Lietuvos BMW Klubas
http://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] 530d Isilimas iki darbines temperaturos (webasto)
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=54470
Puslapis 2134

Autorius:  Nonsense [ 29 Lap 2008, 16:37 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d isilimas iki darbines temperaturos

nu pas mane semiors, bet irgi ilgai syla kazkodel, uzgesinus varikli reaktyvinis garsas yra, bet krc salone yra du taimeriai, abu aux ventilation, tipo bandziau paziuret ka jie veikia, tai nustatytu laiku ora pucia o reaktyvinio garso kaip ir nebuna, ir tas oras saltas. tai nebepagaunu truputi gal ten tik ventiliacija ir tera. bet manau kad ziema turetu ir ta ventiliacija auto sildyt ir webasto pajungt. gal kam nors panasiai?

Autorius:  angelas_ [ 29 Lap 2008, 16:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d isilimas iki darbines temperaturos

Tai Aux. ventilation ir yra ventiliacija. Jeigu Aux. Heating neturi, reiskias pas tave tik nevaldoma varikli sildanti webasto..

Autorius:  BMWdiagnoze [ 03 Gru 2008, 10:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d isilimas iki darbines temperaturos

sveiki,pagaliau susitvarkiau webasta,tikrai galiu pasakyt,kad prasyla daug greiciau ir salone siluma atsiranda greiciau.Maniske buvo mirus,krastoj patare iskart keisti visa 3700lt.,bet atsirado kas padare is senos ir bc bloka pakeite,dabar yra heating funkcija galiu ir salona is anksto uzprogramuoti sildyti,kainavo irgi nepigiai,nes maniskes webastos neveike uzdegimo zvake,ventiliatorius ir t.t..Sumokejau 1000lt.,

Autorius:  DariusD [ 27 Gru 2008, 23:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d isilimas iki darbines temperaturos

Auto E39 523 96m.

Atsalus orui pastabetas toks dalykas:

1. vaziuojant uzmiesty variklio t-ra nuo darbines 12val. nukrenta i kaire mazdaug iki sekancios atzymos, greitis apie 120km/h lauke -3. Ir taip laikosi kairiau visa laika, pakyla tik tada kai sumazeja greitis ar kitaip sakant kai ivaziuoji i miesta tada vel pakyla iki 12val. Salona sildo bet gal kiek daugiau reik nustatyt tarkim ne 21 o 24 kad pats tas butu. Ar tai normalu kad ta rodykle taip makaluojas? Anksciau turetam E34 panasaus nepastebeta..... lauke nors ir prie -20 rodykle kaip ibesta budavo ir nesikraipydavo.

2. Kitas klausimas, ilipus i auto girdziu kazkoki girgzdesi, regis is po groteliu esanciu zemiau climos ir peciaus jungikliu. Tai normalu?

Autorius:  mindaugas14 [ 27 Gru 2008, 23:50 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d isilimas iki darbines temperaturos

keisk termostata

Autorius:  DariusD [ 27 Gru 2008, 23:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d isilimas iki darbines temperaturos

aisku, ačiū.

Autorius:  SAULIUSv [ 30 Gru 2008, 23:07 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d isilimas iki darbines temperaturos

Nu va gryzau as is garazo isidejau kita webasta ir veikia puikiai [-o< nebeisijungia uzimas atrakinus masinos.Pirkau webasta uz keturis simtus su cirkuliaciniu siurbliuku ir su visais laikikliais, slangom ir kaminu kuriu man nereikejo is range rover 2004 m, bent taip jau sake. Ant webastos buvo parasyta kaip ir pas mane termo top Z/C-D ir stovis kaip katik is gamyklos :D nes ten sake ciut ne salone stovi, ant slangu ir webastos BMW zenkliukai ir detaliu kodai. :shock: Beliko is draugo pasiskolint distancini ir patikrint ar veiks,o jei ne koki taimeri pajunkt.
Dar viena dalyka pastebejau, pajungus carsoft mete klaida 3505(pasildymo sistema)pajungus nauja webasta ji dingo,pajungus sena vel ismeta.

Autorius:  BeasteR [ 03 Sau 2009, 22:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d isilimas iki darbines temperaturos

niu va pagaliau isistaciau naujaja WEBASTO... pirmai uzsikure ausinimo skyscio siurblys... po kokiu 15 sek pradejo vykti degimas ir pasigirdo uzsys ir dumelis #-o po tiek vargo pagaliau rezultatas =D>
plius dar prie progos paziurejau, kad jau ne kokios bukles kuro vamzdeliai prie WEBASTOS duslintuvo, gerokai aprudije... tad reiks kada pasikeist :roll:

beje, to sanimda klausei - kiek data laideliu, tai vis del to 2 laideliai :wink:

dar durnas klausimelis, jei kas zinot - ar labai blogai, jei i sistema ipyliau kazkur apie 1litra zalio antifrezo? nes prieblandoje garaze atrode lyg zalias, i dienos sviesa isvaziavus ir pasiziurejus pasirode, kad ten svisiai salotinis ir arciau tiesos kad geltonas - dabar galiausiai issiaiskinau, kad pas mane tikrai geltonas antifrezas... kokios pasekmes, ar geriau isleist ir pasikeist i nauja?

Autorius:  Audrius1971 [ 05 Vas 2009, 21:45 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d Isilimas iki darbines temperaturos

Sveiki vyriokai. Galiu pasidalint patirtim is savo praktikos:)
Ana ziema turejau 2000 m E39 520d. susitvarkiau webasto, kad viskas veiktu. Toj webastoj , kuri atlikinejo tik pasildymo funkcija varikliui, nors ir buvo tosolo cirkuliacinis siurbliukas, i 6 kojeliu fiske atejo tik 1 laidas (i antra kojele). Visas tos webastos valdymas (visos sasajos su temp davikliais, salono ventiliatorium ir pan ) ir yra par ta viena laida. Elektronsciku kalba- per CAN-BUS ar kazkas panasaus.
Tos visos kitos 6 kojeles skirtos valdyti ta webasta pajungta ne BMW automobilyje, o tarkim kaip tam filmuke ant kiemo.
Zodziu meistriukas, isitikines, kad ta mano webasto veikia- pajunge laida prie 6 kojyciu fishkes prie pirmos kojeles ir isvede i salona. Pas mane buvo kazkokia SPAL signalizacija. Nuvariau pas signalizacijos meistrus ir isreiskiau pageidavima, kad jie ta laida uzmaitintu nuo signalizacijos. Jie kazkaip sekmingai tai padare( tik neisitikines kad visos signalizacijos turi papildoma kanala panasiam reikalui). Dar isvede kazkokia papildoma antena, kad is toliau signala gaudytu ir istate indikatoriu, kad rodytu, kai ji veikia.. Zodziu is trecio auksto- dviem mygtuko paspaudimais isijungdavo su masinos signalizacijos pultu.. Ir zinokit, kai webasto pasildo ausinimo skysti iki tam tikros temperaturos(mazdaug kur baigiasi melynas), - salono wentiliatorius pats pradeda pusti silta ora i salona . Tam nereikia jokiu papildomu burimu (Matyt taip jau bmw originaliai uzduota yra).
Zodziu viskas puiku. Sedi i silta masina, langu krapstyt nereikia ir pan. Tik kada nors uztrukus rytais prausiantis, ar pusryciaujant, ir esant nestipriam akumui- gali atejes neuzsivest:). Nes akuma sodina neblogai. Na ir kuro sunaudojimas irgi jauciasi. Is praktikos- bent jau pas mane ji srebdavo tikrai daugiau, nei raso manuale :).
Na , neseniai teko pasikeist masiniuka i praktiskai toki pat, tik gaila sitam ta webasto kazko nekriuksi:). Reiks lyst paziuret kodel:)

Autorius:  kid [ 05 Vas 2009, 22:55 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d Isilimas iki darbines temperaturos

ne CAN bus,o k-bus.ir cia ir yra skirtumas valdymo iki 99m ir po 99m.pasistudijuokit,suprasit.
beje,imanoma ir nuo mobiliako padaryt,tik ypatingai nestudijavau,nera kada.ten per rele nuo vibratoriaus pajungta

Autorius:  Linius [ 05 Vas 2009, 23:41 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d Isilimas iki darbines temperaturos

Jo signalizacija turi laisva kanala ir pultelis atskira klavisa, daug kas naudoja bagazinei atrakinti arba slapuka daro. Cia tas atvejis pasiteisina, kai masina ne toliau, kaip 300m. O jei stovi aiksteleje, kuri zymiai toliau, tai jau mobilus rysys yra patogesnis. Yra specialus priedai, bet kainuoja nemazai.

Autorius:  kid [ 05 Vas 2009, 23:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d Isilimas iki darbines temperaturos

spec priedus galima pakeist paemus koki siemens uz 20lt ir siek tiek elektronikos,pvz ebay pardavineja rodos uz 130eur ta prieda.arba jei galva yra gera,paciam susilituot

Autorius:  Audrius1971 [ 25 Vas 2009, 23:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d Isilimas iki darbines temperaturos

Nu va.. Po darbo nusiemiau rata, posparni ir uzmaitinau 6 poliu fyskes pirma kontakta. Viskas ledas. Uzia, sukasi, kurenasi kaip priklauso. Salone irgi pucia silta ( degimas isjungtas). Zodziu veikia viskas kaip priklauso. Anksciau kai bandziau ja uzkurt padavus + i pirma fiske, tai manau neuzsikure, nes tada dar ji buvo klaidu prisigaudziusi ir neveike aplamai. Susitvarkius pacia webasto- dabar viskas jau ok. Nereikia ten nei +7, nei dar kokiu velniu. Reikes dabar tik pas signalizaciju meistrus nuvaryt, kad padarytu kazka nuo signalizacijos, kad ta laida uzmaitint galima butu nuo signos pultelio. Anoj masinoj taip buvau padares.
O zinok tie patys peciukai ar iki 99, ar po 99 - tai mano manymu yra vienodi. Gal tik valdymas kazkaip skiriasi. Nes gamykliskai pas mane i ta sesiu poliu fyske ateina tik 2 laidai. vienas eina i kuro siurbliuka, o kitas-tipo i diagnostika ( cia manau tas K-bus valdymas), tai jis viska ir valdo, kada jam uzsikurt ir pan.. O padavus + i pirma kontakta- uzkuri ja priverstinai. Zodziu buvo 2 laidai, - patapo trys :)

Autorius:  Audrius1971 [ 11 Kov 2009, 18:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d Isilimas iki darbines temperaturos

undying rašė:
Klausimas, gal zinot kas kaune tvarko webasto? diagnostika dariau, tai klaida meta, sake reik zvake kazkokia webasto pasikeist, ten man zalias miskas tai nelabaj zinau. Dekui.



Webastos atstovas UAB Autokurtas siaip. Jie yra isvaziuojant i autostrada i Klaipedos puse prie Lukoilo. Bet kiek teko kazkada uzvaziuot- BMW webasto purtosi kaip velnias kryziaus. Juos varo i nevilti jos valdymas per K-bus kaip supratau. Jie labiau specializuojasi furu autonominiuose peciuose. Bet gali pamegint uzsukt. Per galva gi neduos

Autorius:  Stasietis [ 22 Bal 2009, 08:28 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 530d Isilimas iki darbines temperaturos

Skandinaviskas variantas yra toks: ivestas tenas i karteri ir i ausinimo sistema, tenas yra jungiamas i 220v, visi reikalai, nieko sudetingo. Suomijoje kai buvau tai prie kiekvienu namu ar darbo aiksteleje stovi dezutes, zmogus privaziuoja, ikisa laida ir sildosi masina. Dar gudresne tokia iranga yra kai tuo pat metu puciamas siltas oras i masinos salona (maciau kai salone pasimeta buitini ventiliatoriu :lol: ) Beje sitas irengimas pas juos kainuoja 300 eu.

Puslapis 2134 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/