Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Rgs 2019, 12:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Gru 2013, 01:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.08.22
Amžius:
33
Pranešimai:
266
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39 530dA touring '02
Skype:
slavuxx
o kur stovi tas atkirtos voztuvas? turi omeny ta trainyka kuriame yra voztuvas? jeigu tas, tai jis pas mane atbulai idetas. jei idedu kaip priklauso, man salonas visai nesilna uzvestai masinai.


StandartinėParašytas: 16 Gru 2013, 09:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
30
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
Klrs rašė:
o kur stovi tas atkirtos voztuvas? turi omeny ta trainyka kuriame yra voztuvas? jeigu tas, tai jis pas mane atbulai idetas. jei idedu kaip priklauso, man salonas visai nesilna uzvestai masinai.

trainykas ten pas tave yra atbulinis voztuvas, atkirtos voztuvas turi but su fiske. kur stovi nezinau, nes neteko matyti.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 16 Gru 2013, 18:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.02
Amžius:
33
Pranešimai:
44
Miestas:
panevezys
Automobiliai:
E39 530d 2000
ka reiktu paspausti turint sitokia magnetola kad galeciau nustatyti timer ir timer2,
Prikabintas failas:
bmw.jpg
bmw.jpg [ 119.78 KiB | Peržiūrėta 6278 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 17 Gru 2013, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
30
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
donas rašė:
ka reiktu paspausti turint sitokia magnetola kad galeciau nustatyti timer ir timer2,
Prikabintas failas:
bmw.jpg

mygtuka su laikrodziu

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 17 Gru 2013, 17:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.02
Amžius:
33
Pranešimai:
44
Miestas:
panevezys
Automobiliai:
E39 530d 2000
mdsub rašė:
mygtuka su laikrodziu

deja ji spaudziant nieko nevyksta.... arba jis neveikia arba kazkaip kitaip....


StandartinėParašytas: 17 Gru 2013, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Skype:
einoras.r
donas rašė:
ka reiktu paspausti turint sitokia magnetola kad galeciau nustatyti timer ir timer2,
Prikabintas failas:
bmw.jpg


Skaitom mašinos manualą, ten net paveiksliukai yra.

O dar kitas dalykas-webasta gali būti neprogramuojama pas tamsta.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 18 Gru 2013, 06:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.02
Amžius:
33
Pranešimai:
44
Miestas:
panevezys
Automobiliai:
E39 530d 2000
Einoras R. rašė:

Skaitom mašinos manualą, ten net paveiksliukai yra.

O dar kitas dalykas-webasta gali būti neprogramuojama pas tamsta.


pagal mano knyga skiriasi magnetola ten su laikrodziu ir bc mygtukas, o cia lakrodis ir set kuris spaudzian nieko nevyksta...
seip yra ant ekrano po spidometro grafos zeit2 ir zeit1


StandartinėParašytas: 18 Gru 2013, 14:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1541
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
donas rašė:
ka reiktu paspausti turint sitokia magnetola kad galeciau nustatyti timer ir timer2,

Tai jei nori paleisti webasta per taimerius ar is MID'o, tai pirmiausiai reikia atkoduot, kol MID'e neatsiras "HEAT ON" - nepasileis per taimerius - [cia kai yra BC knopke] (o tau ji bent pasileidzia uzvedus varikli???)
Paveikslėlis
Po kapotu kairej pusej prie "stakano" yra webastos "cegelis", ka ant jo raso Thermo Top Z ar Thermo Top Z/C.


StandartinėParašytas: 18 Gru 2013, 17:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.02
Amžius:
33
Pranešimai:
44
Miestas:
panevezys
Automobiliai:
E39 530d 2000
kiesha rašė:
Tai jei nori paleisti webasta per taimerius ar is MID'o, tai pirmiausiai reikia atkoduot, kol MID'e neatsiras "HEAT ON" - nepasileis per taimerius - [cia kai yra BC knopke] (o tau ji bent pasileidzia uzvedus varikli???)
Paveikslėlis
Po kapotu kairej pusej prie "stakano" yra webastos "cegelis", ka ant jo raso Thermo Top Z ar Thermo Top Z/C.

seip buna kad uzia po sparnu ji uzvedus, raso po sparnu Thermo Top Z/C, seip tas laikrodzio mygtukas pas mane net nesispaudzia vis toks nejudrus nekaip kitos knopkes....seip anksciau (kai reikejo laikrodi atsukt valanda atgal) buvau kazkaip ta grafa ijunges viska is eiles maigant, kur nusistato laikas tik va dbr jau to pakartot neiseina, nepamenu ar buvo "heat on" zinau kad tada nustaciau laika ir uzsidege raudona lempute prie set....


StandartinėParašytas: 08 Spa 2014, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.07
Pranešimai:
48
Automobiliai:
E39 2002 525d
Sveiki. E39 525d 2002 su TV didziuoju, zodziu yra webasto thermo top Z/C, yra nustatymai aux heater(direct mode), aux vent(direct mode), timer 1, timer 2.

Nustacius timer 1 arba timer 2 isijungia pagal nurodyta laika Aux. heater.
Aux vent galima pazymet tik ijungus degima i pirma padeti, uzvedus nepazymesi varneles.

Dabar lauke +-10 laipsniu, ijungus aux heater >> raktas 0 padety, automobilis uzrakintas, burzgia uz posparnio kairiojo ir t.t (netolygiai tik), salone pucia ora. Palieku taip kokiom 15min.. Ateinu vis dar burzgia, pucia ora.. ijungiu degima (nevedu) palaikau check control >> test 7 rodo KTMP temperatura mazesne nei buvo pries ijungiant "webasta" Kame reples? ar neturetu atvirksciai sildyt?

Gali but blogai suprogramuota? nes uzprogramuot timeriu aux vent neeina.. o gal supainiota vietom heat ir vent? *
Dabar palikau su ijungtu aux vent ziuriesiu kas bus..

Klausymas ko as noriu? kad ziema pagal nustatyta laika butu pasildytas salonas, variklis.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2014, 11:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1541
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tai tu ir parasyk kokia temperatura buvo paliekant ir kokia radai, siaip webasta turi sukelti iki 71-72*C (jei gerai veikia ausinimo skyscio temperaturos daviklis, esantis webastos "smegenyse"), pasiekus sia temperatura, webasta pereina ant budejimo rezimo (mazos apsukos), salono ventiliatorius pucia, sildo salona, bet vesina ausinimo skysi, nukritus ausinimo skyscio temperaturai, webasta vel dirba visu pajegumu, ciklas kartojasi 30min....kazkas panasaus kaip ji veikia
O del silumos salone, tai koduojant yra keturios opcijos, kokia parinko -taip ir veikia....
Nepamirsk kad akumas turi tureti dar daug "sveikatos"...
Salono recirkuliacijos opcija irgi koduojasi...


StandartinėParašytas: 09 Spa 2014, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.06.07
Pranešimai:
48
Automobiliai:
E39 2002 525d
Sveikas, dekui uz atsakyma. Temperatura buvo ~ 50laipsniu, Nustacius aux heat po kurio laiko temp tik nukrito (nezymiai), ar gali nesildyt del blogo termostato? nes dabar nekyla iki darbines, tik iki 60-70laips~, pavazinejus po kamscius pakyla normaliai ties 12h (su laiku, ne iskarto). Pagal testa akumas ~11.6v, uzvedus rodo 12,9-13v.

P.s tai ijungus aux.heat ar turi pust i salona? nes man pucia, del to gaunas ir krenta ausinimo skyscio temperatura.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2014, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1541
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Del blogo termostato tai kaip tik geriau ir ilgiau webasta birbs, pasitikrink pirmiausiai termostata (us), turi laikyti 87-88*C nesvarbu ar mieste ar autostradoj, jungi 7 testa ir stebi (bent man po 2km rodo 60*C, dar po 4-5km 87-88*C cia vaziuojant uzmiestyje, vaziuojant nuo kalno tai nukrenta kokiais 5-6*C ir tai kai lauke minusas)(temperatura gali skirtis del uzpilto antifrizo kokybes, slegio sistemoje (issipletimo bakelio kamstis), pacio variklio technines bukles ir t.t.)
Keiti pirmiausiai termostatus, kitaip tas webastos veikimas neturi prasmes.......
Galimi kodavimo pasirinkimai:
1.sh_low_ohne_sperrventil = independant park heating (low) without off valve - salonas ir variklis
2.sh_high_ohne_sperrventil = independant park heating (high) without off valve - salonas ir variklis intensyviau
3.sh_low_mit_sperrventil = independant park heating (low) with off valve -tik variklis
4.sh_high_mit_sperrventil = independant park heating (high) with off valve - tik variklis intensyviau
Pas mane pagal testa 12,2V, vaziuojant 13,6-13,7V, silpnas akumas pas tave arba iskrautas, su testeriu patikrink po kapotu ir bagazinej ant pacios + akumo klemos.
Webasta nepasileis, jei akumas neduos 12V, issijungs arba nebeveiks, jei per INPA rodys 125*C =webastos ausinimo skyscio daviklis blogas......
Jau viskas aprasyta gretimoj temoj viewtopic.php?f=18&t=54470


StandartinėParašytas: 11 Spa 2014, 00:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.07.21
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 530d `99
Skype:
deexteer3399
Tai ar gali kas vilniuje nebrangiai perprogramuot webasta? Pas mane z/c, bet nustacius zeit1 prapucia salona tik vesiu oru. Norisi ziema atsisest i masina jau su isilusiu salonu ir varikliu :)


StandartinėParašytas: 11 Spa 2014, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.27
Amžius:
33
Pranešimai:
131
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
E32 730 M60
kiesha rašė:
Galimi kodavimo pasirinkimai:
1.sh_low_ohne_sperrventil = independant park heating (low) without off valve - salonas ir variklis
2.sh_high_ohne_sperrventil = independant park heating (high) without off valve - salonas ir variklis intensyviau
3.sh_low_mit_sperrventil = independant park heating (low) with off valve -tik variklis
4.sh_high_mit_sperrventil = independant park heating (high) with off valve - tik variklis intensyviau
Jau viskas aprasyta gretimoj temoj viewtopic.php?f=18&t=54470

Jei "off valve" mašinoj nėra, tai koduok nekodavęs, tik variklio tikrai nešildys, nebent to vožtuvo klaidą mes. Paprastai to vožtuvo nebūna, jei gamykliškai "aux heating" neaktyvuota.
Low ir high, jei neklystu, yra šildytuvo tipai, grubiai senesnis ir naujesnis. Nors, kaip kolega sakote, gali būt ir intensyvumas. Bet, iš praktikos, jei ne ta parenki, tai tada neteisingai valdosi visas autonominis šildymas - pvz. rankiniu būdu nebeišsijungia.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery