga šilta? nesupykit, tik noriu žinot viską apie savo bmw ir jo principus ;)


StandartinėParašytas: 26 Gru 2016, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
48
Pranešimai:
9686
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Jei sistma nera sandari, gali burbuliuku ir putu...
Nesandarumas tavo atveju, tai trukes egr termostatas arba trukes plastikinis ilgas lenktas ausinimo atvamzdis...

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 26 Gru 2016, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2016.12.25
Pranešimai:
5
Automobiliai:
BMW E39
Ten tam egr termostate padaryta išgrežta speceliai skylutė maža, o kam ji tai aš neįisvaizduoju, yra nutekėjimas prie egr nuo kažkur reiks žiūrėt. dar pastebejau jog po išsiplėtimo bakeliu dregsta, tai gali būt dėl to kad yra nesandaru?


StandartinėParašytas: 16 Lap 2018, 15:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
225
Automobiliai:
Kawasaki Z750
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Sveiki, pastebėjau, kad pravėsus orams variklis sunkiai sušyla, seniau panašiu oru tikrai greičiau sušildavo iki darbinės temp. Vakar keitė termostatą pagrindinį, nes per jo korpusą aušinimo skįstį leido, bet šįla vistiek taip pačiai, gal net lėčiau :D Bandyt gal EGR termostatą pakeist? Nes važiuojant iki darbo 12km darbinės temp. nepasiekia, nors seniau pasiekdavo.. pasiekus darbinę, rodyklė nešokinėja ties viduriu laikosi kaip prikalta.


StandartinėParašytas: 17 Lap 2018, 02:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8001
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
egr termostatai pareina dazniau nei pagrindiniai. ikalta rodykle per viduri turi labai platu temperaturos diapazona.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 19 Lap 2018, 11:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
225
Automobiliai:
Kawasaki Z750
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Ok, bandysiu pasikeisti. Viršuje radiatoriaus esanti šlanga turi šilti iš karto, ar pasiekus darbinę temperatūrą? Nes pas mane pradeda šilti jau po kelių minučių užvedus šaltą auto.

Dar pastebėjau, kad kartais pučia šlangą tada metą baltą dumą ir automobilis išviso prastai sušyla. Tai pat vakar buvo toks atvėjis,kad automobilis jau darbinės temperatūros, bet į saloną bučia nevisiškai šiltą orą, ir tada staiga iš karto pradėjo pūsti labai karštą orą. Keista kažkaip kad taip staiga, galvoju gal tuomet termostatas atstrigo ar kažkas panašaus. Na žodžiu negeri dalykai čia pas mane vyksta :D


StandartinėParašytas: 22 Lap 2018, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
225
Automobiliai:
Kawasaki Z750
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Pasikeičiau, skirtumo jokio nepastebėjau..


StandartinėParašytas: 22 Lap 2018, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
43
Pranešimai:
8001
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e60 525xd M57N2 '08
.... lieka tik stebuklai ir pyktos dvasios. per kur temperatura ziuri? deze kartais ne automatine? nera ten termostato kaip e60?

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 23 Lap 2018, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2016.06.07
Amžius:
26
Pranešimai:
225
Automobiliai:
Kawasaki Z750
E39 530 D 142kw
ex. Volvo S60 2.4 D5 120kw
ex. Audi A4 1.6 74kw
ex. Audi 80 B4 2.3 98kw
ex. VW Golf II 1.6
Stebėdavau tik rodyklę, vakar pirmą kartą žiūrėjau per skydelio slaptą meniu, tai įsitikinau tavo žodžiais, kad rodyklė per vidurį turi labai platų spektrą :D Nuo 75c ji jau vidurį ir vis dar ten pat stovi pasiekus 98c. Visada maniau, kad centras yra lygiai 90c. ir negalvojau, kad maniškis variklis sušyla iki 98c-99c. Ar čia visgi jau per daug? Taip dežė automatas, nežinau kaip pas E60 būna.

Tai dabar tap išeina, kad man reikia apie 20km nuvažiuot, kad 90c pasiektų. Ar čia jau ir 75c skaitosi darbinė temp.? Žodžiu nieko jau nesuprantu :D


StandartinėParašytas: 15 Gru 2018, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
36
Pranešimai:
526
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
Ar normalu kad tokiu metu apatinė šlanga kai aušinimo temp 100 C būna vos šilta?
Atsidarymo temp 88 C


StandartinėParašytas: 15 Gru 2018, 20:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1541
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
August rašė:
Ar normalu kad tokiu metu apatinė šlanga kai aušinimo temp 100 C būna vos šilta?
Atsidarymo temp 88 C

Tai 88*C ant termostato ismusta, bandei nuemes virt ir matuot kada pradeda atsidarinet???
Pirkti Krastoj atlaike 4metus, nesvarbu ar vasara ar ziema, pastoviai laikydavo 87*C...
Siaip tai gamyklose juos ko gero testuoja, galbut brokuota partija papuola i trecias salis :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 461 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery