Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lie 2019, 10:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 461 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Sau 2019, 22:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1540
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Pagrindinio atsidarymo pradzios temperatura 88*C, EGR-70*C....


StandartinėParašytas: 27 Sau 2019, 00:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.26
Amžius:
21
Pranešimai:
11
Miestas:
Skuodas
Automobiliai:
E39 530D M57 '01
Sveiki,
Bmw E39 3.0d
Pakeičiau antifryza, nes buvo žiauriai senai nekeistas arba kažkoks vanduo supiltas tai išpyliau tokias rūdys lauk, išleidau iš radiatoriaus ir termostato angos kiek išėjo antifryzo, sudėjau viska atgal, užpyliau naujo antifryzo apie 7l, pakaitinau iki darbinės temperatūros, atsukęs nuo bakelio kamšti. Atrodo viskas gerai, salone šilta, darbine temp palaiko, bet užsukus pilnai bakelio kamšti ir pavažinėjus, šlangos sukieteja, įspaust galima, bet palieka daug kietesnes, negu, kad atsukus bakelio kamštį, kaip koks slėgis lauk išeitu. Kiek apatinė kiek viršutinė abi šlangos vienodai kietos. Paskui kita ryta pasiskaitinėjas, kad reik atsukt ta plastikini varžta nuo plastikinio vamzdelio kuris yra prie egr ir ji atsukus nusiiorina sistema, tai taip ir padariau, kažkiek burbulu išejo, kol pradejo begt antifryzas, bet vistiek šlangos sukietieja.
Pastebejau, kad ir kiek bevažiuotum ir kaip apatine šlanga, kaip šalta taip šalta, o viršutine visados karšta išlieka, ar gali būt toks atvejis, kad termostatas užstrigo po antifryzo pakeitimo, ir nebeileidžia antifryzo iš radiatoriaus, nors variklio temp laikosi kaip įkalta ant 12h.
Dar galvoju toki varianta, kad kažkas bakelio kamščiui nutiko, nes ji priveržus kieteja, o vos atsukus minkštos šlangos, atsukus propke nėra jokiu antifryzo pūtimo lauk iš bakelio kiek ant laisvu kiek gazo padavus. O vandens pompa manau kad gera, nes pro ta mazaji vamzdeli kuris eina į išsipletimo bakeli tai šiurkšle eina normali, nu žodžiu matosi, kai gazo paduodi, kad šlangos išsipučia ir susileidžia atleidus.
Tai žodžių tokia bėda, kad šlangos palieka kietesnes, atsukus propke, suminkšteja, antifryzo lauk nevaro. Viršutine šlanga karšta apatine šalta, vandens pompa veikia, temp laikosi ant 12h. Tai kur gali but beda?


StandartinėParašytas: 27 Sau 2019, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.11
Amžius:
48
Pranešimai:
92
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E70 LCI N57
tai pradziai pakeisk bakelio kamštį, gal išsispręs problema su šlangų kietumu
kad apatinė šlanga šalta, tai nieko baisaus kai dabar apie -10 lauke, reiškia termostatas laiko, viskas gerai


StandartinėParašytas: 27 Sau 2019, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
48
Pranešimai:
9682
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e90 320d
Honda VFR800 VTEC
Skype:
maisteris
For Petras
Darbinis slegis bmw dizelinio variklio ausinimo sistemoje iki 1,4 baro benzino iki 2,0. O dabar eik pripusk i dviracio padanga 1,2- 1,5 ir "paciupinek" ... :) Ar minksta?
P.S. Ant karsto variklio atsukineti kamstuka radiatoriaus arba isipletimo bakelio draudziama!

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 27 Sau 2019, 17:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.26
Amžius:
21
Pranešimai:
11
Miestas:
Skuodas
Automobiliai:
E39 530D M57 '01
Tai reiks mėgint tą kamšti pakeist, nes kažkur skaičiau, kad kamšti papurčius kažkoks garsas turi girdėtis, kaip koks šratukas viduje dungsetu o pas mane kai papurtai tai tik kliba nuo tos vietos kur paemi į rankas atsukt nuo kamščio apatinės dalies klibesys, per tą vieta kažkaip susijungia,nu žodžiu manau supratot.
O kai buvo supiltas senas ar antifryzas ar kažkoks koncentratas tai užsukus kamšti varydavo lauk pro ta šlangute kuri yra nuvesta laisva palikta iš bakelio, kokius 2-3 kartus buvau dapyles antifryzo, bet po to pasitaise ir laikesi antifryzas nieks nebebegdavo, tai čia gal ir kamščio bėda buvo?
Dar toks pastebėjimas, kai užkuri mašina po kokiu 20s pasipila balti garai, kiek gazuoji išmeta jų dar daugiau, bet jau pašilus mašinai iki kokiu 60-90lpsn dingsta visas garas ir mink kad ir iki ribotuvo išmeta vos juoda švaruu dūma, ant laisvu neber jokiu garu ir t.t.. Bandžiau uostyt tuos garus tai kvapas kaip ir garu nu kaip vanduo garuotu ir tuo pačiu normalaus išmetimo kvapas. Dar bandžiau ragaut su pirštu pratepes vidu duslerkos, tai tik suodziu skonis buvo, jei varytu antifryza į cilindrus tai turėtu pastoviai dūmint kiek saltam ir siltam tokiais baltais tirštais dūmais ir kvapas turėtu antifryzo būt iš išmetimo ar teisingai mąstau? Tai kiek čia suprantu kai lauke šalta tiesiog išmetimo sistemoj pritrauke drėgmės ir kol šaltas variklis ji bando išgarint?
Prieš tai vairuodavau opeliuka 4cyl dyzeli tai ir panašiai būna kai užkuri palauki kelias sekundes ir pasipila garai kol variklis neįšįla, nedingsta, tai kaip suprantu čia viskas normalu su tuom baltu garu/dumu?
Tai sakot apatine šlanga normalu, kad lieka šalta o viršutine verdanti prie tokių orų, nu įdomiai čia, galvojau, kad vistiek termostatas kažkiek atsidaro ir kažkiek turetu pašilt ta apatine žarna, tikriausiai tai galioja tik šiltiems orams, reiks pažiūrėt, kaip kitose auto būna ar tas pats dėl įdomumo.
Nu jo ta žarna kai ramiai važiuoji tokia standi palieka, nesubliūkšta, kaip kad atsukus propke, o pasivažinėjus didesnem apsukom agresyviau šiektiek įsiplečia, bet dar galima suspaust su ranka, jaučiasi, kad slėgis nemažas.
O kodėl negalima atsukt propkes ant dirbančio variklio? Dingsta slėgis sistemoj? Oro gali prigaudyt ar kaip? O gal kas žino koki didžiausia slėgi palaiko būtent ta sistema kiek baru kol kasnors trūksta lūžta? O jei važinėsiu su prasukta propke, kad slėgis išeitu laisvai, gali kažkas blogo nutikt?


StandartinėParašytas: 27 Sau 2019, 20:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.11
Amžius:
48
Pranešimai:
92
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E70 LCI N57
šaut gali, apsiplikinsi :twisted:


StandartinėParašytas: 28 Sau 2019, 04:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.26
Amžius:
21
Pranešimai:
11
Miestas:
Skuodas
Automobiliai:
E39 530D M57 '01
Nu jei tik del to, visados atsargiai atsukinėju, tai kas ką dar gali pasakyt del mano praito posto?


StandartinėParašytas: 28 Sau 2019, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
48
Pranešimai:
9682
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e90 320d
Honda VFR800 VTEC
Skype:
maisteris
Petrai, neieskok slieku, kur ju nebuna :)
1- apie slegius parasiau auksciau (ant pacio kamstuko pas tave parasyta 140).
2- su atsuktu kamstuku vazineti negalima.
3- sliegis sistemoj ne tik nekeismingas bet ir butinas normaliaim sistemos veikimui.
4- garas is ismetimo sistemos ziema ant salto yra ir bus visada

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 28 Sau 2019, 20:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1540
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Petrai, rodykle per viduri stovi tarp 75-110*C, junkis BC 7testa ar kompa ir pasiziurek kokia tiksliai temperatura, po antifryzo keitimo slangos buna visada kietos, kol termostatas neatsidarys (naujas geras atsidarineja prie 88*C), tada apatine slanga silta/karsta iki pat termostato..., klima nustatai ant +32*C ir maziausias peciaus apsukas, yra 3 nuorinimo taskai (ant EGR termostato, ant plastikinio vamzdzio ties vairo stiprintuvu ir vairuotojo puseje po salono oro filtru, nuorinant issipletimo bakelio probke turi but uzsukta, kiti net nenuorina, kelis kart sukelia apsukas)...


StandartinėParašytas: 29 Sau 2019, 02:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.26
Amžius:
21
Pranešimai:
11
Miestas:
Skuodas
Automobiliai:
E39 530D M57 '01
Vakar besikrapštydamas prie aušinimo sistemos, pastebėjau, kad pro aušinimo pompa, kur tarpine dedasi, laša antifryzas, tai prireike nusiimt vandens pompa, nusiemes, pamačiau net 2 tarpines uždėtas, bet pastebėjau beatsukinėdamas pompa, kad apatinis varžtukas buvo atsilaisvines, tai dėl to tikriausiai ir pradėjo lašėt, išvaliau pompa, sutepiau, apžiūrėjus tai sparnuote neblogai gavusi korozijos, bet savo funkcijas vis del to gerai atlieka, turėjo tik vos vos laisvuma, kas manau yra normalu, tai sudėjau atgal, viska tvarkingai suveržiau dabar turėtu nebeleist.
Dar tuo pačiu praploviau radiatoriu ir patikrinau termostato veikima. Įdėjus į katila, verdančiam vandenį atsidare pilnai, išėmus lauk matosi, kaip po biški užsidarinėja, gaila neturėjau termometro pažiūrėt vandens temperatūros, bet manau termostatas veikia gerai. Taigi ryt reiks pasiimt nauja bakelio kamšti, senaji iš idomumo paskerdžiau, pažiūrėt, kas ten jo viduje, matosi jau plastikas beveik kaip ir supuves, nes vos su pirštais pakrapaščius byrėt pradejo.
Tai kaip suprantu nuorinimas labai paprastas.
Užpilti antifryza iš leto.
Nustatyt temp max ir vejeli minimum
Atsukti abu nuorinimo taškus prie vairo siurblio ir po salono filtro, egr ausintuvo nera pas mane, ir tas po filtru varžtas pas mane ne plastikinis o metalinis tai net nežinau ar org jisai ar jau kažkas kišes nagus, tai net nebandžiau jo atsukt, reiks megint ar išvis atsisuka.
Užsukt tik tada kol skystis prades varvet be burbulu
Laukt kol termostatas atsidarys ir vel prasukt nuorinimo taškus, nuorint, užsukt, ir jei trūks antifryzo dapilt.
Gerai mąstau?


StandartinėParašytas: 29 Sau 2019, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2019.01.26
Amžius:
21
Pranešimai:
11
Miestas:
Skuodas
Automobiliai:
E39 530D M57 '01
Na va, supyliau nauja antifryza, pakeičiau kamštį, nuorinau užskaito iki darbinės, atvėso, pripyliau antifryzo iki normos, šilsta gerai, šlangos slegi laiko, termostatas veikia, viskas kaip priklauso. Dėkui už atsakymus.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 461 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery